Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tina symboolit?  (Luettu 32751 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« : 11.01.2007 23:46:24 »

Heips, mie sain uutenavuotena valaessani tinaa niin ''joutsenen'' mitähän se kertoo? Osaako joku tulkata Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.01.2007 08:56:03 »

tässä siulle jonkin moisia tulkintoja tinoista:

Tinan avulla on ennustettu monenlaisia asioita. Tulkitseminen vaati selittäjältä mielikuvitusta ja psykologista silmää. Veneen muotoinen valos saattoi merkitä kalansaaliita. Hevonen ja kärryt ennustivat matkaa. Avaimen uskottiin enteilevän rikkautta tai naimakauppaa. Risti tai ruumisarkku kertoivat kuolemasta, kukka ihailijasta tai kihlajaisista. Haarakas tina tiesi vieraita. Ehyt rengas oli merkki avioliitosta ja rikkinäinen erosta. Kruunu lupasi valtaa ja tähti menestystä. Lintu tiesi onnea, valoksen katkeaminen sen sijaan toi epäonnea. Myös tinan pinnalla oli merkitystä: röpeliäisyys merkitsi rahaa ja vaurautta.

Jos tinan muoto ei ollut riittävän hyvin tulkittavissa, etsittiin enteet sen varjokuvasta. Kääntelemällä tinaa sopivasti kynttilänvalossa .

Kukko – Etenet urallasi. Saat uuden mielenkiintoisen työtehtävän tai ylennyksen.

Vauva – Tulet raskaaksi.

Kolikko – Saat rahaa, joko palkankorotuksen, arpajaisvoiton tai perinnön.

Musta nauha – Tietää sairautta.

Sydän – Luvassa on rakkautta ja romantiikkaa.

Neula – Vastoinkäymiset varjostavat elämääsi.

Ankkuri – Merkitsee sitoutumista, esimerkiksi kumppaniin, lapseen, ystävään tai työhön.
tallennettu

Jasca
Vieras
« Vastaus #2 : 12.01.2007 14:15:49 »

En tiedä virallista tulkintaa, mutta minulle joutsen on aina symboloinut hyvää ja onnellista parisuhdetta. Joutsen on nimenomaan rakkaudellisen pitkän liiton ja avioliiton symboli. Kelpaisiko tällainen?  Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 12.01.2007 17:44:55 »

Heips, mie sain uutenavuotena valaessani tinaa niin ''joutsenen'' mitähän se kertoo? Osaako joku tulkata Smiley
Mie sain myös joutsenen ja itse tulkitsin sitä juuri tuon joutsenen yksiavioisuuden kautta. Ja mikä yllättävintä, mieheni sai joutsenen myös. Minulla siinä tosin näky myös lohikäärme, joten ajattelen, että meillä on joku käänteentekevä vuosi, joko hitsaannumme yhteen ja "löydämme toisemme uudelleen" tai sitten käy päinvastoin. Tuon lohikäärmeen ajattelen edustavan sitä transformaatiota, muutosta ja kasvua eli sitä nahkansa luontia.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.2007 23:28:12 »

Kiitos vastauksistanne  smitten meillä on tosi hyvä liitto tällähetkellä ja rakkautemme vaan kasvaa smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 31.01.2007 16:52:28 »

Tinan valaminen on kuulunut ystäväni kanssa uuden vuoden perinteisiin. Tänä uutena vuotena se jäi vähän hakuseksi ilman tinakauhaa - sulatimme nokareita tinaa mm. ananaspurkilla (joka toimi erittäin huonosti) sekä juustohöylällä (joka toimi jo vähän paremmin)! Cheesy

Minulle itselleni tuli ihan pieni nokare, joka näytti Yodan päältä Cheesy Koenkohan minä valaistumisen tänä vuonna.... angel
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #6 : 01.02.2007 12:04:25 »

Minulle itselleni tuli ihan pieni nokare, joka näytti Yodan päältä Cheesy Koenkohan minä valaistumisen tänä vuonna.... angel
Aivan ehdottomasti! Et olisi voinut selvempää merkkiä saada. Tai jos olisi tullut lisäksi Airamin lamppu, niin sitten voisit olla 100 % varma, mutta se jäi varmaan valamispulman vuoksi pois. Ihanan valaistunutta tätä vuotta sulle! 
smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: