Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MC ja IC "päikseen" AP-kartalla  (Luettu 4772 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
IN
Vieras
« : 12.01.2007 13:25:57 »

Yritinkin tossa yhdessä topicissa kysyä asiaa...En ole aivan perillä näistä AP-asioista, mutta kysyisin seuraavasti;

Mitä tarkoittaa, kun nataalikartan  keskitaivas hyppääkin IC:n paikalle? Eli astro.com:issa taulukossa "Aspects Natal-Solar Return" keskitaivas aspect_opp keskitaivas.

Samassa syssyssä ovat  keskitaivas aspect_opp kuu neptunus ja chiron (mutta  keskitaivas aspect_con venus)

Tarkoittaako tämä, että "urani" on tämän vuoden kotona ja kotiasioissa? Se pitäisikin hyvin paikkaansa. Ja toivon, että pitäisi paikkansa, vaikka kohtaankin tällä hetkellä vaikeuksia, jotka vaikuttavat asiaan.

Vastauksistanne suuppa-suuppa kiitollinen  Wink smitten

Edit. Ei hemmetti, tää tulee voimaan vasta syksyllä!! Stupid me...Elikkäs nyt on  aurinko kuu mars venus ja joitain muita vielä huoneessa 8!!! KÄÄK! Ja vaikeudet jatkuvat...Kukaan ei sentään ole vielä kuollut  Shocked
« Viimeksi muokattu: 12.01.2007 20:47:20 kirjoittanut IN » tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #1 : 12.01.2007 21:13:36 »

hei mulla on huhtikuusta alkaen sama homma, IC on MC:llä. Mitäs jos se tarkoittaakin sitä että tulee raskaaksi ja jää kotiin?? Mulla lisäksi nimittäin  aurinko 5. huoneessa.  idiot2 Sehän oliskin pommi.  Grin
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #2 : 13.01.2007 17:51:18 »

Hih! Kerro sitten syksyyn mennessä, mitä se sulla on tarkoittanut  Wink

Mullakin on aurinko uudella AP-kartalla huoneessa 5. Mun kohdalla se ei kyllä tarkoita raskautta, sillä olen juuri eronnut miehestäni...Joten en toivo uutta suhdetta ja jälkikasvua ihan heti. Tai voisihan sitä toivoa, mutta ei olisi ihan viisasta. Vakavammat suhteet saa hetken aikaa odottaa.

Toisaalta uudessa kartassa näkyy  uranus kalojen merkissä ja huoneessa 7. Toivottavasti se ei tarkoita mitään järjettömiä vetoja tms...No, tuskin, sillä olen äärimmäisen vastuuntuntoista tyyppiä, kun on kyse jostain muusta henkilöstä kuin itsestäni.

Niin, kirjoitin ekaan viestiin, ettei vielä kukaan ole kuollut...No, meidän suhteemme sai viimeisen niitin pari päivää sitten. Siinä se pieni kuolema. Pakko ajatella, että kun jossain ovi sulkeutuu, toinen jossain avautuu  Undecided
« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 20:19:43 kirjoittanut IN » tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #3 : 13.01.2007 18:43:22 »

voih, ikävä kuulla erostasi.  Cry Luulisi, että se kasi huone oli se "kuolema" koska ko. huonehan liittyy myös ihmissuhteisiin.
Ehkä se AC/IC sinun kohdallasi ja  aurinko vitosessa tarkoittaa juurikin sitä kotona työskentelyä.  Cheesy  uranus han on kait aina postitiivisia muutoksia, mutta kun jo erosit niin eiköhän se ollut se ikävin juttu tuossa 7. huoneessa. Kenties.

Juu, palaillaan kertomaan kun tiedetään näistä hommista!  Cheesy
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #4 : 13.01.2007 23:14:34 »

Kiitos lohduttavista sanoistasi...Ne merkitsevät tällä hetkellä todella paljon  Cry

Jossain ketjussa oli että  uranus 7:ssa tarkoittaa uutta suhdetta ja joku (sorry, en muista mikä) 4. huoneen kärjellä uutta osoitetta. Näin se vaan jotkut asiat ilmeisesti ovat tähtiin kirjoitettuja, halusi sitä tai ei... Undecided

Kaikkeni tein ja enemmänkin, mutta silti ero oli väistämätön. Pahalta tuntuu ja tunteet heittelevät laidasta laitaan. Silti sydämessäni tiedän, että tämä oli ainoa oikea ratkaisu. Ainoa oikea enää tässä pisteessä.

Muoks. Ja toivottavasti edellä mainitsemasi asiat menevät niin kuin kirjoitit, jos niin toivot!  smitten
« Viimeksi muokattu: 13.01.2007 23:16:39 kirjoittanut IN » tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #5 : 14.01.2007 19:50:55 »

Minä erosin 4,5 vuotta sitten, se oli raskasta mutta vapauttavaa. Toissapäivänä vein vihdoinkin kihla- ja vihkisormukseni liikkeeseen, siellä ne hiovat kaiverrukset pois.  Cheesy Minulle hyvin symbolinen teko, jolla on suuri merkitys.

Tuntuu, että viimeinkin tuo suhde on kokonaan OHI. Ja uutta voi tulla tilalle.  Smiley

VOIMIA IN!!  angel
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #6 : 14.01.2007 20:03:11 »

VOIMIA IN!!  angel

Kaunis kiitos  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: