Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AC-DC -akselin aspektit synastriassa  (Luettu 7920 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Absintti
Vieras
« : 12.01.2007 21:24:42 »

Olen ollut äimänä  Shocked kun synastriaa käsittelevissä opuksissa (ainakaan niissä mihin minä olen törmännyt) ei käsitellä akseleita suhteessa toisen akseleihin. Planeetat ja valot akseleilla käsitellään kaikissa tuntemissani kirjoissa, mutta ei mitään kerrota esim. siitä, miten tulkita jos vaikka miehen IC on tarkalleen vaimon MC:llä tai IC vaikka toisen DC:llä jne. Onhan niitä helppoa itse mukamas tulkiskella, mutta kummallista ettei niitä käsitellä kirjoissa. Vai osaatteko neuvoa mistä löytyisi tietoa? Minulla on pari hyvää ystävää ja oma tytär tapauksia, joilla AC-DC -akseli on tarkalleen päinvastoin kuin itselläni ( askendentti kauris) ja tämä kiinnostaa kovasti kun kartallani on voimakas Rapu-Kauris polariteetti muutenkin. Edes netistä en ole löytänyt alkeellisimpiakaan tulkintoja aiheesta. Tietääkö kukaan mistä etsiä?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.01.2007 23:10:50 »

Käsittääkseni pari -ja muissakin vetovoimaisissa suhteissa on ihan tavallista, että toisen AC on toisen DC. Esim. meidän moderaattoriporukassa on runsaasti AC-Rapuja ja AC-Kauriita. Ihanko sattumoisin olemme toistemme tyyleihin kiinnittäneet huomiota?  :Smiley

Oma pikkuveljeni on taas AC-Jousimies ja hänen vaimokkeensa AC-Kaksonen. Jälleen vastaparit yhdessä. Isoveljeni on AC-Rapu ja hänen vaimonsa AC-Kauris.

Yleensä akselit ovat kokemukseni mukaan synastriassa hyvinkin herkkiä pisteitä ja merkittävissä suhteissa niille osuu tavallisesti enemmän tai vähemmän tavaraa - esim. toisen Aurinko, Kuu, Vertex, Kuun solmut jne.

Jos toisen AC-DC-linja on samoissa merkeissä ja asteissa kuin toisen MC-IC, voidaan ainakin kuvitella, että kummallakin tapahtuu yhtä aikaa merkittäviä asioita - toisella persoonaan ja ihmissuhteisiin ja toisella työ-kotiasioihin liittyen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #2 : 12.01.2007 23:14:53 »

sori kun hyppään aiheesta, mutta mietin tuota kun onnenpiste ja  kuunsolmu ovat molempien kartalla (synastria) konjunktiossa niin voiko sekin kertoa karmasuhteesta? Samoin Juno/ vertex ovat kohdakkain. 
tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #3 : 13.01.2007 14:42:17 »

Lilli, oletko siis Rapu-Kauris -akselinen sinäkin? Asiaa puhut, mutta edelleen hämmästelen miksi noin tärkeä seikka loistaa poissaolollaan alan kirjallisuudessa.

Yulunga, mielestäni nuo onnenpiste/Kuunsolmu -kontaktit ovat selvästi karmallisia, varsinkin jos on puolin toisin. Ja Vertex/Juno, hmmm, kohtalona olla toisen vaimo  Wink?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 13.01.2007 15:40:21 »

Jep, AC-Rapu olen. Itse en tiettävästi ole koskaan seurustellut AC-Kauriin kanssa, vaan samanlaisuus näyttäisi vetoavan minuun enemmän kuin vastakohtaisuus.

Edellinen avopuoliso oli niin ikään AC-Rapu, askendentti lähes minuuttitarkasti samoissa asteissa kuin itselläni. Samoiten suuri rakkaus vuosien takaa on AC-Rapu, jolla Venus nousee (kuten itselläni).
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Absintti
Vieras
« Vastaus #5 : 13.01.2007 15:55:55 »

Jep jep, mulla ja miehelläni on molemmilla  askendentti kauris  Smiley. Muistan kun Markku Manninen sanoi ettei toimi samat nousumerkit, jotain taisi sanoa että siinä on kaks taiteilijaa joilla molemmilla on siveltimet mutta kummallakaan ei ole värejä...  2funny

Mutta yhdessä ollaan oltu 9 vuotta ja naimisissa 4kk  smitten.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #6 : 13.01.2007 17:45:45 »

minäkin AC-rapu. Todella kaunis suhde on ollut ystävääni, kenen kanssa oli karmallinen suhdekin,  aurinko kauris. Tulen myös erittäin hyvin toimeen kauriiden kanssa.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #7 : 13.01.2007 17:46:26 »

Yulunga, mielestäni nuo onnenpiste/Kuunsolmu -kontaktit ovat selvästi karmallisia, varsinkin jos on puolin toisin. Ja Vertex/Juno, hmmm, kohtalona olla toisen vaimo  Wink?

OHO!  Shocked iik  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: