Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: samanismi  (Luettu 4306 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« : 12.01.2007 23:01:45 »

Onko täällä ketään joka harjoittaa samanismia?
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 13.01.2007 18:37:55 »

Joskus luin kirjan samanismista ja silloin kokeilin samaanimatkoja, mutta en jäänyt kuitenkaan samanismin piiriin. Joillakin kursseilla on ollut myös noita samaanimatkoja ja nehän on tosi antoisia. Minä olen aina tykännyt rumpumusiikista muutenkin, joten samaanimatkat ovat kyllä tosi mieluisia olleet aina.   Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #2 : 13.01.2007 18:40:18 »

Juu, olen itse perehtynyt aiheeseen teoriatasolla ja tein toisen rumpumatkani viime viikolla. Sen jälkeen olen alkanut nähdä näkyjä... Sellaisia vilahduksia. Saatan katsoa jotakin ihmistä ja näen harhoja. Siis minulla on huono kaukonäkö ja hyvä mielikuvituskin, mutta yhdistän tämän hahmoilun nyt tuohon rumpumatkaan, koska sen tarkoitus onkin avata kanaviani. No, ehkä puhun tästä opelleni ensi kerralla.  Huh
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 13.01.2007 21:02:55 »

Minua kiinnostaa samanismi paljonkin, isomummoni osasi sen taidon. Mita kirjallisuutta in saatavilla?
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 14.01.2007 05:41:57 »

Paljonkin. Esim. suomalainen samanismi: Siikala, Anna-Leena. Mircea Eliade on tehnyt universalistisen "nojatuolitutkimuksen" joka maailmankolkasta. Sitten on suomalaisia uskontotieteilijöitä... tsekkaa vaikka Helsingin yliopiston sivut... niitä on tosi paljon riippuen siitä, minkä maailmankolkan perinnettä haluat tutkia.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: