Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jännä tapaus sattui tänään  (Luettu 3844 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« : 12.01.2007 23:26:41 »

Aika jännä tapaus sinällään, menin aamulla verikokeisiin ja siellä oli eräs hoitaja joka on ns. hyvän päivän tuttu ei hirveemmin oltu tekemisissä hänen kanssa aiemmin vaan joskus rupateltu niitä näitä ja hän kysyi: Mitäs sinulle kuuluu? kerroin nykyisen tilanteen, niin hän yhtäkkiä tokas: Rupea meedioksi  angel mie olin että häh  Shocked mistä se niinkuin tietää että omaan ko. asioita tms...ja kysyin häneltä, että näetkö auroja tms? Hän vastasi, että minun ympärillä pyörii paljon henkiä  angel ja varmaan 30min juteltiin siinä verikoe paikassa kaiken maailman asioista ja tunsin oloni todella hyväksi smitten
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #1 : 12.01.2007 23:35:37 »

IHANAA!!

smitten  smitten   smitten

Minä olen myös tavannut (--> tulen tapaamaan vielä lisää) samanismin maailmassa olevia ihmisiä, on mahtavaa kun ei tarvitse selittää mitään vaan toinen on täysin samalla aaltopituudella!  smitten
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #2 : 13.01.2007 00:26:25 »

sepä se  smitten ja tosi harvoin tulee ihmiset livenä puhumaan ko. asioista ja mies ei niin hirveesti näistä perusta ja osaa käsitellä näitä asioita niinkuin minä, mut hän tekee parannus työtä eritavalla.
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 13.01.2007 00:37:55 »

Meediot nykyaikana ovat aivan toista kuin meediot entisaikoina.
Ja väitänpä, että eteenpäin on silläkin hengen saralla menty
- ja mentävissä.

Kannustuksin...

smitten
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #4 : 13.01.2007 11:21:17 »

Herkät ihmiset toimivat intuitionsa ohjaamana.
Silloin tulee sanottua
oikeita asioita oikeaan aikaan.

Samankaltainen tunnistaa samankaltaisen
Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: