Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhtymät MC:hen  (Luettu 10477 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« : 28.11.2005 13:00:14 »

Minulla ovat yhdessä läjässä Aurinko, MC ja Mars (kaikki kauriin merkissä). Mitäköhän sanoisitte siitä?!

(syntymädatani on 1.1.1979, klo 12:30 Ateena (23e43 37n58) )
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #1 : 28.11.2005 14:44:35 »

Ainakin Aurinko MC:llä vaikuttaa varmasti siihen, että olisit uran merkeissä mielelläsi esillä. Näin on ainakin minulle tulkittu Aurinkoa 10. huoneen hallitsijana. Että teitpä työksesi mitä sitten vain, se on sinulle aina SHOWTIME!

Mars ammattiin liittyvänä kai merkkaa tyypillisimmillään armeijauraa etc.

Mutta liittyyhän tuo MC muuhunkin kuin uraan - yleensäkin julkiseen olemiseen.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #2 : 28.11.2005 14:50:33 »

Showtime kuvaa erittäin loistavasti minun ammatillista uraani! Esiinnyn työssäni paljon ja, ah, rakastan sitä!

Armeijassa en ole töissä, mutta kuulemma komentotyylini on kuin suoraan armeijasta Grin Sopisin varmaan sinnekin siis... Työni on toisaalta myös varsin fyysistä, liittyisiköhän ehkä tuohon marsiin...

Urani on myös intohimoni kohde, rakastan sitä mitä teen ja kunnianhimoakin riittää smitten
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #3 : 28.11.2005 14:59:34 »

Mullakin on aurinko MC:llä, siellä on myös merkurius. Neitsyt ja vaaka ovat merkit, jotka ovat MC:lläni... kyllähän se showtime hyvin pätee tännekkin päin Wink
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
hannam
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #4 : 29.11.2005 00:02:49 »

Mulla on kanssa aurinko MC:llä. Allekirjoitan. Miten te muuten suhtaudutte työhönne yleisesti ottaen - siis pidättekö duunia duunina vai yritättekö etsiä/etsittekö aikoinanne jotain sellasta mikä todella sopii kuin nenä päähän? Haen tässä siis sitä että kuinka paljon työ ja sen mielekkyys merkitsee, kuinka paljon MC:n asiat kokee juuri elämäntehtävänä...
tallennettu

vaaka - keskitaivas aurinko venus saturnus merkurius pluto | skorpioni - jupiter | jousimies - askendentti kuu uranus mars neptunus | harka - chiron | Sininen spektrinen kotka
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #5 : 29.11.2005 06:13:21 »

edit: Karttani nyt muuttuessa, myös aspektit muuttuivat, mutta ilokseni ei välttämättä huonompaan suuntaan. Ilmeisestí myös yksi yhtymä löytyy nyt:

Keskitaivas 15° 11' Härkä
Kuunsolmu 10° 48' Härkä 9. huone

Mitä sanoisitte tuosta?
« Viimeksi muokattu: 18.12.2005 19:44:33 kirjoittanut Missa » tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #6 : 29.11.2005 13:45:10 »

hannam: Työni on minulle lapsuuden harrastuksesta muodostunut ammatti ja elämäntapa! Jos pelkästään rikkauksia hakisin niin olisi varmaan pitänyt valita joku toinen ammatti, tämä on todellakin intohimojuttu!!!!
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #7 : 29.11.2005 14:02:16 »

Minulla ei siis ole Aurinko MC:llä, mutta se on 10. huoneen hallitsija. Aurinko on itse asiassa oppositiossa MC:hen eli IC:llä, mutta kuulemma kaikki Auringon aspektit MC:hen vaikuttavat enemmän tai vähemmän aiemmin kuvailemallani tavalla.

Omalta kohdalta voin sanoa, että vaikka en vielä tiedä mitä tulen leipäni eteen tekemään, sen _täytyy_ olla jotakin hyvin mielekästä, että pysyisin onnellisena ja järjissäni. En voisi kuvitellakaan tekeväni jotakin jota inhoan tai tylsää rutiinityötä. Ihan mielelläni en olisi näin vaatelias, mutta toisaalta olen kyllä valmis tinkimään tulotasosta. Kunhan ei tarvitsisi ihan joka senttiä laskea, olisin tyytyväinen saadessani tehdä jotakin, josta todella inspiroidun.

Tärkeimmistä taivaankappaleista tuon Auringon lisäksi MC tekee neliötä Jupiteriin.

Tämän hetkisistä urasuunnitelmista sanoisin, että tulimerkit sekä kuudennen että 10. huoneen kärjissä vaikuttavat siihen, että olisin mielelläni oma pomoni. Leijona-MC kertoo halusta olla esillä, mutta sen hallitsija Aurinko neljännessä huoneessa IC:llä taas, että toisaalta tekisin mielelläni töitä kotona. Kuudennen huoneen hallitsija Mars yhtymässä Merkuriukseen kolmannessa huonessa vaikuttaa haluuni kirjoittaa ja toimittaa. Sen sijainti Vesimiehen merkissä kertoo kiinnostuksesta yhteiskunnallisiin aiheisiin sekä epäkohtien korjaamisen puolesta taistelemiseen.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #8 : 29.11.2005 14:08:29 »

Heippa Mosqito

Itselläni on Pluto tarkasti MC:llä ja Uranus parin asteen päässä siitä.
Miellän tuon MC:n tietty työhön ja uraan, mutta myös kaikkeen muuhunkin julkiseen toimintaan. Eli voisiko ajatella, että sinun perusenergiasi ja toiminta on ylipäätään julkista tavaraa?!
Mukava kuulla, että lapsuuden harrastuksesta on muodostunut sinulle ammatti, johon voit intohimoisesti heittäytyä. Itse olisin sellaista toivonut omalle kohdalleni, ja olen siinä joutunut päätä hakkaamaan seinään..minulla tuo pluto pakottaa kuitenkin muihin polkuihin... :Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #9 : 30.11.2005 20:41:15 »

Moiks Synapsi,

Hmmm... No aika pitkälti sanoisin elämäni sijoittuvan ns. julkiseen toimintaan. Varmaan yli 75% ajasta kuluu tällaiseen. Toisaalta sitten taas sanoisin, että tarpeeni yksityisyyteen on myös huomattava. Toisin sanoen, minulle on tärkeä pyhittää se jäljelle jäävä aika tiukasti itselleni. Kaipa se au-kauris vaikuttaa tähän ja kuu-vesimiehenä oma tila on myös tarpeen. Jep, tiedän olevani onnekas ammattini suhteen, itse asiassa minulla on jatkuvasti pelko siitä, että miten kestäisin, jos en jostain syystä voisikaan jatkaa alallani!? Ajatus kauhistuttaa, enkä uskalla pitää mitään itsestään selvyytenä.

Huomasin juuri muuten, että Chironini tekee 1.huoneesta käsin kolmiota MC:lleni (ja samalla siis myös  aurinko ja  mars). Olisiko jotain villejä ideoita tämän merkityksestä? :Smiley
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
hannam
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #10 : 30.11.2005 21:51:30 »

Eerh.... Suuntaat parantavat voimasi ja oppimiskokemuksesi sujuvasti ja välittömästi työhösi, tai mitä kaikkea MC nyt sinulle edustaakaan? Smiley
tallennettu

vaaka - keskitaivas aurinko venus saturnus merkurius pluto | skorpioni - jupiter | jousimies - askendentti kuu uranus mars neptunus | harka - chiron | Sininen spektrinen kotka
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #11 : 01.12.2005 17:33:56 »

Eerh.... Suuntaat parantavat voimasi ja oppimiskokemuksesi sujuvasti ja välittömästi työhösi, tai mitä kaikkea MC nyt sinulle edustaakaan? Smiley

Juu, kuullostaa ihan osuvalta!!!!
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #12 : 01.12.2005 22:36:56 »

Minulla myös periaatteessa  aurinko ja  keskitaivas yhtymä, tosin muiden planeettojen välityksellä:  aurinko 24° 48' Oinas,  chiron 23° 54' Oinas,  ceres  22° 23' Oinas,  merkurius 20° 59' Oinas,  ja keskitaivas 13° 57' Oinas

Omien pohdintojeni mukaan luultavasti merkityksellisempi on tuo aurinko-chiron yhtymä ja mc ehkä liittyisi enemmän merkuriuksen. Mc on yhdeksännessä huoneessa ja muut planeetat taas kymmenennessä. Miten tulkitsisitte tuon? Yhdistyyköhän kymmenes ja yhdeksäs huone tuon stelliumin välityksellä? Olen tätä planeetta rypästä pohtinut jo pian viisi vuotta eikä se oikein aukea vieläkään  Shocked Kaikki lisäkommentit aiheesta siis enemmän kuin tervetulleita! Jotain oppiläksyä tässä varmasti minun elämässäni on, koska se on minua niin kovasti askarruttanut. (Jos joku ei saanut tolkkua selityksestäni ja haluaa katsoa tarkemmin syntymä aika on 15.04.1975 11:40)
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
helinä
Vieras
« Vastaus #13 : 27.12.2005 15:23:18 »

Miten olisi Carmen, että kun saat julkista kiitosta olet tehnyt sen eteen hullusti töitä, eikä kukaan voi epäillä ettetkö olisi sitä ansainnut...
Synkkä? - Uskoakseni tuolla konjunktiolla saat myös korkeimpien virkamiesten kunnioituksen, kukaan ! ei ole kateellinen siten, että yrittäisi vetää mattoa jalkojasi alta!
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #14 : 27.12.2005 22:23:32 »

Täällä  neptunus aspect_con keskitaivas ...
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: