Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Härkämies  (Luettu 25317 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
mika
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 14.01.2007 18:29:07 »

onko härkämiehet todella niin vaikeita kun sanotaan?
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #1 : 14.01.2007 18:59:51 »

Minun tuntemani härkä ainakin on vaikea ihminen.  Cheesy
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 14.01.2007 21:42:02 »

Helppoja muttei niin..kiinnostavia.. vaikka  kuka minä olen sanomaan.. minusta ravut on jotenkin kaikkein vaikeimpia koska en ymmärrä niiden koti-bisnes-työ periaatteita, kun luulen että asiat voidaan kommunikoida tai yhdistellä, niin ei.. ravut miehinä tai naisina.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsämieli
Kohtuuastroilija
**

Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.

Profiili
« Vastaus #3 : 14.01.2007 23:25:40 »

Oma kulta on aurinko harka ja kuu rapu eikä hän ole mikään erityisen vaikea ihminen Smiley Suostuu aika helposti kaikkeen, jopa joskus sellaisiinkin juttuihin, mitä ei itse haluaisi tehdä. Tai voi olla, ettei hän ole vielä näyttänyt kaikkia luonteensa negatiivisia puolia. Sen näkee ehkä paremmin sitten, kun asutaan yhdessä (ensi viikolla muutetaan).

Setänikin on harka ja häntä on kyllä sanottu oikuttelevaksi ja vaikeaksikin. Hänellä kuu on oinas.
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #4 : 15.01.2007 11:09:36 »

Eivät minusta... ihania jopa  Cheesy
Vaikeita ovat jellonat  tickedoff
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 15.01.2007 14:35:50 »

Härkämiehen vaikeus riippuu vastapuolen suhtautumisesta.

Kyllä hänet saa vaikka solmuun, jos osaa oikein käsitellä.
Mutta se vaatii suurta sitkeyttä, eikä sitä kaikilla ole.

Jos härkämies saa jonkun päähänsä, sen ajatustavan kääntäminen saattaa olla työläs prosessi. Suuttuessaan maakin muuttuu, vaikka harvoin sen tekeekin. tickedoff

Ovathan he myös hurmureita, ja varsinkin iän myötä nuorempien naisten perään. Oma keho yleensä aika tärkeä. Myös aikas materialisteja.

Minun tuntemani härkämiehet, huonosta itsetunnostaan johtuen, aika mustasukkaisia. Nainen saattaa olla enempi omistettava, kuin tasavertainen kumppani.

Tämä on vaan minun kokemukseni, varmaan löytyy siitäkin merkistä kehittyneempiäkin yksilöitä.
Ja eihän aurinkomerkki vielä kerro ihmisestä kaikkea.

smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 15.01.2007 15:00:12 »

Minun isäni on härkä, kuten minäkin. Eikä hän niin järin vaikea ole, ainakaan monissa asioissa.   2funny
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #7 : 15.01.2007 18:55:07 »

eräs härkämies... jonka kans oli joku yhden yön juttu vaikka ei sit menty "all the way" on ilmeisesti aika pelimies. hänellä on kyllä aika hyvä itseluottamus ja se näkyy, osaa hurmata naisia. riippuu kai vähän itsetunnosta ja sillai, jotkut on varmaa mustasukkaisia ja toiset sitten ei. Härkiä ei voi määrätä, ja voi olla ehkä vaikea saada mukaan johonki vauhdikkampaan juttuun. näin on mun käsitykseni.  smitten
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 17.01.2007 11:44:12 »

Oma kulta on Aurinko-härkä, ja yksi parhaista ystävistäni on ollut yhdessä härkämiehen kanssa jo yli 10 vuotta. Eivät erityisen puheliaita - paitsi kun pääsevät puhumaan paatoksella jostain itselleen todella kiinnostavasta aiheesta. Itsepäisiä kuin - - - öö, härät Wink , suuttuessaan tosiaan raivoja härkiä. Tosin eivät suutu ihan helposti. Oma kultani ainakin on varsin romanttinen ja super-aistillinen herkkis, nauttii erotiikasta, hyvästä ruuasta ja juomasta, kauniista asioista ja esineistä sekä luonnosta. Taloudellinen (olen härkä-ystävien keskellä kasvaneena aina hymyillyt huvittuneena härkien jättimäisille pakastimille ja nyt yhteisessä kodissamme on niitä kaksin kappalein...), omaisuutta arvostava muttei _ihan_ materialistikaan. Sillä tapaa rehellinen, että mieluummin pistetään suu tukkoon eikä sanota mitään kuin valehdellaan.
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 17.01.2007 22:53:52 »

Härkänä (tosin naisena) tunnistin Maisa tuosta aika paljon itseäni.  Grin En kuitenkaan mikään järin taloudellinen, mutten holtiton tuhlaajakaan. Ei järin isoa pakastinta, enkä tod. materialistinen.  :Smiley Juu, mutta herkkisromanttinen yms. luontoystävä ehdottomasti.  smitten
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #10 : 17.01.2007 23:04:40 »

Erään tuntemani härkämiehen ajatuksen juoksua en oikein jaksanut ymmärtää. Ensialkuun hän oli jotain aivain uskomatonta,kunnes yhtäkkiä hän alkoi sääliä itseään "minäkun on tällanen rassukka..." Ja itsesääliä jatkui asiasta kuin asiasta. Huh, meni maku siitä miehestä hyvin nopeasti. Muutenkin olen huomannut, ettei härkämiesten hitaus sovi yhteen mun "nopeuden" kanssa.

Noh, tässä vain yksi kokemus  Smiley
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 18.01.2007 14:35:27 »

Mäkin aikoinaan seurustelin Härkämiehen kanssa, ihan kuin joku salama olis iskeny kun ihastuin , mutta kyllä aikas nopeesti tipahdin maanpinnalle. Sehän jo viikon päästä suunnitteli naimisiinmenoa minun kanssani  Shocked
Raha ja maallinen mammona tärkeintä, ei sovi oikein mulle. Vaikka materialisti olenkin, en välttämättä tykkää jos mun mieskin on  Grin
Noh nykyiselläni on  kuu harka yleensä ollaan aika samaa mieltä asioista, mut kun toinen vaan tulee kuin etana perässä, niin sekös ärsyttää  tickedoff Grin
Ja sen päätä ei saa millään käännytettyä, jos se on jotakin mieltä , mut eipä saa minunkaan  2funny

Kiss     Oinas73
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #12 : 19.01.2007 15:29:36 »

Onko sääliminen sinulle huono juttu, the planet?  coolsmiley Jo toistamiseen luen että joku mielestäsi valittaa itsesäälistä. Onko kyse tulkinnastasi?  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mika
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 19.01.2007 16:48:54 »

härkä+adhd;)on tosi paljon kyllä ollu omissa suhteissa kiinni siitä kuinka paljon on pystynyt luottaan kumppaniin,jos luotto on menny niin sitten on alkanu tosi vaikeudet!niitä riidan aiheita yleensä on sitte oikeen hakemalla haettu.suhteessa tunnen jossain kohtaa olevani "kahlittu" ja rupean hakemaan omaa vapautta,yhteenveto tästä niin härkämiehet on parisuhteessa hankalia tapauksia!poikkeuksia on mutta itse en lukeudu niihin;)
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #14 : 19.01.2007 16:53:08 »

Onko sääliminen sinulle huono juttu, the planet?  coolsmiley Jo toistamiseen luen että joku mielestäsi valittaa itsesäälistä. Onko kyse tulkinnastasi?  :Smiley

Noh, eipä siinä paljon tulkintaa tarvita, jos toinen valittaa että: "Oonpa minä huono, enkä minä osaa sitä enkä tätä, minä oon niin ruma...jne" Alkuun ajattelin, että kai tämä ohi menee, mutta jatkuessaan tuon tapainen valitus ei vaan jaksa innostaa, eikä kiinnostaa. Eli niin kuin sanoin maku meni. Eli vastaus kysymykseesi, kyllä on huono juttu.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: