Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Härkämies  (Luettu 25326 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 19.01.2007 16:56:23 »

Ajattelin vain kun mielestäsi keräsin sääliä.  Wink Tulkitsen asiat hieman eri tavalla.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
the_planet
Vieras
« Vastaus #16 : 19.01.2007 16:58:58 »

Ajattelin vain kun mielestäsi keräsin sääliä.  Wink Tulkitsen asiat hieman eri tavalla.

Mikäpä siinä sitten.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 19.01.2007 17:03:30 »

Kertoisitko miksi tulkitsit kirjoitukseni niin?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
the_planet
Vieras
« Vastaus #18 : 19.01.2007 18:09:55 »

Se joka vanhoja muistelee, niin tikulla silmään.

Voi hyvänen aika, kun mä en ole tallentanut sun kirjoituksia, enkä jaksa alkaa etsimään niitä. Mutta jos nyt välttämättä haluat vastauksen siihen, miksi pidin kirjoitustasi säälin kerjäämisenä, niin kerro mistä mä kyseisen kirjoituksesi löydän, niin kerron luettuani.

Ja menee kyllä niin off-topic.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 20.01.2007 08:38:25 »

Haluan vain selvitellä saanko palstalta mitään kun tunnen enemmänkin antavani, ja sitten saan vielä ilkeilyä palautteeksi (kuten ex maamerkin kanssa). Onhan se ajankäytöllisesti hieman epätasapainossa  vaaka . Ei vanhat jutut ole vanhoja jos on pari kk sitten näin tapahtunut. Eli olen itse ollut käsityksessä että olen auttanut, mutta olenkin kuulema kerjännyt sääliä. Miksipä sitä netissä "sääliä kerjäilemään", eli yhtä hyvin voi poistua palstalta tällä nicillä.

merkurius skorpioni

Tähän liittyen ajattelin EHKÄ aloittaa yhden topicin, ja tiedän ainakin koska niccini muuttuu (se muuttunee pari kertaa vielä, vaikka olen täällä yhä vähemmän).

Enpä voine kaivella kyseistä tekstiä esiin, koska en tiedä mistä tekstistä olet näin päätellyt.

Härkämiehistä ei sinänsä mitään sanottavaa suuntaan eikä toiseen. Tosin olen auttanut erästä härkämiestä, jolla huomenna bisnesmiitti tuttavieni kanssa.  harka
« Viimeksi muokattu: 20.01.2007 08:53:32 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

the_planet
Vieras
« Vastaus #20 : 20.01.2007 18:52:05 »

Ei vanhat jutut ole vanhoja jos on pari kk sitten näin tapahtunut. Eli olen itse ollut käsityksessä että olen auttanut, mutta olenkin kuulema kerjännyt sääliä. Miksipä sitä netissä "sääliä kerjäilemään", eli yhtä hyvin voi poistua palstalta tällä nicillä.

Jo näin etukäteen tuntuu todella turhauttavalta perustella sinulle mitään näkökulmiani. Kanssasi on erittäin vaikea kommunikoida, koska et pysty katsomaan itseäsi toisen silmin. Toisaalta mistäpä minä tiedän provosoitko ihmisiä tahallaan ja hihittelen itseksesi tietokoneen edessä. Meitähän on moneen junaan.

Noh, oli miten oli. Minusta muutama tai pari kuukautta sitten tapahtuneet asiat ovat vanhoja. Itse ainakin elän ihan tätä päivää. Pääsee paljon vähemmällä, kun ei märehdi vanhoja heiniä.

Auttamisasiasta sanoisin kuitenkin seuraavaa, joka loisti tekstissäsi läsnäolollaan. Tästä yhteydestä löytää, jos pilkkua viilaa myös ajatuksen säälin kerjäämisestä tai marttyyrikäytöksestä, miten sen haluaa ottaa.

Aika ylimielistä kuvitella itseään pelkästään antajana, mielestäni monet tämän palstan ihmiset ovat antaneet tai ainakin yrittäneet antaa sinulle paljonkin jo pelkkien tekstien avulla. On ikävää jos koet kanssasi eri mieltä olemisen ilkeilynä ja pelkkänä ottamisena. Mielestäni juuri eri kannat asioihin kasvattavat, jos niille vain osaa olla avoin. Torjutko itse sen mitä toiset olisivat valmiita antamaan? Tuota menoa poltat vedetkin kattilan pohjaan. Elämästä oppii paljon enemmän, kun laittaa vastaanottimen päälle. Minusta hyvän auttajan ominaisuudet ovat nöyryys ja kyky oppia muilta. Auttaminen ei ole pelkkää antamista, useimmat auttajat sanovat saaneensa enemmän kuin ovat antaneet.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 20.01.2007 20:19:13 »

En ole väittänyt etten olisi oppinut jotain täältä. Olenko mielestäsi auttanut lainkaan, yhtään ketään?  Wink Tämä on oikein hyödyllinen keskustelu, nimittäin kun mietin miten suhtaudun palstaan tulevaisuudessa. Sitten taas toisaalta, jos minun ei kuuluisi auttaa, kun kaikkien pitäisi auttaa itseään - mitä tämä kommunikointi täällä oikein on? Minun ei kuuluisikaan auttaa ketään täällä > kuuluisiko jonkun täällä neuvoa minua, vai onko tämä viihdettä toisten kustannuksella? Minulle, ja muille?   coolsmiley Vai kaikki kertovat täällä miten auttavat itseään - mutta siinähän vahingossa autetaan muita, kun se julkistetaan?

Oletko tullut ajatelleeksi, että jonkun mielestä voisi olla tosi hankalaa kommunikoida SINUN kanssasi?  Wink Hihitteletkö sinä tietokoneen ääressä? Kaikki asiat mitä sinulla tulee mieleen toisesta, ovat SINUN päässäsi, ei sen toisen.

Puhun ihan sanatarkkaan asioista. En väitä että KAIKKI kommunikoisivat ilkeästi. SINUN sanatarkka siteerauksesi olisi "kerjäät säälipisteitä". Piste.

Härkämies jonka tunnen, kertoi elämäntarinansa enkä syyttänyt säälin keruusta.  Wink

Skorppari ja härkä taitavat olla vastapoolit, ainakin erään tällaisen parin tiedän, joka oli ollut. Skorpparimies tunsi kanssani vapautumista härkänaisen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2007 20:46:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

the_planet
Vieras
« Vastaus #22 : 20.01.2007 21:53:16 »

SA, Täytyy sanoa, että oot sinä sellanen filosofi, ettei paremmasta väliä, melkein Aristotelesin luokkaa. Suosittelisin osallistumaan väittelykilpailuihin, saat muutettua vaikka tulen vedeksi, jos niikseen tulee.

Ihmettelin vain, kun painotat kovasti sitä, ettet joudu muuta kuin antamaan. Tästä johdettuna ajattelin, että kovimpa on laihaksi anti jäänyt, vaikka auttamisesta saa yleensä kaksinkertaisesti takaisin.

Mitä kommunikointiin tulee niin voi, voi ja kuinka monesti olen tullut ajatelleeksi sitä, että kanssani ON vaikea kommunikoida, mutta olen yrittänyt asialle tehdä jotain. Tämän vuoksi juuri kommentoin kommunikointityyliäsi.

Ja tottakai hihittelen tietokoneen ääressä, jos on hauskoja juttuja. Itse en ajattele, että minun kuuluisi täällä auttaa ketään, vaan pidän tätä lähinnä yhtenä seurustelumuotona. En määrittele tätä foorumia juuri millään muulla tavalla, on vain hauska osallistua keskusteluihin, jotka edustavat pitkälti kiinnostuksen kohteitani, esim. astrologia tai unet. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin tuhottaman vakavasti.

Samaa voi sanoa sinulle: ajatukset, jotka ovat sinun mielessäsi ovat sinun päässäsi, ei minun tai jonkun toisen.

Tiedän kyllä, että käytin sanatarkkaan "kerjäät säälipisteitä" sanoja, mutta sitä mieltä myös olen. Miksi muuttaisin mielipidettäni, vaikka kuinka hankaisit vastaan? Välillä tuntuu, ettei sinulla ole mielipiteitä mistään, mutta silti niitä on vaikka muille jakaa. Välillä myös tuntuu, että koet muiden kirjoitukset jonkinlaisena hyökkäyksenä itseäsi kohtaan ja melkein nautit siitä huomiosta, mitä "provosoivilla" kirjoituksillasi saat aikaan.

Säälin kerjäämisellä en ole tarkoittanut sitä, että ihmisen kertoessa elämäntarinansa hän on automaattisesti säälittävä. Vaan marttyyrimäistä asennetta esim. "Jos mä nyt en saa mitään muuta kuin ilkeilyä, niin minä kyllä lähden täältä foorumilta." Tai niin kuin kerroin tästä härkämiehestä: "Minä kun oon tällanen rassukka."

Mutta kukin taplaa tyylillään ja onhan kaikki keskustelut toki mielenkiintoisia, vaikka filosofisella jargonilla niitä voitaisiin jatkaa maailman tappiin asti.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 21.01.2007 07:32:04 »

Niin, hyvä.

Ja koska en paljon muuta saa, niin ilmeisesti olet oikeassa, ja kannattaa lopettaa tämä ajan tuhlaaminen.  Wink Aika lailla lienen ihmisiä auttanut, koska itseäni kaikki viestini eivät koske. Hyvä. Nyt sen näkee.

Täytyy sanoa että kovin on laihaksi anti jäänyt myös sinun kohdallasi, eli YHTÄÄN mitään vinkkiä en ole SINULTA saanut mihinkään. On kuitenkin kiinnostavaa huomata yhtaikaa, että toiset  yksilöt ovat saaneet minulta paljon, on kiitelty, on kirjoiteltu, mutta SINÄ puhut säälipisteistä, etkä ole missään kohdassa vaikuttanut empaattiselta, jos olen jostain ongelmasta maininnut. Eli tämän keskustelun aikana paljastui, että olet juuri sellainen mitään kokematon persoona kuin epäilinkin.

Toinen asia on se, että sinulla ja minulla on täysin erilainen huumorintaju. Uskoisin, että en vain tule skorpparien kanssa erityisen hyvin toimeen. Kiitos, autoit tekemään hyödyllisiä valintoja.  Kaikki auttakoot itse itseään.  Wink

Maa ja vesi, tuli ja ilma eivät tosiaan synkkaa.
  Wink
« Viimeksi muokattu: 21.01.2007 07:59:55 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Tinkle
Vieras
« Vastaus #24 : 21.01.2007 08:52:31 »

Ja koska en paljon muuta saa, niin ilmeisesti olet oikeassa, ja kannattaa lopettaa tämä ajan tuhlaaminen.  Wink

Taas  2funny
Eli tämän keskustelun aikana paljastui, että olet juuri sellainen mitään kokematon persoona kuin epäilinkin.
..tarpeellinen kommentti?  Huh Paljon kokeneelta persoonalta.. :Smiley
  Kaikki auttakoot itse itseään.  Wink
Tämänkin olen lukenut jo aika monta kertaa  Shocked  Grin
Lips Sealed    Lips Sealed    Lips Sealed    Lips Sealed    Lips Sealed
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 21.01.2007 10:23:24 »

Hyvä Tinkle, sinäkin autat päätöstäni. Tehän teette oikein palveluksen. Katsos minä opin palstan toiselta kirjoittajalta, että "kaikki auttavat itse itseään". Opinhan minä täältä!  Grin Mahtavaa vapautumista. Minustakin sinä olet aivan hirveen huvittava, Tinkle! Nauran ihan kippurassa!  2funny

Autan mielelläni esimerkiksi härkämiestä, koska siihen merkkiin ei liity se ihmeellinen piikittely, jota skorpparit harrastaa. Viimeksikin kun tapasin erästä au skorpparia, ei tehnyt mieli olla enää lähettyvillä ja alkaa auttaa hänenkin ongelmiaan.  Wink
« Viimeksi muokattu: 21.01.2007 10:25:31 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 21.01.2007 10:30:16 »

2funny 2funny 2funny Grin Cheesy Wink Smiley angel  merkurius skorpioni

January 22, 2007
This is a great day for you, as unexpected reunions with friends and loved ones are made possible, thanks to the lighthearted, jovial aura that you radiate. You will find that you do not need to work very hard to get everything to come your way. Your sunny personality naturally attracts the fun and good fortune that you most certainly deserve. People are extremely lucky to be in your glowing presence on a day like today.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2007 11:17:42 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

pura
Vieras
« Vastaus #27 : 21.01.2007 11:49:39 »

Autan mielelläni esimerkiksi härkämiestä, koska siihen merkkiin ei liity se ihmeellinen piikittely, jota skorpparit harrastaa.
Taitaapa kuitenkin riippua ihan tyypistä..
tunnen muutamia härkämiehiä/ -naisia ja nämä kaikki taitavat kyllä
loistavasti "ihmeellisen piikittelyn" ihan yhtä taidokkaasti kuin skorpparitkin..  Smiley
Mutta me ravut... huh,,  Shocked  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 21.01.2007 13:49:25 »

Loukattu härkämies osaa olla TODELLA kärkevä suustaan... Ei siinä auta nousumerkit eivätkä mitkään  Cool 

Onko härkämiehet hankalia? Minun kokemuksestani on, he pitävät niin härkäpäisesti kaikesta vanhasta ja tutusta kiinni, että tällainen kaksostyttönen ei sitä oikein ymmärrä.

Toisaalta, rakastunut härkämies osaa olla NIIN eroottinen näky ettei sitä hakkaa edes skorpparimiehet...  coolsmiley

annaelen

Kaksosena ja Härkämiehen vierellä kulkien,
en voi kuin allekirjoittaa tämän. Grin

Mieheni ei ole vieläkään ihan selvinnyt shokistaan,
että hankin oman asunnon. :Smiley
Onhan tästä jo mennyt viikko! idiot2

Asiaa ei paranna yhtään se, että hänen kaksi hyvää ystäväänsä
on käsittänyt tämän tosi asialliseksi eroksi
ja ovat liikenteessä paljon romanttisemmalla
ja flirtailevammalla varauksella kanssani. Tongue

Eilen treffasimme illallisella
ja koko illan ajan mieheni piikitteli ja kuulusteli minua
näistä kahdesta ystävästään, tosin huumorimielellä,
vaikka ainahan siinä puolet totta tälläisessä tilanteessa. Wink

Härkämieheni omien sanojensa mukaan
ei koskaan ole raukkamaisesti mustasukkainen,
ainoastaan vain hyvin kiinnostunut tietämään,
mitä teen, kenen kanssa ja milloin
ja mikä on hänen asemansa minun silmissäni
ja onko joku toinen parempi kuin hän,
mikä tietenkin hänen mielestään on täysin mahdotonta. Grin

Härkämieheni ei välttämättä tunnusta, että hänellä on ikävä,
voi sanoa jopa päin vastoin,
mutta hän puristaa syliinsä liiankin tiukasti,
ei päästä irti, haluaa tavata koko ajan,
soittelee, e-mailaa, sms jatkuvasti,
myöskin ystävillemme, jos en heti vastaa. Grin

Mutta miten vetovoimainen hän onkaan.. smitten
...ja seksi on jotain aivan käsittämättömän.. ...! smitten

Seksi on parantunut huomattavasti oman asuntoni myöstä
- mahtaakohan vähän petrata..? coolsmiley
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #29 : 21.01.2007 14:22:10 »

Täytyy sanoa että kovin on laihaksi anti jäänyt myös sinun kohdallasi, eli YHTÄÄN mitään vinkkiä en ole SINULTA saanut mihinkään. On kuitenkin kiinnostavaa huomata yhtaikaa, että toiset  yksilöt ovat saaneet minulta paljon, on kiitelty, on kirjoiteltu, mutta SINÄ puhut säälipisteistä, etkä ole missään kohdassa vaikuttanut empaattiselta, jos olen jostain ongelmasta maininnut. Eli tämän keskustelun aikana paljastui, että olet juuri sellainen mitään kokematon persoona kuin epäilinkin.

Toinen asia on se, että sinulla ja minulla on täysin erilainen huumorintaju. Uskoisin, että en vain tule skorpparien kanssa erityisen hyvin toimeen. Kiitos, autoit tekemään hyödyllisiä valintoja.  Kaikki auttakoot itse itseään.  Wink

Wink

Just, no kyllä sinä sitten olet melkonen Äiti Teresa. Niitä vinkkejä saa, kun osaa vastaanottaa. Mutta jos ei osaa vastaanottaa, ei niitä vinkkejä myöskään saa. Jos anti on kuitenkin ihan isojen kirjainten verran laihaksi jäänyt, niin mitä ihmettä kulutat aikaasi täällä noin paljon tai ylipäätään jaksat kommentoida minun juttujani?! Tarkoittaako se sitä, että jos muut kiittävät sinua, että minunkin pitää? Eikä edelleenkään eri mieltä oleminen tarkoita sitä, että on täysin empatiakyvytön. Olen kovasti pahoillani, jos jollain tavalla olen loukannut ajatusmaailmaasi, mutta joskus vain asioista ollaan eri mieltä ja asiat nähdään eri tavoin. Ei sinun tapasi ole yhtään sen oikeampi kuin minun tapanikaan.

Vai kokematon persoona, kun sinä sen noin tulkitset niin miten vaan, jos siitä nautintoa saat. Totuutta se ei kuitenkaan edes lähentele. Ja netissähän sen kokemuksen voi päätellä, kyllä!

Siinä olet kyllä täysin oikeassa, että meidän huumorintajut on aivan eri sfääreissä. Tosin itse en torju ihmisiä horoskooppimerkkien mukaisesti, koska on esimerkiksi myös joukkareita, joiden kanssa tulen ihan hyvin toimeen. Jos uskoo, ettei tule toimeen jonkun kanssa, niin ei varmasti tulekaan. Torjumalla ihmisiä pelkän horoskooppimerkin perusteella, luo aikamoisen aukon sosiaalisiin suhteisiin. Valmiiksi negatiivisella asenteella ei saavuta mitään, ja tämän sanon vain koska jos mistään muusta niin ainakin tästä löytyy kokemusta! Ihminen muuttuu, kun ei toimi negatiivisena imurina.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: