Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aidot taitajat ja huijarit  (Luettu 56567 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 21.01.2007 22:50:32 »

Lisään tähän vielä sen, että aidon taitajan tunnistaa myös siitä, että sanoma on aina positiivinen -ei koskaan negatiivinen.

Nimenomaan.  coolsmiley
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 22.01.2007 09:07:35 »

Lisään tähän vielä sen, että aidon taitajan tunnistaa myös siitä, että sanoma on aina positiivinen -ei koskaan negatiivinen smitten

Näen tässä auttajan miellyttävässä tehtävässä senkin hyvän puolen, että voi puhua vain ja ainoastaan totuutta.

Tähän kuuluu myös "nurjanpuolen" kertominen ja sitä
autettavat juuri hakevatkin.

Diplomaattisuus
= valehtelu, EI kuulu ainakaan minun
metodeihini, suoranainen listaus autettavan elämän
tyylistä ja ravintotottumuksista sekä aivan turhista
lääkkeistä kuuluvat spesiaali toimintaani, jo niiden poisto, on monet rakkaat yhteyttä ottaneet parantaneet,
lääkkeitä määrätään useasti RAHAN takia, tietämättömyyttä, asiakkaan väärien tietojen takia sekä
väärien ihmisten raja-arvojen asettamisten takia = tutkimus
tulokset "laahaavat" 12 vuotta perässä, siis julkistetut,
tulossa on mullistavia muutoksia "lääkekäytäntöihin".

Minulla on sukulais ystävä, joka kertoo kaikki, mitä
"etulinjassa" tapahtuu (tehnyt väitöskirjan molekyyleistä).

Tässä voin sanoa, että ns. kolestroli lääkkeet (rotanmyrkky) = huijausta, vain n. 6% niistä voi olla
jotain hyötyä (se syö lihakset)aihettaa vapinaa ja
ennenaikaisen kuoleman.

Toinen huijaus on "serotoniinin" salpaajat eli poistumisen estäjät, niitä Ei pidä syomän, taas pitää muistaa 80-20% sääntö eli mikään täällä ei ole varmaa
eikä ilman muuta, tässä tapauksessa 8% ehkä saa + merkkistä apua, muiden osalta menee enemmän tai vähemmän
- merkkiseksi, jotkut menevät sairaala kuntoon.

Serotoniinia pitä ITSEÄÄN lisätä, kun esto sen poistumiseen on aivan turha, kun sitä ei kerran aivoissa
ole tarpeellista määrää, usein autettava EI edes tiedä
serotoniini tasoaan = perin kummallista hoitoa Suomessa.

Asiaan, "negatiivisista" kertomuksista autettavalle, olen saanut parhaat kiitokset jopa vuosien päästä,
TOTUUS ON MAINETTAAN PAREMPI = mottoni.

Näen AURASTA, energia kentästä, sielun verhosta jo
"kadulla" missä kyseinen henkilö "menee", siis henkinen
tila josta johtuu 80%:sti kehollinen hyvinvointi.

Kuolemaa EI ole, helvettiä EI ole, huomisesta EI saa murehtia, raha on pirun apuväline, ikuinen elämä on tätä hetkeä ja tulevaisuutta - olen itse ollut kuollut
epämääräisen ajan 40 min - 2-h ja synnyin uudestaan
samaan kehooni, parantuen sairauksistani ja sain lupausten
mukaan lahjoja joita minun tulee käyttää pyyteettömästi
12 vuoden ajan = olen hyvin onnellinen ja untakaan en tarvitse 4-h enempää yössä, kuumesairautta ei ole ollut
9 vuoteen, eikä masennusta, olen myös erityisen viriili
= 35 vuotiaan tasoa, minua sanotaan henkisesti 3 vuotiaan tasolla pyöriväksi, josta olen hyvin onnellinen,
kalenteri ikäni = 61 = tulkaa mukaan HYVINVOINTIIN.....
SYDÄMELLISESTI TERVETULOA ja mikä tärkeintä = siihen EI tarvita RAHAA.................../// Cheesy Smiley 333777

tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #32 : 23.01.2007 01:06:09 »

Niin, mutta niistä "negatiivisistakin" asioista voi kertoa positiivisesti ja rakentavasti.  Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 23.01.2007 01:17:02 »

Niin minäkin ymmärtäisin, ei kukaan ihan siliteltäväksi tule, vaan 'selvännäkijän' luo tullaan löytämään jotakin uutta, jotakin mistä tarttua jälleen, ehkä ottaa uusi suunta.

Eikä sitä voi tapahtua ilman 'teräviä valaisevia huomioita' tai ilman rakentavaa rakastavaa kritiikkiä. Kritiikin ei suinkaan ole tarkoitus olla aina negatiivista.

Mutta nämäkin asiat voidaan tulkita toisin... Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #34 : 23.01.2007 09:52:08 »

Kaikkein mieluitenhan sitä menisi näkijälle, joka ei ota maksua ja jo sillä antaa vaikutelman pyyteettömyydestään. Menisin mieluusti jos heistä tietäisin ja tarvetta ilmenisi käydä. Mutta yhtään sellaista en ole esim. omalla paikkakunnalla tavannut, muutaman täällä foorumilla kylläkin.  smitten
Useat selvänäkijät haluavat jotakin, asiakas saa antaa omatuntonsa mukaan. Onhan sekin jo ihan positiivista! Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.01.2007 09:58:04 kirjoittanut Auringonkukka » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 23.01.2007 10:05:17 »

Kaikkein mieluitenhan sitä menisi näkijälle, joka ei ota maksua ja jo sillä antaa vaikutelman pyyteettömyydestään. Menisin mieluusti jos heistä tietäisin ja tarvetta ilmenisi käydä. Mutta yhtään sellaista en ole esim. omalla paikkakunnalla tavannut, muutaman täällä foorumilla kylläkin.  smitten
Useat selvänäkijät haluavat jotakin, asiakas saa antaa omatuntonsa mukaan. Onhan sekin jo ihan positiivista! Smiley

Ota yhteyttä "suoraan" = saattaa olla mahdollista
tapaaminen, kun kuljen kuitenkin ympäri Suomenmaata,
mitä "bensoja" saan ostettua kulloinkin, vinkkinä
vaan, monet ovat keränneet "ryhmiä" ja silloin kaikki
kulutkin pienenee per rakas ystävä = silloin olen
useasti saanut kulukorvauksia = varsinaisesta "työstä"
en rahaa ota = en saa ottaa = menetän armolahjani angel
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #36 : 13.01.2009 18:59:21 »

Lueskelin vanhoja kanavointeja, siis ihan maksullisia, ns. ammattinäkijöiden tekemiä, ja aika iso osa on ihan metsään mennyt. Selvänäkemisen moraalista (etenkin kun sillä rahastetaan) pitäisi puhua paljon enemmän, monelle tunnetulle ammattilaiselle kun näkeminen on melkein pienteollisuutta, eli rahaakin tulee varmaan ihan mukavasti, vaikka näkisi pelkkiä harhoja.

No yksi hyvin miellyttävä ja vilpittömän tuntuinen ammattilainen on näköjään onneksi jättänyt näkemisen ja ryhtynyt päätoimiseksi käsityöläis/jäsenkorjaajaksi. Tältä ihmiseltä ostin neljän vuoden aikana kolme kanavointia ja lähes kaikki mitä hän on neljän vuoden aikajanalla ennustanut on mennyt aivan metikköön.

En nyt siis puhu selvistä huijareista, maksullisten puhelinlinjojen satusedistä ja -tädeistä, vaan näistä kaikkien tuntemista henkisen polun ammattilaisista jotka ovat vakio-osallistujina Minä olen ja Hengen ja Tiedon messuilla KUVITTELEVAT tosiaan näkevänsä - eivätkä kuitenkaan näe! Jos näkijä itsekin vakaasti uskoo että on näkijä, jos hänellä on upeat empatiaatihkuvat nettisivut ja laajaa sähköpostimainostoimintaa, niin miten ihmeessä sitten asiakas voisi aavistaa, että hän ei näekään  yhtään mitään?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #37 : 13.01.2009 20:46:40 »

Tuo on oikein hyvä pointti ja siksi kannattaakin AINA kuunnella omaa sisäitä fiilistä sen suhteen, kenen puolene kääntyy vai kääntyykö kenenkään puoleen.

Jos ongelma siitä, että selvänäkijät eivät näe mitään, toistuu näkijästä riippumatta uudestaan ja uudestaan, silloin uskoisin, että kyseessä ei välttämättä ole huono onni kysyjän puolelta. Enemmänkin kyse on siitä, että jostain syystä X kysyjän sieluntiestä ei näytetä mitään/näytetään puuta heinää. Sille voi olla useitakin syitä, joista ensimmäisenä tulee mieleen kaksi vaihtoehtoa: A) sieluntie on kokonaan karmaton eli mitään suunnitelmaa ei ole. Sielulle voidaan nähdä mahdollisia eri vaihtoehtoja, mitkä voivat toteutua, jos hän valitsee niin. Tällaisen sielun täytyy luoda itse oma elämänsä ja sekin on oma henkinen haasteensa. B) Sielu on tullut opiskelemaan itseluottamusta ja omien valintojen tekemisen tärkeyttä, eikä tätä tärkeää oppiläksyä haluta sotkea sillä, että joku tulee valmiiksi sanomaan suunnan tai sen, mitä täytyisi tehdä.

Mutta, tarkkana saa olla, se on totta Smiley Uskon, että nyt kun tämä maapallon energiataso nousee meitä haastetaan yhä enemmän tekemään päätöksemme itse ja elämään elämämme itse sen sijaan, että pyytäisimme toisia kertomaan mitä pitäisi tehdä seuraavaksi, mikä on seuraavana etappina elämässämme.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #38 : 13.01.2009 22:34:15 »

Kiinnostavaa onkin se millä varmuudella nämä ammattilaiset kuitenkin 'ovat näkevinään' ja selostavat mitä näkevät -jos siis oletetaan että sielunsopimuksen tai muun universaalin tahdon tahdon mukaan asiakkaalle ei pidäkään nähdä mitään.

Miksi näkijä ei siis vain olisi näkemättä (joskus näinkin käy että näkijä rehellisesti kertoo ettei näe mitään), miksi hän nappaa tajuntaansa höpöhöpöä?

On hyvin surullista ja erittäin epäeettistä, että syystä tai toisesta maineikas näkijä puhuu puutaheinää ja rahastaa sillä. Siis etenkin jos asiakas ei ole katselmuksen aikana lainkaan vakuuttunut siitä, että ylipäätään mitään kanavointia tapahtuu.

Kaikenlainen henkisen alan bisnes on lisääntynyt viime vuosina erittäin paljon ja usein tuntuu että raha onkin pääasia (kuten missä tahansa bisneksessä) ja oman työn konkreettisia tuloksia ei millään tavalla kyseenalaisteta, myydään vain tuotetta, nätissä mystisessä paketissa. Vähintä mitä uskomusbisneksessä pitäisi muistaa on, että asiakkaalle annetaan mahdollisuus edes keskustella siitä mistä hän on oikein maksanut. Tietokonohjelman laatimat horoskoopit, aurakuvaukset, kanavoinnit...valitettavasti usein muistuu mieleen keskiaikainen pyhäinjäännöskauppa, jossa Jeesuksen sääriluita oli myynnissä  tuhansia, eikä kukaan kuitenkaan myöntänyt että juuri hänen myymänsä sääriluu olisi väärennös Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #39 : 14.01.2009 11:34:31 »

Minusta tässä on kyse myös siitä, uskooko asiakas deterministisesti, että tapahtumilla on vain yksi vaihtoehto. Tarkoitan, että jos ajatellaan että yksilö itse pystyy myös osaltaan vaikuttamaan tapahtumien kulkuun ja siten "rakentamaan" elämäänsä, niin miten selvänäkijä voisikaan ottaa kaiken huomioon? Kuten AthaMaarit tuossa totesikin, niin voihan olla, että kaikilla ns. sielunsuunnitelmaa ei ole, tai se ei ole kovinkaan tarkka.

Minusta olisi jo melko pelottavaa, jos joku selvänäkijä pystyisi kertomaan aivan kaiken mitä tuleman pitää, tarkasti ja mitään unohtamatta. Mikä sija silloin jäisi omalle tahdolle ja valinnoille?

En tiedä alasta kun en ole koskaan näkijöillä käynyt, mutta jos näkijä kuitenkin näkee "jotain" ja kertoo sen mitä näkee, niin kenelle lopulta jää vastuu nähdyn "oikeellisuudesta"? Sehän on kuitenkin enemmän tai vähemmän subjektiivinen asia.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 14.01.2009 12:05:06 »

juuri näin..

kaikessa on kyse valinnoista, vaikka olisi Suuri kohtalonomainen Rakkaus, SENKIN VOI JÄTTÄÄ KOKEMATTA. tai raha; edelleen valinnat. tai matkat, mikä vain. on aika hassukin ajatus, että tulevaisuudessa aina näkyisi valinnat joita tulemme tekemään. kerran kävin, enkä taida käydä enää. varsinkin kun jälkeenpäin huomasin, että olin tehnyt kyseisestä henkilöstä vähän liian tärkeän. (selvänäkijältä voi kysyä toki myös kadonneita esineitä ja henkilöitä..)

luomme siis tulevan, SEKÄ asioiden / tunteiden merkityksen itse.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
maiskuli
Vieras
« Vastaus #41 : 24.04.2009 12:18:16 »

minä en pidä itseäni huijarina. Tosin ei minulla vielä ole mitään nimikettä koska olen vielä nuori ja uusia taitoja opetteleva. Vasta kymmenen vuoden kuluttua olen riittävän kokenut.
ikää minulla 27vuotta. olen aina ollut henkisesti lahjakas mutta myös erittäin herkkä.
ja henkisestä lahjakkuudesta saa myös elämässä jollain tavoin väärin ymmärrystä ja se vaatii veronsa. Esim. ystäviä on vaikeampi saada, sillä näen ihmisen sisälle ja sen perusteella käyttäydyn.

Käytän kortteja joskus vahvistamaan tulevaa tietoa. mutta mistään sähköpostista en osaa ennustaa.

käytän heiluria ja oppaani tuomia viestejä jota hän minulle tuo niin usein kuin haluan.


Minä kohdaltani toivon ettei minua tarvitse pitää huijarina.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #42 : 24.04.2009 15:02:05 »

Toistaiseksi vain kahdesta menen pomminvarman aitoina takuuseen, toinen on mun kahdeksankymppinen isotäti (katsoo teekupeista laugh) ja toinen, vähintään yhtä hyvä, on joku Utissa asuva tyyppi jolla kuitenkin on huijarin maine, en tiedä mistä johtuu, ehkä trollit on rahastaneet ihmisiä sen nimellä.

tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #43 : 28.04.2009 22:51:26 »

Intuition yhdistäminen tarot-luentoihin on hyvin tärkeää, siinä "pitäisi" huomata josko viesti on oikea vai ei. Itse käytän kortteja lähinnä intuition välineenä ja sähköpostin kautta minulla toiminut hyvin. Kaverilleni jatkuvasti ennustan ja hän minulle internetin kautta ja ollaan katsottu puolen vuoden päästä meidän vanhat ennustukset ja täytyy sanoa että on mennyt toteen. Molemmat olemme amatöörejä, ja aina kun tuntuu että intuitio blokkaa luennassa, silloin vaan sanotaan "sori, ei toimi" (voi olla oma blokki tai toisen blokki tai asiaa ei tule vielä tietää).
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #44 : 28.04.2009 23:47:34 »

LadyYellowViolet - toimin itse samoin tarottulkintoja tehdessäni ja yritän aina korostaa kaikille, että jos tulkintani ei tunnu hyvälle jostain syystä X, sen pitää sitten antaa vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En ole guru, enkä tiedä kaikkea. Jos olisin, en olisi syntynyt tänne enää. Siksi oman itsen kuunteleminen onkin niin kauhean tärkeää.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: