Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aidot taitajat ja huijarit  (Luettu 56555 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
LYV
Vieras
« Vastaus #45 : 29.04.2009 00:09:57 »

LadyYellowViolet - toimin itse samoin tarottulkintoja tehdessäni ja yritän aina korostaa kaikille, että jos tulkintani ei tunnu hyvälle jostain syystä X, sen pitää sitten antaa vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. En ole guru, enkä tiedä kaikkea. Jos olisin, en olisi syntynyt tänne enää. Siksi oman itsen kuunteleminen onkin niin kauhean tärkeää.

Olen prikulleen samaa mieltä!  coolsmiley

Ja asiasta jonnekin ihan muualle, tykkään tosta sun profiilikuvasta! Cheesy Se on Abarai Renji tosta Bleachistä, jos satuit tietämään.  smitten
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #46 : 07.05.2009 03:18:08 »

En ole ammattilainen, harrastelen tarot-tulkintoja.
Joku aika sitten katsoin eräälle melko sairaalle henkilölle; tuli lepotauko. Intuitio kertoi kuoleman. Sitä en sanonut, eikä mun mielestä olis pitänytkään. Henkilö oli syvästi kiitollinen tuosta lepotauosta, ja sanoi että sitä hän tarvitseekin. Tokaisi myös että tuskiensa kanssa ei halua kauhean vanhaksi elää. On jo yli 60v. Toivottavasti on lepotauko sairaudesta. Ja toivottavasti mun intuitio oli väärässä koska tunnen kyseisen henkilön. Ei sinä mitään kuoleman kortteja tullut, vaan lopuksi enemmän henkimaailman kortteja. Ehkä hän on pikkuhiljaa siirtymässä sinne henkimaailmaan ja tietää sen itse.

Juu,ja suurin osa niistä ketkä ovat mulle rahasta katsoneet, ovat menneet osin oikeeseen, jotkut ihan metsään. Yksi on tiennyt, ilmaiseksi, mutta viimeiseen tapahtumaan asti kaikki meni just niinku se sanoi. Nyt kokeilin kaverin suosittelemaa, ja toivon että nämä toteutuu smitten
« Viimeksi muokattu: 07.05.2009 03:25:10 kirjoittanut ancelica » tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #47 : 07.05.2009 13:29:16 »

Kävipä näin, että tuossa hetki sitten käveli vastaan kadulla vanhempi mieshenkilö, joka katsoi minua pitkään. Kun olin jo hänet ohittanut, hän huusi perääni ja kysyi, josko mahdollisesti puhun englantia. Koska turistit pysäyttelevät minua tämän tästä kysyäkseen, arvelin herran olevan hukassa. Mutta tämäpä halusikin sanoa minulle huomanneensa aurani, joka kuulema on hyvin kirkas ja värikäs, ja kuuluu "hyvälle ihmisille". Kuitenkin kuulemma juuri nyt pelkään jotakin tai jotakuta, joka ikäänkuin "pidättelee" minua hartioista kiinni. Mieshenkilö myös kysyi horoskooppimerkkiäni ja ikääni, ja pyysi ottamaan yhteyttä sähköpostitse, koska oli itse menossa opettamaan joogaa.

Kertokaapa minulle, vaikka ihan yv:nä, onko jolla kulla kokemuksia pääkaupunkiseudulla vaikuttavasti Himalajalta kotoisin olevasta joogaguru/selvännäkijästä, joka pyrkii vahvistamaan suomalaisten auroja (kertoi nimittäi, että useammin suomalaisilla näkee niitä heikkoja auroja)... Nimittäin vaikka itselleni jäi tuosta tapaamisesta hyvä kuva - tuosta aurasta on varsinaisesti "aura" sanaa käyttämättä minulle aiemminkin jotain sanonut kaksi sattumalta tavattua selvännäkijää, ja kieltämättä minulla on ollut viime aikoina jotenkin tukahdetettu olo -  niin kaipa täällä jolla kulla on jotain kokemusta esim. siitä, millaista tietä tämä henkilö kulkee.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #48 : 07.05.2009 21:54:28 »

Joo, tiesin! Jumaloin Renjiä  ^__________________^ <3
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #49 : 07.05.2009 22:16:33 »

Joo, tiesin! Jumaloin Renjiä  ^__________________^ <3

Hän on sexy!  Wink
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #50 : 09.05.2009 19:39:37 »

Kummallista ei ole se, että kanavoinnit menevät joskus täysin metsään (aika useinkin valitettavasti), emmehän tarkkaan tiedä mistä "tieto" tulee kenenkin kanavan kohdalla, vai onko peräti kanavan omaa mielikuvitusta...mutta suorastaan käsittämätöntä on se miten kanavat itse suhtautuvat asiakkaisiinsa, jos asiakas sanoo, että kanavointi tuntui täysin vieraalta! Hyvin monet ottavat vain rahat eivätkä kommentoi mitenkään, vetäytyvät ikäänkuin "jumalalliseen pyhän arvokkuutensa suojaan". Tai sysäävät vastuun kokonaan  henkimaailmalle: "noh, tällaista minulle viestitettiin. Et kai ole niin röyhkeä että kyseenalaistat jumalallisen tiedon??"

Esimerkki: Kanavoija ei halua kuulla etukäteen kysymyksiä, hän vain pyytää että ajattelisin noita kysymyksiä ennen kanavointiajankohtaa. Tätä pidän hyvänä merkkinä, sillä tämä osoittaa, että kanava todella itse uskoo kanavointikykyynsä, eikä tarvitse tuekseen "tietoa". Kun sitten saan kanavoinnin, siinä esiintyy monia henkilöitä joita elämässäni ei yksinkertaisesti ole! Tulee vahva tunne että luen aivan jonkun muun henkilön kanavointia, en löydä kanavoinnista itseäni saati muita läheisiäni. Toki yritän tosissani ymmärtää tekstiä, lukea rivien välistä piilomerkityksiä ym,  koska olen hyvin itsekriittinen ja uskon siihen, että
oma "vastustukseni" saattaa synnyttää tunteen, että teksti ei kosketa minua. Olen niin nöyrä universumin edessä, että sulan kuin tali lattiaan kiinni  Wink

Ja miten suhtautuu selvänäkijä kritiikkiini: hän uskoo omaan kanavointiinsa eikä yksinkertaisesti välitä siitä, onko kanavoinnissa olevia henkilöitä olemassa vai ei! Sillä universumin meriselityksethän ovat loputtomat: "jälkikäteen ehkä oivallat mistä oli kyse", "et vain halua nähdä tätä asiaa", "kenties siinä vertauskuvallisesti puhuttiin jostain toiselle tasolle siirtyneistä" jne jne.
Ja kun ei muuta enää keksi, niin nappaa manavoinnin kaikkein YLEISPÄTEVIMMÄN lauseen ja vakuuttaa, että siinä on se tärkein tieto!! ("vuoden päästä sulla menee ihan kivasti"). Siis lauseen joka sopisi ihan kaikkien viiden miljardin homo sapiensin elämään!! Kaikki muut höpisemänsä paikkansapitämättömyydet hän vain sivuuttaa, se pitää vain niellä, koska se on "pyhää tietoa".

Jokainen tietää, kuinka helposti ihminen uskoo ennustusta, jos siinä on edes pieniäkin yhtymäkohtia hänen omaan elämänsä. Tähän perustuvat esim. päivälehtien "horoskooppi"tulkinnat. Ihmismielen rakenne on sellainen, että se HALUAA nähdä kokonaisuuksia, haluaa uskoa.

Mutta jos ennustus on tosiaan täydellistä puutaheinää eikä näkijä suostu edes kommentoimaan, saati kanavoimaan tarkennuksia, niin eikö kyse ole jo hyvin vakavasta huijauksesta, johon pitäisi puuttua? Rahaa kuitenkin vaihdetaan, nykyään yhä suurempia ja suurempia summia, jopa 100 euroa saattaa olla ennustuksen hinta, osui se paremmin tai ei ollenkaan. Selvänäkijöiden asiakkaat tosin usein häpeävät sitä että pyytävät tällaista apua ja pysyvät hiljaa.

Mutta käsi sydämelle: eikö esim. Astron auttajalistaan pitäisi laittaa varoitus, "viihdettä, täysin omalla vastuulla, kaikki listalla olevat näkijät eivät suinkaan näe!"

Provosoin nyt ihan tahallani, sillä kokemusta minulla on aiheesta paljon. Olen paitsi saanut edellä kuvaamani kaltaisia täysin paikkaansapitämättömiä ennustuksia, niin myös maksanut ennustuksia joita en ole koskaan edes saanut. En ruikuta rahojeni perään, olisin voinut laittaa rahat paljon turhempaankin, mutta haluan edelleen herättää keskustelua: mikä on näkijöiden moraali ja onko sitä?

Ja vielä: minulla on kokemuksia myös näkijöistä jotka näkevät - ihan oikeasti  coolsmiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #51 : 09.05.2009 23:18:50 »

Olen itse sitä mieltä, että maksullisissa tulkinnoissa/kanavoinneissa, jos ne menevät metsään, pitäisi saada jonkinlainen korvaus tai hyvitys. Niiden, jotka tekevät ammatikseen tätä työtä pitäisi ihan eritoten huolehtia siitä, että asiakas on tyytyväinen. Näinhän toimitaan millä tahansa alalla.

En itse ainakaan voi ottaa maksua tulkinnoistani vastaan, enkä edes pyytää sellaista, jos asiakas sanoo, ettei kokenut saavansa mitään irti tulkinnastani. Miksi tyhjästä pitäisi maksaa? Vaikka en olekaan selvänäkijä ammattilainen, haluan olla reilun pelin ammattilainen.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #52 : 10.05.2009 00:06:53 »

Ne ovat vaikeita tilanteita -mutta varmasti molempia osapuolia kasvattavia- kun on tunnin kuunnellut näkijän puhetta, yrittänyt päästä väliin sanomaan, että ei nyt tunnu yhtään että minusta puhuisit. Mutta näkijä vain jatkaa kuin  olisi transsissa eikä kuitenkaan, kunhan höpöttää...ja sitten on käsi ojossa maksua ottamassa.

Itselläni on olo kuin minihameisella tyttösellä jota on kähmitty baaritiskillä (anteeksi banaali vertaus), että "oma vika, itsehän tänne änkesin" ja "kyllähän tuo näkijäkin varmaan tarvitsee palkkansa, ei näytä kauhean äveriäältä". Siinä tilanteessa odottaa, että selvänäköinen henkilö jos kuka olisi pahoillaan, kun ei tuntunut synkkaavan. Mutta ehei.

Olen kyllä opetellut sanomaan suoraan, joskin kohteliaasti, että "hups, tuollaisia tyyppejä ei elämässäni ole, voitko tarkentaa keitä he ovat?". Mutta jos kanavointi on todella ylimalkainen niin silloin ei pääse tarttumaan mihinkään! Ei siis voi väittää sitä eikä tätä, kun kanavointi periaatteessa sopii kenelle ja mihin tilanteeseen tahansa. Ja jos kanavointi vielä on todella lyhyt...miten kritisoida kanavaa, sillä hänhän tietysti vastaa, että ei tämän enempää haluttu henkimaailmasta sanoa!

Itse olen myös katsonut joskus korteista jollain foorumeilla ja suosio on ollut innokasta, minulle on tarjottu rahaa ja hartaasti pyydetty että jatkan. Mutta itse vain hämmennyn tällaisesta, koska en koe että voin antaa minkäänlaisia takeita siitä, kenen tai minkä kanssa työskentelen,  ja onko kaikki sittenkin silkkaa hölynpölyä. Pelottaa myös ihmisten hyvin vakavat kysymykset, mikä minä olen niittaamaan kenenkään kohtaloa korteillani, en kuule ääniä enkä näe filminpätkiä.

Sama juttu energiahoitojen kanssa: palaute on positiivista mutta en halua huijata ketään, entäs jos hoitoni teho onkin vain hoidettavan kuvitelmaa.

Ehkä teillä jotka näette ihan konkreettisesti henkioppaita ja henkiä on helpompi uskoa kykyihinne?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #53 : 10.05.2009 01:01:26 »

Olen myos kaynyt ennustajilla erilaisin kokemuksin-ne jotka kehuvat itseaan-yleensa eivat tieda mitaan...
Ne, jotka eivat pyyda rahaa-ovat olleet paljon parempia tietajia,korttien, kahvin tai kristallien kanssa
mutta olen huomannut yhden asian-he yleensa kayttavat telepatiaa-lukevat meidan alitajuntaa
Siihen pystyy kuka tahansa hyvalla keskittymiskyvylla=lukea asiakkaan ajatuksia-ei se ole ennustamista
Kuka todella osaa salaiset taidot han kayttaa niita ihmiskunnan hyvaksi-ja niita on vahan!
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #54 : 10.05.2009 01:30:13 »

Aika huikeasti on bisnes lisääntynyt viimeaikoina vai kuvittelenko vain?
Siis kirjaimellisesti: bisnes. Ennen oli tavallista maksaa näkijälle 15-20 euroa, nyt tosiaan pyydetään 50-100 euroa. Ja etenkään sähköpostitilauksissa ei saa mitään ennakkovaroitusta siitä, kuinka monta riviä tietoa rahallasi tulee. Joskus viisi, joskus sata.

Olen toki sitä mieltä että kissaa ei pitäisi antaa ihan ilmaiseksi ja näkemisestä pitäisi antaa joku vastalahja, raha tai palvelus. Mutta  joillakin näkijöillä homma näyttää muuttuneen teollisuudeksi.

Ja jos tällaisen tehtaan tuote ei sitten vastaakaan asiakkaan odotuksia, niin luulisi tehtaan kaatuvan? Päinvastoin! Kotisivut eikun komistuu ja kassa laulaa  Wink

Silti edelleen: on myös vilpittömiä näkijöitä, jopa sellaisia jotka sanovat, että "nyt en näe sinulle, en tiedä miksi, en voi ottaa rahaa."  smitten
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #55 : 10.05.2009 14:23:55 »

Onnea Saturnalia! Joskus tuollaista sattuu, arvaisipa vain etukäteen :Smiley
Miten sulla osui lopulta ne Tuire H:n ennustukset? Hänestähän on ollut ns. kahta ilmaa.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #56 : 10.05.2009 17:39:37 »

Kamalaa  Embarrassed Ja kiitos tästä tiedosta, kokeilin sittemmin itsekin tätä näkijää ja oli hyvin vaikea pysyä balanssissa sitä ennen, näkemisen aikana ja sen  jälkeen. Eivätkä ole ennustukset toteutuneet. Ilmeisesti hän tosiaan ennusti "energiasta". Hän koko ajan komensi, että "pysy itsessäsi, älä tule tänne minun luokseni" ja tulkitsi että minulla on kipuja, vaikka ei niin minkäänlaisia ollut. Koko ajan oli epämukava olo, koska hän on niin vauhko. Litterally  tickedoff uglystupid2
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #57 : 10.05.2009 18:35:10 »

Näin se on. Silti kun lähes konkreettisesti roikkuu hirressä ja vielä hyvin pitkiä aikoja, niin "keskiössä" pysyminen on joskus vain mahdotonta. Intuitioni kyllä sanoo 8tai niin luulen) että ei ole hätää, mutta MITEN asiat järjestyvät, siihen en saa intuitiollani vastausta, rystyset verellä voi pyytää apua eikä silti saa tuntemusta siitä että voi olla rauhallsiin mielin.

Irtipäästämisen läksy on käsittämättömän vaikea kun elämä todella kunnolla potkii ja rusentaa. Vaikka kuinka onnistuisi rauhoittumaan aika ajoin, uskomaan ja luottamaan, niin seuraavassa hetkessä tulee paniikki: "Mitä minä tässä vain istun, minunhan pitäisi TEHDÄ asialle jotain, minä olen vastuussa!" Mutta mitä? Siihen en ole saanut vastausta vaikka kääntäisin sieluni nurin.  idiot2

Tämä johtaa myös eristäytymiseen, sillä ihmisillä on hirveä tarve antaa hyviä neuvoja, ja ihmiset ovat myös juoruilevia, loputtoman kiinnostuneita ihmisestä jolla menee OIKEIN huonosti, jonkinlaista terapiaa varmaan, siksihän juorulehdet menestyvät. Ja kun nämäkin neuvot ovat kaikki täysin ristiriitaisia eivätkä sovi minun elämääni ollenkaan, niin ystävistä tulee samalainen riesa kuin näkijöistä.

Ymmärrän erittäin hyvin wanhoja sieluja jotka muuttavat luolaan erakkona asumaan Smiley
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #58 : 10.05.2009 19:25:58 »

Kiitos kun kerroit, Saturnalia!!  Wink Ja mikä huvittavinta, se tulipalo on loppujen lopuksi ollut  todella VAPAUTTAVA kokemus (vaikkakin äärettömän raskas ihan käytännöllisestikin), paljon pahempaa on ollut se että ei ole (näennäisesti) tapahtunut pitkiin aikoihin yhtään mitään joka olisi vienyt asioita eteenpäin! Paikallaanpysyminen on siis tietenkin pelkkä illuusio, mutta siltä  päivätajunnassa tuntuu, kun on vain kylmää ja pimeää eikä mikään edisty. Eli tulipalo on kuitenkin TAPAHTUMA! Ja kun jotain hyvin kaunista ja arvokasta menettää niin saa jotain tilalle - tai niin minä ainakin uskon...kuvittelen uskovani...ehkä....siis toivon......... uglystupid2

Monen mielestä tämäkin kuulostaa mielisairaalta, mutta (valon) lapsenikin aina muistuttaa minua että "sehän oli hyvä juttu että talo paloi, mummokin halusi vain lentää pois".

Olen muuten erään äärimmäisen ihanan ja käsittämättömän raskaan ihmissuhteen alussa saanut täysin tuntemattomalta ruotsalaiselta tarotennustajalta aivan hirveän ennustuksen. Hän pyyteli moneen kertaan ennustustaan anteeksi, mutta pitkän sepustuksen jälkeen myös totesi, että "minä yleensä näen täysin oikein".

Ja hän oli oikeassa. SILTI kävin läpi tuon karmasuhteen, ja suhde oli pitkä. Sain osakseni todella paljon rakkautta, mutta suhde oli myös painajaismainen, täsmälleen yhtä kauhea, kuin näkijä kertoikin. Että kaikki ennustukset eivät ONNEKSI saa meitä tekemään käsijarrukäännöstä vaan haluamme elää tietyt suhteet, koska olemme sielutasolla niin päättäneet. Tosin jälkeenpäin tulee miettineeksi, että "huh huh, olisin voinut jättää nämäkin kärsimykset väliin, minähän tiesin!"

Olisipa hauska tietää mitä korttisi sanovat tästä nykyisestä tilanteestan. Toisaalta ymmärrän erittäin hyvin jos kortit näyttävät taas uutta katastrofia, että et todellakaan halua olla airueena!!!  smitten smitten smitten

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #59 : 10.05.2009 21:13:00 »

Voi ei! Minäkin sorrun useasti siihen, että alan pohtia sitä MITEN tämä tai tuo ongelma ratkeaa! Olen aina kuitenkin tullut siihen tulokseen, että minun mieli (ja mielikuvitus) on niin rajoittunut, että jätän sen, MITEN se ongelma ratkeaa sitten noiden auttajien ja opastajieni käsiin. Olen lisäksi kuullut useasti, että jos ihminen rajaa ongelman ratkaisun valmiiksi, hän samalla sulkee useita muita vaihtoehtoja, joilla ongelmaan tulisi ratkaisu.  Esimerkiksi jos veloissa oleva henkilö alkaa pitää yllä ajatusta, että hänen ainoa mahdollisuutensa selvitä on saada lottovoitto, hän blokkaa ja tavallaan tiedostamattaan "kieltäytyy" energiatasolla ottamasta vastaan mitään muuta mahdollisuutta veloista selviämiseen.

Vaikka välillä ottaa niin hirveän vaikeasti, pyrin aina pitämään yllä simppelisti ajatusta "Asiat järjestyy. Tapahtuipa mitä tahansa, asia on järjestynyt". Voin haaveilla, pohtia ja miettiä (kun niin innokas olen aina pohtimaan eri vaihtoehtoja! Cheesy) että millälailla ongelmani voisi ratketa, mutta luotan siihen, että kun oma näkökyky ja ongelmanratkaisukyky on vedetty niin äärimmilleen etten tiedä mitä tehdä, asia lutviutuu kyllä omalla painollaan, kun teen parhaani. Parhaansa tekemistä on jo se, ettei seiso ratkaisun tiellä. Tosi moni kampittaa itsensä ja ratkaisut ihan tahattomasti tahtomattaan muun muassa pelkäämällä, murehtimalla, yrittämällä selvitä asioista pelkästään järjen avulla. Järki on hyvä plussa, välillä taas tarvitaan tunnetta, mutta usein isoista ongelmista selviämiseen vaaditaan suorastaan luovaa sulaa hulluutta! Grin Ihmismielen mielestä nyt sulaa hulluutta on jo se, ettei murehdi ja tunne stressiä, kun kaikki kaatuu päälle.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: