Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aidot taitajat ja huijarit  (Luettu 57915 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #60 : 10.05.2009 20:28:34 »

Kiitos, Athamaarit!  smitten Juuri tuo on se asia, mikä on ollut nyt pinnalla ja minulla on ollut kova halu ja yritys pukee sitä kirjalliseksi ilmaisuksi, mutta en ole onnistunut. Nyt kun sen kirjoitit niin se asia vahvistui yhä mielessäni.  Smiley

Nimenomaan. Sulaa hulluutta.. onneksi olemme kaikki täällä samassa veneessä omien elämiemme kanssa.. Voidaan yhdessä heittäytyä täydelliseen järjettömään luottamukseen ja uskoa siihen että ratkaisu on jossain jo valmiina odottamassa ilmestymistä avoimeen tietoisuuteemme!  Wink
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #61 : 10.05.2009 21:16:03 »

Tuo Athan mainitsema luovuttamis-/irrottamisasia on juuri se, jota olen sis joutunut minäkin harjoittelemaan tosi pitkään ja sielu ympäri käännettynä, pimeydessä ja märässä tuhkassa haroen, taaksepäin ryömien... ja voihan hitsi että se on vaikeaa, kun aika vain kuluu ja "mitään" ei tapahdu  uglystupid2  Giljotiinin terä roikkuu pään yllä  buck2

Tämä on johtanut myös siihen eristäytymiseen, koska on erittäin vähän ihmisiä, jotka ihan oikeasti uskovat, että asiat järjestyvät. Jos yrittää uskoa ja pysyä rauhallisena, niin ei yksinkertaisesti VOI kuunnella kymmeniä hyväätarkoittavia neuvojia. Siinä jos missä menee lopullisesti sekaisin.

Kun olen esim. tällä foorumilla pyytänyt ihmisiä kertomaan, miten he henkisin metodein selviävät omasta ahdistuksestaan ja sitten kertonut taustaa omalle paineelleni, niin ihmiset eivät kerrokaan niistä henkisistä metodeistaan tai uskostaan, vaan he alkavat -kuinkas ollakaan- antaa neuvoja "mitä pitäisi tehdä"!!  2funny   

Eli kun tilanne on todella tiukka, niin ihmiset eivät enää uskokaan, he joutuvat MYÖTÄPANIIKKIIN ja katsovat velvollisuudekseen "tehdä jotain" eli kertoa miten asiat PITÄISI saattaa reilaan. Hyväätarkoittavaa toki, mutta sehän juuri kumoaa tuon vankkumattoman uskon. Siis edellyttäen että apua on toiselta tasolta pyydetty ja -god bless me- totisesti ainakin tässä minun tapauksessani on!

Jopa hyvin selvänäköiset ja henkiset ihmiset alkavat tosipaikan tullen pelottavan innokkaasti "maallistua" eli jossitella ja huolehtia ja JÄRKEILLÄ, mukana on aivan takuulla myös syyllisyyttä ("apua, mitä minä olen ennustellut sille?? Eivät olekaan ennustukseni toteutuneet, olen siis vastuussa ja nyt minun on yritettävä korjata tilanne, joten maalailempa varmuuden vuoksi pahimmat pirut seinille, en ainakaan voi olla täysin väärässä jos taas menee kaikki pieleen")

No, toisten järkeilyssä ja varoittelussa ja paapomisessa on se hyvä puoli, että se saa taas minut vastaavasti kääntymään uskomisen kannalle  Grin Sillä toisten tulkinnat minun elämästäni menevät yleensä enemmän tai vähemmän vikaan (jokaisella on oma näkemyksensä maailmasta ja elämästä), joten oma intuitioni alkaa protestoida. Eli jälleen kerran: Kaikella, myös ja etenkin kaikilla ristiriidoilla on aina tervehdyttävä, selkeyttävä tarkoituksensa.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #62 : 10.05.2009 22:00:55 »

"Usein isoista ongelmista selviämiseen vaaditaan suorastaan luovaa sulaa hulluutta!"

Kun ajatellaan minun talohankettani, niin ensin etsin todela hirveän pitkään, intuitioni oli siis vankkumaton, visualisoin oikeaa taloa, ja sellaista ei löytynyt... sitten löysin talon, ja toimin siinä tilanteessa todella kirjaimellisesti kuin hullu, "tiesin" heti että tässä se on...no järkeilyäni tarvittiin tässä kohtaa sikäli, että ilman "järkevää" uskoa vanhan talon myymiseen kohtuuhinnalla en olisi koskaan uskaltanut ottaa niin valtavaa riskiä minkä sitten otin, järkeen perustuva kuvitelmani siitä miten asiat tulevat sujumaan siis oli vain universumin hauska pila tässä kohtaa, mutta myös olennainen, koska se rohkaisi minua hulluuteen...no tahtoni ja järkeilyni ei sitten toteutunutkaan, ei sinne päinkään....vanhan talon piti palaa. Ja SIINÄ Suuri Maailmanhenki an sich osoitti todella sulaa hulluutta: polttaa nyt kaunis talo!....mutta ratkaisu oli viisas, jos juuri sillä hetkellä en olisi saanut pieniä vakuutusrahoja, olisivat jääneet uuden talon hirmuiset varainsiirtoverot maksamatta ja olisin menettänyt uuden kotini jo silloin, siis hirtehistä mutta totta: verorahat järjestyivät tulipalon ja kuoleman  kautta  2funny...........ja tämä TODELLA mielikuvitusrikas keikaus on itse asiassa asia, jota yritän pohtia, kun epäusko valtaa mielen: KATSOKAA kuinka radikaaleja, ennakkoluulottomia, jopa  koomisia ratkaisuja universumi järjestää, sille on todellakin MIKÄ TAHANSA mahdollista, siis: MIKÄ TAHANSA!

Universumi ei totisesti kainostele, sievistele tai epäröi kun jotain asiaa pitää ratkaista  Grin smitten
Mikä tahansa  on mahdollista - ja materia on vain harhaa  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #63 : 10.05.2009 22:17:10 »

Niinhän se on. Itsekin olen miettinyt miten "onnekas" tapahtumien ketju oli se että  ensin vaarini kuoli - isä osti perintörahoilla meille kaksi autoa. Sen jälkeen isä kuoli, minkä vuoksi siirryimme sisarustemme kanssa ensisijaisiksi mummomme perijöiksi, puoli vuotta isän kuolemasta mummomme kuoli.

Elin isän ja mummon perintörahoilla hyvin ja koska olin alle 18-vuotias isän kuollessa, sain jotain ihme puoliorpotukea (hahhah, oma keksimä termi, kun en muista mikä se oikeasti on).. Jos tätä kuolemien ketjua ei olisi siinä vaiheessa tapahtunut, olisi koko perheen taloudellinen tilanne ollut paljon huonompi. Isällä oli suuret velat, mutta osa niistä mitätöitiin, koska myös se henkilö jonka takaajana isä oli ollut, äidin veli siis, kuoli heti isän jälkeen..

Perintörahat riitti mulla elämiseen 5 vuotta kun käytin ne suhteellisen fiksusti. Äitihän ei ole mua voinut rahallisesti auttaa koskaan, koska jatkoi työelämässä aktiivisemmin vasta isän kuoleman jälkeen ja tekee kausiluontoista ja melko pienipalkkaista työtä.

Silloin se oli kyllä sekavaa aikaa, mutta se miten sen jälkeen kaikki sitten olikin yhtäkkiä paremmassa järjestyksessä, oli ihan ihmeellistä...

By the way, isäni ei ollut mikään "juoruaja" mutta pari viikkoa ennen kuolemaansa hän kertoi äidille että eräs mies on juuri eronnut vaimostaan. Äiti muistaa reagoineensa siihen "hmh! no mitäs sitten?" ja ihmetelleensä miksi isä puhuu tuollaista hänelle..
No asia on nyt edennyt siihen että näin 6 vuotta myöhemmin on äidillä vakavaa romanssinpoikasta tuon kyseisen miehen kanssa ja hän tuntee että se on hänen sielunkumppaninsa...  Wink

Ne kaksi isän ostamaa autoa on edelleen käytössä ja hyvässä kunnossa, toisella ajelen minä ja toisella äiti. Jotenkin tuntuu että isä tiesi ja suunnitteli tämän asian, koska se auto-ostos oli sillä hetkellä ihan hullu, mutta näin jälkikäteen ajatellen ollaan kyllä tosi kiitollisia siitä...
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #64 : 11.05.2009 08:20:44 »

Ihania jutttuja, uskonvahvistuksia, tämä on lempiaiheeni!! Katastrofin kautta onneen... 2funny

Mulla taas isä kuoli jo vuosikymmeniä sitten, perheestämme vain isäni harrasti vakuutuksia, ja hänen elintapansa olivat sattumoisin kaikkein epäterveemmät (joke, but true). No isälläni sattui olemaan henkivakuutus, hän kuoli yllättäen (oli vasta 40 v.), ostimme maatilan, isän auto myytiin ja ostettiin täsmälleen samanhintainen hevonen  Grin Saattaa kuulostaa hyeenalaumalta tällaiset jälkeenjääneet, mutta minulle nämä tarinat kertovat vain kevyestä ja käytännöllisestiä suhtautumisesta kuolemaan - sitähän kun ei edes ole!

Sitä olen kyllä miettinyt, että mikseivät kaikki ihmiset joudu koko ajan siirtymään uuteen elämänvaiheeseen dramaattisten katastrofien kautta oppiakseen, että fyysinen elämän on vain harhaa, mutta varmaan juuri tuosta kestämisasiasta on kyse, ihmisten on määrä vahvistua, ei musertua kamalien asioiden takia. Ja kaikki eivät kestä kaikkea. Oppivat ehkä kuitenkin TOISEN HENKILÖN kokemien murheiden kautta  smitten

Meni vähän oo.tee.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #65 : 11.05.2009 10:00:32 »

no on siinä näkijöilläkin tekeminen kun liian vaikeita onkelmia pitää ratkoa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 11.05.2009 10:46:26 »

no älkää soittako. jos SIELUAAN haluaa kuulla, se on regressio. ja niistäkin voi valita, että kanavoituna, vai itse puhuen.

eli se noissa näkijöissä on, kun he EIVÄT ole te ja teidän yliminänne. jos sitä ei kuule arkitasolla hyvin, sitten regressioterapeutin kanssa.. se tieto on vaan syvempää ja laajempaa mutta tulee itseltänne.

nimim vertailtu on. 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #67 : 11.05.2009 11:06:44 »

Saturnalia,

tuo värähtelytaso-ongelma on käyyt monesti mielessä, kun olen kuullut jonkun kuuluisan näkijägurun puhuvan minulle täydellistä puutaheinää. Olen yrittänyt olla itsekriittinen, kohtelias ja nöyrä, mutta hitto vie jos toinen ei selvästi saa MISTÄÄN SIELUSSANI KIINNI, ei edes nykyhetkestä eli telepaattisesti!  Undecided
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 11.05.2009 11:14:53 »

älkää tuhlatko aikaa ja rahaa muihin kun tieto on itsessä! haloo!

Because I know that I am always attracting something into my life, I now focus all of my thoughts only on the things and circumstances I want in my life.

I am now consciously and deliberately attracting everything I need to create the positive future of my dreams.

I am now in control of my own thoughts, feelings, and actions.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2009 11:17:20 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #69 : 11.05.2009 11:20:35 »

Haloo haloo  2funny 2funny
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #70 : 11.05.2009 11:25:13 »

"I am now consciously and deliberately attracting everything I need to create the positive future of my dreams."

Voihan Jeesuksen ja Äiti Amman pershöyhenet kuinka monta vuotta näitä oppeja onkaan noudatettu. Mutta kas: kaikella on aikansa, perfect time  smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #71 : 11.05.2009 11:46:01 »

ja näkijöille voi syytää loputkin rahansa; astro ja näkijät on tietyn rajan jälkeen todella hömppää-  Wink
tallennettu

T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 11.05.2009 12:03:08 »

Sori kun heitän tähän sekaan näin. Jos on kovinkin herkkäsieluinen ja altis sekoamaan oman mielensä kanssa, niin pysyy poissa tuollaisten näkijöiden seurasta. Mitäpä sinne omaa mieltä sekottamaan jos ei lopulta ole niin vahva kuulemaan ja kokemaan jälkiseuraukset. Cool

Minusta elämän mielekkyys on juuri siinä, ettei tiedä liikaa!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 11.05.2009 12:22:40 »

Ystäväpiirissäni vain yksi naispuolinen ihminen on käynyt aikoinaan ennustajalla. Ja mikäs siinä kun kestää kuulla mitä tuleman pitää. Oli ennustus toteutunut hänelle vaikka olihan mulla vaikea sitä uskoa. Ja onhan mulla kokemusta (kuulemisen ja näkemisen) ei omakohtaista kuitenkaan kuinka mm sairaus voidaan parantaa. En ole koskaan tän luokan asioissa mennyt niin syvlle, että tietäisin kuinka ihmisellä on sellainen voimakeino parantaa. Ja jääköön se sille tasolle myös.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 11.05.2009 16:46:25 »

noh.. miksi muuten Saturnalia luulet, että Suomi on sinulle niin rankkaa tavaraa ja kaukana jossain on asiat paremmin? mikä on niin erilaista? työtilanne? eikö täällä ole helpointa kielen ja tukiverkon kannalta, ihmettelen miten kaukana jossain on niin paljon parempi olo? siis matkustan itsekin, mutta minulla on hyvä olo keskimäärin kaikkialla. olen ollut huomaavinani, että Suomessa on joillakuilla tosi vaikeeta.. itsellä oli kyllä vaikeampaa muualla, siis konkreettisesti esim toisessa maassa on paljon enemmän sosiaalisia ongelmia, joita näkee.

ja siis jos se paha olo iskee, silloin varataan aika pitkään terapiaan, tai mennään energiahoitajalle. selvänäkijähän voi sanoa mitä vain, ei se ole henkilö jonka kanssa elämä rakennetaan uusiksi, jos tarvis. tai mistä tiedän kun tiedän vain yhden selvänäkökykyisen henkilön, Erika Ehnin joka tekee myös regressiota. en mennyt tapaamaan näkijäkyvyn takia, vaan koska osaa kanavoida (ja oli menossa kouluttamaan ihmisiä Varsovaan viimeksi).. ja sehän on kaikkien oma fiilis uskooko, ketä toinen kanavoi.. on olemassa selvänäkijöitä, jotka eivät varsinaisesti huijaa, mutta eivät myöskään näe sielutasolle.

regressioonhan voi mennä jos vaikka olisi tiedonjanoinen tulevasta, sielunsa suunnitelmasta ilman mitään pahoja oloja. itse en halua kuulla ennustajien "tulkintaa" Itsestäni, joku voi ohjata prosessissa. nämä tässä ovat aitoja taitajia.. minulle on kerrottu kaikenlaista, josta sitten valikoin mikä resonoi.. esimerkiksi joku näistä näki onnelliset elämäni Tanskassa, ja siellähän minulla tuli se voimakas tunne aiemmista inkarnaatioista.. enkä ollut sanonut mitään.. noita enkelihoitajia on muitakin. no mutta hauskaa iltaa. ja jos ei aiemmat elämät kiinnosta, eläkää sitten tätä. 
Grin  

http://www.intuitiivisetparantajat.fi/

http://www.harmoniahuone.com/
« Viimeksi muokattu: 11.05.2009 17:09:38 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: