Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oliko merkki ?  (Luettu 3997 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« : 14.01.2007 21:22:46 »

Näin flunssa-aikana sairastin melko kovan flunssan tässä alkuvuodesta. Flunssan aikana nousi kova kuume, joka kesti vain 1 vuorokauden(en helposti saa kuumetta, en edes muista koska minulla olisi näin kova kuume ollut).
Jälkeenpäin olen ihmetellyt tätä kuumepiikkiä, mikä se oli ?
Normaalisti kuume kestää ainakin muutaman päivän. Oliko jonkinlainen merkki ylistressaantuneisuudesta ja tarpeesta ottaa rauhallisemmin ?
Yritettiinkö minulle kertoa jotain (mitään todella negatiivisia tietoja tulevaisuudesta en halua tietää).

Kertokaa te, jotka näette ? Smiley Smiley

Kiitos  smitten 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #1 : 14.01.2007 22:10:24 »

poistitko kuumetta jollakin kemiallisella lääkkellä,vai lähtikö se ihan itsetään laskuun?
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #2 : 14.01.2007 22:21:18 »

Olin syönyt antibioottia jo 3 päivää ennenkuin kuume nousi.
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #3 : 14.01.2007 22:37:07 »

Astrologisesta näkökulmasta ajatellen olen kuullut, että jos Mars vaikuttaa (esim Ap -kartalla?) jotenkin voimakkaasti, niin se voi aiheuttaa muun muassa äkillisiä kuumepiikkejä niin, että kuume nousee nopeasti tosi korkealle ja sitten laskeekin äkkiä.

Valitettavasti olen sen verran aloittelija noissa astro-jutuissa, että en osaa enempää sanoa, että missä sen Marsin sitten pitäis olla kartalla...mutta tämä on vaan jäänyt mieleen.. Smiley
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
-manna-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #4 : 15.01.2007 21:19:53 »

Sairastumista itsekin juuri selvittelin. Sain omaan flunssaani mielestäni löydettyä oikein hyvän syyn; loukkaantuminen -satuin mossahtamaan pikkusiskolle vähän uutena vuotena.

Teoriassani olisi kyse karmasta, jolloin negatiivinen ajattelu, sanomiset tai kuten minulla se kun vetää herneen nenään -negatiivinen energia laukaisee sairastumisen.

Mietippä jos vaikka lyöt varpaasi (mitä ajattelit juuri ennen sitä -ettet vain jotain vähemmän mieltä ylentävää)  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: