Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä olen -messut  (Luettu 14295 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« : 15.01.2007 21:56:34 »

Heips!
Täältä varmaankin löytyy "Minä olen" -messuilla kävijöitä, eikö vaan? Itse en ole koskaan tullut käyneeksi, enkä tiedä menenkö tänäkään vuonna, mutta uteliaisuus heräsi...  Smiley Kertokaahan te kokeneemmat, minkälainen tapahtuma on kyseessä? Mitä tarjolla ja mitä kannattaa ihan ehdottomasti nähdä/kokeilla, jos osallistuu? Messulehteä ei täältä kotipaikkakunnalta taida saada, eikä tuolta nettisivuiltakaan ihan kauheasti infoa löytynyt... joten mielenkiinnolla odotan kokemuksianne!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1 : 15.01.2007 23:15:21 »

Täältä varmaankin löytyy "Minä olen" -messuilla kävijöitä, eikö vaan? Itse en ole koskaan tullut käyneeksi, enkä tiedä menenkö tänäkään vuonna, mutta uteliaisuus heräsi...  Smiley Kertokaahan te kokeneemmat, minkälainen tapahtuma on kyseessä? Mitä tarjolla ja mitä kannattaa ihan ehdottomasti nähdä/kokeilla, jos osallistuu? !

Hei "Minerva"

Itse en ole koskaan ko. tapahtumassa ollut
- löysin vuoden 2005 messutapahtumasta tällaisen

Klikkaa
Minä olen messut 2005 tapahtumasta

Klikkaa
Minä olen messut 2007

Klikkaa
Ultra-lehti 1/2007 Ultra-lehtiä

Klikkaa
Vanhoja Ultra-lehtiä

smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 16.01.2007 12:25:36 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Keiju71
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 16.01.2007 10:04:55 »

Muutaman kerran olen käynyt messuilla, en missään luennoilla enkä workshopeissa. Tänä vuonna olen jälleen menossa, koska juuri edelliset päivät, to-pe, olen joka tapauksessa stadissa työkoulutuksessa.
Kun olen vain kierrellyt ja katsellut, niin minusta ne ovat lähinnä rahastusta, kaikenlaisen tavaran myyjiä. Mutta varmaan niillä luennoilla ja workshopeilla on ihan asiaa jaossa.
Ja onhan siellä monenmoisia hoitoja tarjolla, ei ole itse tullut kokeiltua.
tallennettu

Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 16.01.2007 17:36:02 »

Eipä ihan kauhean mairittelevia kommentteja  Grin ... mutta niinhän sen pitää ollakin, että rehellisyys maan perii, eikä kysyvä tieltä eksy! Ja varmasti on niitäkin, jotka löytävät messuilta etsimänsä. Kuka mitäkin hakee. Eikä uteliaisuuskaan pahasta ole! Yleensähän on ihan mielenkiintoista tutkailla, mitä kaikkea on tarjolla, kunhan osaa tarvittaessa pitää lompakon nyörit tiukalla.

Kiitos, Keiju ja Elämänilo  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Irish
Vieras
« Vastaus #4 : 16.01.2007 18:50:48 »

Minuakin kiinnostaisi mennä joskus. Ei niinkään ostelemaan mitään tms. kojujen kiertämistä vaan vaikka yhdelle jonkun ennalta hyväksi todetun tyypin luennolle ((siis vaikka että on aiemmin tutustunut henkilön kirjoituksiin ja on kiinnostunut))...  Smiley

Lisäys; itsestähän se on kiinni, mitä sieltä ottaa vastaan..  Wink
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 16.01.2007 20:28:21 »

Totta, ja se mikä ei yhdelle sovi, voi olla iso apu tai innostuksen lähde jollekin toiselle  Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6 : 19.01.2007 11:51:51 »

no on se vaihtelua näihin nörtteihin..(terveiset kurssilta) knuppel2
« Viimeksi muokattu: 19.01.2007 15:28:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 11.02.2007 13:22:19 »

Ihan kiva tunnelma, eikä krääsä haitannut, mutta rahaa saa uppoamaan. Kirjakauppiaat jne paikalla, myös eräskin astrologi. Koin vetoa erääseen kirjaan ja hankin sen. A course in Miracles-porukka markkinoi itseään kovasti minulle. Jumalasta on kilpailua.. heh..  Kiss sitten löytyi joku uusi juttu, Graalin järjestö?? :: hmm.. ajatuksiani voi vielä uudistaa näistä aiheista, hyvä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 11.02.2007 13:37:33 »

Minäkin olin messuilla, mutta eipä minun silmiini osunut tuollaista graalin järjestöä.  :Smiley Voitkohan kertoa siitä jotain? Itse kävin lauantaina, jolloin olin yhdellä luennolla ja ostin yhden rentoutus/meditaatiomusiikki cd:n.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 11.02.2007 13:41:17 »

Niin ja se krääsä ei tosiaan haittaa, kun ei anna haitata. Niiden ohi voi tyynesti kulkea.  Wink Tärkeintä kai noilla messuilla, ainakin itselleni on samanhenkisten ihmisten kohtaaminen. smitten Luennollakin kun tuli sellainen olo, (vaikka ihan hyvä olikin), että minähän tiedän tämän kaiken, minähän olen jo sisäistänyt ja kokenut tuon mitä hän tuossa puhuu, miksi siis oikeastaan istun täällä? Joku syy kun siihenkin kuitenkin on...  :Smiley
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 11.02.2007 14:30:08 »

Minun ei sitten lopulta tullut lähdettyä... Olen hiukan arka ajamaan pääkaupunkiseudulla, enkä tiedä, olisinko löytänyt perille julkisillakaan  Embarrassed  Olisin nimittäin ollut tulossa yksin, enkä tunne Espoota yhtään... Mutta täytyy joku vuosi osallistua niin, että varaa etukäteen aikaa parille luennollekin!! Ne nimenomaan kiinnostavat kovasti.

Olisi kiva kuulla kokemuksianne  smitten
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #11 : 11.02.2007 18:00:23 »

Minäkin käväisin messuilla lauantaina, ensimmäistä kertaa elämässäni. Grin Ihan mielenkiintoinen kokemus, nähdä niin paljon "huuhaa-ihmisiä" yhdellä kertaa. Smiley Oma saaliini oli kaksi edullista astrologian klassikko-opusta: Olavi Asikaisen Tähdet ja kohtalomme sekä Raimo Nikulan Synastria, sekä astrologia-aiheinen riipus ja "arpavoittona" hematiitti-kivi. Sen lisäksi kävin aurakuvauksessa, mikä oli varsin jännittävä kokemus. Sain auravalokuvan ja siitä henkilökohtaisen tulkinnan, joka kuulosti ihan osuvalta. Osaako joku muuten selittää, miten se vehje oikein toimii? Käsi piti laittaa metallilevylle, joten siitäkö tulevat kuvaan ne "energiapallerot"?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 12.02.2007 07:34:00 »

Kertokaas minulle yksi asia.. miksi datakaupassa 90% porukasta oli miehiä samana päivänä ja messuilla 80% naisia? Tai 70%? Onko TODELLA niin että naiset on henkisesti herkempiä ja henkisiä miehiä on vähän, siis, mies "on löydettävä" jostain normaaliporukan keskeltä, plussaa on jos tiedostaa jotain? Tämä minua vaan huvitti. Tapasin ja juttelin miestenkin kanssa messuilla, mutta .. sanoisin että max 30% -40% messuilla oli miehiä. Miesten vasen aivolohko ja tekniikan tuottaminen? Sitäpaitsi mies ei edes  kaupassa myynyt mitä pyysin.

The Order of the Golden Grail (jotain tekoa uuden maailmanuskonnon ja Fransiscus Assisilaisen kanssa)

www.dengyldnegrund.dk  en tiedä muuta sen kummempaa tuosta
« Viimeksi muokattu: 12.02.2007 07:39:48 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

lennu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 12.02.2007 13:19:16 »

www.kultainensydan.net  täältä löytyy tietoa graalin järjestöstä suomeksi smitten
tallennettu
zylde
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 12.02.2007 15:26:55 »

Hei!  smitten
Minäkin osallistuin Minä Olen-messuille ensimmäistä kertaa. Lauantaina olin kolmella luennolla ja sunnuntaina osallistuin workshoppiin.

Sain sen mitä sieltä lähdin hakemaan. Minulla on nyt erittäin rauhallinen ja hyvä mieli. Suosittelen. Löysin suunnan elämälleni.

Suuri kiitos Sepolle soturitulkinnasta, sen rohkaisemana uskalsin osallistua. Tehdä elämässä jotain sellaista joka itsestä tuntuu tärkeältä, eikä aina touteuttaa toisten toiveita, jolloin vain lyön päätäni seinään. Olisin käynyt kiitoksen hänelle henkilökohtaisesti sanomassa, mutta en rohjennut. Ihmisiä oli niin paljon.

Kävin myöhemmin tutustumasssa Aloe-tuotteisiin. Ostin myös jotain pientä messuilta, mutta se ei ollut pääasia.

Kiitos lennulle osoitteesta. Sain sen jo messuilla. Mutta en muistanut sitä. Kävin sivuilla tutustumassa graalin järjestöön. angel

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: