Viitaten edelliseen viestiini, löysinkin aurakuvauksesta juttua netistä ja vehje toimii kuten oletinkin, mitaten energiat kädestä. Aurakuvauksesta löytyy netistä tietysti paljon kritiikkiä, muun muassa Skepsiksen jäsenetkin ovat tuota kokeilleet:
http://www.skepsis.fi/lehti/2000/2000-3jarv.htmlItse menin kuvaukseen ihan uteliaisuudesta, enkä kokenut itseäni mitenkään rahallisesti riistetyksi. Eihän se hullu ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Sitä paitsi olin aivan tyytyväinen tulkintaan. Tuosta Soul's Adventuren maininnasta muuten, piti ihan miettiä ja itse asiassa minun kohdallani astrologiakirjojen myyjä oli mies, auratulkinnan tekijä oli mies, erään kustantamon kirjoja meille mainostanut oli mies ja eräs mukava tyyppi joka tuli mainostamaan meditaatiotilaisuuksia oli mies. Sitä vastoin korumyyjä oli nainen ja arvanmyyjä oli nainen. Lisäksi juttelin yhden miehen ja yhden naisen kanssa, joten täpärästi menee miesten hyväksi 5-3. No, kaverini jonka kanssa olin messuilla, on nainen. :
Ehkä vierailijoista suurin osa saattoi olla naispuolisia, mutta kyllä näytteilleasettajissa minusta sukupuolet jakautuivat melkolailla tasan.