Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musta Kuu Lilith???  (Luettu 3450 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
emilia2012
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 16.01.2007 22:24:25 »

Apua. Shocked Mulla on Musat kuu Lilith Leijonassa ja luin nyt siitä tietoa... En ymmärrä yhtään... Elikkä jotain on olemass muttei kuitenkaan... Mitä pitäisi tehdä, antaa Lilithin edustamien piirteiden vallata vapaana vai jotain muuta??? Lisäksi se oli mulla vielä 19 asteessa, eli onko siinä jotaan merkitystä?
Thank you Smiley
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #1 : 17.01.2007 22:09:35 »

Samaisilla sivuilla sanotaan:
"Lilith ei varsinaisesti ole paha, vaan se on meidän vaistojen kuvaaja ja sitä mukaa kun ihminen kehittyy itsetietoiseksi ja omista teoista vastuun tuntevaksi, Lilithin vaikutus heikkenee."

Itselläni on aika voimakas Lilith auringon ja kuun keskipisteessä, ja mielestäni melko täyspäisenä olen tätä elämän taivaltani tallannut  Cheesy  Mä uskon, että Lilith voi olla naisen kartalla myös valtava voimavara, ei pelkästään jotakin negatiivista. Kannattaapi sitä tutkailla, jotta oppisi paremmin ymmärtämään. Huonesijaintikin vaikuttaa.

Lilith leijonassa viittaisi nuoruuden rakkausseikkailuihin  Wink

Lisäys:
Lilithistä on muuten ollut puhetta täällä foorumissa aiemminkin, joten kannattaa hakea vanhoja ketjuja hakusanalla "Lilith". Löytyy paljon mielenkiintoista tietoa!
« Viimeksi muokattu: 17.01.2007 22:27:00 kirjoittanut Minerva76 » tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: