Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: muutoksia, mullistuksia?  (Luettu 3344 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kurpitsainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 17.01.2007 02:08:55 »

Osaisiko joku katsoa minulle, onko elämääni tulossa mullistusta vai jatkuuko sama tasainen tahti. Tuntuu, että olen jo kauan ollut jotenkin pysähtyneessä tilassa, jokin vaje sisälläni kaipaa täyttymystä. En vain täysin tunnista, mikä olisi se asia tai muutos, joka minut syviten saisi onnelliseksi. Paljosta olen kyllä jo kiitollinen ja onnellinenkin, mutta silti jotain puuttuu.   

Eniten minua mietityttävät perheen perustamiseen ja ammativalintaan liittyvät asiat. Tuottaako yrityksemme tulosta ja suodaanko meille lapsi vielä lähitulevaisuudessa? Tuleeko nykyisestä opiskelualastani koskaan minulle täysin mieluista ammattia vai pitäisikö vaihtaa alaa?

Olen syntynyt Helsingissä 8.12.1979 klo 10:44.
« Viimeksi muokattu: 17.01.2007 02:22:49 kirjoittanut kurpitsainen » tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 17.01.2007 17:01:07 »

Tervetuloa foorumille Kurpitsainen!  Smiley

Minä en osaa astrologiaa riittävän hyvin voidakseni tehdä tulkintoja, mutta oletko tehnyt tuossa "kartat"-osiossa itsellesi syntymäkartan? Kävin siellä kurkkaamassa astron minitulkintaa ja tulipa vaan mieleen aukku ja nousumerkin synteesi ikäsi perusteella. Olet au-jouskari, jolla siis...
Lainaus
Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia seikkailemaan ja etsimään uusia totuuksia tässä hetkessä. Vasta kun oivallat, että jokainen suunnitelma on tehty muutettavaksi pystyt toteuttamaan elämääsi mielekkäästi pysähtymättömänä tutkimusmatkailijana.
Ja sinulla varmasti koko ajan voimistuu nousumerkkisi kauris, joka puolestaan...
Lainaus
Kaurisnousuisena et suostu mihinkään siltä istumalta elleivät sinulle esitetyn asian hyödyt ole täysin veden pitävät. Kun toteat jonkun jutun tuovan sinulle kultaa tai kunniaa niin panostuksesi on sataprosenttinen. Etkä anna periksi ennen kuin tavoite on saavutettu tai voimat kerta kaikkiaan loppuneet. Kun keskityt johonkin niin muuhun ei aikaa tahdo riittää sitten niin itkemälläkään. Siksiköhän vedät puoleesi tunteellisia ja ailahtelevia Rapu tyyppejä, joiden lapselliset tunnereaktiot saavat sinut etsimään kattilaa jossa Ravun voisi keittää aikuiseksi.
Olisiko mainitsemasi vaje tuota synnynnäistä seikkailunhalua, jonka kauris on nyt väliaikaisesti estänyt? Kun opit yhdistämään seikkailun ja jämäkkyyden, luulen että muutoksia riittää. Mutta transiitteja joutuu kyllä katsomaan joku astrologiaan paremmin vihkiytynyt. Tämä oli vain aloittelijan ehdotus yhdeksi mahdollisuudeksi.  coolsmiley      Grin
tallennettu
kurpitsainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 17.01.2007 18:44:02 »

Kiitos vastauksesta, small!  Smiley

Minä olen aivan onnettoman tietämätön astrologiasta, tulkinnoista yms. Mutta tuo laittamasi tekstilainaus piti hyvin paikkansa. Tosin sillä erotuksella, että en vedä puoleeni Rapuja  Wink
Mieheni on kauris aurinkomerkiltään. En ole edes tullut ajatelleeksi tuota kaurisnousun vaikutusta elämässäni, mutta noinhan se tosiaan on! Tuntuu juurikin siltä, kuin "vanha kunnon seikkalijaminä" olisi ollut kauan kateissa ja sen tilalla olisi tylsä, innostumaton minä. En ole oikein jaksanut heittäytyä aikoihin mihinkään jännään, vaan ajatellut asioita liiankin järkiperäisesti. Juuri tuolla tavalla että "nojaa, enpä tiedä, onko siitä nyt minulla tarpeeksi hyötyä suhteessa antamaani panokseen..."

Nyt vaan kaipaisin jotain tietoa tähän tuskaan, että mikä on minun tehtäväni ja paikkani tässä maailmassa. Opiskelen tiettyä alaa, joka toisaalta kiehtoo, mutta myös väsyttää ja ahdistaa, enkä tiedä onko minusta sen alan työntekijäksi. Eräs toinen ala on mietinnässä, mutta en tiedä onko minulla uskallusta tai jaksamista enää lähteä täysin toiselle polulle, ja olisiko sekään lopulta oikea ratkaisu.

Myös tuo perheen perustaminen mietityttää joka päivä hurjan paljon ja vie minulta suunnattomasti energiaa. Olisi niin mukava saada edes jonkinlaista osviittaa, onko minua tarkoitettu äidiksi ja onko lapsien saaminen mitenkään mukana lähitulevaisuudessamme.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: