|
Elektra
|
|
« Vastaus #1 : 17.01.2007 10:49:40 » |
|
Oikeita astrologisia tulkintoja odotellessa silmääni sattui seuraavaa: Sinun miesihanteesi :neitsyt:vastaa hänen nousumerkkiään ja hänen naisihanteensa vastaa sinun kuumerkkiäsi joten äkkiseltään näyttäisi hyvältä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Illusiana
Kohtuuastroilija
I picture your face at the back of my eyes
|
|
« Vastaus #2 : 17.01.2007 17:11:00 » |
|
Saako tähän heittää toiset ihmiset samanlaisia kysymyksiä? Olisi hauska nimittäin tietää, kun olen kuitenkin vielä aika epävarma näissä itsestäänselvissäkin asioissa... : Itse olen Nouseva merkkini on ja olen Mieheni on Nouseva merkkinsä on ja on Pitääkö siis paikkaansa, anteeksi tällainen tyhmä kysymys, että kun olen Kaksonen, hänen kuumerkkinsä vetää minua puoleensa, eli tuo Vaaka? Ja ehkä toisin päin, eli minun aurinkomerkkini vetää häntä puoleensa, vaikka muuten olemme vastakohtaiset, noin niinkuin jos ajatellaan Skorpionia ja Kaksosta.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksonen Kuu Härkä Nouseva Kalat Merkurius Härässä Venus Oinaassa Mars Kaloissa
~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja ~Tuuli ~Hevoskastanja ~Anubis
(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
|
|
|
calcio
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #3 : 17.01.2007 17:22:09 » |
|
Siis jos olen
aurinkomerkiltäni: Jousimies nouseva: Vaaka kuu: Vesimies,
Niin pitäisi etsiä aurinkomerkiltään joko vesimies-naisia tai vaaka-naisia, joiden kuumerkki on jousimies?? Ymmärsinkö oikein?
Toisaalta taas tulenmerkille pitäisi sopia toinen tulenmerkki hyvin, siis Jousimies, Leijona tai Kaksonen??
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.01.2007 15:38:17 kirjoittanut calcio »
|
tallennettu
|
Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #4 : 17.01.2007 21:35:02 » |
|
Äkikseltään katsottuna yllämainituissa esimerkeissä yhteensopivuus ei ole parasta mahdollista laatua. Synastria kertoisi enemmän. Illusiana: ja eivät ole vastamerkkejä. Teoriassa tämä yhdistelmä on yksi huonoimmin yhteen soveltuvista yhdistelmistä - riippuen tietenkin muista kartan tekijöistä. Positiivista on kuitenkin se, että sinun kuumerkkisi on oppositiossa hänen aurinkomerkkiinsä. Vetovoima johtunee suurimmalta osalta tästä aspektista eikä niinkään Vaaka-Kaksoset -yhdistelmästä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Illusiana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 17.01.2007 22:03:26 » |
|
No niin, johan selveni. Lisää vaan kaikkea uutta oppimista, juujuu^^ Tähän tekisi mieli laittaa vielä offina kysymys, että olenko ymmärtänyt väärin vastamerkin idean, onko se pelkästään negatiivinen koska minun vastamerkkinihän on Jousimies. Jos hakeutuisin yksiin Jouskarin kanssa, olisiko se siis täysin tuhoon tuomittu -olen ymmärtänyt että kuitenkin Kaksoset ja Jouskarit ovat ns. sukulaissieluja toisilleen? Öö, ehkä menen hakkaamaan päätäni seinään jossain muualla, menen ihan sekaisin mutta kiitos kauheasti kun selvensit asioita, kyllä tämä tästä
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksonen Kuu Härkä Nouseva Kalat Merkurius Härässä Venus Oinaassa Mars Kaloissa
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #6 : 18.01.2007 11:27:40 » |
|
Vastamerkeillä on usein melko paljonkin yhteistä, joten vetovoimaa kyllä löytyy. Eikä ole vastamerkkiliitot mitenkään tuhoon tuomittuja, esim äitini, ja isäni ovat olleet naimisissa n. 45 vuotta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Illusiana
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #7 : 18.01.2007 12:16:17 » |
|
Selvä, nyt viisastuin taas jonkin verran. Kiitos kauheasti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #8 : 18.01.2007 15:06:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
calcio
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #9 : 18.01.2007 15:50:50 » |
|
Kiitos sinulle Oinas73! Täytyy sanoa, että astrologia on kyllä äärettömän mielenkiintoista . Sen olen jo huomannut, että vesimerkkien (Rapu, Kalat, Skorpioni) kanssa olen usein eri aallonpituudella.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 19.01.2007 17:52:37 » |
|
Lilli, voisitkohan vielä kertoa minkähänlainen tyyppi tälläiselle Ilma/vesi yhdistelmälle sopisi : Ja oliskohan mahdollista jotenkin saada selville, et mikä merkki ei sopisi oikein millään..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #11 : 19.01.2007 18:46:27 » |
|
Eufrasyne, kun Aurinko ja Kuu ovat ilmamerkeissä, voisi kuvitella, että muut ilmamerkit tai tulimerkit olisivat vetoavimpia. Toisaalta DC on Härässä, jolloin ripaus maata pitäisi jalat tukevasti turpeessa. Yhteensopivuuden selvittäminen ei ole kuitenkaan koskaan yksiselitteistä hommaa. Itselläni DC:n hallitsija näyttelee merkittävää osaa synastriassa kerta toisensa jälkeen. Sinulla ko. planeetta olisi Venus ja tiedoistasi ei ilmene, missä hän luuraa. Lisäksi ns. karmisissa suhteissa Kuun solmut ja Vertex voivat olla hyvinkin tärkeässä asemassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Barrett
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #12 : 19.01.2007 19:51:09 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aur.: Vaaka ASC: Skorpioni Kuu: Neitsyt Merk.: Neitsyt Venus: Skorpioni Mars: Neitsyt
"Mennyt on prologia."
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #13 : 19.01.2007 21:03:01 » |
|
Lilli, kiitoksia vastauksesta Ei ole tällä hetkellä ketään kehen voisi vertailla, mut mulle on joskus joku astrologi sanonu et ei toimi ollenkaan.. Silti, kaikkien miesten jonka kanssa olen ollut pidemmäs suhteessa on ollut vahvasti kartalla mukana.. joskos ei sit toimikaan, koska on päättyneet.. Itsellä on venuskin Omalla kartalla ei paljoakaan tulta ole, on ja on ja onpi et, näil perusteilla kai enempi olis parempi tulimerkkinä kuin : Mulla ollut jo kaksi Ja en vaan ole jostain syystä saanut juttuja toimimaan.. Skorpparia myös joku astrologi ehdotellut, mut eipä ole kukaan skorppari ehdotellut mulle (muuta kun tuhmia) Lilli, jos jotain tästä vielä mieleesi tulee, niin innolla otan asiantuntemuksesi vastaan
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #14 : 19.01.2007 21:51:20 » |
|
Eufrasyne, vaikka nousumerkkisi onkin , niin en minä sinulle :a silti partneriksi ensimmäisenä ehdottaisi. Tulimerkeistä ja olisivat varmaankin mukavimmat, maamerkeistä tulisi kyseeseen DC-merkin perusteella ja ilmamerkeistä käyvät kaikki. Tosin tässä on vaarana se, että elämä käy aivan sietämättömän kevyeksi... Itse :na olen viihtynyt parhaiten romanttisessa mielessä tulimerkkien seurassa. Ei muissakaan elementeissä mitään vikaa ole, mutta näiden kanssa on sitä kipinää, sitä kipinää...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|