JOS RAKKAUS ON SATUTTANUT TEITÄ, SE EI OLLUT AITOA RAKKAUTTA
Jumala-henkiolentoa kanavoineet Yael ja Doug Powell (
www.circleoflight.net)
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Minä olen täällä teidän kanssanne joka hetki, kuin sydämenne lyönti, kuin hengittämänne ilma, näkemänne kauneus kun katsotte maailmaan. Te ette ole koskaan kaukana minusta. Ette koskaan. Teidän olentonne ydinolemus on minun ydinolemustani.
Minä haluan teidän näkevän, että sillä hetkellä, jolloin te avaudutte minulle, minä olen täällä. Ryntään sisään! Kosketan teitä, liikutan teitä, ylevöitän teitä. Jokaisella hetkellä, jokaisella sydämenne lyönnillä kaikkia asioita tarjotaan teille. Kaikki asiat ympärillänne saatetaan teidän kauttanne harmoniaan minun kanssani.
Tätä minä pyydän teiltä: että sydämenne on täynnä rakkautta. Rakkaus ei voi koskaan vahingoittaa - ei edes vahingossa. Minä sanon tämän teille uudestaan: RAKKAUS EI VOI KOSKAAN VAHINGOITTAA. Rakkauden luonne on, että se aina parantaa - parantaa kaikki sydämet, parantaa tunteet, parantaa mielen. Jos rakkaus on koskaan satuttanut teitä, se ei ollut todellakaan rakkautta. Se oli ego rakkauden valepuvussa. Se oli erillisyyden voimat naamioituneina valon palvelijoiksi. Näin ollen, kun minä kerron teille, ettei rakkaus voi vahingoittaa tai pettää, minä pyydän, että te voitte päästää sen sisään. Kun te sen teette, te pääsette aitoon suhteeseen rakkauden kanssa.
Voitteko sulattaa tämän? Olkaa kilttejä - teidän täytyy sulattaa se. Useimmilla ihmisillä ei ole koskaan ollut yhteyttä aitoon rakkauteen. Mutta he uskovat heillä olleen. Ja näin heistä tuntuu oikeutetulta kätkeytyä siltä.
Kun te todella elätte rakkaudessa, se on autuutta. On jatkuva tietoisuus ylitsevuotavasta ilosta. Aito rakkaus tukee teitä aina. Se tekee teistä aina enemmän, ei koskaan vähempää.
Koska ihmisten sydämet tietävät syntymäoikeutensa, usko rakkauteen kestää. Kun te elätte aidossa rakkaudessa, on olemassa ainoastaan kohottava liike ilosta vieläkin suurempaan iloon. Jotkut teistä alkavat nyt kokea aitoa rakkautta. Voidaan jo nähdä jatkuvasti syvenevää kunnioitusta aitoa rakkautta kohtaa. Ja lempeyttä.
Kun te olette saavuttaneet aidon rakkauden jonkun kanssa, tuo suhde aina vain kasvaa niin kauan kuin ette käänny siitä poispäin. Tämä on siis totuus rakkaudesta. Aito rakkaus antaa aina enemmän, rakastaa aina enemmän, valaisee aina. Ja te voitte valita aidon rakkauden.
Olkaa kilttejä, rakkaat ystävät, istukaa sulattelemaan tätä. Aito rakkaus ei koskaan heijasta teitä muuna kuin aitona itsenänne. Aito rakkaus ei koskaan jätä teitä kärsimään. On monia teorioita ihmissuhteista, joissa sanotaan ihmisten olevan tarkoitus siirtyä eteenpäin, olla ”sarjayksiavioisia”, ”oppia lisää useammilla oppitunneilla”. Tämä ei ole totta. Rakkaus on korkein tavoite. Se on yksi ja ainoa tavoite. Se voidaan saattaa olemaan sydämenne halusta. Ja jos se on aitoa, ei ole enää ”oppitunteja” opittavaksi.
Jos te käännätte kallisarvoiset sydämenne minun puoleeni, minä opetan teille, miten elää rakkaudessa. Minä näytän teille, miltä rakkaus tuntuu, sillä minä täytän teidät rakkaudellani. Samalla tavalla kuin minun rakkauteni virtaa teihin parantamaan, syleilemään ja siunaamaan, niin tekin tulette rakastamaan. Rakkaus puhdistaa pois egon harhat ja te tiedätte, ettei mikään kokemanne tuska ollut koskaan tulosta rakkaudesta. Se oli sen sijaan ego naamioituneena rakkaudeksi. Sillä rakkaus näyttää teille erilaisen kokemuksen ja lisää iloa iloon, kun sen totuudesta tulee teidän uusi kokemuksenne.
Uskokaa rakkauteen, rakkaat ystävät. Valitkaa rakkaus uskoen, ja se johdattaa teidät takaisin täydelliseen totuuteen siitä, keitä te olette.