Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tähtimerkkien tunnekäyttäytyminen  (Luettu 9827 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
leijonamieli
Vieras
« : 18.01.2007 23:09:40 »

Olen tässä miettinyt, onko samoilla tähtimerkeillä samankaltaisia tapoja kokea tunteet ja käsitellä niitä?..esim.suru, viha jne. Undecided

Itse olen leijona, ja  esim.koen tietyt tunteet lähes fyysisenä kipuna(suru yms.),vaikka kyse ei olisi edes ihan lähimpien ihmisten asioista.Empatiaherkkyys on siis valtava. Cry Smiley

Kuinka käsittelette niitä jne.. idiot2

Onko muilla leijonilla esim. näin.. Smiley

Entä muilla merkeillä? Undecided
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #1 : 18.01.2007 23:52:48 »

oinas.

Tunnen valtavan lujaa. Tunne on eri puolella ruumista riippuen tunteesta. Samoin, empatiaa on liikaakin, mutta liittäisin sen kyllä nousu rapuuni. Näen tunteen energiana joka menee läpi kehon, joten kaikki pitää aina tiristää ulos. Itken myös tosi herkästi ja puran tunteen kuin tunteen itkun kautta.  Smiley

kuu vaaka
« Viimeksi muokattu: 19.01.2007 11:57:04 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #2 : 19.01.2007 09:01:34 »

Vanhempi sukulaismies on leijona ja hänellä nousee kyyneleet silmiin herkistyessä, mutta niitä ei saa näyttää  Sad suuttumuksen piilottaa myös ja kostaa herkästi epäoikeudenmukaisuudet. Nuorempana onkin ollut oikea harjanheiluttaja, viidakon kuningas  Cheesy
Yulangan tavoin omat isot tunteet ovat pois päästettäviä, tai jäävät kehoon ja saattavat haitata elämän menoa... Itku kuristaa kurkua ja kourii sydäntä, raivo saa pään kihiseen kuin teepannu, melankolia painaa selänkin köyryyn ja ilo nostaa varpaat ilmaan  angel

Muokaan eli lisään  kuu on  jousimies ( askendentti) ja varsinaisesti en oikein tunnista ko. merkkiä itsessäni vaikka muut tuntuvat sen huomaavan  idiot2  chiron  ja juno löytyy  harka ja  ceres  oinas ja  harka rajalta.
Tuos vanhemman herran nousumerkeistä tai kuun paikasta ei aavistustakaan...
« Viimeksi muokattu: 19.01.2007 15:30:40 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.2007 09:46:41 »

Näin äkkipäätä tulee mieleen, että tunnekäyttäytymistä kannattaisi ennemmin lähestyä Kuu-merkkiä tutkailemalla...
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #4 : 19.01.2007 11:35:06 »

Mulla ainakin viha/ärtymys tuntuu mahassa saakka. Sanonkin monesti miehelleni, kun olen vihainen, että "Nyt ottaa päähän niin paljon, että mahassa tuntuu."

Ylipäätään kaikki tunteet koen voimakkaana ja myötätunnosta saattaa vedet tulla silmiin.

Muistan kerran muutamia vuosia sitten, kun suutuin niin paljon, että silmissä vain sumeni. Se oli aika "viehättävä" kokemus. Tais adrenaliinitaso kohota todella korkealle  Shocked

Ilo/onnistumisen tunne taitaa näkyä ensimmäisenä siinä, että alan puhua  paljon. Rakkauden tunne tuntuu myös luissa ja ytimissä, joskus ihan kylminä väreinä.
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #5 : 19.01.2007 19:32:38 »

Näin äkkipäätä tulee mieleen, että tunnekäyttäytymistä kannattaisi ennemmin lähestyä Kuu-merkkiä tutkailemalla...
Samoihin ajatuksiin mieltäisin minäkin tämän ja myös ensimmäiseesä huoneessa nousevan planeetan yhteisvaikutukset....
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Yulunga
Vieras
« Vastaus #6 : 19.01.2007 19:36:43 »

Samoihin ajatuksiin mieltäisin minäkin tämän ja myös ensimmäiseesä huoneessa nousevan planeetan yhteisvaikutukset....

ensimmäisessä huoneessa vai 12 huoneessa?  idiot2 minulla ainakin  saturnus nousee eli miten se sitten vaikuttaa  kuu  vaaka:an?  idiot2
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 19.01.2007 20:15:22 »

Minullahan on pallas jousimiehessa ja kuunsolmu jousimiehessa ja molemmat viitos huoneessa-eli tulee laitettua tunteet paperille ja maalattua- olen tietysti harka.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 19.01.2007 21:37:04 »

Hmmm.. 
Olen  kaksosetkuu vesimies ja
olen niitä tyyppejä, jotka voivat valita suhtautumisensa
tunne asioissa, siis jääkö surkuttelemaan ja tuhomaan maata
vai jatkaako eteenpäin kohti uusia seikkailuja.

Usein miten siis näin, mutta sitten kun kolahtaa,
niin pitääkin kolahtaa oikein kunnolla.
 askendentti skorpioni :ni on pitänyt
kyllä huolta, että niitä "kunnon" kolauksia
on tullut, esim. kuolemien kautta.

Elämän kuolemaa pienemmät asiat eivät
minua saa 2 päivää kauemmin suremaan. Smiley

Tunne kylmyyttäkö?
Tuskinpa. Smiley Kun esim. rakastun,
niin sitten rakastun oikein kunnolla ja ikuisesti. Smiley

Jos joku minut saa oikein kunnolla inhoamaan itseään,
niin teen sen sitten kunnolla.. ja ikuisesti. Grin

Tosin molemmat tapaukset ovat varsin harvinaisia.
Aurinko Kaksoseni ja  nousu Scorparini pitää kyllä huolen,
että ihastun usein. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9 : 20.01.2007 08:48:59 »

l, jos olet kuuskorppari, siksi tietty skorpparimies tuntuu hyvältä. Minulla vain merkurius skorppari, eli skorpparimainen käytös herättää vain väittelynhalua, ei tunnetta. Nyt oivalsin sen.  merkurius skorpioni

Kuujoukkarille varmaan sopis kuuleijona tai kuujoukkari/kuuoinas.
Nousuvaaka.. koen kaiken jotenkin reaktiivisuutena, eli jos ei ole seurassa, ei ole pakko reagoida mitenkään, myös nettiväittelyt opettaneet omalla tavallaan.  kuu jousimies leijona oinas

En osaa sanoa tunteistani, kun en oikein jaksa tunteilla nykyisin. Ainakaan en ylireagoi enää kuten pari v sitten. Enkä ihastu kirveelläkään.  :Smiley Merkit alla.-
« Viimeksi muokattu: 20.01.2007 09:01:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #10 : 20.01.2007 10:07:18 »

ensimmäisessä huoneessa vai 12 huoneessa?  idiot2 minulla ainakin  saturnus nousee eli miten se sitten vaikuttaa  kuu  vaaka:an?  idiot2
Riippuu siitä, missä asteluvussa AC-merkkisi on, jos se on lähempänä Saturnusta ja 12. huoneen puolella, silloin se vaikuttaa. (Jos Saturnus tekee yhtymää AC:tiin) Kuun asema taas riippuu siitä mitä aspektia kuu tekee Saturnukseen.
Käsitykseni mukaan 12.huoneessa sijaitsevat planeetat ovat hieman hämäriä itselle, eikä näin ollen toimi niin julkisesti, kuin muut.
Heittämällä voisi sanoa, että Saturnus kontroloi alitajuntaasi ollessaan 12.huoneessa.

Jos taas Kuusi asteluku on lähempänä AC:tia kuin Saturnus, silloin se nousee ja kuun vaikutus ulkoiseenpersoonaasi on suuri.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 20.01.2007 11:29:30 »

Olen   skorpioni , kuu  3 astetta vaaka

Reagoin kaikkeen voimakkaaseen tunneilmaisuun ja agressiiviseen käyttäytymiseen vahvasti, varsinkin jos elämän tasapaino on uhattuna.
Lapsena itkemällä, aikuisena vetäytymällä ja häipymällä tilanteesta. Tunnistan hyvin etukäteen tilanteet, jotka uhkaavat minua ja sisäistä rauhaani.
Läksyni on nyt kohdata kaikki myrskyt, ja opetella se tekemään enää muita miellyttämättä  knuppel2

Miten muut  kuu vaaka immeiset?

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 20.01.2007 16:22:52 »

Tunteeni ja kehoni toimivat yhdessä. Tunnen jokaisen epänormaaliuden kehossani heti, ja jos tunnen voimakkaasti niin kehonikin reagoi heti.
Sydämen rytmi reagoi voimakkaasti tunteisiini, saatan kokea huimauta tunnetilojen vaihtuessa, vatsa reagoi hyvin herkästi tunteisiini.
Jotkut ihmiset aiheuttavat minussa fyysisiä oireita, esim. aikoinaan eräs mies..
Olen hyvin herkkä muutenkin, imen helposti muiden tunteet itseeni ja alan tuntea samoin heidän kanssaan.
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #13 : 20.01.2007 16:39:41 »

Olen   skorpioni , kuu  3 astetta vaaka

Reagoin kaikkeen voimakkaaseen tunneilmaisuun ja agressiiviseen käyttäytymiseen vahvasti, varsinkin jos elämän tasapaino on uhattuna.
Lapsena itkemällä, aikuisena vetäytymällä ja häipymällä tilanteesta. Tunnistan hyvin etukäteen tilanteet, jotka uhkaavat minua ja sisäistä rauhaani.
Läksyni on nyt kohdata kaikki myrskyt, ja opetella se tekemään enää muita miellyttämättä  knuppel2

Miten muut  kuu vaaka immeiset?

Minä oinaana EN ole vetäytynyt, mutta mitä vanhemmaksi tule, sitä enemmän alan vetäytyä. Koska suorasta toiminnasta ei aina ole hyötyä eli yritän tuon vaa'an avulla tasapainoittaa oinaan tulta. Tosin tämä vetäytyminen johtuu siitä, että harva ihminen uskaltaa elää ja antaa tempperamenttinsa näkyä. Minä olisin onnellisempi jos riidat ratkaistaisiin nyt ja sitten voitaisiin taas olla harmoniassa...

Tunteeni ja kehoni toimivat yhdessä. Tunnen jokaisen epänormaaliuden kehossani heti, ja jos tunnen voimakkaasti niin kehonikin reagoi heti.
Sydämen rytmi reagoi voimakkaasti tunteisiini, saatan kokea huimauta tunnetilojen vaihtuessa, vatsa reagoi hyvin herkästi tunteisiini.
Jotkut ihmiset aiheuttavat minussa fyysisiä oireita, esim. aikoinaan eräs mies..
Olen hyvin herkkä muutenkin, imen helposti muiden tunteet itseeni ja alan tuntea samoin heidän kanssaan.

Luuletko että tuo viittaa juuri oinaaseen? Minä olen samanlainen ja yhdistän sen  askendentti rapuun.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #14 : 20.01.2007 16:40:23 »

Oinasmiehen on pakko olla hulluna minuun - nousuvaaka, ja joukkari.  laugh

Sitä odotellessa.. tapasin muuten just yhden oinaan jonka kanssa bisneksiä huomenna.  Cool
« Viimeksi muokattu: 20.01.2007 16:44:25 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: