Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musta Kuu Lilith synastriassa  (Luettu 40999 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« : 19.01.2007 22:38:23 »

Pitipä aloittaa tällainenkin aihe, koska Lilith nousee itselläni voimakkaasti esiin ihmissuhteissa. Ja tämä koskee nimenomaan sellaisia ihmissuhteita, joihin liittyy joitakin hyvinkin rankkoja teemoja.

Esim.

Avopuoliso 1,  aurinko oinas, hänen  aurinko yhtymässä minun Lilithiini.

Avopuoliso 2.  aurinko oinas, hänen  aurinko yhtymässä minun Lilithiini. Miehet olivat syntyneet eri vuosina, mutta syntympäivissä oli vain päivän ero.

Kumpikin oli tavatessamme yrittäjä, ja kumpikin teki noin vuoden seurustelun jälkeen megaluokan konkurssin. Seurustelut loppuivat, kun miehet pääsivät velkasaneeraukseen.

Tapaus 3: Lyhyt suhde miehen kanssa, joka oli hyvinkin aviomiestyyppiä.  aurinko oinas, hänen  aurinko vielä tarkemmin yhtymässä Lilithiini kuin kahdella edellisellä tapauksella. Koko homma päättyi täydelliseen katastrofiin keskenmenoineen ja itsemurhayrityksineen.

Tuoreita esimerkkejä:

Olen tutustunut kahteen  kauris-mieheen, joilla on vain kahden päivän ikäero. Ensimmäinen on ex-mieheni ystävä, eikä meillä ole ollut mitään vipinää, toisen kanssa sen sijaan on. Kummankin Lilith on  kaksoset, oikein somasti yhtymässä minun Aurinkooni. Ensin mainitun kanssa olen ystävystynyt, koska olen pystynyt ottamaan puheeksi hänen synkän historiansa.

Eli ensin mainittu ( aurinko kuu saturnus kaurisaskendentti skorpioni) on mustasukkaisuuden puuskassa tappanut aikoinaan avovaimonsa. Heti teon jälkeen hän yritti tappaa itsensä siinä ilmeisestikään onnistumatta ja kärsi tämän jälkeen 4.5 vuoden vankeustuomion. Sittemmin hän on elänyt ihan nuhteetonta elämää.

Toinen tapaus ( aurinko saturnus kauris , kuu vesimiesaskendentti vaaka) ei ole tappanut ketään, mutta hänen väittämänsä mukaan hänen isänsä tappoi hänen äitinsä. Tämän lisäksi vielä veli olisi syyllistynyt tappoon, jonka päätteeksi hän on tappanut itsensä. Mies itse on jossain määrin itsetuhoinen, ranteissa näytti olevan viiltojäljet.

Siis näiden kanssa nousee tukka pystyyn!  Shocked Joissain lähteissä olen nähnyt Lilithin liitettävän karmaan, ja omassa tapauksessani näin on erityisesti, koskapa Lilith on kartallani tarkassa  aspect_kvi pluto:on. Tätä näytetään pidettävän erityisen karmeana kohtalona.  buck2

Mutta ei Lilith itselleni ole mitään erityisen järisyttävää järjestänyt, mutta se näyttää kyllä heittävän ympärilleni ihmisiä, joilla asiat ovat rankemman puoleisesti vinksallaan.

Onko muilla käytännön havaintoja Lilithin roolista synastriassa?
« Viimeksi muokattu: 19.01.2007 23:11:28 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #1 : 20.01.2007 15:09:58 »

...eihän sinun kannata edes aloittaa suhdetta jonkun kanssa jos aurinko on yhtymässä lilith :iisi  Huh
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 20.01.2007 16:57:07 »

Joo, pitää ruveta karttelemaan kaikkia, jotka ovat syntyneet hieman ennen huhtikuun puoliväliä. Näistä ei mitään hyvää seuraa. Olisinpa ollut astrologian harrastaja aikaisemmin...
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 20.01.2007 17:05:34 »

Minä en usko ollenkaan että asia liittyisi Oinaisiin, joissa on minun toivoni. Täytyy tietty kattella monenlaisia aspekteja, ettei ainakaan minulle tutut pettämiset ja häipymiset tulisi heti kuvaan kun on henkinen ja tunnetason/taloudellinen yhteiselämä luotu.

Lilithistä en osaa mitään vielä sanoa, asiaa voisi tutkia.

No en löytänyt samoja juttuja kuin Lilli, eli vikan kanssa oli Lilith kolmio Merkurius, Venus ja Jupiter.

Sitä ennen Lilith kolmio Aurinko Merkurius Venus Neptunus ja konjunktio Saturnus, Chiron sekä oppositio Venus.

Sitä ennen (pisin suhde, oltiin oikein läheisiä ja joukkareita) Lilith neliö Mars, semisquare Pluto, sekstiili Kuu ja kolmio Jupiter.

Mitä näistä nyt voisi sanoa?  :Smiley Minusta pystyn ymmärtämään tiettyjä miehiä hyvinkin ja rakastamaan paljonkin, no se on tietysti liikaa kun pitäisi olla vaikea.. grr..
« Viimeksi muokattu: 20.01.2007 17:12:49 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #4 : 20.01.2007 17:12:43 »

Ei ole kokemusta Lilithistä juurikaan. Huomasin äsken kuitenkin sen että minun ja mieheni Lilithit ovat hyvin lähekkäin, eivät kuitenkaan yhtymässä.
Kannattaa pysyä kaukana miehistä joiden Lilith yhtyy aurinkoosi Lilli. Varsinkin siitä joka mustasukkaisuuden puuskassaan tappoi vaimonsa.

 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 20.01.2007 17:13:56 »

Uskoitko Lilli että tapon tehnyt mies paranisi? Sitä minä en kyllä uskoisi.  Wink

Itsellä Lilith semisext Aurinko, kolmio Jupiter ja semisq Pluto.  angel
« Viimeksi muokattu: 20.01.2007 17:18:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #6 : 20.01.2007 17:18:04 »

Minä uskon että mustasukkaisuudesta on hankalaa parantua, vaikka muuten parantaisikin tapansa ja eläisi lainkuuliaisesti. Mustasukkaisuus on voimakas tunne ja se on aiheuttanut paljon tuhoa monen ihmisen elämässä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 20.01.2007 17:29:24 »

Suhtaudunkin tietyllä varauksella tähän tapon tehneeseen henkilöön, vaikka en minä häntä erityisen vaarallisena pidä. Näemme yleensä sattumalta julkisilla paikoilla. Kyläilemään en ole kutsunut enkä hänen luonaan käynyt. Epäilen kuitenkin, että tästä kehkeytyy vielä jotakin mielenkiintoista (parisuhdetta ei kuitenkaan missään tapauksessa), koskapa tämän Lilith-kontaktin lisäksi hänen AC:nsa ja Venuksensa on enemmän tai vähemmän yhtymässä Vertexiini. Aika näyttää.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yulunga
Vieras
« Vastaus #8 : 20.01.2007 17:31:08 »

huh, minä pysyisin tappajista kaukana. Mustasukkaisuus on luonnollinen tunne, mutta ERI asia on kun sen päästää toiminnaksi... Shocked Parisuhde herättää ihmisen syvimmät pelot, joten vaikka joku on OK ilman parisuhdetta se EI vielä tarkoita että hän on OK suhteessa...

 Lilithiä tutkin myöhemmin...  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 20.01.2007 17:31:20 »

Apuva, mitä se Vertex taas tekikään?  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Yulunga
Vieras
« Vastaus #10 : 20.01.2007 17:32:25 »

Apuva, mitä se Vertex taas tekikään?  2funny


mitä?  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 20.01.2007 17:35:09 »

Niin kun Lilli sanoi Vertexin yhtymistä tms.

Lilli, varoituksen sana, älä anna mitään "mielenkiintoista" kehkeytyä välillenne tai kauhutarinasi jatkuvat-  knuppel2
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 20.01.2007 21:18:06 »

Toisaalta voisit oppia "mielenkiintoisia tapoja" päästä eroon vaikeista
suhteista. Kuten minä opin miten olla "sosiopaatti", "huuhaa", "psykopaatti".. kaikki opetettiin auliisti. Vain tosi pysyvää rakkautta ei opetettu vielä. Maybe that exists.

Kumma tuo rakkaus/ tunneside/ ystävyys kun se saa toisen hetkeksi tuntumaan niin tärkeältä, mutta nyt on sellainen väreilevä autius ilman
ketään, paljon koko ajan kyllä tapahtuu.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 20.01.2007 22:57:56 »

Niin tappoon syyllistynyt kuin tämä tuttavamies onkin, psykopaatti hän ei missään tapauksessa mielestäni ole.

Olin itsekin kauhusta jäykkänä, kun ex-mies esitteli tämän täysin harmittomalta vaikuttavan tyypin ja kertoi sitten korvaan supisten, mitä hän on mennyt aikoinaan tekemään. Siinä sitten aina nähdessämme mietin, että onkohan tuo hyvinkin vaarallinen.

Erään kerran taas kun kolmistaan istuimme iltaa, niin otin yksinkertaisesti puheeksi mieheni väittämät ja kysyin tältä  kauris -mieheltä, ovatko jutut totta. Hän myönsi kaiken, kertoi tapahtumat ja vastasi kaikkiin kysymyksiin, mitkä esitin. Hän ei ole yrittänyt peitellä mitään eikä karttaa vastuuta teostaan. Aikani kuulemaani sulateltuani ja miestä tarkkailtuani totesin, että minun ei tarvitse hänen seurassaan pelätä henkeni puolesta.

Tämä mies pitääkin nyt arvossa sitä, ettei hänen tarvitse salailla minulta asioitaan. Viime aikoina olemme puhuneet mm. paljon hänen vankila-ajastaan. Toisaalta hän on "sattunut" paikalle silloin, kun erokriisi exästäni oli pahimmillaan ja olen vuodattanut hänelle hyvinkin paljon eroprosessiin liittyviä asioitani. Kohde on hyvä, hänhän tuntee exäni.

Selvisi myös, että ko tapaus tietää (ei tunne kuitenkaan erityisemmin) myös tämän toisen  kauris -miehen ja että heillä on runsaasti yhteisiä tuttuja. Ehkäpä minun pitää esitellä heidät toisilleen...
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 20.01.2007 23:39:11 »

Kaipailinkin nimenomaan käytännön kokemuksia. Ei siinä muu auta, kuin vertailla karttoja, kasata osumat ja niihin liittyvät kokemukset.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: