Pitipä aloittaa tällainenkin aihe, koska Lilith nousee itselläni voimakkaasti esiin ihmissuhteissa. Ja tämä koskee nimenomaan sellaisia ihmissuhteita, joihin liittyy joitakin hyvinkin rankkoja teemoja.
Esim.
Avopuoliso 1,
, hänen
yhtymässä minun Lilithiini.
Avopuoliso 2.
, hänen
yhtymässä minun Lilithiini. Miehet olivat syntyneet eri vuosina, mutta syntympäivissä oli vain päivän ero.
Kumpikin oli tavatessamme yrittäjä, ja kumpikin teki noin vuoden seurustelun jälkeen megaluokan konkurssin. Seurustelut loppuivat, kun miehet pääsivät velkasaneeraukseen.
Tapaus 3: Lyhyt suhde miehen kanssa, joka oli hyvinkin aviomiestyyppiä.
, hänen
vielä tarkemmin yhtymässä Lilithiini kuin kahdella edellisellä tapauksella. Koko homma päättyi täydelliseen katastrofiin keskenmenoineen ja itsemurhayrityksineen.
Tuoreita esimerkkejä:
Olen tutustunut kahteen
-mieheen, joilla on vain kahden päivän ikäero. Ensimmäinen on ex-mieheni ystävä, eikä meillä ole ollut mitään vipinää, toisen kanssa sen sijaan on. Kummankin Lilith on
, oikein somasti yhtymässä minun Aurinkooni. Ensin mainitun kanssa olen ystävystynyt, koska olen pystynyt ottamaan puheeksi hänen synkän historiansa.
Eli ensin mainittu (
,
) on mustasukkaisuuden puuskassa tappanut aikoinaan avovaimonsa. Heti teon jälkeen hän yritti tappaa itsensä siinä ilmeisestikään onnistumatta ja kärsi tämän jälkeen 4.5 vuoden vankeustuomion. Sittemmin hän on elänyt ihan nuhteetonta elämää.
Toinen tapaus (
,
,
) ei ole tappanut ketään, mutta hänen väittämänsä mukaan hänen isänsä tappoi hänen äitinsä. Tämän lisäksi vielä veli olisi syyllistynyt tappoon, jonka päätteeksi hän on tappanut itsensä. Mies itse on jossain määrin itsetuhoinen, ranteissa näytti olevan viiltojäljet.
Siis näiden kanssa nousee tukka pystyyn!
Joissain lähteissä olen nähnyt Lilithin liitettävän karmaan, ja omassa tapauksessani näin on erityisesti, koskapa Lilith on kartallani tarkassa
:on. Tätä näytetään pidettävän erityisen karmeana kohtalona.
Mutta ei Lilith itselleni ole mitään erityisen järisyttävää järjestänyt, mutta se näyttää kyllä heittävän ympärilleni ihmisiä, joilla asiat ovat rankemman puoleisesti vinksallaan.
Onko muilla käytännön havaintoja Lilithin roolista synastriassa?