Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musta Kuu Lilith synastriassa  (Luettu 40971 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #30 : 23.07.2007 09:50:48 »

Olet ehkä Lilli kirjoitellut tänne hieman vähemmän, mutta samantyyppisistä aiheista eli vaikeat ukot.. tarkoitan, ennen kuin aloin kirjoitella enemmän henkimaailma, gurut jne aiheista. Kysyit jossain, miksi toista pitäisi muuttaa. Etkö sinä olisi toivonut miesten muuttuvan, vai miksi kuitenkin tuli ero (muistanko oikein)? Mikä siis oli motiivisi olla heidän kanssaan, kun minulla  ei taistelu/ itsetuhoviettijuttuja? Monissa keskusteluissa sanoin, lähde tuollaisesta, ja käsittääkseni sinulla on joku vaikea tyyppi nytkin?

Koetin kovasti yhdessä keskustelussa sanoa, että rakkaus oli se motiivi olla jonkun vaikean kanssa, ja henkinen kasvu, ja johan tuli mielenkiintoista kommenttia palstalta! Hupaisaa lukea näin jälkeenpäin, kun en uskottele enää itselleni heidän olevan tärkeitä.
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007 10:07:05 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #31 : 12.08.2007 17:13:54 »

Katsoin omaa karttaani ja vertasin Lilithin asemaa. Mulla astro.comilla ja Solar Fire:lla on kuuden asteen heitto Lilithin asemassa. Mitkä asiat siihen voisivat vaikuttaa? Mielestäni olen molemmissa ohjelmissa valinnut samat "tekotavat" kartalle. Vaan tunnetusti minähän osaan tehdä virheen ihan itsekin. Vielä minä tästä opin, kun lueskelen täällä kokeneempien juttuja.    Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #32 : 12.08.2007 17:27:32 »

Itse en ole Solar Firea käyttänyt, joten vaikea kommentoida.

Astro.comista löytyy 6000 vuoden efimeridit ja niissä on mukana myös Lilith. Katsokaa kokeeksi sieltä, mihin se Lilithin sijoittuu.

Linkki efimerideihin löytyy heti etusivun alalaidasta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 12.08.2007 19:19:45 »

Evea, haiskahtaa vahvasti siltä (ja toisessa ketjussa olet tainnut niin mainitakin), että yhteistä taivallusta on takana useamman elämän verran.

Ainakin synastriassa me entisten elämien tutkijat olemme havainneet Vertexin tärkeäksi yhdyssiteeksi ihmisten välillä. Esim. Vertex toisen akselilla voi olla kuitenkin miellyttävä kokemus. Lilith-kontaktit on ainakin oman kokemukseni mukaan hyvinkin karmisia, kuten aloitusviestistänikin voi päätellä.  Shocked
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 13.08.2007 12:21:22 »

omat tuntemukseni vaikeita kohtaan heikkenevät

minusta relevantti kysymys ei enää ole, miksi joku tekee jotain, vaan miksi rakastin

kun voin yhtä hyvin ja paremminkin olla ilman vaikeita tapauksia

niin, miksi ja mitä rakastin jossakussa, joka tuntuu jälkeenpäin tyhjältä!

 Shocked  never lost anything-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #35 : 13.08.2007 17:39:52 »

Hmm, testasin Solar Firen ja Astro.com:in antamia sijainteja Lilithille (Musta kuu Lilith) ja täsmälleen samat ovat ainakin minun ja miehen kohdalla, sekä kahden satunnaisesti poimitun kaverin kohdalla. Outoa, että SF, joka sentään on (käsittääkseni) markkinoiden parhaimpia astrologiaohjelmia, antaisi eri sijainnin kuin Astro.com, joka taas on nettiohjelmien parhaimmistoa. Shocked

Mikä versio Solar Firesta on käytössänne, Atomi ja Evea? Entä onhan Astro.com:issa valittu sieltä Additional Objects -laatikosta nimenomaan Musta kuu Lilith?

Tämä on varmaankin jo tiedossanne, mutta muistutukseksi vielä: Lilithiksi kutsuttuja astrologisia tekijöitähän on kuulemma peräti kolme kappaletta, ks. tämä ketju. Lisäksi nikki viittasi jossain aiemmassa Lilith-ketjussa AstroLogoksen juttuun, jossa kerrottiin että Musta kuu Lilithillekin on kaksi erilaista laskutapaa, true ja mean. Näidenkään ei kuitenkaan pitäisi tehdä enempää kuin 30 astetta eroa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #36 : 14.08.2007 10:30:49 »

Minulla on SF kuutonen, mutta en ainakaan netistä löytänyt äkkiseltään mitään tietoa mahdollisista virheenkorjauksista versiopäivityksissä. Ainut mitä googlettamalla löysin, oli tällainen kysymys-vastaus:

Lainaus
Date: Sun, 06 Feb 2000 19:50:46 -0600

>[Solar Fire:]
>The Lilith used in Solar Fire is the one popular in Europe, and it is also
>called the Black Moon. This is not actually a hypothetical planet, but
>rather the geocentric position of the empty focus of the moon's orbital
>ellipse (the earth being at the other focus). Solar Fire gives the Black
>Moon's mean position, and this is accurate to 1 minute of arc.

--- And the mean position can be as far as 30 degrees from the true position. This 'mean' position is based on an idealized reference orbit of the Moon which does not correspond to the true lunar motion. Additionally, it's position is barycentric, not geocentric, and it is wrongly equated with the empty focus of the Moon's orbital ellipse. The geocentric position of the empty focus of this idealized reference Moon's orbit can deviate as much as 6 degrees from the position normally used by astrologers and displayed in this program...
 

Juan

Mutta tuokaan ei kyllä selitä mitään suurempia heittoja. Jos olet kirjautunut Linnunrata-postituslistalle, niin kannattaisi varmaan heittää kysymys sinne jos haluat selvittää asian. Listan toinen moderaattori on Risto Vartiainen, joka tuo maahan Solar Fire -ohjelmaa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Atomi
Vieras
« Vastaus #37 : 15.08.2007 13:59:36 »

Mikä versio Solar Firesta on käytössänne, Atomi ja Evea? Entä onhan Astro.com:issa valittu sieltä Additional Objects -laatikosta nimenomaan Musta kuu Lilith?
Mulla on SF 5.1 eli vanha versio. Asro.com:ssa minä en löydä etsimälläkään muuta kuin tarjolla olevan Lilithin. Todennäköisesti on kyse minun omasta virheestäni siis. Tosin tuon Lilithin kuva on kuu ja alla se risti, mutta se ei siis ole kuitenkaan Musta kuu Lilith? Millä numerolla saisin oikean Lilithin karttaan? Luin varmaan kaikki listaukset läpi, mutta ei sattunut silmään.    Sad   
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 15.08.2007 15:53:59 »

Atomi, Musta Kuu Lilith on nimenomaisesti tuo Kuu, jonka alla on risti.

Astro.comista löytyy lisäksi asteroidilistasta toinen Lilith, mutta siitä ei ole tässä yhteydessä kyse.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #39 : 05.03.2008 10:58:20 »

Kiinnostuin tästä Lilithistä ja tutkin karttoja. Löysin mielenkiintoisen asian, nimittäin ensirakkauteni (ja tällä hetkellä nykyrakkauteni, tosin en tiedä onko tunne molemminpuolinen) ja minun synastriakartalla Lilithini osuu tarkalleen miehen ASC:lle.  Meidän suhteemme on todella intohimoinen ja selvästi karmaa on mukana.

Nyt olen ainakin kokenut siis elämäni suurimman rakkauden hänen kanssaan, saa nähdä jatkuuko tarinamme vielä näissä samoissa, vai hieman erilaisissa merkeissä. Kuitenkin tulemme aina jakamaan jollain tavalla elämää toistemme kanssa, tunnen sen selvästi - tapahtui mitä tapahtui.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #40 : 02.03.2010 14:37:32 »

Onko kenelläkään kokemuksia tai ajatuksia Lilith  aspect_con merkurius synastriassa?
Ja miten vaikuttaa osapuoliin; tässä casessa Lilith naisen kartalla ja merkkari miehen kartalla.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #41 : 02.03.2010 14:45:32 »

Lilith  aspect_con merkurius
looginen ajattelu tavoittaa sanattoman viestinnän ja tunneilmaisun.
Toinen pystyy selittämään toisen tunnetiloja tai alitajuisia tarpeita,
sanallisessakin muodossa,
tai sitten just niitä sanoja ei edes tarvita.

Tuossa kyseisessä tapuksessa voi olla myös naisen kykyä "manipuloida" miehen ajattelua,
käyttää sanatonta valtaa. Vois kuvitella MYÖS,että miehen on mahdoton valehdella naiselle, koska tämä tajuaa pinnan alla, piilossa olevat motiivit?
« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 15:01:38 kirjoittanut nikki » tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #42 : 02.03.2010 15:03:06 »

Lilith  aspect_con merkurius
looginen ajattelu tavoittaa sanattoman viestinnän ja tunneilmaisun.
Toinen pystyy selittämään toisen tunnetiloja tai alitajuisia tarpeita,
sanallisessakin muodossa,
tai sitten just niitä sanoja ei edes tarvita.

Nikki, kuulostaa hyvältä, ja osuvalta!  Wink


tallennettu
Kettumaaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #43 : 22.03.2010 13:07:18 »

Hei,

minulla ja miehelläni on molemmilla Lilith ja vertex hyvin lähekkäin, minulla 4 asteen ero  vaaka ssa ja hänella 5 asteen ero  kalat ssa. Lisäksi hänen  Lilith  aspect_tri minun  pluto  skorpioni ssa ja   aspect_tri merkurius sekä  aurinko rapu ssa.  Hänen Lilith myös  aspect_kvi minun  venus mars  leijona ssa.
 Minun Lilith tekee löyhän  aspect_opp mieheni  jupiter  oinas ssa.

Meidän Lilithit ovat kuitenkin asteelleen  aspect_kvi mika on tietenkin mielenkiintoista, niinkuin myös 1 astella  aspect_kvi vertex sit.

Suhde ei ole mitenkään helpoimmasta päästä ja meillä on 14 vuotta ikäeroa, ja asumme eripuolella eurooppaa. Kuitenkin tunnen että suhteemme on erittäin karminen ( Hänen  kuunsolmu minun DES ) ja kuin tilaus meille molemmille oppimaan jotain uuttaa itsestämme. Tässä tehdään aikamoista sisäistä siivousta sekä minä opettelen henkistä lujittumista hänen kauttaan. ( Hänen  aurinko aspect_con saturnus konjuktoi minun  aurinko  rapu ssa.)
 Hurraa, jo löytyi tarpeeksi haasteellinen parisuhde!  smitten

« Viimeksi muokattu: 22.03.2010 13:09:48 kirjoittanut Kettumaaria » tallennettu

Only freedom can bring us all together.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #44 : 25.03.2010 14:39:06 »

No joo, mies jonka lilith on  aspect_con  kuu :ni (tosin lisäksi myös roppakaupalla kaikkea muuta löytyy synastriasta, esim vertex aspect_con kuuaurinko aspect_opp vertex, IC aspect_con aurinko,  kuu aspect_opp mars pluto,  askendentti aspect_opp askendentti, hyvin tarkkoina kaikki), on kyllä sellainen että en olisi KOSKAAN ajatellut että tälläiseen rupeaisin, monelta kantilta, mutta tässä sitä nyt vaan ollaan. Enkä kyllä mihinkään tästä lähde..
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: