Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musta Kuu Lilith synastriassa  (Luettu 40981 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #45 : 07.04.2010 11:16:03 »

Mun lilith kun on melkosen tarkassa yhtymässä miehen aurinkoon, miehen lilith taas aika löyhässä yhtymässä (9 asteen orbi) mun IC:hen. Mietin vaan, että onko sillä merkitystä, että miehen aurinko on 29 astetta kaksosen puolella ja mun lilith asteen verran ravussa?

Ymmärsinkö oikein, että lilith-aurinko yhtymä viittaisi himo, pelko, viha teemoihin ja liittyen juuri naiseuteen? Järjetöntä tunnetta, intohimoa, tällainen suhde ei tule loppumaan hyvin? Mua ei nyt yhtään innostais tällanen tulkinta, mun elämään on mahtunut jo ihan tarpeeksi naiseuden alentamista...

muoks. näköjään miehen lilith on vielä tarkassa oppositiossa mun aurinkoon Shocked Mitä tää nyt sitten meinaa? Kerjäänkö mä vaan vaikeuksia Undecided
« Viimeksi muokattu: 07.04.2010 15:34:32 kirjoittanut faithful » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #46 : 10.04.2010 13:17:36 »

Siis tarkoittaako Lilith aina jotain pahaa, tuoko se aina mukanaan ongelmia? Eikö se koskaan merkitse jotain hyvää suhteessa? Mulle vaan jotenkin tuli semmonen olo, ettei se enteile mitään hyvää  idiot2 mut eiks kaikessa oo aina myös omat hyvät puolensa??

Niin ja vähän tällai sivuraiteille mennen, moni on puhunut siitä, että on tavannut jonkun ihmisen, jonka kanssa on elänyt jo useita elämiä. Mistä te sen tiedätte? Onko se sellainen pelkkä tuttuuden tunne? vai vasta karttojen avullako te sen tajusitte? Mä en vaan ole koskaan oikein ymmärtänyt tuota Smiley että miten joku voi selvittää, mitä on tapahtunut edellisessä elämässään tai että keitä on tuntenut edellisisissä elämissään. Haluaisiko joku valaista minut, se olisi ihan mukavaa viisastua entisestään?  angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #47 : 07.04.2012 10:57:23 »

Siinäkö se syy, Lilith? Shocked

Siis olen vetänyt puoleeni...tai toisinpäin, samana vuonna ja samana päivänä syntyneitä henkilöitä, ja samana päivänä, mutta eri vuonnakin...
Johtuuko tämä omituisuus Lilithistä?

Eksyin tänne, koska etsiskelin karmallisen suhteen selitystä synastriasta...siis tälläisen tuohoavan suhteen, josta ei pääse eroon millään!! Ja siellä nyt sitten on hänellä tarkkana Lilith  aspect_tri  mun kuunsolmu
Hänen Lilith  aspect_squ  minun ceres aspect_con Lilith ja hänen  aurinko
 Huh
Enemmänkin löytyy, mutta tässä nää napakat Lilithien aspektit.

tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #48 : 07.04.2012 11:08:44 »

Huomasin tässä, että ex-mieheni Lilith 3 astetta  kaksoset ja   vertex 7 astetta  kaksoset 8. huoneessa.
Mun  aurinko 4 astetta  kaksoset ja  askendentti 6 astetta  kaksoset. Eli nämä kaikki yhtymässä. Olisko mm. tuo Lilith aiheuttanut tuon kauhean mustasukkaisuuden???
 knuppel2
« Viimeksi muokattu: 07.04.2012 11:21:35 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #49 : 07.04.2012 11:20:02 »

Tässä mun tapauksessa ainakin mies ollu ja on sairaalloisen mustasukkainen ja väkivaltainen ja riippuvainen. Ilma rätisee vieläkin meidän välissä, vaikka minä en tahtoisi nähdä koko miestä!
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #50 : 07.04.2012 11:31:47 »

Tässä mun tapauksessa ainakin mies ollu ja on sairaalloisen mustasukkainen ja väkivaltainen ja riippuvainen. Ilma rätisee vieläkin meidän välissä, vaikka minä en tahtoisi nähdä koko miestä!

Kuuhilda, teilläkin vissiin tuo Lilith  aspect_con  aurinko synastriassa?
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #51 : 07.04.2012 11:40:08 »

Huomasin tässä, että ex-mieheni Lilith 3 astetta  kaksoset ja   vertex 7 astetta  kaksoset 8. huoneessa.
Mun  aurinko 4 astetta  kaksoset ja  askendentti 6 astetta  kaksoset. Eli nämä kaikki yhtymässä. Olisko mm. tuo Lilith aiheuttanut tuon kauhean mustasukkaisuuden???
 knuppel2
Lisäksi mun  pluto 27 astetta  neitsyt ja Lilith 29 astetta  neitsyt  aspect_opp ex-miehen  kuu 27 astetta  kalat.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #52 : 07.04.2012 11:49:14 »

Juu, hänen aurinkonsa siis istuu tasan mun Lilith/ ceres yhtymällä, ja tää nippu on neliössä hänen Lilithiinsä, joka on kolmiossa mun north nodelle.

Mitä tätä ketjua kattelin, niin mikäli synastriassa löytyy tuommonen  aurinko aspect_con Lilith, niin kannatas vissiin juosta karkuun? Vaikka tuommonen yhtymä ei tietenkään tee sitä helpoksi  buck2

Pluto ja Lilith on taatusti karmallinen pariskunta  buck2

Mä tarvisin jonkun jutun, jolla murtaisin tän Lilithin "taian"...en voi koko elämääni olla tuossa kahelissa kiinni! Aina vaan uudestaan ja uudestaan se imeytyy mun luo!!


Vai enkö sittenkään ole vielä oppinut kaikkia läksyjäni häneltä? Angry
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #53 : 07.04.2012 12:05:25 »

Erään toisen miehen  pluto 28 astetta  neitsyt  aspect_con mun Lilith 29 astetta  neitsyt. En tiedä voiko tässä puhua karmallisuudesta, kun ollaan samaa sukupolvea? Tosin liikkuuhan tuo Lilith sentään paljon paljon nopeammin kuin  pluto. No, lisäksi meillä on mun alasolmu  aspect_con hänen  aurinko ym. ym.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #54 : 07.04.2012 12:12:37 »

Mun mielestä voi puhua.. joku pluton ja nepparin aspekti on semmonen jota ei niin henkilökohtasesti juur voi tuijottaa, mutta kyllä Lilithin kanssa varmaan on toisin?
Kertokaa joku viisaampi nyt jos oon väärässä?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #55 : 08.04.2012 22:11:59 »

Minusta nykyisen kultani ja minun suhde on ollut hyvinkin karmallinen alusta asti, vaikka paljon kaikenlaista hiertämistä tässä onkin ollut kun meillä on Auringot neliössä toisiinsa..

Koskapa minulla on Auringon kanssa yhtymässä Marsin ja Alasolmun lisäksi myös Musta Kuu Lilith on siis Lilith neliössä hänen Aurinkoonsa.. mutta hänen Lithinsä on kolmiossa minun Auringon hallitsijaan eli Merkuriukseen ja Saturnukseeni Ic:n tuntumassa 4. Huoneessa..  aspect_kvi Marsiini ja  aspect_ssx  askendentti ...

Hänen Lilith Musta Kuu on 5. Huoneessa ja minun puolestaan 7. Huoneessa. Synastriassa hänen Lilithinsä on minun 1. Huoneessani ja hänen kartallaan minun Lilithini on 12. Huoneessa.

Minusta Musta Kuu Lilith ei ole mikäään kauhea akka, vaan vahva ja oman arvonsa tunteva nainen joka tietää kenestä pitää kiinni ja ketä puolustaa. Smiley Ei sitä tarvitse pelätä..
tallennettu

kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #56 : 08.04.2012 22:31:01 »

Emelia: Minusta Musta Kuu Lilith ei ole mikäään kauhea akka, vaan vahva ja oman arvonsa tunteva nainen joka tietää kenestä pitää kiinni ja ketä puolustaa. Ei sitä tarvitse pelätä..

Samantapaista kertoo seuraava...

Astotieto.com -sivuilta lainattua:
'Lilith on mielestäni se osa meistä, jonka mieluiten ulostaisimme elämästämme kuten Inanna mytologiassa. Lilith on myös feministinen arkkityyppi, joka kuvaa meidän voimaamme ja viisauttamme. Kun kerroin Lilithistä Venus-kirjassani, käytin Suomen presidentin Tarja Halosen sekä omaa karttaani esimerkkeinä. Tarjan kartalla Lilith on yhtymässä keskitaivaaseen. Hän on erittäin itsenäinen nainen, jolla on erittäin voimakkaat mielipiteet, eikä hän epäröi niiden ilmaisemista julkisesti. Omalla kartallani Lilith on yhtymyssä nousevaan merkkiini, enkä ole koskaan ilmaissut olevani feministi, olen yksinkertaisesti aina olettanut, että naiset ovat tasa-arvoisia miesten kanssa. Asiakaskunnassani on useampi Lilith yhtymässä Aurinkoon -yksilö, ja olen huomioinut, kuinka voimakas heidän sisäinen, synnynnäinen vakaumuksensa on. Sama astrologinen seikka saattaa olla myös syy, miksi heidän on helppoa keskustella ja tuntea ihmisten synkimmät kokemukset.

Merkin viimeinen aste on myös valtaisan voimakas. Ne muutamat kartat, joissa Lilith on viimeisessä asteessa, näyttävät kuuluvan henkilöille, joilla on useampia kokemuksia, joissa hylätty partneri on varjostanut ja seurannut salaa heidän 'uutta' elämäänsä. Samoin nämä naiset ovat olleet pahoinpitelyn ja raiskauksen uhreja ja sen myötä voimattomia tekemään mitään sen suhteen.'

Mulla tuo Lilith siis viimeisessä astessa  neitsyt ja  aspect_opp ex-miehen  kuu.
 
Sitten taasen erään ihanuuden kanssa mun Lilith  aspect_tri hänen  saturnus ja  aspect_sex neptunus ja  jupiter. Mutta  mun Lilith puolineliö hänen  venus ja kvinkunssi hänen  kuu.

Ja hänen Lilith  aspect_tri mun  aurinko ja  aspect_tri mars, mutta taas kvinkunssi mun  venus ja  merkurius.

No, en ymmärrä näitä...


« Viimeksi muokattu: 08.04.2012 23:02:20 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #57 : 09.04.2012 18:19:16 »

Emelia: Minusta Musta Kuu Lilith ei ole mikäään kauhea akka, vaan vahva ja oman arvonsa tunteva nainen joka tietää kenestä pitää kiinni ja ketä puolustaa. Ei sitä tarvitse pelätä..

Samantapaista kertoo seuraava...

Astotieto.com -sivuilta lainattua:
'Lilith on mielestäni se osa meistä, jonka mieluiten ulostaisimme elämästämme kuten Inanna mytologiassa. Lilith on myös feministinen arkkityyppi, joka kuvaa meidän voimaamme ja viisauttamme. Kun kerroin Lilithistä Venus-kirjassani, käytin Suomen presidentin Tarja Halosen sekä omaa karttaani esimerkkeinä. Tarjan kartalla Lilith on yhtymässä keskitaivaaseen. Hän on erittäin itsenäinen nainen, jolla on erittäin voimakkaat mielipiteet, eikä hän epäröi niiden ilmaisemista julkisesti. Omalla kartallani Lilith on yhtymyssä nousevaan merkkiini, enkä ole koskaan ilmaissut olevani feministi, olen yksinkertaisesti aina olettanut, että naiset ovat tasa-arvoisia miesten kanssa. Asiakaskunnassani on useampi Lilith yhtymässä Aurinkoon -yksilö, ja olen huomioinut, kuinka voimakas heidän sisäinen, synnynnäinen vakaumuksensa on. Sama astrologinen seikka saattaa olla myös syy, miksi heidän on helppoa keskustella ja tuntea ihmisten synkimmät kokemukset.

Merkin viimeinen aste on myös valtaisan voimakas. Ne muutamat kartat, joissa Lilith on viimeisessä asteessa, näyttävät kuuluvan henkilöille, joilla on useampia kokemuksia, joissa hylätty partneri on varjostanut ja seurannut salaa heidän 'uutta' elämäänsä. Samoin nämä naiset ovat olleet pahoinpitelyn ja raiskauksen uhreja ja sen myötä voimattomia tekemään mitään sen suhteen.'

Mulla tuo Lilith siis viimeisessä astessa  neitsyt ja  aspect_opp ex-miehen  kuu.
 
Sitten taasen erään ihanuuden kanssa mun Lilith  aspect_tri hänen  saturnus ja  aspect_sex neptunus ja  jupiter. Mutta  mun Lilith puolineliö hänen  venus ja kvinkunssi hänen  kuu.

Ja hänen Lilith  aspect_tri mun  aurinko ja  aspect_tri mars, mutta taas kvinkunssi mun  venus ja  merkurius.

No, en ymmärrä näitä...


Tutkippa tuo kvinkunssi, sehän edustaa jännitettä ja vaikeuksia jotka ovat harmillisia mutta kenties liian vähäpätöisiä ja jokapäiväiseen elämään kytköksissä olevia, näinollen eivät siis aina välttämättä muutoksen arvoisia mutta kvinkunssi on tärkeä kun haasteellinen.
Edustaa pyrkimystä vapautua sosiaalisista velvoitteista suorittamalla palveluksia toisille sekä keventää alitajuntaista  syyllisyyden taakkaa joka aiheutuu aikaisemmasta toiminnan puutteesta tai jostain rikkomuksista tms.

Lilith on luonteeltaan riistäjä, ilkeiden kuvitelmien luoja sekä hyvyyden hävittäjä. Sen sanotaan rakkausasioissa hävittävän todellisen kiintymyksen ja korvaavan sen suurella intohimoisella hullaantumisella mikä on enemmän mielisairauden kuin terveen tunne-elämän kaltaista. Smiley Lilith on pahimmillaan yhtymässä, neliössä tai puolitoistaneliössä. Yhtymä voi johtaa äkilliseen tekoon joka on luonteeltaan tunneperäinen. Neliöt tuo mukanaan usein menetyksen jonka suuruus riippuen siitä planeetasta mihin aspekti kohdistuu.

Lilith-Merkurius aspektihan omalla kartalla värittää tapaa kommunikoida, totuudenetsintää tai voi tilanteet voi yllättäen muuttua vaikka synkästä huumoriksi tms.
Lilith-Venus aspektina taas kuvaisi jonkinasteista vaikeutta ihmissuhteissa, erityisesti parisuhteissa. Suhteen merkitystä ja päämäärää on vaikea hahmottaa, kohtalo usein astuu kuvaan. Liian railakasta elämää.
Tosiaan en uskalla mennä miettimään miten nämä paloina yhteiselämään nivoutuvat kun harmoniatasolla en Lilitihistä itseltäni löytäny mitään mutta nämä nyt syntymäkartan aspekteja. Löytyy myös Lilith huoneissa ja merkeissä jos niitä haluaisit niin voin mie kirjoittaa.
Muutenhan Lilithit ovat harmoonisissa aspekteissa.
Lilith-Kuu aspektina herättää harhakuvia, mustasukkaisuutta, henkisiä kriisejä, kuuhulluuttakin Smiley

29 aste on kriittinen piste ja niihin osuvia transiitteja kannattaa seurailla, opit huomaamaan miten ko. piste vaikuttaa sinun elämääsi.
Itselläni kuunsolmu 29 ssä herättää aina riippuen mikä planeetta sitä koskettaa, muuttaa elämää konkreettisesti eteenpäin kuten solmun
tarkoitus tietysti karmaan viittaavana onkin.

Neitsyt lilith: hullun neitsyen piirteet tulee enemmän esille. Järjestyksen ja varovaisuuden vastustusta. Taiteilija voi tuoda esiin säälimättömän maailman ja sen kauheudet. Voi suurentaa yksityiskohdat ja antaa niille hirveän ilmeen. Uteliaisuutta ja tiedonhalua. Voi liittyä myös terveydestä huolehtiva asenne, parhaan mahdollisen fyysisen terveyden saavuttamiseksi.
Melkoista tekstiä, Neitsyt Lilithinä kyl tuo kaikessa karmassaan on hyvinkin tuttua ainakin minulle eli voisin kuvitella maalaavani mustanpuhuvan taulun valkoisella enkelillä mutta toisaalta olen muutenkin hyvin plutoninen kun skorpioni.

Nuo kun mieltää yhteiskartalle niin siinähän sitä sitten on Smiley

Tämmöistä löysin mapeistani kun muistelin mitä kaikkea oma neitsyt lilithini elämässäni tarkoittanutkaan kun ei se kauheen herkullisia asioita ole tuonut Smiley)
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #58 : 09.04.2012 19:40:18 »

Kiitos, minsa!

Kyseessä siis ei ole vielä mikään suhde, mutta silmäilyä vähän puolin ja toisin....ei ota selvää. Mun tarttis jotenkin luottaaomaan intuitioon tän ihmisen suhteen, mutta koko ajan peräänkuulutan jotain konkreettista näyttöä tai sanoja. Ja vaikka sanoja ja tekojakin ilmenee, niin epäilen koko ajanmitä hän musta haluaa. Kiertää kuin kissa kuumaa puuroo...
Tässä vielä synastriakartta, jos haluutte vilasta.
Onhan siinä vielä mun  uranus  aspect_con hänen Lilith, mutta  uranus :han ei ole kovin henkilökohtainen?

Saa siis ken tahtoo, tulkata muultakin osin eikä vai Lilithin kannalta, voi pistää vaikka yv:nä, niin ei sotke tätä ketjua.  Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #59 : 09.04.2012 21:44:41 »

Kiitos, minsa!

Kyseessä siis ei ole vielä mikään suhde, mutta silmäilyä vähän puolin ja toisin....ei ota selvää. Mun tarttis jotenkin luottaaomaan intuitioon tän ihmisen suhteen, mutta koko ajan peräänkuulutan jotain konkreettista näyttöä tai sanoja. Ja vaikka sanoja ja tekojakin ilmenee, niin epäilen koko ajanmitä hän musta haluaa. Kiertää kuin kissa kuumaa puuroo...
Tässä vielä synastriakartta, jos haluutte vilasta.
Onhan siinä vielä mun  uranus  aspect_con hänen Lilith, mutta  uranus :han ei ole kovin henkilökohtainen?

Saa siis ken tahtoo, tulkata muultakin osin eikä vai Lilithin kannalta, voi pistää vaikka yv:nä, niin ei sotke tätä ketjua.  Smiley

hih uranus, mäpäs kirjotan sulle lilith-uranus aspektista, yhtymähän on vahvin...
Tuho äkillisten hävittävien rakkausjuttujen takia. Eläytymistä muiden ihmisten elämään. Eroottista magnetismia. Utopistista, universaalista rakkautta..

Mutta rakkausasioissa olen kyl sitä mieltä et yhden asteroidin vuoksi ei kannata jättää mitään korttia katsomatta,
tosin olisko Lilli eri mieltä kun se on tutkinut synastrioita pitkään, itse en ole niihin vielä oikeen päässyt sisälle..
Jäi muuten synastriakarttasi pois..

-M-
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: