Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kolmioista yms  (Luettu 5158 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
elefantti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 20.01.2007 03:26:04 »

Hei!

En kauheasti ymmärrä näistä jutuista mitään. Joten pyydän apua.
Tein kartan ja minusta siinä on erityistä se että melkein kaikki on tuolla kauriissa. Mitä se tarkoittaa elämäni kannalta?

Sitten siinä oli kolme erityisjuttua eli
T-risti, pikkukolmio ja mahdollisuuksien kolmio.
Onko ne kuinka yleisiä ja mitä ne käytännössä tarkoittaa?

Linkin takana karttahttps://www.astro.fi/index.php?p=3&up=1&ulkomailla=0&nimi=kartta&syntymapaivamaara=3.1.1974&syntymakellonaika=5%3A38&paikkakunta=-23.012+62.584&luo_kartta=Luo+kartta
« Viimeksi muokattu: 20.01.2007 03:28:59 kirjoittanut elefantti » tallennettu
elefantti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #1 : 20.01.2007 17:10:52 »


Eikö täällä todellakaan ole ketään joka voisi kommentoida?

Siis minua jotenkin vaivaa tuo että 2.huone eli voimavarojen huone kauriissa (sillä pallas, merkurius, aurinko, juno, ceres), osittain jousimiehessa (kuunsolmu) ja vesimiehessä (venus ja jupiter). Näyttää tosi ruuhkaiselta.

Sitten olen vielä näköjään nouseva skorppari.

Pluto ja vesta 10. huoneessa ja vaa'assa ja mars härässä ja 5. houneessa kuu oinaassa ja 5. huoneessa. Eli nämä on kai sitten jotenkin vastakkain?
 
Olen aikamoinen työnarkomaani, ja eteenpäin pyrkivä luonne. Vahvistuuko se käsitys nyt sitten tästä kartasta?

 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 20.01.2007 17:26:42 »

Erityiskuvioista on palstalla mutta en nyt muista missä, kokeile hakusanoja leija, kehto tms.

Kakkoshuoneessa paljon kamaa tarkoittaa, varallisuuspuoli on hanskassa, ellei neliöitä ja oppositioita siellä.

Noususkorppareille on omat ketjut.

Vastakkain on sellaiset huoneet kuin 1 ja 7 (minä ja toinen tai liitto toiseen), 2 ja 8 (varat, perinnöt), 3 ja 9 (matkailu, ulkomaat), 4 ja 10 (koti/yhteiskunta) eli aina kuuden huoneen päässä on vastapari. Katso kunkin huoneen merkitys ja planeettojen merkitys, vaikka www.astrodienst.com.

Merkurius, aurinko on minullakin kakkosessa ja pari muuta-  angel
« Viimeksi muokattu: 20.01.2007 17:29:55 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
elefantti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3 : 20.01.2007 17:31:06 »


Kiitos vastauksesasi.

Muutin muutama vuosi sitten alaa, ja varallisuus ei tällä hetkellä tosiaankaan ole hanskassa. Sitä ennen kylläkin lapsesta asti. Eikö se kerro mistään muuta kuin varallisuudesta?



tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #4 : 20.01.2007 17:32:59 »

En osaa tehdä tulkintoja niin hyvin, että voisin sinulle karttaasi selvittää. Olen vasta opettelemassa oman kartan lukemista, joten ihan alkeissa on tietoni. Mutta sinuna en olisi hurjan huolissaan tuosta kaurispainotteisuudesta. Mulla on sama juttu eli kauriissa on  aurinkomarsmerkurius ja vielä kauriin hallitsija saturnus. Olen saanut syntymälahjaksi myös tuon noususkorpparin, kuten sullakin. Voisi siis luulla, että ei muuten naarata.  Sad  Yllätys yllätys .... minua ainakin naurattaa ja aika paljonkin. Tällaisen maapainotteisuuden kestäminen voi olla vaativaa, mutta ihan yhtä vaativaa olisi leijailla koko ajan ilmassa. Oikeastaan olen pitänyt tätä aika hyvänä vahvuutena nykypäivänä, kun maailma tukehtuu infoähkyyn ja kaiken maailman uskontoa ja uskottomuutta tarjotaan joka tuutista. Ai että on kiva olla jalat maassa ja pää pilvissä ihan turvallisesti.   Wink   2funny     Grin      Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 20.01.2007 17:33:48 »

Kuten sanoin, jos planeettojen neliöt tai oppositiot on hankalia, tilanne kakkosessa on hankala.  Wink kts AP karttasi tilanne 2007 2008
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
elefantti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #6 : 20.01.2007 17:40:20 »


Voi kiitoksia ihanaiset!

Kyllä minulla elämässä riemuakin piisaa. Jostain vanhasta horoskooppikirjasta luin että olen maailman tylsin ihminen kun kiinanlaisessakin ole härkä, mutta hauskaa tuntuu ystävilläkin minun kanssani olevan ja niitä riittää.

Minä kyllä tämän uuden alani kanssa leijailen useinkin pääpilvissä, mutta tietyllä tapaa kuitenkin jalat maassa.

Olisi kiva vertailla karttaa kanssasi small joku hetki, mutta nyt minun pitää rientää töihin!!!!

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 20.01.2007 17:42:52 »

Kerro minulle vielä miksi yritin au-kauris, noususkorppari miehen kans..  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jasca
Vieras
« Vastaus #8 : 20.01.2007 18:16:38 »

Aivan - kiinalainen härkä minäkin. Jossakin kuvattiin, että "rautanyrkki silkkihansikkaassa" kuvaisi meikäläisiä.  Grin    2funny 
Vaihdetaan vaan ajatuksia, josko sitten itsekin oppisin paremmin karttaani katsomaan. Paljon meillä on kyllä yhteisiä piirteitä kartoilla. Ukkokulta tuolla vähän natisee, kun vaimo surffaa foorumilla ja hän joutuu tekemään kotitöitä. Kuulema ottas mielellään apua vastaan. Pitänee mennä jeesaamaan, kun on luvannu "myötä- ja vastamäessä" olla kamuna. Ehkäpä vielä ennätän kirjottelemaan täsäs viikonlopun aikana. Katsotaan miten vaativaksi ukko yltyy.    knuppel2    Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: