Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: avaruuden pikkuväki  (Luettu 43699 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« : 28.11.2005 22:08:23 »

Iltaa!

Tällä mainiolla hörhösivustolla on käsitelty lähes kaikki aiheet maan ja taivaan väliltä, mutta UFO:t ovat jääneet käsittelemättä. Ainakaan minun silmääni ei ole sattunut aiheesta mitään.
    Kuinka on foorumilaiset, onko auto pysähtynyt autiolla tieosuudella tai onko unen läpi voinut aavistaa pienten olentojen läsnäolon huoneessa tai onko ehkä nähnyt unta vieraasta sivilisaatiosta ja sitten miettinyt aamulla, että kaikkea sitä näkeekin? Omista kokemuksistani sen verran, että viime vuonna heräsin juuri tällaiseen läsnäolon tunteeseen, mutta ei pelottanut, kun tajusin, että suojelijani oli heidän kanssaan. Heräsin hiukan ennen herätyskellon soittoa ja tiesin, että Suomessa on nähty valoilmiö. Avasin radion ja pian tuli uutiset, joissa sanottiin, että viranomaiset ovat saaneet useita yhteydenottoja kansalaisilta, jotka ovat kyselleet voimakkaasta valoilmiöstä. Viranomaiset sanoivat kyseessä olleen bolidin eli tulipallon, jonka aiheutti iso meteori. Minä olin eri mieltä, mutta ei siitä sen enempää.
    Missä yhteydessä UFO-ilmiöt ovat, jos yleensä ovat ollenkaan, näihin energiatason nousu-juttuihin? Onko esim. sinulla Keho jotain tietoa aiheesta? Tai tietääkö joku muu ja oletteko kokenut outoja asioita avaruuden pikkuväen kanssa.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #1 : 28.11.2005 22:23:45 »

Ehkäpä emme aivan äkkiä usko ufoihin?  2funny  uglystupid2
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #2 : 28.11.2005 22:28:52 »

Noh, mulle on päivänselvää että pallon ulkopuolellakin on elämää, mutten olisi niinkään varma että se lähtisi ryysimään siihen malliin kuin väitetään. Vaikka ufoja olisikin, Maasta ne olisivat kuitenkin peräisin.  :Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 28.11.2005 22:32:04 »

Minusta on aika epätodennäköistä, että maapallo olisi ainoa asutettu planeetta koko aurinkokunnassa...

Mutta näistähän ei saa puhua, tai FBI:n miehet tulevat hakemaan.. Cool knuppel2 police
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #4 : 28.11.2005 23:08:41 »

Minä oon ajatellut sellaista teoriaa, että avaruuden jengi olisi ihmisiä, jotka olisi tulleet aikamatkailemaan tänne meidän maisemiin. Ja muuttuneet evoluution mukana siinä vähän itse. Eli meidän jälkeläisiä. Mutta ajatus vain; en mä mittään usko, ennen kuin itse näen Grin
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Keho
Vieras
« Vastaus #5 : 28.11.2005 23:29:12 »

Täytynee kertoa omakin kokemukseni noiden ufojen teoista, sillä yhtenä yönä n. 10 vuotta sitten näin, kun tekivät kurkulleni (eli chakralleni) avausta ja sen jälkeen aloitin tämän koko touhun. Joten se oli tavallaan sen hetkiselle mielelleni merkki siitä, että lopeta se vanha elämäsi ja muista miksi olet tullut tänne.  :Smiley

Eli se oli kuitenkin vain sen aikaisen tietoisuuteni tuomaa kokemusta enkä sen jälkeen olekaan saanut mitään muita kokemuksia niistä Valoistamme. Vaan ainoastaan tiedän nyt sen, etteivät olekaan kuin OMIA Olevaisuutemme tekoja jokaisen kokemukset. Eli niitä Itsejämme tai Kristus Miniämme ne ovat kaikki tyyni eli korkeammalla tietoisuuden tasoilla olevia osiamme. Sillä mehän olemme jaottaneet sen Olevaisuutemme, joka ikiselle taajuudelle sen Luojamme aivoissa eikä sen tähden olla koskaan oltukaan Hänestä erillämme.

Se, minkä tähden jotkut näkevät ne erillisinä "lentävinä" esineinä, johtuu mielemme rakenteista eli siitä, miten kukakin on hahmotellut asioita egomme avulla ja sen tähden luoneet niistäkin oman kuvansa. Eli tavallaan aivan sama asia kuin "enkelitkin", jotka todellisuudessa ovat Olevaisina vain Valomme, jotka liikuttelevat siipien tavoin energioita, tämän kehostomme suojana olevan merkaban ympärillä. Eli valokehomme ovat erillisiä täällä alhaalla vain sen yksilöidyn tietoisuutemme tähden tai se osa siitä, jolla olemme kiinni sen Luojamme kehossa.

Joten tämä on oma näkemykseni tämän hetken tietoisuuteni teoilla, joten vieläkin voi tulla paremmat kertomukset, kunhan jatkan vielä vähän matkaani sinne lopulliseen päämäärääni. Eikä voidakaan koskaan "nähdä" muita asioita kuin niitä, jotka ovat kulloisenkin tietoisuutemme esiin tuomia, joten sen tähden tämänkin nyt näin kerroin.  :Smiley angel
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #6 : 28.11.2005 23:37:12 »

Hmm...näin sen minäkin jotakuinkin koen...kuten Keho tuossa kertoili.

Josta tulikin mieleen, että juuri muutama päivää sitten asiasta keskustelimme eräällä kurssilla ja kurssinkin vetäjä sanoi, että alkaa olla nuiden 'ufo-ilmestymien' aikakin jo pikkuhiljaa ohi...

Millä hän tarkoittaneen samaa mitä tuossa jo edellä lukikin Kehon kirjoituksessa, niin ainakin itse asian silloin annon itseni ymmärtää.
 smitten
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #7 : 29.11.2005 00:27:26 »

UFO jutut kiinnostivat minua nuoruudessa hirveästi ja luin kauheasti asiasta kirjoja , mutta lopputulos eli se mitä asiasta ajattelen jäi silti siihen, että se uskoo ken näkee !  idiot2
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #8 : 29.11.2005 00:36:55 »

Hei!

Kiitos Keho! ja kiitos myöskin muut kommentoineet. "Erillisyys" oli nimenomaan se juttu, mikä minua askarrutti. Kun kaikki kerran on yhtä niin on myös pikkuväki osa kokonaisuutta. Erillisten olentojen kokeminen taitaa olla egon/aivojen temppu selittää sitä tilannetta, että koetaan vähän erikoisempia energioita. Samankaltainen juttu kuin silloin, kun nähdään unta ja ympäristön melu onkin sitten unessa jotain muuta kuin se alkuperäinen äänen aiheuttaja.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Legal
Vieras
« Vastaus #9 : 29.11.2005 01:42:42 »

Asiaan enempää puuttumatta, omakohtainen tietoni on. Heitä on, mutta eivät ole pieniä. Ja se on minun tietoni. Toisten ei tarvitse uskoa. Olen vain vakuuttunut siitä että, ihmiskunta on kohta tosiasian edessä, ja kaikkien on myönnettävä, että näin on.
 coolsmiley coolsmiley coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 29.11.2005 02:14:27 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #10 : 29.11.2005 11:11:28 »

no nuoresta asti olen uskonut. Vielä on tallella Fox Mulderin kanssa samanlainen juliste "I want to believe". Nuorempana ja vielä x-files aikana innostukseni nousi ja luin myös kirjallisuutta aiheesta ja katsoin kaikki dokkarit ja olin näkevinäni aina jotain. Kyllä sisälläni on vielä sama tunne. Kiinnostukseni on vain jakautunut moneen muuhunkin uskomiseen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 29.11.2005 11:25:39 »

Minulla ufot olivat hyvin lähellä sydäntä 7-vuotiaana ja vieläkin lueskelen mielelläni esimerkiksi Eric von Däniken kyseenalaistettuja teorioita. En vain millään voi uskoa, etteikö muuallakin olisi elämää! Kotipuolessamme näkyi jokunen vuosi sitten ufoja parin viikon ajan - itse todistin lähinnä niiden valoja, mutta pikkusiskoni näki itse aluksen kuskeineen  :Smiley Monella ystävälläni on samanlaisia kokemuksia ja kämppikseni potee suoranaista ufo-kammoa lapsuuden ufokokemuksen myötä. Parhaiten mieleeni on jäänyt ystäväni kertomus: he olivat perheensä kanssa matkalla Intiaan, kun koneen viereen lensi ufo. Se taittoi matkaa koneen kanssa noin 20 minuuttia ennen kuin poistui. Kaikki koneessa olleet näkivät sen.

Mitä nyt henkiseltä kannata ufoista tiedän, niin ensiksikin kaikki ovat Alkulähteen osasia - myös avaruuden muut lajit (ufo on itse alus, humanoidi elävä olento). Viestejä Michealilta kirjan mukaan maailmankaikkeudessa on 10 miljoonaa yksisieluista (eli uudestaan ja uudestaan syntyvää) olentoa, joista 2 rotua on ulkonäöltään hyvin ihmisenkaltaisia. (Muistankin monesti lukeneeni humanoidikontakteista, jossa aluksesta astui ulos hyvin kauniita ihmisolentoja, joilla oli valkoisen hohtava iho ja uskomattoman kauniit silmät ^_^ ) Tämän lisäksi on tietysti myös eläinlajeja eli laumasieluja.

Suurin osa maailman kaikkeuden olennoista on jo saavuttanut niin korkean henkisen tason etteivät he tarvitse fyysistä ruumista, kuten ihmiset. Samalla kehitysasteella ihmisten ja maapallon kanssa olevia rotuja löytyy, samoin myös kehitysasteeltaan alemmalla tasolla olevia. Sirius asukkaineen on Maapallon sisarplaneetta. Kerrotaan myös, että mehiläiset ja vehnä olisivat alunalkaen lahjoitus maapallolle Venuksesta. Monissa kansantarinoissa kerrotaan olennoista, jotka saapuivat taivaista maanpäälle tuoden mukanaan erilaisia kasveja, joita nämä "jumalolennot" sitten opettivat ihmisiä viljelemään.

Elämän Kukan Salaisuus - kirjassa kerrottiin myös, että viitteitä tällaisesta kanssakäymisestä kehittyneempien rotujen kanssa löytyy pitkin maapalloa, mutta tutkijat eivät osaa ottaa asiaa todesta, vaan painavat sen villaisella. von Däniken kirjoissa on paljon kuvia paikoista ja esineistä, joiden syntymistä ei oikeastaan osata selittää mitenkään - ihmisillä ei ollut siihen aikaan laitteita, jolla asia olisi voinut syntyä. Esimerkikkinä vaikka Moskovassa säilytettävä 10 000 vuotta vanha biisonin kallo, jossa on ilmiselvä luodin reikä. Kuuluisimpia esimerkkejä lienevät yli 3000 vuotta vanhat paristot, jotka toimivat vieläkin. Elämän Kukan Salaisuus-kirjassa kerrottiin myös, että jos ihmiset osaisivat ottaa asiasta selvää he löytäisivät esimerkiksi Sfinksin alta avaruusaluksen, joka säilöttiin sinne tuhansia vuosia sitten, kun avaruuden kehittyneemmät rodut saapuivat Alkulähteen pyynnöstä auttamaan ihmisiä - sivistämään heitä ja helpottamaan heidän elämäänsä.

Tällaiseen olen törmännyt itse ja ainakin minusta tuo kaikki kuulostaa ihan loogiselle - tosin minulla onkin aina ollut naiivi lapsenmieli  :Smiley

Ja muistetaan kämppikseni äidin ihana kommentti:
"Hei, ollaanhan me itsekin humanoideja!"  Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12 : 29.11.2005 11:45:55 »

...

Ja muistetaan kämppikseni äidin ihana kommentti:
"Hei, ollaanhan me itsekin humanoideja!"  Grin

Niinpä, sekä esim. muurahaisille jättiläisiä laugh

Äitini tapasi lukea isälleni ennen kaihileikkaustaan ja tasonvaihtoaan Eric von Däniken'in kirjoja. Hän nautti niistä suunnattomasti.
Hänellä oli myös ollut kokemuksia sekä valopallosta samassa huoneessa (sanoi sen olevan pallosalama Wink) että enkelistä, joista hän joskun kertoili.

Vanhalla foorumilla kerroin lapsena nähneeni talvisella taivaanrannalla zikzakkavan valoilmiön, ihmeteltiin sitä naapurin tytön kanssa hiihdellessämme iltapimeässä.

Tuskin maltan odottaa sitä, että saamme jälleen globaalin yhteyden meitä kehittyneempiin Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #13 : 29.11.2005 14:07:38 »

Minä oon ajatellut sellaista teoriaa, että avaruuden jengi olisi ihmisiä, jotka olisi tulleet aikamatkailemaan tänne meidän maisemiin. Ja muuttuneet evoluution mukana siinä vähän itse. Eli meidän jälkeläisiä.

Sinäpä sen sanoit.  Wink Uskottavampi teoria kuin esim. toisesta galaksista saapuneet vierailijat. Lisäksi populaarikulttuurin klassisin avaruusoliotyyppi muistuttaa epäilyttävästi ihmistä, tai pikemminkin ihmisen sikiötä. On siinä evoluutiolla trendi, hyh. Tongue
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #14 : 29.11.2005 14:18:49 »

Ai niin, unohdin vielä kirjoittaa erään Michaelin kommentin koskien scifikirjallisuutta elikkäs

monet kirjailijat kirjoittavat tiedostamattaan omia muistojaan ja kokemuksiaan toisista planeetoista, niiden toiminnasta ja eliölajeista.

Onko siis jossain kaukaisuudessa vihamielisiä Alien-eläimiä, joiden veri on happoista ja lisääntymistapa loismainen?  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: