Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: avaruuden pikkuväki  (Luettu 44807 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #45 : 04.03.2006 17:14:41 »

Niin, Keho ja kaikki!

Tämä on kyllä ihmeellinen tämä maailma, totean jälleen, minä ihmeellisempi, mutta sinä ihmeellisin.  smitten Cool smitten coolsmiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #46 : 04.03.2006 20:47:28 »

Jos siis 'jumala' olisi diskopallo siellä katossa, niin minä olisin se pikkuruinen lasineliö ja sinä se toinen jossakin. Meitä on ehkä miljardeja siinä. Jokaisella oma paikkansa, jokainen näkee oman suuntaisen maailmansa, ja jokainen heijastaa pikkuruisesti valoa osana jostakin suuremmasta.  Cheesy

Ja niin se diskopallo voi kokea elämän. angel

Tämä ei aivan ole minun ideani, sen antoi minulle kerran eräs ystäväni, kun ihmettelin absolutia maailmassa.

2funny Grin Smiley Wink Huh
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #47 : 05.03.2006 13:28:06 »

Jos siis 'jumala' olisi diskopallo siellä katossa, niin minä olisin se pikkuruinen lasineliö ja sinä se toinen jossakin. Meitä on ehkä miljardeja siinä. Jokaisella oma paikkansa, jokainen näkee oman suuntaisen maailmansa, ja jokainen heijastaa pikkuruisesti valoa osana jostakin suuremmasta.  Cheesy

Ja niin se diskopallo voi kokea elämän. angel

Tämä ei aivan ole minun ideani, sen antoi minulle kerran eräs ystäväni, kun ihmettelin absolutia maailmassa.

2funny Grin Smiley Wink Huh

Cry
    Cry
        Cry

:Smiley

Sori waan metsätonttu!!!

Kuinkas SATTUIKAAN, kun tuo viesti

olikin tarkoitettu " KEHOLLE " siis

kohtalokas näpyvirhe, valitan..,.

Kiss

Ja höpsistä! Avointa areenaahan tämä kaikki on. Ei ollut viestini yksilöity. Mitäs pidät vertauksesta?
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #48 : 05.03.2006 14:39:32 »

Aika hauskoja mielleyhtymiä ne saivat silloin omillekin mielilleni aikaan, kun noita tekstejäni "kanavoin" ja se se oli tarkoitettuakin, kun sillä aloitetaan sen uudenlaisen ajatuskaavion teot. Eli muunnetaan sitä luomistamme sen Jumaluutemme ohjauksessa tapahtuvaksi eli oikeaan aivopuoliskoon. Joten spiraalin muotoisena sen minäkin jo näen.  Wink smitten

Tässä mielenkiintoista luettavaa avautuvalle kanavalle:
http://www.ultra-lehti.com/kolumnit/kolumni-0802.html
tallennettu
Ikiaika
Vieras
« Vastaus #49 : 05.03.2006 15:59:22 »

Pitäisi pistää tämä linkki useampaan topikkiin.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #50 : 05.03.2006 16:13:54 »

Aika hauskoja mielleyhtymiä ne saivat silloin omillekin mielilleni aikaan, kun noita tekstejäni "kanavoin" ja se se oli tarkoitettuakin, kun sillä aloitetaan sen uudenlaisen ajatuskaavion teot. Eli muunnetaan sitä luomistamme sen Jumaluutemme ohjauksessa tapahtuvaksi eli oikeaan aivopuoliskoon. Joten spiraalin muotoisena sen minäkin jo näen.  Wink smitten

Kiitos, luin sen ja olen monessa suhteessa samaa mieltä!

Emme saa unohtaa järjen valoa, emmekä itsearviointia kaikessa touhussamme.
Tulee mieleen Salli-täti, joka sanoi, että on paljon mystistä meidän ympärillämme, mutta se tulee luoksemme sitten, kun meillä on ymmärrystä siihen. Hän kyllä myös varoitti siitä puhumasta, ettei tule leimatuksi. Oikeastaan paljon on avautunut sekä hyvässä että pahassa ihan viime vuosina näitä mystisiä asioita. Hyvä ja paha tulee mukaan ihmisten heikkouksien ja ymmärtämättömyyden myötä.

Uskon eräänlaiseen tietoon, ainakin silloin kun siinä ei tuomita mitään muuta, eikä osoiteta, että 'vain tämä on oikeaa tietoa'. Niin kuin elämässä yleensä, hyvää ja oikeaa asiaa ei tarvitse mainostaa!
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #51 : 05.03.2006 16:18:53 »

Kiitos Ikiaika linkistä!

Siinä on paljon hyvää tietoa - siis miten minäkin olen asioita käsittänyt.
Mutta vaikka meneekin jo ohi topicin, niin kristinuskoa sivuavista asioista en ole kaikista täysin samaa mieltä.

Kiva juttu Ikiaka nähdä sinuakin taas täällä! Smiley
tallennettu
Ikiaika
Vieras
« Vastaus #52 : 05.03.2006 16:25:03 »

Lake sen linkin tänne toi.

Kiittele Lakea äläkä minua.
tallennettu
Ikiaika
Vieras
« Vastaus #53 : 05.03.2006 17:08:24 »

Ehkäpä avautuvalle kanavalle hyvinkin vaan itse OLEN jo se kanava.

Mistäköhän johtuu moinen epäuskon ilmaus. Kaikilla, tämä jo soi korvissa, valitettavasti.
Mutta itsekkö et ole vakuuttunut, vai pelkäätkö dementiaa. Kun pitää jatkuvasti jankuttaa. Huh
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #54 : 05.03.2006 17:12:31 »

Pitäisi pistää tämä linkki useampaan topikkiin.

No, mutta terve, vanha tietäjä! Sinähän olet tämän tontun kummihaltija!
Eikö vain!
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #55 : 05.03.2006 17:20:46 »

Mistäköhän johtuu moinen epäuskon ilmaus. Kaikilla, tämä jo soi korvissa, valitettavasti.
Mutta itsekkö et ole vakuuttunut, vai pelkäätkö dementiaa. Kun pitää jatkuvasti jankuttaa. Huh

Ei tuota tietoisuuttaan enää kenenkään tarvitse oikeillakaan teoillaan piilottaa, sillä nythän ne kanavat ovat avoinna jokaisella, joka sen aidoilla teoillansa haluaa Luojallemme avata. Eli siitäkös se sinullakin, Ikiaika, enää kiikasti?  :Smiley

Keho hyvä!

Nyt olen pettynyt. Missä viisautesi, jos noin menet itseesi?
Lähdenpä tästä muille areenoille. Hei, toivon aina vain kaikille sitä kasvamista ja tilan antamisen viisautta.
tallennettu
Ikiaika
Vieras
« Vastaus #56 : 05.03.2006 17:23:49 »

Ei tuota tietoisuuttaan enää kenenkään tarvitse oikeillakaan teoillaan piilottaa, sillä nythän ne kanavat ovat avoinna jokaisella, joka sen aidoilla teoillansa haluaa Luojallemme avata. Eli siitäkös se sinullakin, Ikiaika, enää kiikasti?  :Smiley

Nostetaan asia 1000 potenssiin. Niin joku saattaa uskoa sinua. Eikä mene Sepolta serveritilaa. Ja vanhoilta ihmisiltä kulu nivelet, hiiren rullaa pyörittäessä. Lukiessa samaa asiaa, udestaan, uudestaan, uudestaan............................................
tallennettu
Ikiaika
Vieras
« Vastaus #57 : 05.03.2006 17:48:25 »

Mennäämpä välillä takasin aiheeseen.

Onkohan tuohon kuvaan takertunut u........... Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.03.2006 17:51:16 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #58 : 05.03.2006 18:18:21 »

Kiehtova aihe, itse olen kuitenkin vähän sitä mieltä, että Ufot ovat aika "90-lukua"...  2funny 2funny ( Mulder ja Scully...  coolsmiley)... Trustno1...  coolsmiley

No yksi syy miksi aloin harrastaa lukemista vasta lukiossa oli se, että kaikki lukemani järkytti minua niin kovin. Esimerkiksi luin 15-vuotiaana Sinuhe egyptiläisen paksuista kirjaa nimeltä Ufosieppaukset ja kun aloin näkemään illalla nukkumaan mennessäni vihreitä valoja ja kummallisten olentojen hahmoja lopetin lukemisen siihen.  Undecided

trauma.  buck2

Uskon siis kyllä, että maapallon ulkopuolella on elämää. Kuten moneen otteeseen täällä onkin jo tullut ilmi; olisi erittäin itsekästä ja lyhytnäköistä ajatella toisin.

Uskon, että kuitenkin nyt tällä hetkellä ihmiset kaipaavat enemmän enkeleiden tuomaa rakkautta ja toivoa kuin mitään muuta.

smitten smitten
tallennettu
Ikiaika
Vieras
« Vastaus #59 : 05.03.2006 18:27:11 »

Uskon, että kuitenkin nyt tällä hetkellä ihmiset kaipaavat enemmän enkeleiden tuomaa rakkautta ja toivoa kuin mitään muuta.

smitten smitten

Mutta olisko mahdollista että luovuttaisit tämän yhden topikin ufoille. Jokaisessa muussa topikissa lentelee enkeleitä ihan numerolapun kanssa. Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: