Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosia?  (Luettu 3174 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 20.01.2007 23:23:19 »

Tästä aiheesta on varmasti keskusteltu entisellä foorumilla mutta haluaisin tuoda sen uudelleen esiin kun uusia ihmisiä on kehissä Smiley
Eli aina kiinnostava aihe itselleni on minun ja veljeni välinen suhde ( hän on minua 5 minuuttia vanhempi )
Aikoinaan selvännäkijä oli äiteelle kertonut, että olemme olleet rakastavaisia entisessä elämässä ja samainen henkilö näki syntymämme jo pari vuotta aiemmin.

Minulla on ollut tapana sanoa, että olemme tupla-kaksoset kun olemme sitä myös horoskoopiltamme  Wink

Löytyisiköhän täältä muita kaksos-pareja tai sellaisia tuntevia ja omakohtaisia kokemuksia kyseisistä ihmisistä?Olisi mukava kehitellä keskustelua aiheesta smitten
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #1 : 21.01.2007 00:48:22 »

Minä olen kaksonen ja veljeni on minua 2 tuntia vanhempi, mutta horoskooppimerkiltä olemme Oinaita.Meidän välillä on aina ollut yhteys jota ei muille osaa selittää, mutta ei tarvitsekaan, koska me molemmat tiedämme sen  Wink . Se on niin jännää, sillä olemme erilaisia jotenkin ja kuitenkin niin samanlaisia ja olen monesti ajatellut että sitä sidettä mikä meillä on ei taida mikään pystyä katkaisemaan  smitten.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: