Jaahas, tämä aihe on taas noussut näin pääsiäisen kunniaksi. Minulle tuo tuo porkkana oli haukkumasana ala-asteella. Olin koulukiusattu... Mitä pahaa on punaisissa hiuksissa?Nehän on upeat!Mua taas raivostuttaa se,että kun omaan vaalean luonnonkiharan pään niin kaikki ihmiset on mun hiusten kimpussa.Varsinkin naperona se otti kupoliin paljonkin!Ehkä sitä sitten on vaan pakko asiaan tottua.Olen alkanut olla, jopa ylpeä tästä kuontalosta!
Hiukset jotka ovat luonnostaan kiharat niihin liittyy hyviä,että huonoja puolia.Hyvä asia on se,että ei tarvitse käyttää muotoilutuotteita, kun pään voin änkeä vesiämpäriin ja antaa hiusten kuivua niin siinä on valmiina permanentti.Huonot puolet liittyvätkin sitten näihin hiustuotteisiin. Oikean tuotteen etsiminen on silkkaa tuskaa.Atoopikkona olen niin herkkä,että en uskalla käyttää mitään Pantene,L´oreal yms. litkuja, kun niistä päänahkani ei pidä. Käytänkin luontaistuotteita ja ainakaan mitään reaktioita ei ole tullut.
En muuten enää ikinä värjää päätäni ruskealla hiusvärillä, se pilasi mun hiukset.Nyt pitää värjätä vaaleaksi.Onko mitään kesto vaalennusta olemassa ja sellaista joka ei tee vaurioita päänahkaan?Tietääkö kukaan?