Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toisenlainen 7. huoneen kirous  (Luettu 21263 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 21.01.2007 16:27:23 »

Onko muita, joilla on saturnus 7. huoneessa, ja aiheuttaako se ongelmia parinmuodostuksessa Undecided?
Itse edes harvoin kiinnostun kenestäkään (vai onko nyt kyseessä sitten ne kuuluisat neitsytvaikutteet idiot2?), vaikka muuten tunne-elämä on voimakasta ja intohimoista.
Lisäksi kiilamaisessa kartassa saturnus on oppositiossa monen muun planeetan mm. venuksen kanssa (liitän kartan mukaan- toivottavasti onnistuu  buck2).
Itse olen aika noviisi näissä asioissa, ja jonkun perehtyneemmän insight olisi kiva kuulla. smitten
tallennettu

Aur.: Vaaka
ASC: Skorpioni
Kuu: Neitsyt
Merk.: Neitsyt
Venus: Skorpioni
Mars: Neitsyt

"Mennyt on prologia."
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 22.01.2007 18:56:28 »

Hei, come on tickedoff...
Kai teidän joukossa nyt edes yksi on, joka voisi omalta osaltaan valaista asiaa ja kertoa kokemuksia  Cheesy
tallennettu

"Mennyt on prologia."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 23.01.2007 07:21:53 »

Varmaan, minulla Saturnus vitosessa radixilla (myöskin rakkaushuone, samalla hallitsee lapset/luovuusaiheita) ja ollut myös AP kartalla, olen todella saanut nauttia itsekseni olemisesta 2funny  mutta onneksi olen rauhoittunut asian kanssa. Maailma pukkaa kyllä paljon tekemistä, työtä, kurssia ja tuttavaa vaikka rakkaus on ollut kateissa (suhde). Vaikka kiinnostuneitakin on ollut 2v aikana ainakin neljä.. tai viisi, en muista.. eli transiitit ja AP karttasi vaikuttanevat.

Jos on paljon oppositiota niin toki se vaikuttaa. Itsekin vasta huomasin että minulla on jotain noususolmuneliöitä, taisi olla Mars mars  Samoin oli muuten exällä noususolmu neliö Venus ja eihän sille suhteet mitään merkkaa, tai no. Saturnukseni vitosessa tekee onneksi vain helppoja aspekteja ja samassa huoneessa Chiron parantaa mitä Saturnus haavoittaa, tosin k.o. edestakas rumba alkoi tuntua tyhmältä. Jotkut ottavat kevyemmin sen että suhteita tulee ja menee, Saturnus vitosessa teettää kai senkin että asiat ottaa vakavasti. Rakkaus on todella hieman outoa - muita helpompi neuvoa kuin itseään.
  Wink

(http://www.photon-echoes.com/images/nature/flowers/wildflowerswsm.JPG)
« Viimeksi muokattu: 23.01.2007 09:28:27 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 23.01.2007 19:35:10 »

Osa meni yli, että heilahti... Cheesy AP-kartta?
Itsestäni tuntuu, että jatkuvasti jumittaa, kunnes joku päivä kaikki tulee loksahtamaan paikoilleen - TOIVOTTAVASTI :Smiley! Sitä päivää odotellessa... Wink
tallennettu

"Mennyt on prologia."
Yulunga
Vieras
« Vastaus #4 : 23.01.2007 19:46:47 »

Seiskahuone tyhjä, mutta ei noilla suhteilla tunnu olevan jatkuvuutta. Ei hajuakaan, mistä sen kartalta voisi lukea.  buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 24.01.2007 08:50:20 »

Lue aihe Auringonpaluukartat, Barrett.

Itse uskon suhteisiin yhä vähemmän, mutta parempi kai näin kuin joka kerta antaa henki ja sielu jollekulle, jolta ne saa takaisin paluupostissa..  2funny angel
« Viimeksi muokattu: 24.01.2007 10:36:41 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Yulunga
Vieras
« Vastaus #6 : 25.01.2007 22:10:04 »

ai, olen eri mieltä... mieluummin elää ja tuntee kuin jättää elämättä ja möllöttää himassa...  uglystupid2 Eikun seuraavaa vaan kehiin sitten kun se tulee!  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 26.01.2007 09:16:39 »

Elää voi monella tasolla, myös aina harrastamatta suhteita, varsinkin kun ei ole aaltopituudella kuin 0.01%  väestön kanssa. En menetä mitään.. Cool **mielenrauha** ennen kaikkea, jos suhteet on tuollaista vääntämistä (olikohan se tämän Saturnus vitosen opetus).  laugh Olin aikani ihmeissäni kun en rakasta ketään (miestä), mutta sama tuo. 7-huone on liittoja, eikö..   Wink Ehkä sinulla tulee kehiin useammin. Mutta Pluto sekstiili Venus, Juppari sekstiili Venus vitosessa saavat näyttää kyntensä.  Kiss Minä en toimi..paitsi töissä, möllöttämisestä tuskin voidaan syyttää.  Cool

jupiter aspect_con aurinko    jupiter aspect_con  kuu

26.1.2007 perjantai

KAPPAS tämä on päällä tänään ja mainitsin sen eräälle miehelle.. nyt pitäisi aistia ensimakua tästä systeemistä, mikä vallitsee 5-huoneessani Saturnuksen jälkeen. Tekis mieli vain laiskotella! Joko Barrett kattoit AP karttasi?

Venus sekstiili Pluto ***

Jousimies
Nyt on otollinen aika nauttia elämän tarjoamista iloista ja nautinnoista, sillä saat yllättävän helposti sen mitä vain päätät lähteä hakemaan. Konditorian leivoksista ei kuitenkaan ole kysymys, joten varaa kalenteriisi riittävästi tyhjää voidaksesi toteuttaa ne oivallukset ja mahdollisuudet, joita päivä tarjoaa.

(http://www.blackhoundny.com/prodimages/120-DEFAULT-m.jpg)
(http://www.blackhoundny.com/prodimages/499-DEFAULT-s.jpg)
« Viimeksi muokattu: 26.01.2007 09:46:06 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 26.01.2007 17:34:43 »

oliko joku sellainen juttu että planeetta joka on h.7 voi kertoa kumppanin aurinkomerkin? ehkä saturnus h.7 voi tarkoittaa että sopivin kumppani olisi kauris? varmasti saturnus h.7 tuo vakavia haasteita ihmissuhteissa  Huh

tutullani on mars h.7 mutta hänellä ei ole vielä ollut yhtäkään läheistä suhdetta ! mutta sosiaalisia kontakteja on paljon ja hän kulkee usein ryhmän mukana ja joutuu myös riitoihin. kumppanin löytyminen on hänelle tärkeä asia mutta ei vain tunnu löytyvän  buck2
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 26.01.2007 20:42:51 »

Kyllä itsekin olisin valmis asettamaan itseni alttiiksi ("better to crash and burn than slowly fade away" 2funny), mutta lienen samanlainen SA:n kanssa, että NIIN harva säväyttää syvemmin tickedoff Sad. En ole edes vaativa Wink! Ehdottomasti myös samaa mieltä siitä, että elää voi monella tasolla.

Ja sit tyhmä kysymys, mutta missä niitä AP-karttoja voi tsekata... idiot2Huh

Taidan olla liian tuulihattu/tyhjätasku(Neptunus 2. huoneessa)/romanttinen haihattelija/aikaansaamaton vätys Kauriille... Grin Härkä ois DC:llä, et se vois maamerkeistä olla sopivin. Itselläni on paljon neitsytvaikutteita, mut ennemmin ku pedanttisuutena, ne ilmenee varovaisuutena. Ne kai sit osaltaan myös jarruttaa.
Olen ollut ymmärtävinäni crazy2, että stelliumin energiat pitäis purkautua/löytää tiensä sen 7-huoneen Saturnuksen kautta. Tarkoittaako se sit sitä, että se parisuhteen löytyminen olis merkittävässä asemassa muunkin elämän järjestymisen suhteen? Tähän asti olen lähinnä ajelehtinut, typerän onnellisena tosin angel 
Ääääh... Life's still good smitten
tallennettu

"Mennyt on prologia."
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #10 : 26.01.2007 20:50:05 »

oliko joku sellainen juttu että planeetta joka on h.7 voi kertoa kumppanin aurinkomerkin? ehkä saturnus h.7 voi tarkoittaa että sopivin kumppani olisi kauris? varmasti saturnus h.7 tuo vakavia haasteita ihmissuhteissa  Huh

Itselläni on niin, että  askendentti Rapu, DC Kauris. Ihannekumppani siis Kauris. Olen naimisissa Kauriin kanssa ja hyvin pyyhkii.

saturnus DC:llä voisi merkitä sitä, että ihannekumppani olisi vakavampi, vanhempi, jotenkin vastuullisempi. Eihän näitä ominaisuuksia tarvitse nähdä negatiivisinä vaan pitäisi katsoa itseään, mitä oikeasti tarvitsen?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 26.01.2007 20:55:52 »

Minulle paras on oinas, ei siitä pääse mihkään, nousumerkkini ja au merkkini perusteella. No ehkä sellainen jostain löytyy. Löytyipä nyt tiedot että eräs on nousuvaaka ja au oinas ja jopa kuujoukkari. No jos en täysin erilaiseksi muutu, olisi paras jos mies vastaisi minua, koska ainakaan maamerkki ei sitten skulannut, kun ei aikonut valaistuakaan.  Cheesy

Piristävä pv tää Pluto sext Venus.

Ei mutta B:lle onnea, minulla ei ollutkaan 7 huoneen kirouksia.. oinaan kanssa varmaan säilyisi aina tietty jännite, jos henkisesti, seksuaalisesti ja elämän tavoitteiden kannalta stemmaisi. Viime suhteet taisi sittenkin olla vain harkkoja..  Cool
« Viimeksi muokattu: 26.01.2007 20:58:38 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 26.01.2007 21:03:43 »

Joo, totta, vastuullisempi sais kumppani olla, mut vanhempi ja vakavampi... Shocked  Huh

Eikun ihan totta, en tunne minkäänlaista vetoa renttuihin (hitto soikoon, enhän mä tunne vetoa muutenkaan juuri kehenkään 2funny), ja tunnustan senkin, et kaipaan tiettyä vakautta ihmissuhteissa, mut kyllä se on huumorintaju, mikä mun maailmaa pyörittää.
Kun löytäis sellaisen poikamaisen, huumorintajuisen, lämpimän, mut samalla vakaan ja vastuullisen miehen... smitten
tallennettu

"Mennyt on prologia."
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 26.01.2007 21:09:33 »

Niin, ja missä niitä AP-karttoja voi siis tutkailla? Smiley
tallennettu

"Mennyt on prologia."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 26.01.2007 21:14:22 »

Näitä on paljon sivulla. Minäkin inhoan renttu- sanaa en tiedä pitääkö se liittää hummailijoihin, iskijöihin, kuuluisuuksiin vai kehen?

AP kartoista monta keskustelua.  Wink

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9182.0

PS Sulle sopii sitten kaksonen, veskari joilla vesi-nousut tms..
« Viimeksi muokattu: 26.01.2007 21:16:39 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: