Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toisenlainen 7. huoneen kirous  (Luettu 21283 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #15 : 26.01.2007 21:20:06 »

Kun löytäis sellaisen poikamaisen, huumorintajuisen, lämpimän, mut samalla vakaan ja vastuullisen miehen... smitten

Kauris, nousuJousimies, Kuurapu?

Tuohon sijaintiin liittyy mysö se, että kumppani löytyy vasta myöhemmin, 30+ ikäisenä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 26.01.2007 21:21:17 »

Aurinko Vaa´alle ehdotat kaurista??  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #17 : 26.01.2007 21:22:51 »

Aurinko Vaa´alle ehdotat kaurista??  2funny

Mikä ettei?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 26.01.2007 21:26:38 »

gulp, itse en toistaisi kokemusta nousuvaakana.. ilma tykkää ilmasta.. ainakin itse jos olisin ilma-vesi, ottaisin ilma-vesi kumppanin.. maailma on vapaa..  Smiley mut siis jonkun pitää ensin ilmaista syviä tunteita, vetoa ja kiinnostusta sinuun B, sittenhän se vaan tapahtuu.. kestää tai loppuu, mutta tapahtuu.. eikös se ole pointti.. tosin jos henkilön Mars on Neitsyessä, pitäiskö olla Neitsyt mies..  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.01.2007 21:29:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 26.01.2007 21:31:58 »

Saturnus 7. huoneessa voi kertoa myös siitä, että tuntee vetoa vanhempiin kumppaneihin, jotka kokee itselleen auktoriteetteina ja siten turvallisina.

Hieman off-topic mutta tein tällä viikolla erään naisen kartan ja hän kertoi, että ihmissuhteet on aivan ehdottomasti olleet hänen elämänsä vaikein asia. 7. huoneesta löytyikin Laskusolmu ja sehän on ihan selvä viite siitä, että ihmissuhteet ja parisuhde eivät ole tämänkertaisen elämän juttuja vaan tarkoitus on kehittää omaa minuutta (Noususolmu 1. huoneessa) ehkäpä hieman askeettisissakin oloissa.
tallennettu

sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 27.01.2007 14:37:16 »

eh, minusta taas se on vaikein asia missä noususolmu on  buck2

minulla se juuri ykköshuoneessa ja minulle on aina helpompi ajatella ensin muita ja unohtaa omat tarpeeni ja toiveeni  Tongue

vaikea on nimenomaan olla itsenäinen ja yksin  Embarrassed

mutta eihän tuo voi varmasti tarkoittaa että yksin minun pitääkin olla??  Shocked
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #21 : 27.01.2007 18:30:36 »

Niin, tai siis onhan sellainen edellä kuvailemani mieshlö löytynytkin, on vain mutkia matkassa Sad  Embarrassed Cry tickedoff. Hän on niitä harvoja, jotka ovat herättäneet mussa heti jotain smitten. Kaveri on  aurinkoRapu,  kuuOinas, venus on Kaksosissa ja mars Härässä, eli vetovoima taitaa olla ilmeinen, kun oma venus+ASC on Skorpionissa. Noususta en hänen kohdallaan tiedä Huh
Edellinen "elämäni mies" oli muuten juuri Neitsyt, ja huomattavasta astrologisesta yhteensopivuudesta huolimatta koko juttu jäi ystävyystasolle. Vaikka sielunkumppanuus tuli usein puheissa esille, kaveri oli sit kuitenkin niin lukossa itsensä kanssa, että  itku pääsi... tickedoff Ehkä olin sit uraihmiselle liian huithapeli ja taivaanrannanmaalari Embarrassed.

Ja tuo Saturnuksen asema on todellakin viivästyttänyt  vakavastiotettavaa parisuhdetta- olen reilusti 30+ tickedoff Grin
Mutta sitä se ei tee, että tuntisin vetoa vanhempaan mieheen, tai etsisin/kaipaisin isähahmoa, päinvastoin vieroksun sitä! Suhtaudun hieman nurjasti komenteluun, joten auktoriteetinkammoksunta on selviö. Mut uskollisuus, vakaus, lämpö miehessä on suotavia ominaisuuksia... smitten

Noususolmu tais olla 4. huoneessa ja Kaloissa, mitä se sit tarkoittaneekin...
tallennettu

Aur.: Vaaka
ASC: Skorpioni
Kuu: Neitsyt
Merk.: Neitsyt
Venus: Skorpioni
Mars: Neitsyt

"Mennyt on prologia."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 27.01.2007 18:33:25 »

sitten onkin enemmän karttojen yhteensopivuudesta kyse, sanoo eräs joka TODELLA alkaa kypsyä odotteluun kohta, onneksi tähtitaivas liikkuu edukseni.. oletan..  Wink

(maamerkki varmaan onkin ilmamerkille vaikea)  coolsmiley

>lämpö, lahjakkuus, luonne, mielenkiintoisuus, charmi, menestys, henkiset harrasteet, yllätyksellisyys..
« Viimeksi muokattu: 27.01.2007 18:41:46 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #23 : 27.01.2007 18:53:08 »

En usko, että se maamerkki niinkään tuotti mulle ongelmia, kaveri vaan oli ihmissuhdemenneisyytensä kanssa niin eksyksissä. Vieläkin harmittaa... tickedoff
No, jos ihan totuudenmukaisia ollaan, niin on myönnettävä (vaikken millään haluais), että se estyneisyys teki sen, että suoranaisesta seksuaalisesta vetovoimasta ei voi puhua. Jäi tunne, että siellä jossain, kaikkien niiden suojamuurien takana, olis ollut hyvinkin aistillinen ihminen, mut se ei päässyt koskaan esiin Sad.
Tää Rapumies suorastaan uhkuu seksuaalista vetovoimaa Wink!

Raivostuttaa todella muakin tää odottelu 2funny. Olis niin paljon annettavaa, kohde vaan puuttuu Sad.

Vilkaisin niitä AP-karttajuttuja, mut en ehtinyt tarkemmin syventyä. Näytti pikaisesti aika heprealta. Toivottavasti tähtitaivas liikkuis myös mun eduksi- aika jo ois Grin!
tallennettu

"Mennyt on prologia."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 29.01.2007 10:26:49 »

Ei ongelmaisia.. vaikka vitsinä tuli mieleen että mitä jos joku rypee orgioissa, siis menneiden suhteiden takia, pitäiskö mun se sieltä pelastaa, toiv. ei ole sellainen tilanne.. tänään ei raivostuta vaan huvittaa. Ympärilläni on naisia joilla miehet, naiset ei minua kauniimpia, kaikki voi olla jotenkin viehättäviä, eli tuskin minäkään enää kauan joudun venaamaan.  Wink kait-
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 29.01.2007 10:41:25 »

eh, minusta taas se on vaikein asia missä noususolmu on  buck2

minulla se juuri ykköshuoneessa ja minulle on aina helpompi ajatella ensin muita ja unohtaa omat tarpeeni ja toiveeni  Tongue

vaikea on nimenomaan olla itsenäinen ja yksin  Embarrassed

mutta eihän tuo voi varmasti tarkoittaa että yksin minun pitääkin olla??  Shocked

No sitä se ei voi tarkoittaa, että pitäisi koko elämäsä ajan olla yksin. On kuitenkin hyvä oppia kehittämään tervettä itsekkyyttä sillä tavalla, ettei anna muille omansa kustannuksella. Tarkoitan sitä, että et voi loputtomiin ottaa muita huomioon ja unohtaa omia tarpeitasi ja toiveitasi. Pitemmän päälle se kostautuu esim. uupumuksena, loppuunpalamisena, masennuksena, jonain fyysisena sairautena jne...

Tuolla solmuasetelmalla toisten eteen uhrautuminen on kyllä helppoa, sillä olethan oppinut olemaan sosiaalinen ja seurassa mukautuvainen jo edellisessä elämässäsi, siksi se on helppo ja luonteva tie nytkin.
Oikea tie se ei kuitenkaan ole vaan oikea tie on nimenomaan oman itsen kehittäminen. Pysähdy siis miettimään itseäsi rehellisesti, aitona itsenäsi, ei vain toisten kautta peilautuneena. Mieti kuka olet, mitä itse haluat, mihin haluat kehittyä (siitä huolimatta vaikka muut toivoisivat sinun olevan heidän toiveidensa mukainen).

Yläsolmun oppien omaksuminen ei käy helposti, siksi varmaan koet itsenäisyyden ja yksin toimimisen vaikeaksi. Mutta elämä kuitenkin johdattaa koko ajan, kaikilla tapahtumillaan kohti Noususolmua, niin että kehittyisimme siksi ihmiseksi, joksi meidän kosmisessa suunnitelmassa on tarkoitettu kehittyvän. Tarkkailepa elämääsi, muistele menneitä, pistä muistiin tulevat tapahtumat ja huomaat, että jollain mystisella tavalla elämäsi tapahtumat ohjaavat sinua aina vain itsenäisemmäksi ja itseäsi enemmän huomioonottavammaksi ja ennenkaikkea vuosien myötä opit rakastamaan itseäsi sellaisena kuin todella olet!

Tsemppiä!
tallennettu

Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #26 : 29.01.2007 17:08:33 »

Ei ongelmaisia.. vaikka vitsinä tuli mieleen että mitä jos joku rypee orgioissa, siis menneiden suhteiden takia, pitäiskö mun se sieltä pelastaa, toiv. ei ole sellainen tilanne.. tänään ei raivostuta vaan huvittaa. Ympärilläni on naisia joilla miehet, naiset ei minua kauniimpia, kaikki voi olla jotenkin viehättäviä, eli tuskin minäkään enää kauan joudun venaamaan.  Wink kait-

Ei sentään mitään orgioita 2funny. Kaveri oli päinvastoin niin vietävän ujo ja lukossa- loukattu joskus menneisyydessä Sad. Ei uskaltanut heittäytyä enää.
"Good things come to those who wait" - näinhän sitä on itselleen hoettava angel.

Ja Jodinsormi??? Menikö nyt tarkasti suunnattu vitsi yli hilseen, vai onko sellainen oikeasti olemassa? Shocked
tallennettu

"Mennyt on prologia."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 29.01.2007 19:05:48 »

Tarkoitinkin ihan eri tyyppiä, jonka kuu ja nousumerkki ja au sopivat nappiin kanssani..  Cool haluan avoimen, hauskan ja rohkean tapauksen, jolla ei näitä lukkoja oo. Tiettyä psykologista lastia jaksan, jos se tekee ihmisestä kiinnostavan, mutta ei liikaa.. oli hauska muistaa ensirakastuminen  muuten tänään, kun kosinta tuli 2 vkon kuluttua tapaamisesta.. get it back! Siis se tunne. Niin että ei kai minulla varsinaista "kirousta" ole 7 huoneessa.. angel
« Viimeksi muokattu: 29.01.2007 19:08:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #28 : 29.01.2007 21:12:15 »

Enhän mie mittään tiijä...

mutta onkos tuossa kartassa Jodinsormi sojottamassa seiskahuoneeseen?

Ja jos on, niin mitäs se nyt tarkoittaakaan?  crazy2

* Hoilottaa nahkapöksyt piukkuen: Jodilidididi jodolidididi*  Cheesy
Tuon minäkin haluaisin tietää, onko juuri tuo Jodin sormi, vai pitääkö se olla oppositiossa  :Smiley Huh

Oman 7-huoneeni kirous on varmaankin  aspect_opp :ssa oleva  askendentti :n hallitsija  uranus , joka lisäksi opponoi  askendentti :lla majailevaa  venus :stani.
 :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 30.01.2007 10:24:18 »

Eka miehelläni Juppari hyvillä aspekteilla seiskassa, eli erittäin vaikeasta taustastaan huolimatta pääsisi aina naimisiin, vai mitä.  coolsmiley Toinen sarjaeroaja, sanoi yrittäneensä samanlaisen kanssa kuin on itse, kanssani koetti erilaista ja minäkin hänen kanssaan, mutta parempi olisi kyllä samat elementit.  Kiss  Wink Johtuuko se nousuvaa´asta että miettii suhteita näin paljon??  idiot2 Olipas hupaisa olla sellaisen kanssa, joka ei!  Undecided
« Viimeksi muokattu: 30.01.2007 11:03:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: