Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toisenlainen 7. huoneen kirous  (Luettu 21076 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #30 : 30.01.2007 14:58:06 »

Just joo, Jodinsormi=jumalansormi Cheesy
Kartta ilmoitti erikoiskuvioista stelliumin ja mahdollisuuksien kolmion buck2. Kaipa tuo ois maininnut, jos siellä ois yliluonnollisempaa ollut angel

Hilsettä ei ole, Luojan kiitos, mutta kiitos neuvosta! Grin Täytyy pitää muistissa.
tallennettu

Aur.: Vaaka
ASC: Skorpioni
Kuu: Neitsyt
Merk.: Neitsyt
Venus: Skorpioni
Mars: Neitsyt

"Mennyt on prologia."
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 31.01.2007 10:40:28 »

Ok  Smiley Poistan sitten nämä ihmettelyni tästä ketjulta, kun ovat OT  Kiss
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 31.01.2007 18:02:42 »

kiitos paljon tuosta selkeästä viestistä  Smiley minulle tosiaan on tuttua omien tarpeiden ja toiveiden "unohtaminen" ...mutta mielestäni olen kyllä muuten aito oma itseni ja henkisesti erittäin itsenäinen -niin, ja olenhan vielä yksin kolmekymppisenäkin joten ...mutta, saa nähdä  Cool

[/quote]

No sitä se ei voi tarkoittaa, että pitäisi koko elämäsä ajan olla yksin. On kuitenkin hyvä oppia kehittämään tervettä itsekkyyttä sillä tavalla, ettei anna muille omansa kustannuksella. Tarkoitan sitä, että et voi loputtomiin ottaa muita huomioon ja unohtaa omia tarpeitasi ja toiveitasi. Pitemmän päälle se kostautuu esim. uupumuksena, loppuunpalamisena, masennuksena, jonain fyysisena sairautena jne...

Tuolla solmuasetelmalla toisten eteen uhrautuminen on kyllä helppoa, sillä olethan oppinut olemaan sosiaalinen ja seurassa mukautuvainen jo edellisessä elämässäsi, siksi se on helppo ja luonteva tie nytkin.
Oikea tie se ei kuitenkaan ole vaan oikea tie on nimenomaan oman itsen kehittäminen. Pysähdy siis miettimään itseäsi rehellisesti, aitona itsenäsi, ei vain toisten kautta peilautuneena. Mieti kuka olet, mitä itse haluat, mihin haluat kehittyä (siitä huolimatta vaikka muut toivoisivat sinun olevan heidän toiveidensa mukainen).

Yläsolmun oppien omaksuminen ei käy helposti, siksi varmaan koet itsenäisyyden ja yksin toimimisen vaikeaksi. Mutta elämä kuitenkin johdattaa koko ajan, kaikilla tapahtumillaan kohti Noususolmua, niin että kehittyisimme siksi ihmiseksi, joksi meidän kosmisessa suunnitelmassa on tarkoitettu kehittyvän. Tarkkailepa elämääsi, muistele menneitä, pistä muistiin tulevat tapahtumat ja huomaat, että jollain mystisella tavalla elämäsi tapahtumat ohjaavat sinua aina vain itsenäisemmäksi ja itseäsi enemmän huomioonottavammaksi ja ennenkaikkea vuosien myötä opit rakastamaan itseäsi sellaisena kuin todella olet!

Tsemppiä!
[/quote]
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #33 : 30.12.2009 19:53:14 »

tuli mieleen nostaa joku vanha aihe.. vaikuttaako radix kartta todella niin paljon? ja miksi radix kartta on tietynlainen?

onko Barrett muuten vielä palstalla?

jos ap kartalla tapahtuu jotain.. vaikuttaako se kuitenkin enemmän kuin radix? vai vaikuttaako planeetat ollenkaan.. tarkoitan, että itse en enää oleta planeettojen paljonkaan tekevän,, niin monta vaihetta kuljettu läpi ja ties mikä transiitti milloinkin.  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
hilton
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #34 : 03.01.2010 14:46:32 »

Minulle Saturnus 7. Huoneesa tuo mieleen haastavaa mutta pitkäkestoisia rakkaussuhteita (jopa läpi elämän kestäviä). Haastavuus ei sinällään ole huono asia, luo vain vahvaa perustaa suhteelle. Kuten yleensä Saturnuksen kanssa, alkuvaikeuksien jälkeen kiitos tulee myöhemmin  Smiley
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 21.01.2010 13:15:45 »

Mulla on  saturnus  harka 7 huoneessa, jos katsotaan Porphyryllä, Placiduksella 8 huoneessa. Että se on vähän makuasia minne sen sijoittaa. Parisuhde vanhemmalla iällä, tuskin löytyy kestävää ja onnellista suhdetta nuorena. Mulla on kyllä ollut elämäni pahimmat asiat sellaisia, jotka kulloinenkin kumppani on aiheuttanut. Mainitakseni väkivalta ja järjetön mustasukkaisuus. Jokunen on myös yrittänyt käydä kukkarolla. Heikosti aspektoituneen Saturnuksen ainoa merkittävä aspekti on  saturnus aspect_squ aurinko, joka kertoo vaikeasta isäsuhteesta. Olen kyllä hyväksynyt nämä kaikki karmallisina juttuina, ihan olen itse ne tähän elämään aiheuttanut. Menee tietysti aikansa että karmavelka maksetaan, ja positiivisena juttuna onkin että se helpottaa ja sen kanssa oppii elämään.
 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #36 : 21.01.2010 14:16:12 »

mihin tarvitaan väkivalta/ mustasukk. draamoja?

katselin miehiä neuvottelussa ja lounaalla ja olivat niiin tylsiä.. täytynee unohtaa koko teema tai soittaa ravulle  2funny 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: