Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavoinnin tuntemukset  (Luettu 12363 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 21.01.2007 18:07:48 »

Hei! Aloitan tähän uuden aiheen kanavoinnista.

Millä tavalla te koette sen hetken, kun saatte kanavoituna tietoa? Voisitteko kuvailla sitä ihan omin sanoin?

Tuleeko teille sellainen vavisuttava olo sen jälkeen? Vähän kylmä ja hiukan "horkkamainen" fiilis joksikin aikaa?

Millä tavalla käsittelette tullutta tietoa? Kirjoitatteko samalla vai vasta jälkeen päin tms?

tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 21.01.2007 22:02:22 »

tere kanavoija kaveri..
mulle tieto tulee ei kuuluvana puheena,, sanon sitä itse informaatioksi.. ei oikein vastaa mitään kommunikaatio muotoa tämän Maailman mittapuun mukaan. Yleensä minulla on sen verran ympäristössä noin normaalisti "häiritekijöitä" ääniä, sähköä yms. Siksi itse käytän paljolti kirjoittamista. Toisinaan huomaan kanavoivani esim. keskutellessa jonkun ystävän kanssa.. silloin tunnen että puhun jotain mikä vain tulee ulos suustani ilman huomattavaa ajattelua ja se on jotain hurjan rauhallista, selväjärkistä ja rakkaudellista.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 21.01.2007 22:17:30 »

Minä tunnen aina ennen kanavointia sellaista jännää hienoista ja ihan miellyttävän tuntuista painetta kehossani, kehoni tuntuu tavallaan sellaiselta magneettiselta. Ei osaa sanoin kuvailla...  idiot2 Sitten vain tiedän, saan tuntemuksen että lähetystä olisi tulossa. Saan aina itse päättä otanko vastaan vai en ja juuri nyt vaiko myöhemmin, vaiko ollenkaan jne. Kun sitten hiljennyn ja odotan, niin alan "kuulla" tavallaan myös jonkinlaista puhetta jonka sitten samantien kirjoitan ylös.

Puhdistava savu mainitsi:

Lainaus
Toisinaan huomaan kanavoivani esim. keskutellessa jonkun ystävän kanssa.. silloin tunnen että puhun jotain mikä vain tulee ulos suustani ilman huomattavaa ajattelua ja se on jotain hurjan rauhallista, selväjärkistä ja rakkaudellista.

Minulle tapahtuu myös näinkin...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 21.01.2007 22:24:43 »

Niin ja kanavoinnin jälkeen on aina hyvä olo. Rauhallinen, rakkaudellinen ja viisas.  smitten Fyysisesti on joskus ollut hivenen juuri sellainen tärisyttävä olo kanavoinnin jälkeen. Ei kuitenkaan mitenkään ikävän tuntuisesti ja aina hyvin pian palaudun ennalleen. Kanavoidessani olen yleensä aina täysin tietoinen ympärilläni tapahtuvasta, mutta mikään ei jää häiritsemään vaan on ikäänkuin taustalla, aivan kuin olisi silloin toisissa sfääreissä.  angel
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #4 : 21.01.2007 23:18:37 »

Minä tunnen yleensä lämpimän painon tunteen päälaellani,
muutun rauhalliseksi ja rakkaudelliseksi,
näen kaiken ylempää ja laajemmin kuin normaalisti.

Jos haluan kirjoittaa,
sanat putoilevat näppäimille
kuin olisivat omia ajatuksiani,
vaikka sisältö ja lauserakenne olisivat muuta.
Samalla näen asiat joista kerron,
ymmärrän ja opin.
En voisi kirjoittaa jälkeenpäin,
sillä en muistaisi mitä näin.

Joskus sanat tulevat  suuhun,
hitaasti, painokkaasti,
yksinkertaisin lausein
mutta silti avaruuksia syleillen.

Toisinaan kuulen ne sisäisesti
ja muotoilen lauseiksi tilanteeseen soveltaen.

Taivaallinen tiedon arkku on mittaamaton.
Siellä piilee opetusta
niin paljon kuin ehtii vastaanottaa.
Mutta sitäkin vain sopivassa määrin. Smiley

En tahtoisi tuosta tilasta pois,
sillä silloin olen yhteydessä syvimpään Itseeni,
Jumalaani ja jumaluuteeni.
Vastahakoisesti palailen takaisin
noiden taivaallisten välähdyksien jälkeen.
Keho on lämmin, raskas ja rento
eikä kaipaa minkään valtakunnan virikkeitä.
Mutta sitten kun olen palannut maahan,
onkin hirmuinen nälkä! Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 21.01.2007 23:36:25 »

Minä tunnen yleensä lämpimän painon tunteen päälaellani,

Painon tunne!  Cheesy Sieltä se tuli se kuvaavampi sana omillekin tuntemuksilleni. Kiitos.  smitten Minä tosin tunnen sitä koko kehossani, en pelkästään päälaellani. Koen ikäänkuin Jeesuksen asettuvan kehooni, hetkellisesti minuksi. angel Vaikka onhan hän aina läsnä, koen sen vain konkreettisimmin kanavoidessani.  smitten Vaikea taas selittää...  idiot2
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #6 : 21.01.2007 23:47:06 »

Kyllä minäkin tunnen sen koko kehossa,
mutta päästä se alkaa ja siellä sitä on eniten. 
Smiley

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 21.01.2007 23:53:17 »

Kyllä minäkin tunnen sen koko kehossa,
mutta päästä se alkaa ja siellä sitä on eniten. 
Smiley

Jep jep! Onko sinullakin sellainen mieletön energian tunne/säkenöinti käsissäsi kun kirjoitat ylös kanavointia?  angel smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #8 : 22.01.2007 13:30:49 »

Minullakin juuri noin vaikka en ole osannut kiinnittää huomiotani tuohon paineeseen. Tekstiä alkaa vaan tulemaan juuri niinkuin Puhdistava savu tuossa kirjoittaakin. Informaatiota; se onkin hyvä sana sille! Sellaista sydämen tietoa  Smiley

Myös minulla joskus puhuessani alkaa tekstiä tulemaan ja kuuntelen itse vähän hämmästyneenä, että mistähän "se puhuu". Viisaita ja rauhoittavia rakkauden sanoja.

Tuosta kirjoittamisesta; täällähän kirjoitellessani "kanavoin" jatkuvasti.... Jos vastaan jollekin niin se teksti usein vaan tulee -ja annan tulla... Siinä se yrittäminen on kaukana, joten se tulee helposti. Jos taas istuisin koneelle ajatellen, että alanpas tässä nyt kanavoimaan niin jotenkin "hyydyn" siihen... Alan odottaa kovasti, mikä sotkee taas oman mielikuvitukseni mukaan jne.

Minulla usein juuri sellainen vavisuttava olo kanavoinnin jälkeen. Sellainen kuin olisi tullut takaisin ruumiiseen kovaa ja korkealta. Cheesy Usein myös palelen ja tunnen, että verensokerini on alhaalla.

tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #9 : 22.01.2007 15:39:28 »

Ei oikeastaan säkenöintiä käsissä
mutta se raskas tunne edelleen.
Joskus polttelun tapaista lämpöä.

Minä aloitan kanavoinnin pyytämällä sitä,
silloin ei hyydytä. Wink

Ja usein ne sanat alkavat virtailla
ilman eri pyyntöäkin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 22.01.2007 16:00:43 »

Minä kanavoin pyydättäessä ystävilleni ja heidän ystävilleen kirjeitä suojelusenkeleitään. Aloitan kanavoinin silloin, kun tunnen olevani valmis vastaanottamaan viestin. Otan yhteyttä enkeliin, kerron asiani ja pyydän häneltä viestiä (yleensä enkeli tietääkin, että häneltä odotetaan viestiä). Kirjoitan viestiä sitä mukaa, mitä saan telepaattisesti päähäni. Joskus enkelit puhuvat niin hirveän nopeasti, että minun on pakko pyytää heitä hidastamaan vähän! Cheesy

Kanavoinnin jälkeen on samaan aikaan virkeä, että väsynyt olo, sillä omaa energiaani hupenee koko ajan kanavoinnin yhteydessä. Yleensä pyrin lopettamaan ennen kuin väsyn liikaa ja viestiä antava enkeli huolehtii siitä, etten rasitu liikaa. Jälkeenpäin en muista, mitä olen kirjoittanut ja yleensä luen vielä viestin kertaalleen ennen sen lähettämistä vastaanottajalle, sillä tiedän, että he haluavat yleensä vielä keskustella minun kanssani kanavoidusta viestistä (tai ottavan sen aiheeksi tyyliin "muistatko tämän viestin, kun enkelini sanoi näin...")

Jos kaipaan itse neuvoa johonkin, voin keskustella oman enkeli kanssa samoin kuin keskustelisin jonkun vieressä istuvan henkilön kanssa. Katsomme toisiamme silmiin ja juttelemme. Minä puhelen ääneen ja saan vastaukset suoraan päähäni. Jos kaipaan apua arkkienkeleiltä tai oppailta, käyn tapaamassa heitä meditoimalla. Itselleni en tee kirjoitettuja kanavointeja.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 22.01.2007 23:37:01 »

Jos kaipaan itse neuvoa johonkin, voin keskustella oman enkeli kanssa samoin kuin keskustelisin jonkun vieressä istuvan henkilön kanssa.

Myös minä voin keskustella, tosin telepaattisesti. Eli en ääneen "yksin" höpöttele.  Grin
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #12 : 22.01.2007 23:42:25 »

Ystävälläni on voimakkaat apuhenget, jotka minäkin tunnen jos hän kutsuu ne lähelleen. Ei siitä voi erehtyä, kun tuntee vieraan mutta niin  smitten -energian.  Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 25.01.2007 15:46:24 »

Onkohan tämä kanavointia?
Olen uusi näissä asioissa. Meillä on aviopuolison kanssa ollut erimielisyyksiä tai mielipide-eroja hänen sukunsa kanssa määrätyissä asioissa. Saunan jälkeen istuimme vilvoittelemaasa ja syntyi keskustelu hipoen taas näitä aiheita. Pyysin apua ylhäältä sanojen valinnaksi. Tämän jälkeen totesin puhuvani hyvin selkeästi, rauhallisesti ja erittäin hyvin sanakääntein kipeistä asioista ja mieheni meni todella hyvin hiljaiseksi. Hämmästyin omia sanavalintoja itsekkin, mutta kykenimme puhumaan ja tekemään sopimuksen joka on kantanut eteenpäin ilman riitoja jo n kolme kuukautta. Olen onnellinen asiasta ja laitan aina välillä myös kiitoksen "ylöspäin". Olen reiki II-kurssin käynyt ja vyöhyketerapeutti, elämässä yleensä sattunut jos vaikka mitä ennen näitä koulutuksia. Kasvaakohan kykyni mahdollisesti vielä eteenpäin elämässä? Toivoisin sitä.

Tai sitten se oli ns. "korkeamman itsesi" johdatusta. Kykysi kasvanee varmasti ajan saatossa.  angel
tallennettu
dolp83
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 26.01.2007 21:24:55 »

sitäkö se onkin... se loputon kynän viuhuminen ja täydellinen aalloilla keinuminen... monta yötä mennyt valvoen sängyssä kun se valvottaa ajatuksissa..  uglystupid2
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: