Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen transiitit  (Luettu 175673 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #105 : 24.02.2012 20:07:27 »

Minulla seilailee parhaillaan pitkäaikainen  neptunus aspect_tri aurinko . Tosin kun mulla on nataalina noiden sekstiili, ei kai pitäisi olla kummemmin eroa. Tosin mitkään Auringon ja Nepparin väliset aspektit eivät ole terveydelle hyväksi, oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia...
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #106 : 25.02.2012 12:36:26 »

Tuo Neptunuksen yhtymä Kuulle saattaa olla hyvinkin jännittävää aikaa, kun asiat ovat jatkuvasti muutoksen alla... Kannattaa hyödyntää tuo aika luovana ajanjaksona.. Wink

Tuntuukin että jo nyt alkaa tunnepuolen asioissa tapahtua ja lujaa. Mikä ihaninta, suhteen syvenemisestä tuli aloite mieheltä eikä minulta.  smitten Tuntuu siltäkin, että taitaa tuo neptunus alkaa voimistamaan tunteitani, tässä hetkessä, kuin myös kun menneitä ajattelen, nekin saavat aikaan voimakkaat tuntemukset. Tällä hetkellä ei kyllä voi sanoa, että jättäisi elämättä. Sen verran on tunnetta ilmassa.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #107 : 01.03.2012 15:45:16 »

Parin kuukauden päästä  tr. neptunus tulee hämmentämään aurinko neliöllään. kuu aspect_squ neptunus löytyy rx ihan omasta takaa, mutta saa nähdä miten tämä kuvio auringon kanssa toimii... En tiedä, mutta väsymystä on ilmassa jo nyt. Voisin nukkua viikon.  buck2 Kun muistelen aikaa jolloin tr.  neptunus oli Mc:llä niin olo oli vähän kuin huppelissa koko ajan. Ja muuten alkoholiakin on nyt mennyt enemmän viime aikoina... aijaijai...  crazy2

Pitäisi varmaan alkaa tosissaan kirjoittamaan niin pysyisi pää kasassa kun saisi tuon energian jotenkin kanavoitua luovuuteen.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #108 : 01.03.2012 17:21:18 »

Tutkailin efemeridejä, ja huomasin että neptunus peruuttelee nyt tuossa kalojen alkuasteissa niin paljon, että se on yhtymässä nataalikuuhuni kevääseen 2016 asti. Huh huh, siinä on monta vuotta..  :Smiley

Ja kuusta kun pääsee, jonkin ajan kuluttua on asc transiitin alla..

Oisko noin?  Huhhuhuh! Minullakin on Kuu 2 astetta Kaloja, joten Neptunuksen kanssa mietitään pitkään syntyjä syviä!
Hyvin mielenkiintoista nähdä, mitä se tuo tullessaan. Kuu 2.huoneessa, persoonallisten voimavarojen ja taloudenpidon aluella.
Nyt katsotaan lillutaanko sinisissä haavekuvissa, vai luovassa vimmassa?!!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #109 : 02.04.2012 10:12:46 »

Nyt olisi takana kaksi jaksoa  neptunus aspect_opp kuu. Ensimmäisen jälkeen ajattelin, että kyllä tässä pärjätään, mutta toinen oli jo tosi paha. En ole päässyt oikein kärryille tuon Kuun kanssa ja ehkä siksi transiitti oli inhottava. Väsymys oli paha, mutta sain pahoja ahdistuskohtauksia ja kaiken maailman takaumia ja muistoja, joita olen mielestäni käsitellyt ihan tarpeeksi jo edelliset 10 vuotta, mutta tämäpä oli astetta kovempaa. Molemmilla kerroilla, kun transiitti on ollut ohi, olen saanut järkyttävän päänsärkykohtauksen, joka vei voimat pariksi viikoksi. Täytyy siis tosissaan tutkia varmaan tuota Kuuta omalla kartalla, jotta selviää hengissä kolmannesta kerrasta, joka on edessä loppukesästä. Kuun vieressä on kyllä  kuunsolmu, joten sumuttaa se Neptunus vissiin sitäkin.
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #110 : 02.04.2012 10:39:04 »

Neptunuksen oppositio Auringolle alkaa pikkuhiljaa lähestyä.. tuntuu että näitä omituisia ja sumuisia transiitteja tupsahtelee vähän väliä, vaikka tämäkin tulee kohdalle 160 vuoden välein, se  toistuu kuitenkin omalla kohdallani peräti 5 ohituksen verran, joista ensimmäinen on Toukokuun alkupuolella... Sad

tallennettu

sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #111 : 02.04.2012 10:54:09 »

Ja mikähän näiden sumuisen tupsahtelun tarkoitus mahtaisi olla? Sitä minä olen miettinyt. Pluton tarkoitus on karsia turhaa, mutta mitä se tämä Neptunus tekee, kipeäksi vissiin...  idiot2 laugh

En muistanut täsmentää, että minulla on siis kuu samassa asteessa with Mean Node, kun True Node on asteen perässä eri merkissä. Niin kyllähän se Neptunus on siis sumuttanut molempia, kuuta ja yläsolmua. Kuu ja Mean Node 0 astetta neitsyttä ja True Node 29 astetta jellonaa.

Emelialle tsemmpi ja komppihali  smitten
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #112 : 02.04.2012 11:15:46 »

Neptunuksen kanssa kyse on illuusioista, niiden luomisesta tai purkamisesta... paljon riippuu näkökulmasta miten tulkitaan... pettymyksiä kun joudutaan omista odotuksista ja oletuksista luopumaan, mutta myös mahdollisuus sumuttaa itseään täysin tai tulla toisten huijaamaksi.. Neptunuksen transiitit eivät kyllä aukea aina kovinkaan helposti.
tallennettu

sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #113 : 02.04.2012 11:35:17 »

Vaikeita ovat tulkita. Minulla tapahtui näillä kahdella kerralla niin, että tietyt tapahtumat ja asiat menneestä tulivat rankempina muistoina päälle niin, ettei siinä auttanut järkeily eikä mikään ja kroppa meinasi pettää. Tilanteet ovat olleet todellisia, mutta nyt niihin tuli rankempi sävy. Ehkä sitä sitten tarvitaan, että pystyy sitten jostakin luopumaan toden teolla: pahennetaan asioita niin, että entinen ei tunnukaan enää niin kamalalta.  crazy2
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #114 : 02.04.2012 11:39:55 »

Tässä koetaan Neptunuksen yhtymää Kuulla huoneessa huoneessa 2, taloudenpidon ja omien voimavarojen huoneessa. Todellakin!!

Perinnönjako edessä. Kaikki pitäisi olla selvää, yksi paperi uupuu ja nimet!

Taloremontti täysillä, seinien pintaremontti, yksi huone uudistettu homevaurion takia täysin. Koko talo menee mylleris malleris. Ja aittaan Ruusumuorin Kesäkahvilatarjoilu. Sallin koko pihamaani verannoineen yleisön käyttöön!

Eikö tämä jos mikään liity juuri tuohon yhtymän uuteen alkuun, Koti-Kuulle ja Neptunus siinä luomassa uusia haavekuvia!

Eipä silti, Neptunus varmasti on avuksi, jos jotakin syntyy oikealla hetkellä, oikeassa paikassa, oikeanlaisten ihmisten kanssa!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #115 : 02.04.2012 14:07:30 »

Luulen, että vaikeimmaksi kokee niiden planeettojen ohitukset, jotka omalla kartallaan eivät ole vahvana, tai ovat jotenkin hankalia. Jos on esimerkiksi tasapainossa neptunuksensa kanssa ja omaa muutenkin jo vahvasti neptunus-tyylisen elämäntyylin, voi neptunuksen ohitukset juuri olla niitä todella ihania. Onhan neptunus se rakkauden korkeampi oktaavi. Jos taas on esimerkiksi saturnaalinen ja haluaa pitää tarkasti asiat omassa hallinnassaan ja järkeilyn alla, on neptunuksen transiitit silloin usein rankkoja opetuksen paikkoja. Neptunus kun on se planeetta, jonka parhaimmat puolet eivät avaudu järkeilyn ja suunnittelun kautta.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #116 : 02.04.2012 17:52:23 »

Olet oikeassa Ave, kyllä Neptunuksen energioiden aikana pitää olla sydän mukana ja ajatukset muistakin kuin itsestä!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #117 : 02.04.2012 19:17:08 »

Liikkuvasta poliisista päivää!
Laittakaa ne sumuvalot päälle silloin kun on vaaleanpunaiset (aurinko)lasit silmillä eli  neptunus transiitin aikana!  police

 Grin
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #118 : 03.04.2012 07:32:36 »

Vähän kokemuksia omista tuoreista  neptunus transiiteista. Itselläni on rx kartalla  mars  aspect_con  neptunus siten, että  mars on jousimiehen puolella ja  neptunus skorpionissa. Transitoiva  neptunus tekee siis  aspect_squ tähän kaksikkoon, joka on 3. huoneessa.

 neptunus neliöt itseensä ovat jo takana enkä oikein tullut hullua hurskaammaksi ko transiitin aikana - ulkoisesti. Sisäisesti muutuin niin, että huomasin usein katselevani itseäni, tuttuja ja elämää yleensäkin ikäänkuin itseni vierestä ja ajoittain vieläpä myötätuntoisesti. Näinä hetkinä "näin" ihmiset sellaisena kuin he ovat. Vahvuuksia on, puutteita on, ihmiset yrittävät jujuttaa toisiaan ja varsinkin itseään saadakseen egolleen jotain, että voisivat sitten luulla kimaltavansa hiukan enemmän kuin toiset tai kompensoidakseen jotain menetystä tai suojellakseen arkaa paikkaa. Itse koin tämän vaikutuksen sekä ärsyttävänä ( enhän minä ole yhtään parempi kuin kukaan muukaan  Shocked ) että selkeyttävänä tai realismia lisäävänä. Viime mainittuun varmasti vaikuttaa rx-kartallani oleva  saturnusneptunus aspekti - ovat 144 asteen kulmassa toisiinsa.

    neptunus  aspect_squ  mars vaikutti jo aiemmin, vaikka ensimmäinen ohitus tapahtui vasta pari päivää sitten. Hyvin pienessä mittakaavassa koin, että minulle näytettiin kaapin paikka. En ollut varma ennen ohitusta omasta osaamisestani ( jota voi myös käyttää egonsa pönkittämiseen ) eräällä alalla, joten päätin mittauttaa taitoni minua etevämpien seurassa. Tuloksen arvaattekin. Harha omasta erikoisuudestani poksahti kuin saippuakupla. Olin sen illan hiljainen, mutta aamulla jo virtaa täynnä, koska tajusin, että se mikä meni rikki oli todellisuudessa arvotonta. Minulla oli visio jolla viihdytin itseäni ja sen vision tyhjyyden ohittava  neptunus paljasti.

  "Toipumistani" nopeutti varmasti se, että  mars on minulla siis jousimiehessä. Merkissä joka ei jää tuleen makaamaan. Näitä ohituksia tulee vielä. Saapa nähdä minkälaisia kokemuksia ne sitten ovat.

  Sen voisi vielä mainita, että jossain kohtaa  neptunus  aspect_squ  neptunus transiitin aikana, kun olin katsellut asioita laajasti, siis koko maailman mittakaavassa, putkahti mieleeni ajatus; " taasko täällä on tällaista? ". Miten niin taas?, olenko ollut täällä ennenkin? Aika näyttää aloittiko tämä transiitti uuden vaiheen henkisessä kasvussani. 

tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #119 : 03.04.2012 10:26:34 »

Totta kyllä...  neptunus aspect_squ neptunus ainakin minulla tipautti tietynlaisen työ/urasuuntautuneen motivaation hyvinkin alas.. radixillani Neptunus on 10. Huoneessa ja väljässä yhtymässä  keskitaivas :lle.. Nyt teen kyllä töitä, mutta ei se ole elämässä todellakaan minua määrittävä.

Koska tuo Neptunus on syntymäkartallani kaikkein huomattavimmassa asemassa Keskitaivaalla ja oppositiossa vielä Keskiyön Saturnukseeni, on se kyllä tavalla tai toisella hallinnut minun elämääni hyvinkin paljon ja sen kanssa on tullut elettyä sovussa.. ei siis mitenkään huomaamaton tai  toimimaton.. silti johtuen ehkä juuri tuosta vasta olleesta Nep neliöinnistä, tuntuu että mitä vielä tulevalla Nep opp Auringolla on annettavana juuri nyt.

Useammassa lähteessä ko. transiitin kohdalla painotetaan että kaikenlaiset itsepetokset paljastuvat, odotettavissa on pettymyksiä ja että silmät aukeavat toisten ihmisten petollisuudelle jne. ja minusta tuo on nyt aika ankeaa, varsinkin kun transiitti toistuu peräti 5 kertaa ja kestää pitkälle ensi vuoden puolelle saakka...  crazy2
tallennettu

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: