Neptunus alkaisi olla melko tarkassa yhtymässä MC:n kanssa ja tätä jatkuukin sitten jonnekin vuoteen 2012 asti.
Ympärillä pyörii ihmisiä, jotka kärsivät pahemman luokan addiktioista. Tämä ei ole omaa valintaani, vaan läheinen ihminen on vetänyt niitä elämääni. Itse haluaisin vain noista ihmisistä eroon. Liekö tuo sitten ihmekään, että unissa pyörii vampyyreja. Muutenkin näen nykyään pelkkiä painajaisia, ...
Yksi nettisivu kehoitti tutkailemaan uranusta ja neptunusta yhdessä:
Uranus ollut kalojen merkissä vuodesta 2003. Ollessaan kalojen merkissä Uranuksen tehtävänä on suorittaa asioita loppuun (12.merkki).
Uranus transiitit Vesimiehen ja Kalojen välillä (29º Vesimiestä ja 1º kaloja) olivat keväällä 2002, kevät talvella 2003 ja koko syksyn ja talven 2003. Silloin elämääsi tuli myös asioita jotka ehkä Neptunus pyyhkii pois tullessaan Kalojen merkkiin.
Neptunus ollut itse asiassa jo vuodesta 1998 uraanisessa vesimiehen merkissä: Neptunus on juuri siirtymässä samaan (29º Vesimiestä ja 1º kaloja) transiitit alueeseen; huhti-heinäkuu 2010, Vuosi 2011 ja 2012 vuoden syksy ja talvi.
Uranus aktiviteetit aikaisemmin (n. 2003 yllä) kertoivat jotain mitä maailma tulee kokemaan NYT tästä ajasta aina pitkään kun Neptunus kulkee kaloissa....
Kunnianhimoni ainakin minulla on suuntautuu lopun rituaaleihin:
Mulla opiskelussa valmistuminen 1998, jolloin neptunus tuli vesimieheen, nyt ehkä toinen valmistuminen, kun neptunus siirtyy omaan merkkiin kaloihin.
Toinen teema voi olla, että ”Ystävät” ovat osa elämäni elokuvaa (Ensimmäinen näytös tragediassa?).
Olemme neptunus ja uranus läksyissä siirtymässä henkilökohtaisesta, henkisen ja ajatuksen, tulkinnasta siirtymässä fyysiseen, henkilökohtaiseen, aktiiviseen toimintaan.
Neptunuksen unet voivat olla vain hyvä matka tiedostamiseen ja huonojen asioiden poistamiseen.
Onneksi taivaankappaleet ja Uranus aktivoituessaan Oinaassa tulee varmasti aktiivisesti tekemään siivoustyötään....
Itse en ole koskaan Uranusta voinut vastustaa - vaikka tuo neptunus on hämännyt välillä ihan harhaan.
Vitsinä heitän oman "uhrautumiseni" opiskelulle. On pysynyt Oinas teemat kovasti piilossa - hyvässä ja pahassa. Jotain minullakin on jäänyt myös "neptunus sektorilla" tekemättä (oma perääntyvä neptunus huoneessa 3, siskot ja naapurit) ja ajattelenkin että otan näitä käsittelyyn ja viimeistelen niitä, kunhan tuo Neptunus + Kalat kausi todella alkaa....
Lueskelen vaikka satukirjoja paljon.
Niitä voisi ehdotella sinullekin