Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen transiitit  (Luettu 176024 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #60 : 19.04.2010 00:44:10 »

Minulla oli ensimmäinen  neptunus  aspect_squ  neptunus tarkka edellisen vuorokauden puolella eli 18.4.10

Kuvaavaa oli että lauantaina olin Helsingissä Astro-miitissä ja sen jälkeen näin yöllä todella villejä unia.. Itseasiassa kolme erilaista unta, jotka kaikki olivat todella villejä...   2funny Unet liittyivät eritavoin ihmissuhteisiin ja aamulla asiaa mietittyäni totesin että ne kaikki olivat ilmeisesti käänteisiä unia.  Grin
tallennettu

Ma7272
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #61 : 07.05.2010 10:42:12 »

Meneillään

 neptunus  aspect_squ  kuu

Voin kertoa, että olo sen mukainen. Mihinkää ei oiken saa keskityttyä - kaikki muu kiinnostaa juuri sillä hetkellä enemmän. Yleensä mitä ihmeellisimmät jutut ja ajatukset.

Tulossa

 neptunus  aspect_squ  merkurius

Mitähän tulollaan?

Päällä samanaikaan positiivisia muutosta "edesauttavia". Ja eteenpän tulisi päästäkkin asioissa.

 uranus aspect_sex  keskitaivas
 uranus aspect_tri  kuu
 saturnus aspect_sex  kuu

Pitäisikö suosiolla häipyä erämaahan?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #62 : 19.05.2010 22:04:51 »

Ens kuussa olisi tulossa  neptunus aspect_opp askendentti Mitäs tämä meinaa? Vaikutus kestää 7.6.2010-8.9.2010 ajan.  idiot2

Voit tulla herkemmäksi muihin ihmisiin liittyen, alkaa aistimaan energioita ja fiiliksiä paremmin kuin aikaisemmin, mutta voit samalla myös helposti hukkua niihin tunnelmiin ja sinun empaattisuuttasi ja hyväntahtoisuuttasi voi myös käyttää hyväksi. Kannattaa olla tarkkana myös millaisiin ihmisiin tutustut tällaisena aikana - ihania empaattisia ihmisiä voi löytyä, mutta myös niitä, jotka kaipaavat sinusta vain lohduttajaa ja kuuntelijaa tai muuta epämääräistä, josta myöhemmin ajattelet, että "Mitä ihmettä sitä tuli tehtyä?! Mitä minä TUOSSA ihmisessä oikein näin?!". Eli tarkkana kannattaa olla. Ja alkoholin liiallista käyttöä kanssa myös tulisi välttää. Smiley Tänä aikana voit mahdollisesti henkistyä hyvin paljon, unelmoida ja elämä voi olla kevyen kaunista, mutta ei aina todellista....Varo mitä sopimuksia teet muiden kanssa.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #63 : 24.07.2010 14:23:29 »

Neptunus alkaisi olla melko tarkassa yhtymässä MC:n kanssa ja tätä jatkuukin sitten jonnekin vuoteen 2012 asti.

Ympärillä pyörii ihmisiä, jotka kärsivät pahemman luokan addiktioista. Tämä ei ole omaa valintaani, vaan läheinen ihminen on vetänyt niitä elämääni. Itse haluaisin vain noista ihmisistä eroon. Liekö tuo sitten ihmekään, että unissa pyörii vampyyreja.  Muutenkin näen nykyään pelkkiä painajaisia,  ja TV-tarjonnan suhteen pitää olla tarkkana, koska kaikki näköjään tulee uniin hieman vastaavaan tapaan kuin joskus lapsena. Raskaushormoneilla lienee osuutta asiaan.  Kiss

Minulle syntyy pian lapsi ja Neptunisesti saan totutella siihen, että joku on minusta äärimmäisen riippuvainen.  Elettyäni hyvin pitkään itsellistä elämää tämä on minulle uusi tilanne ja saapa nähdä, kuinka hyvin asiaan sopeudun.

Päivitetäänpä tätä viestiä hieman.

 neptunus aspect_con keskitaivas toi siis mukanaan minulle poikalapsen, jolla on teemaan sopivasti  kuu kalat. Jo synnytyssairaalassa huomasin hänen rauhoittuvan laulamisesta ja myöhemmin pikkuinen on osoittautunut täysiveriseksi musiikkimieheksi. Tämä tietysti ilahduttaa miestä, joka on muusikko ja pakottaa minut lauleskelemaan tavallista useammin.

Sen sijaan miehen ajoittainen alkoholinkäyttö aiheuttaa niin vakavia ongelmia, että eri osoitteisiin muuttaminen alkaa olla pakon sanelema juttu. Hänen touhuissaan ei ole ryyppykausina järjen hiventä eikä hän kykene pitämään alkeellisintakaan lupausta tai toteuttamaan mitään suunnitelmiaan. Hän hengailee epämääräisessä porukassa, jossa aina sattuu ja tapahtuu. Ja on tapahtunut jo senkin verran, että olen joutunut kääntymään poliisin puoleen laittoman uhkauksen takia.

Toistaiseksi ura-asioihin tämä traniitti ei ole vaikuttanut mitenkään, ellei äitiyttä sitten pidetä ammattina.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #64 : 25.07.2010 00:40:45 »

No rähmä, ei kovin hyvältä kuulosta  Sad !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #65 : 25.07.2010 16:17:07 »

Neptunus alkaisi olla melko tarkassa yhtymässä MC:n kanssa ja tätä jatkuukin sitten jonnekin vuoteen 2012 asti.

Ympärillä pyörii ihmisiä, jotka kärsivät pahemman luokan addiktioista. Tämä ei ole omaa valintaani, vaan läheinen ihminen on vetänyt niitä elämääni. Itse haluaisin vain noista ihmisistä eroon. Liekö tuo sitten ihmekään, että unissa pyörii vampyyreja.  Muutenkin näen nykyään pelkkiä painajaisia,  ja TV-tarjonnan suhteen pitää olla tarkkana, koska kaikki näköjään tulee uniin hieman vastaavaan tapaan kuin joskus lapsena. Raskaushormoneilla lienee osuutta asiaan.  Kiss

Minulle syntyy pian lapsi ja Neptunisesti saan totutella siihen, että joku on minusta äärimmäisen riippuvainen.  Elettyäni hyvin pitkään itsellistä elämää tämä on minulle uusi tilanne ja saapa nähdä, kuinka hyvin asiaan sopeudun.

Päivitetäänpä tätä viestiä hieman.

 neptunus aspect_con keskitaivas toi siis mukanaan minulle poikalapsen, jolla on teemaan sopivasti  kuu kalat. Jo synnytyssairaalassa huomasin hänen rauhoittuvan laulamisesta ja myöhemmin pikkuinen on osoittautunut täysiveriseksi musiikkimieheksi. Tämä tietysti ilahduttaa miestä, joka on muusikko ja pakottaa minut lauleskelemaan tavallista useammin.

Sen sijaan miehen ajoittainen alkoholinkäyttö aiheuttaa niin vakavia ongelmia, että eri osoitteisiin muuttaminen alkaa olla pakon sanelema juttu. Hänen touhuissaan ei ole ryyppykausina järjen hiventä eikä hän kykene pitämään alkeellisintakaan lupausta tai toteuttamaan mitään suunnitelmiaan. Hän hengailee epämääräisessä porukassa, jossa aina sattuu ja tapahtuu. Ja on tapahtunut jo senkin verran, että olen joutunut kääntymään poliisin puoleen laittoman uhkauksen takia.

Toistaiseksi ura-asioihin tämä traniitti ei ole vaikuttanut mitenkään, ellei äitiyttä sitten pidetä ammattina.

Voi, eipä ole helppo alku perhe-elämässä sinulla Lilli!

Ja näyttää että aivan erityinen on nyt äidin rooli sinulle, kun katsoo tuota Neptunuksen yhtymääkin, henkistä kasvua ja opetusta täynnä. Ja äidiksi tuleminen on sitä varmasti! Toivon sinulle viisautta ja oikeita valintoja. Esmis  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #66 : 25.07.2010 16:40:54 »

Tänään alkoi  neptunus avautuva   aspect_sex  jupiter .Tarkkana 25.9 Mitä tuo voisi tuoda tullessaan,joudunkohan höynäytetyksi.Samaan aikaan chiron sulk.kolmio merkurius.
Tuleeko tuossa tilanne,että syksyllä ajattelen,"näinkös siinä sitten kävi"
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #67 : 25.07.2010 19:26:49 »

Itselläni tuo Neptunus on "pommittanut" yli vuoden, alkoi  neptunus aspect_tri merkurius, joka on tosin jo ohi, mutta ensi kuussa alkaa viimeiset  neptunus aspect_tri askendentti-ohitukset.Tuosta kolmiosta Merkuriukselle en oikein osaa sanoa mitään, se vaan oli ja meni.Mutta tuon kolmion nousumerkille olen kokenut melko positiivisena.Sehän on samalla sekstiili deskendentille, ja tuntuu että olen vetänyt tässä nyt yli vuoden oikein mukavia ihmisiä puoleeni.Tämän ohituksen aikana olen tutustunut ihmisiin, joiden kanssa suurimman osan ajastani nykyisin vietän.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #68 : 25.07.2010 21:06:24 »

Olipa hyvä kuulla.Jospa pysyisin jalat maassa,neptunus on vain niin outo vielä minulle,kuten moni muukin.Eikös sekstiili ole sellaista palkkio aikaa, antaa mennä tyyliin?
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #69 : 12.08.2010 17:29:16 »

Täällä neptunus aspect_sex askendentti ja kyllä on nepparimaista!
Mutta lempeää nepparimenoa kuitenkin.. Unet ovat villiintyneet ja intuitio vahvistunut todella. Olen nähnyt paljon nyt elämän suuria merkityksellisiä kysymyksiä/ajankohtaisia aiheita unissani. Aistin ja vaistoan ihan uudenlaisia energioita, Uuden ajan alkua... Tunnen kuinka kuunsolmuni asiat jotka vahvasti on olleet tapetilla tässä, ovat ajankohtaisia tuon askendentti :n muodossa. Tiedän mitä muutoksia elämäni tarvitsee, kasvua kohti  askendentti :a.

Toisaalta, jos en toimi, sisäinen ahdistus nepparinomaisella tyylillään mielellään pakenisi vanhoihin epäterveellisiin toimintamalleihin, pilvilinnoihin, todellisuuspakoon..
Olen ennenkin mennyt näihin lankoihin, ja uinut tosi syviin vesiin kalamaisella tyylilläni..

Mulla neptunus on kauris 1.huoneessa. Nyt tarvitaan todella noita kauriin ominaisuuksia,
en voi luovuttaa ja soutaa ja huopaa samassa ongelmassa; elämäni haasteiden on mentävä eteenpäin. Tai muuten oon myöhemmin jossain masennuksessa tms. kun oppositio/kolmiot/neliöt paukahtaa.. Undecided

e: Onpas tosiaan noi ASC:n asiat tapetilla, seuraavaksi on (ja muutamakin näiden isompien väleissä) mars aspect_sex askendentti (toiminnan aika) lokakuussa jupiter aspect_squ askendentti ja chiron aspect_sex askendentti marraskuussa uranus aspect_squ askendentti sitten chiron aspect_sex askendentti + vielä 22.12.2010 on tarkka ajankohta uranus aspect_squ askendentti että kappas.. Tämä olis pitänyt varmaan laittaa johonkin  askendentti :n ketjuun en vain huomannut nyt sellaista nopeasti..
« Viimeksi muokattu: 12.08.2010 17:39:28 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #70 : 18.09.2010 11:51:21 »

Ööö, no vaikea sanoa noista turhista haikailuista, kun olen luonnostaan vähän sellainen, että haikailen haavemaailmassa vähän vaikka mitä.Mutta yleensä osaan kyllä erottaa sen haavemaailman ja todellisuuden toisistaan, ja olen osannut aika hyvin myös tämän transiitin aikana.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #71 : 02.11.2010 14:50:58 »

Kuuntelin tänään Astro-TV:n neptunus teemaa.
Ihan mielenkiintoistahan se oli.

En tietenkään muistanut että oon sitä aikaisemminkin kovasti pohtinut (ja ylenpalttisesti omaa elämää avannut  Wink ) , mutta mielenkiintoinen Neptunus  neptunus on.

Tänään päällimmäisenä on mielessä huone 12 eli huone jonka hallitsija neptunus on.
Huoneessa 12 täytyy olla jotain hyvää - niinkuin kaikissa muissakin asioissa.
(Yritän tänään taas pitää jalat pilvissä että aktiivisesti unohdan negatiiviset teemat  :Smiley ).

Huoneessa 12 saa olla piilossa - poissa virallisista kuvioista.

Sairaalat, vankilat, syrjittyjen ja maasta"karkoitetettujen" yhteisöt.... tietty "kalahtaa" kuivasti.
Mutta paljon hyvää tapahtuu varmasti myös näissä suurissa yleismaallisissa yhteisöissä.
Pystyy olemaan pieni muurahainen yhteisen hyvän äärellä....
Oma persoona voi ihan rauhassa unohtua - ja silti elämä kannattelee (paremmin kuin joissain muiden huoneiden teemoissa). Ehkä modernisti massatapahtumat sopisi tähän???

Taide, unet ja hyvä intuitio... antaa mielelle lepoa.
Olen huomannut että pidän nykyään myös ns. avantouinnista. Luulisin että hyiseen veteen laskeutuminen täyttäisi neptunuksen määritelmän. Ja mm. Kirkossa soitettu musiikki on niin  angel .

Ja mitä ne uudet puolisot ja lapset mitä oli ketjun alussa mainittu?
Rakkaus ja romantiikka voi olla yhtäaikaa kovaa ja kaunista; matkaa myötä ja vastamäessä.
Jos HYVÄNÄ neptunus kautena sytyy jotain "todellista" uutta, jopa myöhemmin palkitsevaa:
esim. Lapsi tai Häät teemana tuo paljon työtä ja vaivaa (sekä erittäin paljon rahanmenoa). Mutta ainakin tavoitteena pitkäikäisyyttä ja kauniita muistoja. Tavoitteita ja Muistoja ei kai niitäkään saa aliarvioida. Unelmiin kirjoitettu lupaus. Olisiko tässä jopa oma  chiron eli haavoittunut parantaja mukana? Positiivisesti ajattelisin, että Kyllä.

Minusta huone 12 (omalla radix kartalla) on aina  aspect_tri aspektissa johonkin omaan persoonalliseen huoneeseen. Ellei planeettojen tasolla niin jotenkin muuten (ohimeneviä transiitteja jne.).

Luulen että näitä (oman kartan huoneen 12) teemoja linkittämällä/yhdistelemällä voi rakentaa "Hurjimpanakin Neptunus-kautena" jotain hyvää. Kun vain muistaa, että on tekemisissä "Virallisista rakenteista ulkopuolella" - ja toimintaan täytyy lähteä VAIn omista resursseista ja yksin loppuun asti vastuuta kantaen. FaceBook on ainakin yksi ajan ilmiö tähän tarpeeseen... jos ehkä ennen vanhaa perustettiin perhettä ja kannettiin siitä vastuuta.
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #72 : 02.11.2010 15:12:30 »

Hieman negatiivisemmin pieni lisäys:

Jos Neptunusta tai huone 12 teemoja ei ilmaise itsestään "kauniisti",
niin uskon että negatiiviset huoneen 12 teemat pomppaavat sitä hanakammin esiin.
Ainut suuri huoleni onkin, että jos ja kun  chiron siirtyy huoneen 12 hallitsijan merkkiin  kalat -kaloihin, niin...
...yksilöiden valinnan vapaus on niin suurta että tulevaisuudessa voi tehdä "ihan helposti" mahdottoman huonoja valintoja. YKSILÖ ja hänen valintansa kun ovat Neptunaalisesti YHTÄ
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #73 : 15.11.2010 13:54:38 »

Tai ehkä on vaan luotettava intuitioon ja ehkä se on kollektiivisesti lisääntynytkin. Ainakin kiinnostus kaikkeen sellaiseen on kasvanut.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #74 : 15.11.2010 15:28:40 »

Mulla on päällänsä  neptunus aspect_squ venus, enkä ole huomannut oikein mitään vaikutusta.  Mitään mukavia aikoja ei nuo mun transiittiopukset kerro tämän ajan olevan, mutta mun mielestä on ollut tavallista mukavampaa.   Wink

Pitäis olla kummallisia haaveita miehistä tai joku huijaa raha-asioissa, ei mitään tuollaista ole ollut.  Miesten suhteen oon ollu mielestäni tavallista realistisempi, ja eläny päivää kerrallaan.

Vai pitäiskö sitä ajatella niin, että  neptunus on vähän pehmentänyt mun terävää  venus skorpioni:?  Niinkin voi olla... 
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: