Vähän kokemuksia omista tuoreista
transiiteista. Itselläni on rx kartalla
siten, että
on jousimiehen puolella ja
skorpionissa. Transitoiva
tekee siis
tähän kaksikkoon, joka on 3. huoneessa.
neliöt itseensä ovat jo takana enkä oikein tullut hullua hurskaammaksi ko transiitin aikana - ulkoisesti. Sisäisesti muutuin niin, että huomasin usein katselevani itseäni, tuttuja ja elämää yleensäkin ikäänkuin itseni vierestä ja ajoittain vieläpä myötätuntoisesti. Näinä hetkinä "näin" ihmiset sellaisena kuin he ovat. Vahvuuksia on, puutteita on, ihmiset yrittävät jujuttaa toisiaan ja varsinkin itseään saadakseen egolleen jotain, että voisivat sitten luulla kimaltavansa hiukan enemmän kuin toiset tai kompensoidakseen jotain menetystä tai suojellakseen arkaa paikkaa. Itse koin tämän vaikutuksen sekä ärsyttävänä ( enhän minä ole yhtään parempi kuin kukaan muukaan
) että selkeyttävänä tai realismia lisäävänä. Viime mainittuun varmasti vaikuttaa rx-kartallani oleva
-
aspekti - ovat 144 asteen kulmassa toisiinsa.
vaikutti jo aiemmin, vaikka ensimmäinen ohitus tapahtui vasta pari päivää sitten. Hyvin pienessä mittakaavassa koin, että minulle näytettiin kaapin paikka. En ollut varma ennen ohitusta omasta osaamisestani ( jota voi myös käyttää egonsa pönkittämiseen ) eräällä alalla, joten päätin mittauttaa taitoni minua etevämpien seurassa. Tuloksen arvaattekin. Harha omasta erikoisuudestani poksahti kuin saippuakupla. Olin sen illan hiljainen, mutta aamulla jo virtaa täynnä, koska tajusin, että se mikä meni rikki oli todellisuudessa arvotonta. Minulla oli visio jolla viihdytin itseäni ja sen vision tyhjyyden ohittava
paljasti.
"Toipumistani" nopeutti varmasti se, että
on minulla siis jousimiehessä. Merkissä joka ei jää tuleen makaamaan. Näitä ohituksia tulee vielä. Saapa nähdä minkälaisia kokemuksia ne sitten ovat.
Sen voisi vielä mainita, että jossain kohtaa
transiitin aikana, kun olin katsellut asioita laajasti, siis koko maailman mittakaavassa, putkahti mieleeni ajatus; " taasko täällä on tällaista? ". Miten niin taas?, olenko ollut täällä ennenkin? Aika näyttää aloittiko tämä transiitti uuden vaiheen henkisessä kasvussani.