Artemis
|
|
« Vastaus #165 : 10.02.2014 09:03:30 » |
|
Huhhei, mistähän sitä alottais. Niin paha olo, kokonaisvaltaisesti, että voisin ihan kirjaimellisesti oksentaa kaiken tän ulos. Niin selvästi tuntuu ahdistus, epävarmuus, jumiutuneisuus... Itku kurkussa, aivan tajuton väsymys ympäri vuorokauden. En tajua mistä tämä on, mutta tuntuu että kaikille muilla menee elämässä lujaa, tai ainakin heillä tapahtuu jotain ainutlaatuista, yksi pääsi opiskelemaan, pari muuta rakastui ja ovat onnellisia. Mun elämä sen kuin seisoo paikallaan, välillä tulee valon pilkahduksia mutta nekin kestää sen hetken ja taas jumitetaan. Seurataan sivusta. Onhan mulla päällä , ja jotta pysyttäis topicin aiheessa niin vielä samaan syssyyn niin avot. Mä ajattelin että hei, noihan näyttäis hyviltä transiiteilta, mutta empä muista milloin viimeks olisin ollut näin yksin, kyllästynyt ja paikoillaan odotan vain kevättä, että pääsee taas hakemaan kouluun ja saisi taas tavoitella niitä unelmia ja edes yrittää edetä... Toivottavasti ei tänä keväänä se kaikki työ ja uhraukset mene taas kuin kankkulan kaivoon, alkaa usko itseensä hiipua jos tässä elämäntilanteessa joutuu vielä kauan rypemään. Itselläni on usein saturnus transiitin aikaan ollut ajoittaista ahdistusta. Uskoisin saturnukseen kuuluvan jonkinmoisen tyytymättömyyden ja ahdistuksen. Tsemppiä! Muista sanonta "tämäkään ei kestä ikuisesti". Mikään ei kestä ikuisesti, ei edes pahaolo ja ahdistus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sydänpuu
|
|
« Vastaus #166 : 05.06.2014 13:34:35 » |
|
Neptunus oppositio Venus Minulla oli tuo transiitti päällä vahvana kolme kertaa vimeisen vuoden aikana. No tietysti huolestutti tuleeko katastrofeja tai hullutuksia rakkaudensaralla. No kummaa kyllä ilmeisesti tuo transiitti laukaisi sen, että kaksi eri miestä yritti tulla sinnikkäästi elämääni ihan out of the blue. Tiesin, että noista suhteista ei olisi kuin ongelmia. Toinen varattu..ja toinen...no en mene siihen En sitten tiedä pelastiko minut joku nataalikartallani heittäytymästä näihin suhteisiin--jotka mielestäni olisivat olleet vaan satuttavia ja tuhoon tuomittuja jo etukäteen. Mutta joskus näinkin:) Toisaalta harmittaa (teoriassa vaan : ) miksen voi olla sellainen "hullu" niin kuin jotkut, jotka vaan heittäytyvät juttuihin mukaan. Mutta tää..vaikkakin ehkä huono esimerkki...saa pohtimaan, että jääkö jotain elämänkouluja käymättä kun vaan en lähde mukaan niihin Terkuin Jäyhä Jököttäjä
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.2014 13:38:05 kirjoittanut Sydänpuu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #167 : 06.06.2014 06:52:42 » |
|
Älä huoli Sydänpuu. Jos joku asia kuuluu ihmissuhteiden kautta oppia, todennäköisimmin törmäät siihen useita kertoja elämäsi aikana, kunnes menee kaaliin. Tosin minusta kuulostaa lähinnä viisaudelta, ettet hypi mukaan minne sattuu!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #168 : 06.06.2014 08:26:44 » |
|
Vaihdetaan Sydänpuu hetkeksi, vaikka vuodeksi pariksi...mää haluaisin olla just tuommonen järkevä ja harkitteva, ehtis joskus miettiäkki.. ja ettei tarvis kääntää jokaista korttia vaan osan vois jättää kattomattakki, eritoten jos yhtään epäilyttää Mää epäilenkin just toisin päin, että hakkaan päätäni jo ihan turhaa samoihin puihin, kun kyllä kerran jo valmiiksi tiedän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #169 : 23.03.2015 09:15:35 » |
|
Huom-huom!!
Neptunus lähtee jälleen retroilemaan 05 astetta 21 Kaloista Kesäkuun 7. 2013 ja peruuttelee aina Marraskuun puoleen väliin eli 02astetta 34 Kaloja asti...
Noni nyt löysin tekstiä aiheesta vaikka henk.koht. oon huomannut vaikutuksen täytän tänä vuonna 21 v. eli ehtiiks Neptunus ylittää mun kuun mahdollisesti vielä uudestaaan mun elämäni aikana, jos elän vielä esim. 50v.? : 7 astetta kaloja Ei yhtymää tule enää elinaikanasi. Neptunus pysyy yhdessä merkissä sellaiset 14 vuotta ja seuraava pääaspekti, eli sekstiili, olisi vuorossa Kuulle joskus 28 vuoden päästä, neliö 42 vuoden päästä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #171 : 14.07.2015 18:38:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #172 : 14.07.2015 19:04:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ghede
|
|
« Vastaus #173 : 14.07.2015 19:29:46 » |
|
Transiitti-Neptunus tällä hetkellä itselläni yhtymässä Kuunsolmuuni, joka 8.huoneessa. Varmaan aika spirituaalinen asetelma. Samalla myös tekee sekstiiliä nataalikarttani Neptunukselle. Pääasia, että se pääsi jo pois 7.huoneesta, jossa se oli sekoittamassa pakkaa ihmissuhteissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #174 : 19.07.2015 23:50:02 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #175 : 15.12.2015 21:32:38 » |
|
rx 8 astetta ja tällä hetkellä siihen tr. yhtymä ja tr. Ja täytyy sanoa, että ei kyllä harmainta aavistusta mitä tuo tarkoittaa. Neptunus tyyliä sitten vissiin, selviää sitten joskus, jos selviää...
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #176 : 06.06.2016 12:36:25 » |
|
Nonni. Nyt on sitten asteentarkkana ensimmäinen ohitus. Päälimmäiset tunnelmat: väsyttää, ihan koko ajan Olo on jokseekin ahdistunut, epätoivoinen, ei mitään tietoa, mitä tulee tapahtumaan lähitulevaisuudessa, tuntuu, ettei mihinkään pysty vaikuttamaan. Semmoisella autopilotti-moodilla edetään päivästä toiseen, ajelehditaan vaan ympäriinsä. Tuntuu, ettei oikein saa mitään aikaiseksi ja vaikka tekisit sitten ties mitä, siitä ei oikein saa mitään mielihyvää. Olotila on vähän sama kuin 2008, jolloin :ssä liikkunut neliöi rytinällä -stelliumiani: väsytti, ahdisti, turhautti, ei oikein saanut otetta asioihin. Erona nykyiseen -transiittiin on se, että pienistäkin onnistumisen fiiliksistä ja toimimisesta voimavarojen mukaisesti sai huomattavasti iloa elämään. Nyt lähinnä vaan ahdistaa ja v**uttaa, ei siinä auta mitkään ennätysajat maratonin juoksemisessa, palkankorotukset yms. Pitäisi koittaa elää vain tässä hetkessä ja unohtaa maailman menon murehtiminen, mutta sanopa se :lle, että lopeta se tyhjän märehtiminen??!?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
dreambee
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #177 : 21.02.2017 22:36:20 » |
|
Neptunus sulkeutuva sekstiili mars Herkkyytesi palkitaan ja osaat olla ajan hermolla ****** Voimakkaimmillaan: 22.3.2017 Alkaa: 19.1.2017 Päättyy: 22.4.2017 Tässä jännän äärellä odotellaan mitä elämä tuo tullessaan. Otin lopputilin töistä ja toissa viikolla tein viimeisen vuoroni. Muutaman päivän päästä muutan ihan eri paikkakunnalle, enkä tiedä yhtään tulevaisuutta. En ole oikein osannut edes ajatella koko muuttoa tai mitään. Jotenkin niin olen sulkeutunut omaan sisäiseen maailmaani. Viime yönäkin nukuin 12 tuntia. Muistan, että jossain vaiheessa ajattelin, etten halua edes herätä. Oli niin jotenkin hyvä elää siinä unimaailmassa, kävin kaikissa ihmeellisissä paikoissa. En vaan enää yhtään muista mitä unta näin. Mieli kyllä on ollut aika matalalla välillä. En tiedä vaikuttaako neptunus / mars siihen vai vaikuttiko vain, että se aika kuusta ja hormonit heittelee muutenkin. Olen tapaillut yhtä härkä-miestä ja meillä on mennyt viimeaikoina jotenkin sukset ristiin. Aiemmin olemme pystyneet puhumaan asioista fiksusti ja olemme arvostaneet toistemme mielipiteitä, mutta nyt viimeisien viikkojen aikana meille on syntynyt suukopu milloin mistäkin turhista asioista. Ja kommunikointi ei ole toiminut ollenkaan. Ei siis ollenkaan. Aivan täysin mahdotonta ollut suoraan sanottuna. Minulla itsellä on mars härässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #178 : 11.05.2017 08:30:56 » |
|
^minulla on tuo ihana kuvio syntymälahjana kartalla Mutta kaivoin tämän aiheen, koska uusi Astro Logos sai aikaan ahaa elämyksen! Siellä puhuttiin neptunuksen ja jupiterin yhtymästä 23 astetta kaloja. Mitä, mun kuun päällä!! Erinomaista aikaa näyttelijöille, ohjaajille ym. luoville tyypeille. Minun piti heti tarkistaa koska tuo mahtava kuvio tulee kuulleni ja valitettavasti se on vasta keväällä 2022. Samaan aikaan tr. tekee siis neliötä syntymä . Se on ikäkausitransiitti, joka toivottavasti ei pilaa tuota muuten hyvää kuviota. Ja samaan aikaan tr. rx Odotan innolla! Harmittavan pitkä aika tuohon vielä menee, mutta tämän hetkinen tr. ja kaikki toivo paremmasta otetaan vastaan
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
ghede
|
|
« Vastaus #179 : 26.05.2017 23:06:24 » |
|
Mulla edelleen menossa neptunuksen yhtymä 8.huoneen kuunsolmulle. Kokemuksia, tulkintoja kenelläkään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|