Vesi
Miten ihana elementti sitä pitää todella kunnioittaa todellisessä elämässä ja uni elämässä.
Olen huomannut omista unista sen että veden laatu merkitsee mutta ennen kaikkea myös oma tunnelma. Vesi unet ovat aina olleet vahvoja unia mulle ja varsinkin jos itse olen kosketuksessa veden kanssa.
Aina kun uin vedessä tapahtuu suuria muutoksia elämääni jos ei heti suoranaisesti, niin tapahtumia jotka johtavat siihen että on suuri muutos tulossa aikanaan. Kun taas vain koen vettä muilla aisteilla ja on muita ihmisiä mukana niin silloin muutokset koskevat heitä.
Maa
Sitä se kaikki lähtee; perusta. Unet maasta ovat myös olleet hyvin merkittäviä niitä vain en näe niin useasti. Näin kerran vahvan unen ja silloin maa avautui mun alata ja vajosin autoineen maan sisälle huomasin että en ollut ainoa ihminen kun vajosi siihen kuoppaan vaan siellä oli maakerroksissa paljon muita autoja myös.
Sen jälkeen myös tapahtui suuri muutos elämääni ja ne ihmiset jotka olivat maan pinnalla kun vajosin liittyivät myös muutokseen.
Ilma
Se tuo niitä tulahduksia. Tuuli on viennyt mua usein seikkailemaan välillä tosi omituisiin paikkoihin
?
Olen toisinaan todellinen tutkimus matkailija koska näen semmoisia paikkoja mitä en ole koskaan nähnyt tai edes kuullut että on olemassa. Mutta niistä unista olen myös oppinut tuntemaan että koska ne unet ovat merkittäviä. Tuuli unet ovat usein koskettanut ihan mua itseään tai aivan vieraita ihmisiä ketkä en tunne.
Tuli
Se on niin kiehtova todellisessa elämässä ja uni elämässä. Tuli on myös ollut merkittävä, tosi merkittävä. Näen harvoin tulta unissani mutta silloin kun näen niin oma tunne elämä on roihunut ja tulisesti, ihanaa.
Tässä osa omista kokemuksista. Tunne unissa on kyllä aina se juttu mitä pitää huomioida ja olla rehellinen itselleen. Mikä oli se todellinen tunne niin sen joutuu aina kokemaan tai oppimaan todellisessa elämässä. Ja se on niin mukavaa kun taas oppii jotain uusia juttuja.
Mukavia unia kaikille
taikuri