Itselläni oli tämä transiitti vuosituhannen vaihteessa. Omalla kartallani
,
,
ja
ovat asettuneet niin, että tr. planeetta tekee yleensä jotain aspektia yhtäaikaisesti tai ihan peräkanaa kaikkiin noihin radix-planeettoihin. Näin oli siis myös
-transiitin aikana.
Joka tapauksessa tapailin tuohon aikaan miestä, jonka koin olevani elämäni rakkaus. Tunne oli valitettavan yksipuolinen ja itse asiassa toiselle osapuolelle ihan tahallista k***tusta. Hän näytti pyrkivän maksimaaliseen nöyryyttämiseen tässä suhteessa syistä, joita en tiedä. Sydänhän siinä murskautui. Tämä olikin kuitenkin tarpeellinen kokemus minulle, siitä alkoi varsinainen "kuonanpoistokausi", siis kaikki asiat, jotka olivat jotenkin jääneet kaivelemaan alitajuntaan, tulivat pintaan käsiteltäväksi. Luultavasti jopa oman syntymäni tuli pintaan. Traumaattisen nuoruusiän käsittelyä oli paljon. Kaikki tämä oli niin raskasta, että välillä luulin todella kuolevani, mutta niin ei käynyt. Sen sijaan henkinen suursiivous johti tietynlaiseen uudelleensyntymään, oman itseyden löytymiseen, kasvuun ja eheytymiseen.
Ulkoisesti tämän prosessin aikana ei mitään hirveän mullistavaa tapahtunut. Kaikki suuret tapahtumat keskittyivät ihan korvien väliin. Mutta minulla onkin Aurinko huoneessa 12, joten odotettavissa onkin, että transiitti tuntuu lähinnä henkisellä tasolla.