niin tunteiden kokemiseen ja ilmaisuun kannattaisi panostaa jo ihan oman fyysisen hyvinvoinnin takia.
tämä on ihan yleispätevä kelle tahansa ihmiselle. Eikä se yhtään vähennä tuon lauseen arvoa, vaikka asiayhteydestään irrotinkin.
se on varmaan transitoiva uranus trooppisessa kaloissa/sideerisessä vesimiehessä, joka uudistaa parhaillaan sitä mitä käsitetään tällä elementillä, trooppinen vesi-sideerinen ilma.Tuonkaltaiset pohdinnat on nyt kaiketi ajankohtaisia niille, joilla on trop.vettä-sid.ilmaa kartalla.Olen minäkin samaa mieltä, että nimenomaan
omien tunteiden kokeminen, niihin kosketuksen löytäminen tekee trop.vedelle hyvää.
myös itsesuojelu psyykkisesti, välttää sitä että imee liikaa informaatiota, vaikutteita, toisten tunteita ja oppii tiedostamaan omat rajansa...etenkin psyykkisesti.
olen kyllä väsynyt puhumaan trooppisista elementeistä, enkä jaksa enää vetkuttaa trop-sid-trop-sid...
muutenkin pitäisi pystyä välillä heittämään ne kartat syrjään, sulkea tietokone ja laskeutua sieltä ideatasoilta tähän maailmaan, miettiä vaikka ketä kannattaisi äänestää tai oikeasti olla jonkun läheisen ihmisen seurassa läsnä, katsoa silmiin vaikka, tai kuunnella, oikeasti kuunnella...
jotain muuta kuin omia ajatuksiaan ja mieltään.
kun et sinä ole harschi, enkä minä ole sign,(internet nimimerkkejä vaan), ei me edes tunneta toisiamme, niin minun on tosiaan vaikea sanoa jotain millä olisi merkitystä sinulle. eikä minun siis tarvitsekaan...
tässä internetissä tulee aina raja vastaan siinä, kuinka todellista vuorovaikutus voi olla.Väkisin jää puuttumaan jotain olennaista siitä ihmisestä...astrologisesti nähtynä merkurius korostuu tässä internetin kautta.
juuri nyt kyllästyttää tämä koneelle puheleminen toden teolla. Ei sillä, täällä on hyviä keskusteluja ja ihmisiä joita voi ajatusmaailmansa perusteella kunnioittaa ja joitten kirjoituksista tulee läpi elämänkokemuksia, tunnetta, rehellisyyttä...viisautta, ajattelemisen aihetta. Monia sellaisia joista ajattelee että tuo on "hieno ihminen" ja sitä ajattelee lämmöllä, vaikka salaa. Ja tulee sitä samoista ihmisistä välillä kriittistäkin ajatusta, mutta sehän on ihan tervettä välillä.
tuohon alkuaiheeseen, trop-vesi (vielä kerran) ja tunteet. omakohtaisesti tuli nyt siis mieleen, että tunteen näyttäminen ja ilmaiseminen voisi olla vaikeinta. Tunne kyllä on, ja se voi olla vaikka kuinka vahva, mutta se ei onnistu helposti pääsemään pintaan, niin että toinen näkisi.Monilla ei ole aavistustakaan niistä tunteista.Tai sitten tunne analysoidaan älyllä niin tarkkaan ja pitkällisesti että se menee kohteelle epäajankohtaiseksi.
niin, eli olen samaa mieltä kanssasi siitä että tunteiden ilmaisua siis trop.vedelle olisi hyvinkin hyväksi opetella lisää.
Itseasiassa tämä oli kenties yksi ihan perustavaa laatua olevin sisäinen kokemukseni-ajatukseni, ja vieläpä peräisin ajalta jolloin en ollut astrologian kanssa kovin tekemisissä, niin tiedän että se on minulle aito.
en minä tosin silloin tiennyt mihin se liittyi, trooppiseen, sideeriseen, veteen, ilmaan vai mihin, kunhan liittyi ihan elämään.
Oli kiva muistaa...
minä nyt vastasin tähän koska olit siteerannut kirjoittamaani. Muuten en juuri nyt oikeen jaksaisi kirjoittaa...
tälläinen jatkuva spekulointi syö energiaa.