Mietiskelen tässä tuota Junon ja Marsin vaikutusta.. Mulla
1. huoneessa (lisäksi
ja
). Eli Kaurismiestä hakisin.. :
Kuitenkaan en tule alkuunsakaan toimeen Kaurismiesten kanssa, ovat jotenkin liian totisia ja leikkimielisyys puuttuu. Kuitenkin, Kauriissa on se vakaus, luotettavuus ja mahd. myös taloudellinen turva, ne ovat ne ominaisuudet, joita etsin.
Mulla
11. huoneessa, eli rakkaudessa varmaakin aika leikkimielinen, itseilmaiseva, ehkä vähän omaperäinenkin ja suhteessa oltava huumoria ja naurua! Ja onhan se mun naiseuden merkki, eli Kuu ilmaisevassa, leikkimielisessä, mutta myös tulisessa ja dramaattisessa Leijonan merkissä
Sekä syvempää intuitiota ja keskusteluyhteyden on säilyttävä tiukimissakin paikoissa. Myönnän ihastuessani (silloin kun joskus harvoin satun ihastumaan johokuhun!) olevani aika leikkimielinen ja ehkä flirttailevakin, jos vastapuoli sen sallii.
Kuitenkin, koska mulla on Mars maanläheisessä ja vastuuntuntoisessa Kauriissa, en harrasta yhdenyönsuhteita, vaan mukana on oltava rakkautta ja luottamusta, kun "annan" itseni miehelle
Toisaalta, tuo 1. huoneen Mars tuo aikalailla myös tiukkaa temperamenttia, äkkipikaisuutta ja kärsimättömyyttä, vaikka muuten Kauris-Mars onkin aika vakaa sijainti.
Miehellä
2. huoneessa eli naisellisuus ja hienostunut käytös vetoaa - mitähän v*ttua tuo äijä sitten mun kanssa tekee
Toisaalta on
5. huoneessa, eli kumppani saisi olla hiukan "outo". Omaperäisen, aikaansa edellä olevan kumppanin kanssa mies kokee itsensä tasaveroisimmaksi. Miehen
1. huoneessa ja huomaan, että meidän tavoissa on aika paljon samaa (molemmilla Mars 1. huoneessa ja maamerkissä sekä lisäksi asteentarkka
).
Miehen planeetat osuvat aika suurelta osin mun kartan 8., 9. ja 10. huoneisiin, muistaakseni miehen
löytyy mun 1. huoneesta ja
7. huoneessa. Kun taas mun kartan
-stellium osuu miehen kartalla hyvin pitkälti 4. huoneeseen - järjetön ja hyvin tunteellinen suhde?