Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hallinta /vai hallinta?  (Luettu 22387 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 28.01.2007 12:50:07 »

Tuli muuten vielä mieleen se, että millä hallita?Mielen vaiko ruumiin vaiko henkimaailman avulla/kautta?  coolsmiley

Tuota samaa minäkin tuossa yritin tavoitella, millä siis hallitsen ja mitä hallitsen, jos hallitsen?

Periaatteessa tässä herää kysymys, missä on minä ja mihin se loppuu?
Kehonhan monet mieltää omaksi itseksekseen tai ainakin, että se kuuluu omaan hallinta-alueeseen tai olisi hyvä kuulua..  laugh (toiset ei sitäkään... toisille se on jotain mistä ei tarvitse huolehtia)
Millä kehoa sitten hallitaan? Mikä osa se itseä on.. (niitäkin vaihtoehtoja löytyy)

Hmmm...  :Smiley
Nainen pystyy hallitsemaan miestä ällistyttävän
pitkälle pelkällä ulkonäöllä. uglystupid2
Hämmästelen sitä joka kerta kun ilmiöön törmään.

Miehet ovat kehokeskeisempiä kuin naiset.

Jos nainen on vielä fiksu ja älykäs
ja tietää, mistä naruista vedellä,
niin se on sen miehen menoa. Wink

Onko siis tuolloin kysymys hallitsemisesta? idiot2
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #16 : 28.01.2007 13:06:02 »

Olen tuota asiaa myös pohtinut.
Välillä olen sitä mieltä, että tuo kaikki kuuluu periaatteessa siihen alueeseen, missä rakkaus on sitä ns."pinnallista" ja manipulatiivista. Mutta toisaalta tuokin on osa ihmisyyttä ja se kuuluu elämään ja sitä kautta se rakkauskin sitten sieltä jalostuu syvemmäksi ja on läsnä kohtaamisissa aitona kuitenkin siellä taustalla, vaikkei sitä tiedostaisikaan aina.

Itse olen "vetänyt rajan" siihen, että jos suhteessa minulle tulee olo, että mies ei näekkään minua loppupeleissä juuri sellaisen kuin olen, sisintäni myöden, niin silloin olen antanut valheellisen kuvan itsestäni. Olen noilla ulkoisilla jutuilla jotenkin yrittänyt hallita jotain. Olen halunnut siis vaikuttaa siihen, mitä mies minusta ajattelee ja mitä tuntee... että ne vastaisi sitä kuvaa ja halua minussa ja minusta, jota mitä haluan kokea ehkä tämän ihmisen kanssa itsestäni.

Minusta kauneus ja älykkyys, jos ne on vain mitä on, tulevat esiin ikäänkuin luonnollisesti ja viattomasti, ilman että niitä tiedostaen käytää välineinä, ne eivät ole toisten hallintaa. Jos kuitenkin antautuu toiselle myös kokonaisena, ei salaa eikä peittele heikkouksiaan ja vajeitaan.

Itse nykyään huomaan aikas hyvin jo tuon eron itsessäni.
Milloin siis käytän hallintaa ja milloin en.
Sellaiset jotka pitävät minua kauniina tai älykkäänä, joille en todellakaan ole tuollaisia puolia koittanut mitenkään tuoda esiin, vaan olen ollut ensisijaisesti oma itseni, en ole yrittänyt antaa mitään kuvaa, sillä ei ehkä ole ollut merkitystä minulle jne, silloin uskon, etten ole ainakaan itse halunnut hallita heidän tuntemuksiaan ja arvioitaan minua kohtaan.
Ja tietysti päinvastoin. Moni pitää minua varmasti rumana  typeryksenä. Sillekään en mitään voi, voin toki yrittää muuttaa sitä. Pyrkiä oikein kauniin näköiseksi ja valita sanomiseni tällaisten ihmisten seurassa, jotta vaikuttaisin edes hivenen viisaalta.  Grin
Mutta onko siinäkään mitään mieltä...

Pohjalla koen olevan mahdollisena esteenä sen, että ihmisellä on halu tulla hyväksytyksi kaikkien ihmistenedessä. Silloin ihminen alkaa yrityksen hallita muita.

Jooh, eihän tämä ihan yksinkertaista ole.

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #17 : 28.01.2007 13:19:55 »

Tuli vielä mieleen, että toisaalta olen kokenut tuon olevan harhaa, että nainen voi hallita miestä helposti pelkällä ulkonäöllä ja fiksuudellaan.
Nimittäin, siitä jää lopun viimeksi naiselle itselle "luu käteen", koska ei ole ollut kokonaisena miehen edessä.
Mies kohtelee sitten naista myös siltä pohjalta...ulkoisena objektina.
Yrittäppä sitten joskus olla tällaisin keinoin vaikutuksen tehdyn miehen edessä jotain muuta..
Eipä taida tulla nähdyksi ja hyväksytyksi kokonaisena.
On annettu lahja hienossa kääressä, ja on sitten melkoinen riski lähteä niitä kääreitä availemaan.. joko itse tai tämä mies.
Mitä sieltä paljastuu, itselle ja miehelle...
Onko silloin rakkaus läsnä...
Tosin en tarkoita toistakaan ääripäätä, että pitäisi olla huolehtimatta itsestä ja kulkea säkissä ja esittää typerystä...  Grin

Juuri tällaisesta koen kuitenkin syntyvän naisten pettymykset miehiin, osaltaan...
Voihan tuo hallinta liittyä muuhunkin kuin ulkonäöllä ja tunteilla knoppailuun.. Voihan sitä esittää karskia emäntää ja äitihahamoa ja vedota sillä...(variaatioita riittää) jooh, kyllä niitäkin miehiä on, jotka etsii jotain "emäntää" taloon ja mieluusti vaikka vähän ei niin ulkoisesti kaunista, että pysyy myös siellä.  Grin

Tarjotaan vain helposti osaa inhimillisyydestä...
Ja koen tuon toisaalta myös miesten aliarvioimisena.
Kyllä miehet on jotain muutakin kuin ulkokuoren perässä juoksijoita. Ja lopun viimeksi kun olen näistä asioista miesten kanssa puhunut, he todellakin loppupeleissä arvostavat sitä mitä sisällä on.
Mutta mitäpä me naiset heille tarjoamme?
Ja miksi tarjoamme?
Hallintaa...  :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 28.01.2007 13:28:43 »

Täytyy tähän kertoa ihan sellainen arkinen tilanne, jopa tunnetila, jonka koin tässä pari päivää sitten.

Kamala lumipyry, liukas tie. Mieheni, joka on aika sairas, istui vieressäni rauhallisena, katseli vain henkäillen myrskyä. Tunsin äkkiä onnellisena, että HALLITSEN tämän tilanteen. Ei pelkoa, ei jännitystä, rauhassa ratin takana. Ja mieheni oli antanut tilanteen tyytyväisenä minun hallintaani.

Minulle tuli hyvä olo. Samalla mietin työmaani selkkauksia ja sitä kuinka olin siitä selvinnyt siten, että kaikilla osapuolilla oli hyvä olla. Silloin tunnen tilanteen hallinnan.

Siis hallinta on paljon jotakin muutakin kuin itsen hallinta, se ulottuu tilanteisiin, elämän pieniin ja suuriinkin tapahtumiin.

Katsopa miestä kuinka se hermostuu esim. tietokoneen kanssa, kun ei yhtäkkiä hallitsekaan sitä tai jotakin vempelettä yleisön edessä.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 28.01.2007 13:49:43 »

Tuli vielä mieleen, että toisaalta olen kokenut tuon olevan harhaa, että nainen voi hallita miestä helposti pelkällä ulkonäöllä ja fiksuudellaan.
Nimittäin, siitä jää lopun viimeksi naiselle itselle "luu käteen", koska ei ole ollut kokonaisena miehen edessä.

Niin..
Kysymys ei nyt ollut jonkun henkilökohtainen
ulkonäkö tai edes mielijakauma siitä,
toimiiko suhde, jos on kaunis/komea ja älykäs ihminen. Wink

Miehetkin jyräävät huomattavan kauniilla ulkonäöllä.  coolsmiley

Kysymys on kuitenkin edelleen hallinasta
ja sen välineistä. Smiley

Mielestäni yksi hallinnan väline on kaunis/komea ulkonäkö.
Sillä on, kuten kaikki ihan kaunistelematta ja valehtelematta tietää,
suuri vaikutus ympärillä oleviin ihmisiin,
kuten on myös huomattavalla älykkyydellä.

Vaikutustaidot muihin ihmisiin on valtaa
ja valta tuo hallinnan vastuun. Wink

Jos nyt puhutaan pelkästään ulkonäöstä ihan vain esimerkkinä..

Esim. itseään rumana pitävät ihmiset haluavat
aina kauniit ihmiset "vastuuseen" heidän
sosiaalisesta (epä)onnistumisestaan.

Kauniiden ihmisten pitää kestää vastuu siitä,
että joku heitä itseään vaatimattomampana pitävä
syyttää heitä hyvin monista sosiaalisista asioista
ja yleensä myös alentaa heidän arvoaan.

"Kauneus ei tärkeää"
"Kauniilla ihmisillä jää noista peleistään vain luu käteen"
jne.

Arvonalennus tarkoittaa aina sitä, että joku tuntee ko.
henkilön ylemmäksi kuin itsensä
ja pelkää hallinnan menettämistä,
koska ei mielestään omaa samaa vahvuutta kuin se toinen.

Reagtio on aika luonnollinen. Smiley

Elämä on kuitenkin luonnostaan eräänlainen (henkiinjäämis)kilpailu,
joka pyrkii karsimaan heikot yksilöt pois
ja vahvistumaan laumana (kansana).

Kilpailuviettiäkään ei ole turhaan ihmiselle annettu,
vaan sillä on monia positiivisia etuja ihmisen elämän
kannalta ja mielestäni hallinta, sanotaanko nyt
paremminkin asiantuntemus itsestä
ja asioista kuuluu olennaisena osana asiaan. Smiley

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #20 : 28.01.2007 14:03:15 »

Minä en koe samoin kanssasi Asterix, sillä minä en edes koe, että kauneus on (ulkoinenkaan) määriteltävissä näiden yleisten kauneuskäsitteiden mukaan, mitään media yms saattaa luoda.

Minusta se voi antaa jollekulle syynhallintaan tai hallituksi tulemisen tunteen, mutta varsinainen hallinnan halu on ihmisen sisällä ja persoonaan omaa halua käyttää sitä suuntaan taikka toiseen.

Minusta se mitä pystyy jyräämäänmahdollisella ulkonäöllään on jotenkin niin hassua ja minusta tuntuu, että kaikki jo nykyään näkevät sen lävitse ja hymyilevät sille.

Kun lopun viimeksi on niinkin, että toisten rumuus ja kauneus ja ennenkaikkea oma rumuus ja kauneus, on lopulta vain oma käsitys.
Mutta niitä voi käyttää mielensä mukaan, jos haluaa kokea epäoikeudenmukaisuutta suuntaan taikka toiseen tai sen oletetun rumuuden tai kauneuden avulla voi yrittää hallita tai syyttää muita itsen hallinta yrityksistä ...
Ne ovat hyvin lyhytvaikutteisia seikkoja...

Lainaus
Minulle tuli hyvä olo. Samalla mietin työmaani selkkauksia ja sitä kuinka olin siitä selvinnyt siten, että kaikilla osapuolilla oli hyvä olla. Silloin tunnen tilanteen hallinnan.

Siis hallinta on paljon jotakin muutakin kuin itsen hallinta, se ulottuu tilanteisiin, elämän pieniin ja suuriinkin tapahtumiin.

Niin, itse koen tuon kaltaisen hallinnan pohjautuvan tietynlaiseen luottamukseen , itseluottamukseen ja jotenkin siihen, että se voima lähtee syvemmältä, joka tuo "rauhan" ja kokonaisnäkemyksen tilanteeseen. Koen sen ehkä enemmän hallintana, että voima lähtee pinnasta ja lyhyt ja suppeanäköistä.  :Smiley

tallennettu
Tony
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 28.01.2007 14:23:55 »

Mies kohtelee sitten naista myös siltä pohjalta...ulkoisena objektina.
Yrittäppä sitten joskus olla tällaisin keinoin vaikutuksen tehdyn miehen edessä jotain muuta..
Eipä taida tulla nähdyksi ja hyväksytyksi kokonaisena.
On annettu lahja hienossa kääressä, ja on sitten melkoinen riski lähteä niitä kääreitä availemaan.. joko itse tai tämä mies.
Mitä sieltä paljastuu, itselle ja miehelle...
Onko silloin rakkaus läsnä...
Tosin en tarkoita toistakaan ääripäätä, että pitäisi olla huolehtimatta itsestä ja kulkea säkissä ja esittää typerystä...  Grin

Juuri tällaisesta koen kuitenkin syntyvän naisten pettymykset miehiin, osaltaan...
Voihan tuo hallinta liittyä muuhunkin kuin ulkonäöllä ja tunteilla knoppailuun.. Voihan sitä esittää karskia emäntää ja äitihahamoa ja vedota sillä...(variaatioita riittää) jooh, kyllä niitäkin miehiä on, jotka etsii jotain "emäntää" taloon ja mieluusti vaikka vähän ei niin ulkoisesti kaunista, että pysyy myös siellä.  Grin

Tarjotaan vain helposti osaa inhimillisyydestä...
Ja koen tuon toisaalta myös miesten aliarvioimisena.
Kyllä miehet on jotain muutakin kuin ulkokuoren perässä juoksijoita. Ja lopun viimeksi kun olen näistä asioista miesten kanssa puhunut, he todellakin loppupeleissä arvostavat sitä mitä sisällä on.
Mutta mitäpä me naiset heille tarjoamme?
Ja miksi tarjoamme?
Hallintaa...  :Smiley

Olen täsmälleen samaa mieltä Inannan ajatusten kanssa kun puhutaan parisuhteesta.

Toki parisuhteessa tilanne voi tuntua naisesta hyvältä, jos on naisellisilla avuilla päässyt sellaiseen pisteeseen, missä pystyy niinsanotusti viemään pässiä narusta. Grin Jos se on sitten ollut tavoiteltava asia parisuhdetta etsivällä naisella niin silloinhan hänen pitäisi olla onnensa kukkuloilla tässä tilanteessa.
Miksi sitten niiiiiiin moni nainen kirjoittaa/keskustelee siitä kuinka miehet ei sytytä?

Hallintahan on vallantunnetta ja vallantunne lisää entisestään tarvetta.. yllätys yllätys... saada lisää valtaa. Lopulta jää kuitenkin se luu käteen kuten edellä Inanna sanoikin osuvasti. Harva ihminen oli se sitten mies tai nainen haluaa sellaista elämää missä tuntee jonkun muun ohjailevan tilanteita. Alistettuna olo luo vaan lisää kapinahenkeä, joka purkautuu ensin pienempänä vastahankana ja myöhemmin varsinaisena sotatilana.

Minulle miehenä tulee nimenomaan juuri päinvastainen vaikutelma kuin se että nainen on fiksu ja älykäs. Toki jokin yksittäinen tilanne voi olla näin kuvailtuna ihan ok, mutta noin yleistäen ei varmaan puhuta kovin syvällisestä suhteesta.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 28.01.2007 14:25:18 »

Mielestäni kaikki adjektiivit, ruma ja kaunis, voidaan liittää makuasioihin. Minäkin nautin kauniista ihmisistä, kauneudesta, mutta kaunis voi olla jokin hyvin 'ruma' ihminen (toisten mielestä). Minä näen hänet eri tavalla.
Minulla on eräs taulu olohuoneen seinällä rumasta, vanhasta kalastajasta. Ja se on minusta hirmuisen kaunis teos. Ja oikeastaan tuo teos hallitsee olohuonetta!  Grin

Luulen että jokainen katselee kauneutta eri tavalla, ja siksi näin 'pintapuolisesta' hallinnasta ei voi päätellä yleistyksiä.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 28.01.2007 14:36:48 »

Mielestäni kaikki adjektiivit, ruma ja kaunis, voidaan liittää makuasioihin.

Aivan. Smiley
Valitettavaa, että vaikka kuinka yritin,
niin ulkonäkö-asia kääntyi menestymiseen suhteessa,
vaikka korostin, ettei sillä ole mitään
tekemistä asian kanssa. uglystupid2

Ilmeisesti ylläkirjoittaneet jostain syystä
kokevat sen kuitenkin niin. Undecided

Ulkonäkö hallinta, mistä puhun on hyvinkin yleisellä tasolla.Smiley
Tietyt nais/miestyypit hallitsevat
esim. kauneusteollisuuden tuotoksia.
Elokuvamaailmassa on hallitsevat tietyt nais/miestyypit
ja kaikkea siltä väliltä ja ne ihanteet vaihtelevat
aikakausittain, vuosittain, kuukausittain, jopa viikoittain.  Wink

Mikä tyyppi onkin milloin ihanne. Smiley

Vain esimerkkinä.. Wink

Jos onnekkasti on jonkun massan ihanne,
niin kyllä se valtaa tuo sen massan hallitsemiseen. Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 28.01.2007 14:43:17 »

Itse sanassa 'hallinta' on juuri tämä keskustelemisen arvoinen seikka,
jokainen tuo siihen omia oivalluksiaan ja näkemyksiään.  smitten

Sinä tuot paljon esille 'valtaa' nimenomaan hallinnassakin.

Voidaankin ihmetellä mikä on hallinnan ja vallan ero. Onko sitä?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tony
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 28.01.2007 14:57:05 »

Minä ainakin tarkoitin suhteen menestymisen kannalta ihan muuta kuin ulkonäköä eikä minusta Inannakaan siitä puhunut. Eli en kokenut ainakaan omalta osin siten kuin sinä annoit ymmärtää. Smiley
Samaa mieltä olen kanssasi siitä että se ulkonäkö on vaan yksi osatekijä.
Esmiralda sanoikin jo sen, että kauneus on katsojan silmässä eikä siinä mikä on esillä.

Minä puhuin siitä henkisestä vallasta ja siitä että ihmisen pitäisi tehdä juuri niin kuin toinen ihminen "käskee" tai ohjailee. En itse usko, että kukaan mies tai nainen olisi niin sokea ettei lopulta näe tätä ohjailua. Tämä ei mitenkään liity myöskään mielestäni pelkästään parisuhteeseen vaan kaikkeen ihmissuhteisiin elämässä, ystäviin, työpaikkaan jne.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 28.01.2007 15:12:10 »

Sinä tuot paljon esille 'valtaa' nimenomaan hallinnassakin.

Voidaankin ihmetellä mikä on hallinnan ja vallan ero. Onko sitä?

Minun mielestäni tieto/osaaminen on hallintaa
ja hallinta tuo valtaa.

Esim. jos tuntee/tietää/tekee työnsä tai vaikka itsensä hyvin,
niin hän hallitsee sen
ja se tuo (osa-aluellaan) valtaa. Smiley

Esim. Kirjanpidon assistentti Sirkka osaa tehdä tarkkoja laskelmia
ja on huolellinen,
joten hänelle on annettu vastuuta myös palkkalaskelmissa
ja avaimet kassakaappiin.

Assistentti Sirkalla on siis valtaa vaikuttaa monien
ylempiensäkin palkkoihin ja etuihin
ja hänen kauttaan menevät kaikki ylimääräiset rahan pyynnöt. Wink
« Viimeksi muokattu: 28.01.2007 15:18:03 kirjoittanut Asterix » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #27 : 28.01.2007 15:17:55 »

Mielestäni kaikki adjektiivit, ruma ja kaunis, voidaan liittää makuasioihin.

Aivan. Smiley
Valitettavaa, että vaikka kuinka yritin,
niin ulkonäkö-asia kääntyi menestymiseen suhteessa,
vaikka korostin, ettei sillä ole mitään
tekemistä asian kanssa. uglystupid2

Ilmeisesti ylläkirjoittaneet jostain syystä
kokevat sen kuitenkin niin. Undecided

Tai ehkä sinä haluat kokea ja nähdä että muut kokee/käsittää niin, että voit kokea itsestäsi jotain puolta, jonka haluat olevan itsellesi totta itsestäsi suhteessa muihin. 2funny

Minä kirjoitin siitä onko jollakulla halua käyttää sitä hallitsemeen vai ei ole.
Ja jos on, onko siinä järkeä ja mieltä vai mitä siinä on...

Jollen ihan väärin ole käsittänyt, olen ollut lukevinani monistakin teksteistäsi, että koet olevasi jollain lailla kärsinyt siitä ja joutunut tekemään työtä enemmän jossain asioissa, koska koet itse olevasi kaunis ja älykäs suhteessa muihin taikka vastaavan ehkä omassa ympäristössäsi yllä olevia yleisiä käsityksiä kauneudesta ja älykkyydestä?
Ja että mielestäsi rumat ihmiset ajattelevat, että olet saavuttanut saavutuksesi vain ulkoisin keinoin?

esim.
Lainaus
Wink

Jos nyt puhutaan pelkästään ulkonäöstä ihan vain esimerkkinä..

Esim. itseään rumana pitävät ihmiset haluavat
aina kauniit ihmiset "vastuuseen" heidän
sosiaalisesta (epä)onnistumisestaan.

Kauniiden ihmisten pitää kestää vastuu siitä,
että joku heitä itseään vaatimattomampana pitävä
syyttää heitä hyvin monista sosiaalisista asioista
ja yleensä myös alentaa heidän arvoaan.

"Kauneus ei tärkeää"
"Kauniilla ihmisillä jää noista peleistään vain luu käteen"
jne.

Arvonalennus tarkoittaa aina sitä, että joku tuntee ko.
henkilön ylemmäksi kuin itsensä
ja pelkää hallinnan menettämistä,
koska ei mielestään omaa samaa vahvuutta kuin se toinen
.

Vai etkö siis kirjoita omista kokemuksistasi käsin?
Onko tuo siis vain yleistä tarinaa, joka ei pohjaudu omaan kokemukseesi?

Onhan ns."rumilla ja tyhmilläkin" vahvuuksia tai jonkun olettamia vahvuuksia, jotka voi tuolla tapaa kokea omaksi arvonalennukseksi, joku "kauniskin" ihminen. Ja käyttää tuota koko kuviota käänteisesti.

Minua ei sinällään kiinnosta sinun henk koht juttusi, vaan jotenkin en saa selvää kirjoituksistasi kun yhdessä kohtaa ne on omia kokemuksia, mutta sitten yhtäkkiä ne ei olekkaan.
Yhtäkkiä ne onkin toisen kirjoittajan henk koht käsityksiä jne...
Nooh, ehkä minä olen hiukan huono tulkitsemaan vain sinun monimutkaista ajatuksenjuoksuasi.
Jotenkin ne tahtoo aina kääntyä vain yhteen suuntaan...
Mikä vie kiinnostuksen koko aiheesta keskustelulle..siis minulta.
Mikä ei liene suuri menetys.  Grin

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 28.01.2007 15:22:22 »

Tai ehkä sinä haluat kokea ja nähdä että muut kokee/käsittää niin, että voit kokea itsestäsi jotain puolta, jonka haluat olevan itsellesi totta itsestäsi suhteessa muihin. 2funny

uglystupid2

Vai etkö siis kirjoita omista kokemuksistasi käsin?
Onko tuo siis vain yleistä tarinaa, joka ei pohjaudu omaan kokemukseesi?

Minulla on myös silmät päässäni
hoksaamaan asioita myös ympärilläni muissa ihmisissä. coolsmiley

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #29 : 28.01.2007 15:32:55 »

You're sure to be feeling on top of the world on this 1-Day. The air is filled with your own essence, One, and with this happening, there won't be anything stopping you. Just take care that you don't go about things in an overly aggressive way. Your zeal is admirable, but it can get the best of you from time to time. You truly can reach the top without stepping on anyone in the process. Take time to think before acting on this day.     

*Entäs kun ulkonäköä otettaisiin hieman pois??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: