Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuolemaan liittyvät yliluonnolliset kokemuksenne?  (Luettu 25059 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 28.01.2007 16:56:38 »

Pysähtyikö kello läheisen kuolinhetkellä? Ovatko vainajat ottaneet yhteyttä kuolemansa jälkeen? Oletko nähnyt aaveen? Entä unia kuolleista, jos niin millaisia? Mitä meedioistunnoissa on tapahtunut? Onko selvänäkijä tai enneuni ennustanut kuolemaa, jos niin minkälainen?

Näitä ja muita kokemuksia, jotka liittyvät kuolemaan ja oletettuun kuolemanjälkeiseen elämään. Eli viitteitä siitä, että sellaista todella on.

Muistakaa olla rehellisiä. Jos kello pysähtyi vasta tunteja kuoleman jälkeen tai ette tiedä tarkkaa aikaa, kertokaa se. Kertokaa kaikki mitä olette tätä aihetta koskien kokeneet, ja vaikka jos ette ole koskaan kokeneet mitään.

Näiden ei tarvitse liittyä läheisesti teihin, voitte myös kertoa jotain, mitä olette vain kuulleet. Mutta tapausten oikeellisuutta haen, eli jos kyseessä on huhupuhe, kertokaa sekin.

Kiitän.
« Viimeksi muokattu: 28.01.2007 17:01:25 kirjoittanut slslsl » tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 28.01.2007 17:00:28 »

Hei,

keräätkö jotain aineistoa (tai siltä ainakin kuulosti) Smiley, vai haluatko vaan kuulla kokemuksia ehkä omien kokemustesi vahvistukseksi?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 28.01.2007 17:01:08 »

Oikeastaan yritän lievittää kuolemanpelkoani. En siis tee mitään tutkimusta.
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 28.01.2007 17:09:24 »

Oikeastaan yritän lievittää kuolemanpelkoani. En siis tee mitään tutkimusta.

Ok. No yksi kokemus on meedioistunto v.2006, jossa v.1997 kuollut pappani välitti minulle viestiä, liittyen omaan terveyteeni ja muuten vaan elämääni. Ei mitään radikaalia tai ihmeellistä. Pappa myös "antoi" sylillsen pitkiä ruusuja minulle kun synttärini olivat lähestymässä =).

Olen käynyt regressioterapiassa, ja siinä koin yhden edellisen elämäni kuoleman jälkeen sen valoilmiön, josta puhutaan siirryttäessä täältä fyysisestä tasosta valoon. Se oli ihanaa, ja turvallista eikä lainkaan pelottavaa. Tämän valoilmiönhän on kokenut myös moni joka on käynyt nk. kuoleman rajamailla.

Oletko slslsl itse tällä hetkellä vakavasti sairas, vai muutenko sinua kuolema pelottaa? *utelee*

tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

-manna-
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 28.01.2007 17:20:05 »

Kysyessäni onko "mummulla" kaikki hyvin jo jokusen kuukausi kuoleman jälkeen sain tiedon että ON! (minä kun en osaa sanoa miten se tuli, mutta tuli niin kuin tuli -ja minä tiedän  smitten)

Elin kovin vahvasti (tai näin,tunsin-oikea sana?) Tilanteita tuttavaperheen pojan ja hänen isoisänsä pois mennessä samaan aikaan. Tuosta pojasta onnellisia kuvia ja hänen veljensä näkemä kuolemanjälkeinen "hyvästely".

-En kyllä ennen kuin nyt tämän luettuani tajunnut että näitähän on ollut ties mistä saakka! Luulin että minulla on vain niin vilkas mielikuvitus...mutta tätähän se  Grin
*oppii kokoajan lisää itsestään*
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 28.01.2007 17:30:30 »

Hmmm..
Tiedä onko tuo nyt mitenkään yliluonnollista,
mutta isäni on kuollut samaan aikaan kun synnyin. Smiley

Kun isoveljeni kuoli sukellusonnettomuudessa,
niin tiesin hänen kuolevan noin 2 vuotta ennen tapahtumaa.
Näin mm. unia, että hän hukkuu.

Kun kerroin niistä veljeni vielä eläessä,
niin minulle naurettiin.
Eipä naurettu enään hänen kuolemansa jälkeen. Wink

Kun veljeni kuoli, niin 3 päivää ennen hänen
kuolemaansa hän oli kiivaasta ja erittäin v*ttumaisesta
luonteestaan huolimatta erittäin seesteinen ja harvinaisen,
suorastaan silmiinpistävän mukava,
jota ihmettelimme pikku veljeni kanssa hänelle itselleenkin
jo ensimmäisen mukavan päivän jälkeen. idiot2

N.5 vuotta veljeni kuoleman jälkeen kävin
tätini kanssa istuttamassa kukkia sen haudalle
ja touhusimme ja kaivoimme multaa siinä ihan hautakivessä
kiinni pälisten ja nauraen.

Metelistä ja läheisyydestä huolimatta hautakiven päälle
lensi sininen pörröinen pikkulintu visertämään.
Se oli siinä joku 10-15 min ja visersi.

Liekö sitten ollut jonkun kesyttämä
lemmikkilintu karkuteillä? idiot2

Tuon tapauksen jälkeen joku puoli vuotta myöhemmin
aloin nähdä hurjan paljon unia veljestäni.
Unissa hän oli oikein aurinkoinen ja mukava.

Eräs tuollainen meedio tai vastaava kertoi ilman kysymättäni,
että veljeni rajan tuolta puolen yrittää viestittää minulle jotain.

Totesin, etten kaipaa veljeäni sitten yhtään edes uniini
ja pysyköön poissa häiritsemästä.

Aloin ennen nukkumaan menoa meditoida hänelle viestiä,
että turha yrittää, pysy poissa.

Sitä ei sitten ole näkynyt sen koommin edes unissa. Wink
tallennettu
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 28.01.2007 17:37:49 »

Oletko slslsl itse tällä hetkellä vakavasti sairas, vai muutenko sinua kuolema pelottaa? *utelee*
Ei, toivottavasti en! Olen vain keväästä 2005, jolloin tapahtui jonkin sortin henkinen romahdus, alkanut pelätä kuolemaa... tai sitä, ettei sen jälkeen olisikaan mitään. Se on vain jäänyt päälle ja on mielessä joka päivä. Lamauttava tunne, toivottavasti ette joudu koskaan kokemaan.
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 28.01.2007 17:45:44 »

Ei, toivottavasti en! Olen vain keväästä 2005, jolloin tapahtui jonkin sortin henkinen romahdus, alkanut pelätä kuolemaa... tai sitä, ettei sen jälkeen olisikaan mitään. Se on vain jäänyt päälle ja on mielessä joka päivä. Lamauttava tunne, toivottavasti ette joudu koskaan kokemaan.

Jos et ole vielä kirjallisuuteen tutustunut, kannattaa kirjastosta hakea kirjoja esim. asiasanalla sielunvaellus, sielu, spiritualismi. Selvänäkijä Johanna Broman on myös kirjoittanut vissiin muutaman kirjan. Nämä kirjat löytyvät yleensä rajatieto/parapsykologia-osastolta.

Omalta osaltani voin antaa sanani vakuudeksi että fyysisen kuoleman jälkeen on kaikkea muuta kuin "ei mitään". Toivottavasti tämä topic saa mielesi hieman rauhoittumaa smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Yulunga
Vieras
« Vastaus #8 : 28.01.2007 17:58:00 »

Kyllä. Sisareni miehen kuollut isä tuli uneeni, lähetti heille viestin kauttani. En itse ymmärtänyt viestiä joka liittyi heidän lapseensa. Viesti meni kuitenkin perille ja pari oli ihmeissään, mutta saivat vastauksen miettimäänsä asiaan.  smitten

tallennettu
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 28.01.2007 18:06:26 »

Kiitos aivan älyttömästi vastauksista ja erityisesti Darian rauhoittelusta!

Olen jo pääsemässä aika paljon pois tuosta "suurella todennäköisyydellä ei ole mitään" vähän leppoisampaan "aika pienellä todennäköisyydellä ei ole mitään". Toivottavasti pian pääsen "varmasti on jotain" -vaiheeseen, se helpottaisi elämääni aika tavalla!

Nuo teidän juttunne ainakin ovat kohtalaisen vakuuttavia, kiitos vielä kerran niistä.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #10 : 28.01.2007 18:18:06 »

Myöskin kolmea päivää ennen siirtymistään tuonpuoleiseen, äitini oli säteillyt onnesta puhelimessa yrittäen syövästä puhekyvyttömänä selittää minulle langan toiseen päähän jotakin todella tärkeää asiaa  smiley6600
Hoitaja äidin ilmeen ja silmien säihkeen minulle kuvaili, kun oli pitämässä luuria hänen korvallaan,itse kun ei enää kyennyt.
USKON, että äitini kertoi minulle MINNE oli pian menossa  angel smitten
Kun äiti sitten siitä kolmantena päivänä lähti, heti aamuisen "puhelumme" jälkeen, niin pikkulintu tuli ikkunamme taakse vilkuttelemaan siivillään, kuin viestiä häneltä tuoden. Tunsin sanoinkuvaamattoman rauhan ja rakkauden ja tiesin äitini päässeen valoon  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 28.01.2007 18:45:47 »

Ei mitään yliluonnollista oikeastaan, vaan uni, jonka vieläkin väkevästi muistan:
Isäpuoleni oli ollut jo kolmisen viikkoa tiedottomana teho-osastolla kykenemättömänä kommunikoimaan kanssamme. Tsemppasimme häntä aina, että hän selviää tästä, eikä hänen pidä jättää meitä.

Eräänä aamuna näin unta, jossa olin hänen luonaan ja hän istui vuoteensa vieressä tuolilla kuin torkkuen. Ihmettelin asiaa ja katsoin mittareita hänen vuoteensa vierellä. Ajattelin, että hyvänen aika sentään, dialyysikone on tukkeutunut ja hänen verenpaineensa romahtaa. Kun heräsin tähän, tajusin, että hän olisi jo valmis lähtemään - mutta me vaadimme häntä jäämään. Annoin hänelle luvan lähteä, ettei rakkautemme saa estää häntä lähtemästä kun aika on.
Parin tunnin päästä sain tiedon, että hänet oli laitettu ns. saattohoitoon ja kun illalla kävin hänen luonaan, niin mittarit näyttivät samoja lukemia kuin unessani.
Olin parin päivän päästä hänen luonaan äitini ja sisareni kanssa. Hän kuoli ollessamme hänen vierellään ja pitäessäni häntä kädestä kiinni.

Ja toinen tapahtuma: ex-mieheni kuoli ollessani matkoilla, enkä tajunnut kysyä, mihin kellonaikaan tms. tämä tapahtui. Siivotessani hänen kotiaan myyntiä varten, huomasin, että molemmat hänen taskukellonsa olivat pysähtyneet tunnin välein... en ensin käsittänyt minkä vuoksi, mutta sitten tajusin, että toinen oli ollut vielä kesäajassa.

Kolmas henkilö puolestaan... ex-poikaystäväni kanssa kävelimme unessa autiolla hiekkarannalla ja kerroin hänelle, ettei meidän kuulu enää olla yhdessä. Hän kuuluu sinne ja minä elän yhä ja olen naimisissa... Jonkun ajan päästä luin kirjan, jossa kerrottiin, että jotkut ihmiset menevät kuolemansa jälkeen 'viimeiselle rannalle', jossa he voivat elää haluamallaan tavalla ennenkuin siirtyvät taas uusiin oppijaksoihin.

Hän oli todella hyvä autonasentaja eläessään, ja olin pulassa autoni kanssa - olin ostanut sellaisen auton, joka ei ollutkaan käytössäni luotettava. Näin sitten unta, että hän pyysi minua nousemaan autoon - kyse oli valkoisesta farmariautosta, jota en ollut ennen nähnyt... hän kehotti minua ajamaan tällä autolla, ensin emmin, mutta sitten suostuin. Hän kertoi pitävänsä huolta, että pärjään sen auton kanssa.
Seuraavana päivänä lehdessä näin ilmoituksen myytävänä olevasta autosta, sovin koeajosta, ja olin lentää purstolleni, kun näin auton. Se oli juuri samanlainen kuin unessani Shocked Ostin sen ja ajan sillä yhä - se ei ole koskaan jättänyt minua tielle, vaikka remppaakin on ollut. Tämä todella luotettava hoppa on palvellut minua jo seitsemisen vuotta! Smiley

Tsemppiä Sinulle slslsl - kuolemanpelko kuuluu joillekkin ihmisille osana kasvua, pääset taatusti siitä yli - me muutkin olemme päässeet.  Smiley

Ja kuten Nietzhe sanoi: En minä kuolemaa pelkää, en vain halua olla paikalla kun se tapahtuu  Cheesy Grin
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #12 : 28.01.2007 19:35:10 »

Minulle on elämän varrella tullut ja ollut eriasteisia kokemuksia, jotka olen ja jotka joku muukin on liittänyt jollain lailla kuolemaan liittyviksi kokemuksiksi. Tai niin niitä on minulle selitetty oman kokemukseni lisäksi, kun olen niihin ollut hakemassa selityksiä ja vastauksia. Minulle ei kuitenkaan ole kuin hetkellisiä selityksiä ja jätän aina kirjan sivun auki ja annan tuulen leyhytellä lehtiä...

Minä itse koen ja näen nämä asiat niin erilailla ja eri suunnasta, mitä suurin osa tässä on kirjoitellut, joten en lähde tuota omaa näkemystäni tässä enempää esiin tuomaan. Tarkoitukseni kun ei ole omilla kokemuksillani aiheuttaa närää.  laugh

Tosiaan, olen kokenut yhteyden tunteen tietyllä tapaa väkivaltaisesti ja rajulla yhtäkkisellä tavalla kuolleeseen avopuolisooni vuosia vuosia sitten. Alussa ne oli jopa pelottavia ja kauhun tunteita tuottavia ja lopuksi lohtua tuovia ja rauhaa tuovia kokemuksia.

Ehkä yksi syvimmistä kokemuksista tuli sellaisen elämän kokemuksen jälkeen, kun olin niin sanotusti mennyt polvilleni elämäni edessä ja katsonut peilistä itseäni ja tiesin, että "Jumala" katsoo silloin myös itseäni. <- tuo on symbolista, en ole varsinaisesti siis mikään uskovainen.  Wink Riisuin naamiot, mutkut, sitkut, ja muut tekosyyt ja näin totuuden itsestäni.
Sen jälkeen aivan valveilla ollessani, kauniina toukokuisena aamuna (n.10vuotta sitten)maatessani sängyssä, tunsin yhtäkkiä miten minuun laskeutui jotain, mihin ei ole sanoja, olin täysin Rakkauden, Hyväksynnän, Armon syleilyssä ja kyyneleet valui silmistäni ja olin Onnellinen... ei ollut muuta kuin se, ja ensimmäinen rationaalinen (ko? muka) ajatus joka sinä aikana syntyi, oli se, että tälläistäko on siis olla kuolleena? Ihastelin sitä tunnetta ja tiesin, että tämä on "kuolleena olemisen" tilaa ja tuntua.

Elämäni muuttui aika radikaalisti sen jälkeen. Tai ainakin asenteeni siihen, ihmiskuvani muuttui ja vahvistui yms.

Mutta kuten sanottu, minä en näe ja koe näitä asioita siten, että nämä kertoisi jotain oikeasta todellisesta lopullisesta kuolemasta.
Jostain kuolemasta ja yhteyksistä ne kertoo ja jonkin kerroksellisuuden asioista.
Ja silti, vaikka näen nämä asiat eritavalla ja vaikka uskon, että on olemassa jonkinlainen kuolema, mihin minulla ei ole minkään valtakunnan hallinnan mahdollisuutta, en silti pelkää kuolemaa.
Olen jossain vaiheessa luovuttanut jonkin osan elämästäni jonkin "korkeamman" käsiin. Jos nyt näin teatraalisesti voi asian ilmaista.
 Grin
Ei minun tarvitse tietää ja hallita kaikkea... ei elämästä eikä kuolemasta.

tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 28.01.2007 21:52:41 »

tiedä nyt onko tämä mitenkään yliluonnollista...mutta ukkini kuoltua jo vuosia sitten. niin viisi minuuttia ennen kun isälleni ilmoitettiin sairaalasta että ukkini on kuollut niin soitin isälleni toisesta kaupungista ja kysyin että onko ukkini vielä elossa sanoi soittaessani että on...mutta reilu viisi minuuttia tästä puhelusta isäni soittaa minulle takaisin ja sanoo että ukkisi nukkui pois hetki sitten.kysyi vielä päälle että tiesinkö asiasta ennen häntä.ei siinä voinut paljon muuta todeta kun että tuli vaan sellainen tunne että hän oli monen vuoden sairastelun jälkeen päässyt parempaan paikkaan. angel
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 28.01.2007 23:22:36 »

Myöskin kolmea päivää ennen siirtymistään tuonpuoleiseen, äitini oli säteillyt onnesta puhelimessa yrittäen syövästä puhekyvyttömänä selittää minulle langan toiseen päähän jotakin todella tärkeää asiaa  smiley6600

Olen miettinyt tuota kolmen päivän sääntöä
eri ihmisten kuollessa,
jolloin he muuttuvat jopa aivan eri luontoisiksi. idiot2
He ovat kuin itse aurinko.

Ympäriltäni on kuollut useita ihmisiä,
vanhoja ja nuoria,
sairauden tai onnettomuuden kautta
ja se on aina tuo maaginen kolme päivää. Huh

Miksi se on aina juuri kolme päivää ennen kuolemaa? idiot2

Tietävätkö he kuolevansa vai/ja onko heidän sielunsa
jo ikään kuin jo puoliksi toisilla asteilla
vai mitä siinä oikein tapahtuu? idiot2