Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuolemaan liittyvät yliluonnolliset kokemuksenne?  (Luettu 25080 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Raven79
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 29.01.2007 02:41:37 »

samaa olen miettinyt Asterix. Olen sairaalassa töissä ja siellä näen monia juuri näitä hetken virkistymisiä. Tosin siellä kun ihmiset ovat erittäin sairaita, niin heidän virkistymisensä kohdentuu noin yhteen tai kahteen päivään ennen kuolemaa. Monesti käy niin, että yhtäkkiä lähes tajuttomana maannut mummu tai pappa virkistyy ja syö nautinnolla kaikki ruoat mitä eteen tuodaan ja he juttelevat monesti myös omaisilleen. Tämä on toisaalta kovaa , koska omaiset luulevat monesti kyseessä olevan virkistyminen ja että heidän läheisensä parantuu ja pääsee pian kotiin. pää asia on kuitenkin että omaisille jää ihanat viimeiset hetket rakkaidensa kanssa. en tiedä mistä on kyse, mutta näin se vaan menee...
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #16 : 29.01.2007 11:30:01 »

Myöskin kolmea päivää ennen siirtymistään tuonpuoleiseen, äitini oli säteillyt onnesta puhelimessa yrittäen syövästä puhekyvyttömänä selittää minulle langan toiseen päähän jotakin todella tärkeää asiaa  smiley6600

Olen miettinyt tuota kolmen päivän sääntöä
eri ihmisten kuollessa,
jolloin he muuttuvat jopa aivan eri luontoisiksi. idiot2
He ovat kuin itse aurinko.

Ympäriltäni on kuollut useita ihmisiä,
vanhoja ja nuoria,
sairauden tai onnettomuuden kautta
ja se on aina tuo maaginen kolme päivää. Huh

Miksi se on aina juuri kolme päivää ennen kuolemaa? idiot2

Tietävätkö he kuolevansa vai/ja onko heidän sielunsa
jo ikään kuin jo puoliksi toisilla asteilla
vai mitä siinä oikein tapahtuu? idiot2

Niin olen myös kuullut melkeinpä säännönmukaisesti tapahtuvan.
Raven79, kuvailet sitä kuin "virkistymiseksi" - jotainko sellaista matkallelähtö energiaa siihen sitten tulee mukaan; vihdoinkin Kotiin  Huh angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
-manna-
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 29.01.2007 11:55:43 »

vihdoinkin Kotiin  Huh angel
 smitten

Niin Ippuska minäkin uskon yllä kirjoittamaasi ajatukseen -voikohan sitä edessanoin kuvailla? "sanat on pahin todellisen tiedon surmaaja" =jonkun viisaan sanoja  angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #18 : 29.01.2007 13:05:37 »

...
 "sanat on pahin todellisen tiedon surmaaja" =jonkun viisaan sanoja  angel

Sanopas muuta  Cheesy
Ja juuri sanoilla täällä foorumilla pitää operoida - tietty energian lisäksi  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Irish
Vieras
« Vastaus #19 : 29.01.2007 13:39:07 »

Isäni taas soitti viimeisen kolmen viikon aikanaan kaikille tuttavilleen, lapsuuden ystävilleen, nuoruuden remuamiskavereilleen yms. "kuulumisien kysely"-puheluita.. Hän eteni puhelinkirjaa järjestelmällisesti!

Hän oli myös tehnyt ottamistaan todella kauniista talvisista luontokuvista powerpoint-esityksen, jonka viimeisellä dialla lukee. "Kävelyretki on päättynyt. Nähdään seuraavassa esityksessä." Löysimme sen siis pari viikkoa isän kuoltua, hän ei ollut sitä meille itse esitellyt.

Tiesimme, että hän oli tehnyt sen hyvästeiksi, hän oli aavistanut että loppu tulee pian. Kuolemaansa edeltävänä päivänä kun äiti kysyi isältä, haluaisiko hän että äiti antaisi isälle reikiä, isä sanoi että ei tarvitse; huone on ihan täynnä enkeleitä.  Cry smitten

Olin tuolloin 17-vuotias, jolle isä oli kuin jokin mahtava dinosaurus - ei sitä voi voittaa mikään.  Cheesy Eikä isä tavallista huonommassa kunnossa ollut - huonompiakin kausia oli ollut viimeisen 10 vuoden sisällä. Tilanne ei siis ollut mikään uusi. Siitäkin huolimatta minä aavistin mitä tapahtuu ja lintsasin sinä päivänä koulusta, vaikka oli koeviikko. Sanoin hermostuneena äidille, että nyt on niin kummallinen olo, että täällä tapahtuu jotakin. Soitin myös poikakaverilleni ja sanoin hänelle "mä toivon että isä kuolee, se on sairastanut niin kauan".

Olohuoneen kello pysähtyi isän kuolinaikaan. Seuraavana päivänä illalla huomasin, että isän työautossa palaa oikea etuvalo ja vasen takavalo, kukaan ei ollut käynyt autolla isän jälkeen. Äidin kännykkä soi ja siinä luki isäni nimi - tämän todistivat äitini, enoni ja enon naisystävä. Isän kännykkä oli ollut silloin eri huoneessa, eikä ketään muuta ollut kotona. Puhelutiedoissa ei lukenut, että viimeinen puhelu olisi ollut äidille. Kissamme oli mennyt keittiön pöydälle istumaan keskelle kynttilöitä katselemaan kukkia ja isän kuvaa (kissamme ei ikinä mene pöydälle ja pelkää tulta).. Se oli ihan hämmentyneen näköinen siinä.. Laskimme leikkiä että onkohan isä nostanut kissan siihen ajatuksen voimalla, että eipä ihme jos on vähän pöllähtänyt.. Cheesy Kaiken huippu oli, kun poikakaverini, jonka kanssa olin alkanut seurustelemaan 3 päivää ennen isän kuolemaa, näki unta isästä, jota hän ei koskaan ehtinyt elävänä tapaamaan. Siinä unessa isä oli ajanut juuri sellaisella autolla, mistä hän aina puhunut, ruusupuskan läpi naureskellen vallattomasti ja käynyt vaihtamassa pari sanoo poikakaverini kanssa - ikään kuin toivottaen hänet tervetulleeksi perheeseemme.

Itse näin koko seuraavan vuoden unia isästä, joissa hän lohdutti ja opetti minua.

Olen aina uskonut kuolemanjälkeiseen elämään. Isällä myös oli hyvin vahva usko - ehkä hän halusi saada muutkin uskomaan, näillä tempauksillaan. Ne todella lämmittivät sydäntä.  Smiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 29.01.2007 14:08:35 »

Olipa kaunis kokemus Irish  smitten

Vielä palaten tuohon ex-mieheni kellojen pysähtymiseen: Mieheni kävi hänen luonaan, kun hän oli saattohoidossa. He keskustelivat mitä todennäköisesti on odotettavissa kuoleman jälkeen ja mieheni kertoi hänelle, kuinka aikoinaan oli keskustellut näistä myös ex-appiukkonsa kanssa, joka oli ollut yhtä skeptinen kuin ex-miehenikin. Mutta kuitenkin ... tämä ex-appiukko oli 'pysäyttänyt' kellonsa kuolinhetkellään.

Pohdimmekin jälkeenpäin, että olikohan tämä ollut sysäyksenä siihen, että exäni teki saman teon kelloillensa.  Smiley

Irish - reikistä vielä, se on hyvä tapa antaa saattohoitoa henkilölle, joka on valmis lähtemään. Tämän vuoksi hyvinkin sairailta on syytä pyytää lupa reikittämiseen. Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 29.01.2007 14:50:36 »

Mie muistan joitakin omia kuolemiani entisistä elämistä, yhden niistä olen elänyt uudelleen unessa. Kyseessä on tätä elämääni edeltänyt elämä ja olenkin tainnut kertoa siitä jo sen 15 kertaa, mutta kerron vielä, jos se auttaa ja helpottaa sinua  Smiley

Eli, asuin tuolloin Vietnamissa ja amerikkalaiset sotilaat ampuivat minut ja muut piilossa olleet miehet (olin mies itsekin) rynnäkkökivääreillä kuoliaaksi 60-luvulla. Sotilaat alkoivat vain tulittaa silmittömästi ja heittäydyin maahan suojaan. Sain kolme osumaa keskivartaloon. Muistona minulla on tuosta yksi arpi vatsassa nykyään. Luodin isku tuntui samalta kuin nipistäisi ensin hirveän kovaa. Tietysti säikähdin, mutta heti tuon perään oloni muuttui keveäksi ja aloin leijua. En kokenut kuolemaa tai jonkin asian päättymistä, en tajunnut, että ruumiini lakkasi toimimasta. Olin vain tyyni ja kevyt, kohoamassa ylöspäin. En muuttunut mitenkään, olin edelleen sama Minä.

Lueskelin juuri eilen erästä 20-luvulla kanavoitua kirjaa, jossa Silver Birch (Hopeinen Koivunoksa) niminen sielu kertoili kuolemasta ja elämästä toisella tasolla. Voin kirjoittaa siitä otteita tänne ja laittaa kirjan nimen siihen perään huomenna. Kirja on kotona ja olen itse netissä, enkä osaisi kuitenkaan viestittää asiaa niin ihanasti muistista, mitä se kirjassa lukee ^______^

Eli huomenna saat, hyvä slslsl, tuon kanavoinnin.
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 29.01.2007 14:58:51 »

Mie muistan joitakin omia kuolemiani entisistä elämistä, yhden niistä olen elänyt uudelleen unessa. Kyseessä on tätä elämääni edeltänyt elämä ja olenkin tainnut kertoa siitä jo sen 15 kertaa, mutta kerron vielä, jos se auttaa ja helpottaa sinua  Smiley

Eli, asuin tuolloin Vietnamissa ja amerikkalaiset sotilaat ampuivat minut ja muut piilossa olleet miehet (olin mies itsekin) rynnäkkökivääreillä kuoliaaksi 60-luvulla. Sotilaat alkoivat vain tulittaa silmittömästi ja heittäydyin maahan suojaan. Sain kolme osumaa keskivartaloon. Muistona minulla on tuosta yksi arpi vatsassa nykyään. Luodin isku tuntui samalta kuin nipistäisi ensin hirveän kovaa. Tietysti säikähdin, mutta heti tuon perään oloni muuttui keveäksi ja aloin leijua. En kokenut kuolemaa tai jonkin asian päättymistä, en tajunnut, että ruumiini lakkasi toimimasta. Olin vain tyyni ja kevyt, kohoamassa ylöspäin. En muuttunut mitenkään, olin edelleen sama Minä.

Lueskelin juuri eilen erästä 20-luvulla kanavoitua kirjaa, jossa Silver Birch (Hopeinen Koivunoksa) niminen sielu kertoili kuolemasta ja elämästä toisella tasolla. Voin kirjoittaa siitä otteita tänne ja laittaa kirjan nimen siihen perään huomenna. Kirja on kotona ja olen itse netissä, enkä osaisi kuitenkaan viestittää asiaa niin ihanasti muistista, mitä se kirjassa lukee ^______^

Eli huomenna saat, hyvä slslsl, tuon kanavoinnin.

Hieman asiasta poiketen, tästä tuli mieleeni että sielu voi siis siirtyä näinkin nopeasti uuteen elämään, eli 60-luvulta seuraavaan. Olen jotenkin ajatellut ettei se tällaisella aikajanalla tapahdu, mutta siis se on vain ollut oma oletukseni, syystä jota en osaa sanoa. Jos ja kun tätä siis tapahtuu, olen voinut aivan hyvin regressiossa nähdä oikein, kun näin itseni 50-luvun pikkutyttönä.

smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 29.01.2007 15:02:04 »

Pitää paikkaansa Daria  Smiley

Vanhemmissa tiedoissa kerrotaan, miten voi olla vuosisatoja väliä inkarnoitumisessa, mutta energiat ovat muuttuneet ja sielutkin kehittyneempiä  Wink Cheesy
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 29.01.2007 15:11:35 »

Pitää paikkaansa Daria  Smiley

Vanhemmissa tiedoissa kerrotaan, miten voi olla vuosisatoja väliä inkarnoitumisessa, mutta energiat ovat muuttuneet ja sielutkin kehittyneempiä  Wink Cheesy

Ok. Mielenkiintoista Smiley. Ja se on vielä ollut täällä Suomessa, ja olin ihan samannäköinen kuin äitini on ollut lapsena silloin 50-luvulla... täytyypi kysellä Smiley.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Irish
Vieras
« Vastaus #25 : 29.01.2007 15:23:37 »

Irish - reikistä vielä, se on hyvä tapa antaa saattohoitoa henkilölle, joka on valmis lähtemään. Tämän vuoksi hyvinkin sairailta on syytä pyytää lupa reikittämiseen. Wink

Tiedän.. Mutta minä en ole ikinä reikiä antanut muuta kuin äidilleni ja ex-poikaystävälleni.. Siis niin että he tietävät mitä teen. En ole kursseja käynyt, mutta tunnen kyllä sen virtaavan käsistäni hyvin vahvasti.

Tarvitseeko kysyä lupaa?
Eikö jokaisen sielu sen hyväksy?  idiot2 Useinhan tulee "vahingossakin" reikitettyä, esim., kun hieroo jonkun hartioita muuten vaan.. Ihmiset yleensä ihmetteleekin kun mun kädet tuntuu silitysraudoilta..  Cheesy
Usein olen aavistanut potilaan kuoleman ja mennyt itsekseni sen huoneeseen pitämään kättäni hänen olkapäällään tai kädestä kiinni - silloin tunnen erityisen vahvana, miten energia virtaa. Usein nämä potilaat ovat jo sen verran kanttuvei, etteivät juurikaan ymmärtäisi varmaan vastata mihinkään luvan kysymiseen.
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 29.01.2007 15:34:39 »

Reikilähetyksessä tulee kyllä selkeä kielto jos kysymys on toisen karmaattisesta ongelmasta, mikä hänen tulee itse selvittää.

Tuosta luvan kysymisestä on kirjoiteltu täällä monia juttuja. Minun henkilökohtainen käsitykseni on edelleen sama: en näe mitään syytä mennä toisen hiekkalaatikolle lapioimaan ilman lupaa.  Kiss

Energioiden kanavoijat usein tunnistavatkin sen, mikäli energian vastaanottaja ei halua vastaanottaa energiaa. Luvan pyytäminen voi tapahtua muutenkin kuin vain kysymällä ääneen - täällähän jo kajottiinkin siihen, miten vähätyisiä ovatkaan sanamme kommunikaation välineinä   smiley6600

Reiki ja energianvälitys ilman reikivihkimystä ovat eri nimisiä välineitä energiahoidoissa. Ymmärtääkseni reiki antaa suojauksen sekä hoitajalle että hoidettavalle, ettei kumpikaan kärtsähdä. Itse urvahdin energianvälityksen jälkeen totaalisesti, koska en ollut vain kanava, vaan ammensin myös omia energioitani ennenkuin kävin reikin. Mutta energiat muuttuvat ja minähän olenkin vanhempaa polvea kuin sinä  Wink

Muoks: ..ja kuten sanoinkin reiki on hyvä tapa saattohoitoon. Pehmeä angel
« Viimeksi muokattu: 29.01.2007 15:37:02 kirjoittanut Elektra » tallennettu
Illusiana
Kohtuuastroilija
**

I picture your face at the back of my eyes

Profiili
« Vastaus #27 : 29.01.2007 16:37:40 »

Minä olen kokenut kerran tällaisen kuolemanrajakokemuksen. Olen ollut typerä nuori, humalassa olin kavereiden kanssa hoippunut kadulla iltamyöhään, talvella, muutamia viikkoja ennen uutta vuotta 2006.

Lähdin sitten humalapäissäni marssimaan kotia kohti, kun juomat loppui ja väsytti ja kaikkea, en edes muista juuri mitään siitä illasta. Kuitenkin sitten kävi niin, että kaaduin ja jäin makaamaan lumihankeen yhden bussipysäkin kohdalle. Sammuin siihen sitten.

En tiedä oikein miten kaikki meni, kun muistan vain sen kirkkaan valon ja keveyden. Näin kuinka makasin lumhangessa sellaisena mustana myttynä, minua ei enää paleltanut eikä mitään, tunsin itseni älyttömän onnelliseksi ja...sellaiseksi. En osaa edes kuvailla, jotenkin sitä vain kadotti kaiken paikan ja ajantajun. Mutta sitten kävi niin, että en enää nähnytkään itseäni ja kuulin puhetta. Poliisit ja huolestuneet vanhemmat ja nykyinen poikaystävä olivat kerääntyneet siihen ympärille. Tajusin että palelin ja menin tavallaan kylmästä vähän shokkiinkin ja kun olin vielä silloin alkoholin vaikutuksen alainenkin...

Se oli varmasti oudoin kokemus mikä minulla on koskaan ollut. Enää en kyllä juo alkoholia humalahakuisesti, tuo kerta sai riittää.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #28 : 29.01.2007 16:42:51 »

Kiitos Illusiana kun jaoit tuon rajakokemuksen   Smiley
Se oli erittäin opettavainen, monellakin tasolla, monelle muullekin kuin itsellesikin  angel  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Illusiana
Kohtuuastroilija
**

I picture your face at the back of my eyes

Profiili
« Vastaus #29 : 29.01.2007 16:59:14 »

Ei mitään, on aina mukava jakaa kokemuksia samanhenkisten ihmisten kanssa smitten tosin useat joille olen kertonut laittavat kaiken shokin piikkiin, mutta ei sen väliä. Riittää että tiedän itse näin kokeneeni. Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: