Minä joskus kokeilin semmoista oikein "aarrekartta kurssia"
Sai valita mieleisensä värisen kartongin pohjaksi ja sitten leikeiltiin lehdistä kuvia ja mitä nyt halusikin, vaikka tekstiä tai kirjaimia...
Sitten lopuksi ne aseteltiin siihen kartongille vähän niinkuin Feng shuillisesti elämänalueittain ja liimattiin siihen... toki siihen sai myös ihan ite piirrellä ja kirjoittaa. Ja ajatuksena oli aina tietyt elämänalueet, kun niitä kuvia etsittiin...
Ihan kivaa askartelua se oli. Huomasin vaan siinäkin, kun katsoin miten toiset niitä kuvia leikkasi ja lätki sinne, että ei yhtään sommittelukykyä, kauneudentajua, esteettistä silmää yms minun näkökulmastani katsottuna löytynyt moneltakaan sitä tehdessä.
Tosin siis se oli minun näkemykseni asiasta.
Mutta kyllä muutkin piti sitä minun karttaani kauniina taideteoksena sommiltemineen ja sitä sitten oikein yhdessä katseltiin, että siitähän tuli taulu.
(onko tämä luovuutta vai?
)
En muista "toimiko" se sitten.... eitaida enää olla tallessakaan että voisin katsoa..
Sen muistan että parisuhdealueelle liimasin ainakin sellaisen kuvan jossa oli tumma nainen etualalla ja tumma mies takaapäin halasi tätä naista... Hmmm oltaisiinkos nyt siinä vaiheessa...