Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aarrekartan teko  (Luettu 102381 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #15 : 03.02.2007 21:18:13 »

Hei, mähän olen ihan huomaamattani tehnyt aarrekarttaa?! Tietämättä edes, miten se toimii  Grin

Muutama vuosi sitten leikkaa-liimaa-askartelin kaksi mainosta työstä, jota haluaisin tehdä. Mainoksia siksi, että mulla on markkinointialan koulutus ja kova hinku nimenomaan oman alani töihin... Visualisoin kauniilla kuvilla toivomani työympäristön, mielikuvan itsestäni siinä työyhteisössä, työkavereita ja työn sisältöä, ja täydensin tekstipätkillä, joista osan löysin valmiina lehdistä ja osan tein itse.

Täytyykin etsiä vanhat "aarrekartat" ja viritellä uutta uskoa niihin! Josko vaikka haaveista tulisi totta...  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Yulunga
Vieras
« Vastaus #16 : 04.02.2007 13:24:22 »

Thanks, pitää alkaa hommmiin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 04.02.2007 14:00:22 »

kuin myös,
minä usein kiinnitän keittiön kaapin oveihin alitajunnan valitsemia postikortteja,siinä ne ovat esillä,silmän ilonakin,
kultainen nefernefer ja lohikäärme jatkavat täällä uudessa asunnossakin esillä oloa,uusina vaaleanpunainen cadillac ja toisessa vanhojen autojen
romuttamo,kauniita kortteja taidenäyttelystä,en tiedä miksi ne laitoin
nyt esille,osuivat pakkauslaatikoista vain käteen...
ja minä olen aatellut tuon toteutumisen niin,ettei ihminen välttämättä sitä saa mitä HALUAA,vaan sen mitä TARVITSEE..
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #18 : 04.02.2007 15:26:02 »

Cheesy Aarrekartta melkein valmis! Se oli yllättävän vaikeaa tehdä, minkä myötä tajusin sen, ettei minulla juuri ole päämääriä tällä hetkellä...  idiot2 Ehkä tämä auttaa.
tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #19 : 06.02.2007 13:51:27 »

aarrekartta todella toimii,tein sen muutamavuosi sitten laiton autosta kuvan sellaisen auton kuin halisin, itseni laitoin ajamaan sitä,merkki ei osunut ihan nappiin,mutta ei se haitannut,kissan laitoin myös siihen kuvaan senkin sain aivan yllättäen en edes etsinyt sitä mistään,kesämökin laitoin,mutta se ei tärpännyt ,vaan olimme lomalla vuokramökissä,no kumminkin,nyt on sitten uusien suunnitelmien teko,hauskaa tämä on vaikka kaikki ei toteutuisikaan.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 06.02.2007 14:01:52 »

itsekkin joskus aikaa sitten kokeilleena täytyy kanssa myöntää että tuo kartan teko toimii.itse ajattelin että taidan ruveta vanhimman tyttäreni kanssa tuota kokeilemaan..hänellä kun tuntuu tällä hetkellä olevan niin suuria toiveita asioista.

minusta vaan täytyy tätä karttaa tehdessään muistaa että kaikki mitä toivot tulee suoraan sydämestäsi ja että ne ovat sellaisia asioita joita todella tarvitset tai joista on sinulle muuten elämässä jotain hyötyä.
tallennettu

Tähdenvalvoja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95


Let love be your energy


Profiili
« Vastaus #21 : 06.02.2007 14:54:08 »

Itse olen aina luottanut alitajunnan voimiin todellsiuuden muokkaajana.
En itse ole leikannut kuvia,vaan enimmäkseen piirtänyt ja maalannut toivomuksia, ajatellut kovasti haluamaani tai kirjoittanut.
Kun kirjoitan(yleensä olenkin saanut mitä haluan, jos se on puhtaalla omallatunnolla ja itse itselleni moraalisesti hyväksymää),kirjoitan yleensä siinä muodossa kuin  asia, tilanne, tapahtuma, jo olisi totta.

Myös muille voi toivoa ja heille maalata mielikuvan vaikka suusanallisesti. Vaikka se kuulostaisi falskilta,se voi hyvinkin toteutua. Juuri eilen onnittelin erästä ihmistä hänen menestyksensä johdosta (joka on ollut suorastaan satumaista viime aikoina). Hän vastasi, että muistanko joitain vuosia takaperin sanoneeni hänelle  juuri näin tulevan käymään. Sain ehkä häneen valettua hippusen uskoa itseensä,lisäksi hänen raivokas ja intohimoinen ahkeruutensa ja asialle omistautumisensa ovat mahdollistaneet maailman laajuisen menestyksen. Mutta se visio on saatava päähän. Estottomasti!

Onnea kaikille henkisiin ja materiaalisiin pyrkimyksiin. smitten
« Viimeksi muokattu: 06.02.2007 14:56:05 kirjoittanut Tähdenvalvoja » tallennettu

Aurinko leijona,askendentti skorpioni, kuu oinas,merkurius leijona, venus leijona, mars rapu, jupiter leijona, saturnus neitsyt
allyson
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


Profiili
« Vastaus #22 : 06.02.2007 17:24:36 »

Tässä ihana runo sanojen ja toiveiden voimasta:

"Little girl, be careful what you say
when you make talk with words, words—
for words are made of syllables
and syllables, child, are made of air—
and air is so thin—air is the breath of God—
air is finer than fire or mist,
finer than water or moonlight,
finer than spider-webs in the moon,
finer than water-flowers in the morning:
and words are strong, too,
stronger than rocks or steel
stronger than potatoes, corn, fish, cattle,
and soft, too, soft as little pigeon eggs,
soft as the music of hummingbird wings.
So, little girl, when you speak greetings,
when you tell jokes, make wishes or prayers,
be careful, be careless, be careful,
be what you wish to be."
                      —Carl Sandburg, Wind Song
tallennettu

'En ole varma,
että ikinä löytäisin sen mitä etsin.
Ehkä haluan etsiä ja olla epävarma.'
                           -Vivi-Ann Sjögren
mammamma
Vieras
« Vastaus #23 : 07.02.2007 21:17:08 »

ja minä olen aatellut tuon toteutumisen niin,ettei ihminen välttämättä sitä saa mitä HALUAA,vaan sen mitä TARVITSEE..

Näinpä. Tai son sellanen fifti-sixti -tilanne. Mulla on jääkaapin ovessa Jaguaari, arkkitehdin suunittelema talo ja Sydneyn kaupunkikuva (matka), mutta vaikka ne olisivat "kivoja", niin ne tuntuvat kuitenkin jotenkin merkityksettömiltä. Auto on. Talo on. No ulkomaanmatka olis kiva tehdä, en oo käyny pitkään aikaan, mutta ei sekään ole välttämättömyys. Todelliset halut on siis tällä hetkellä muualla kuin materiassa, ja sen takia karttani ei toimi.
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #24 : 08.02.2007 18:46:12 »

hiiiiii... uskomatonta mutta kartta alkoi toimia parissa päivässä!!! Tai tuloksia ei ole vielä tässä, mutta asiat alkoivat elää!!!

 smitten   smitten   smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #25 : 08.02.2007 18:58:58 »

Niin, elämähän on jo itsessään jonkin sortin aarrekatta...
 Cheesy smitten
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #26 : 16.02.2007 22:55:10 »



Minulla on jo vuosia ollut tapana tehdä kollaasi jääkaapin oveen,kun haluan jotakin tiettyä...  mutta en tiennyt sen olevan aarrekartta...
 Se on kuitenkin toiminut ainakin pienissä mittakaavoissa.
Sain sellaisen sohvan ja ainakin antiikki-esineen jollaisia halusin, prikulleen sellaiset kuin kuvissa oli  smitten Ja tyttäreni käyttää tätä myös, toimii hänelläkin Wink
Nyt en olekkaan tehnyt vähään aikaan muuta, kuin kuvakollaasin loma-matkasta ulkomaille aurinkoon.
Siinä se on jääkaapin ovessa ja tiedän että se tulee jossakin vaiheessa.  Cheesy

Onnea kaikille kartan tekijöille!

 smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #27 : 17.02.2007 10:32:44 »

Jännästi tuo "jääkaapin OVI" tässä aiheessa toistuu, onkohan siinä OVESSAKIN jotakin TAIKAA  :Smiley Grin

Minulla on tapana repäistä postimyyntiluettelosta tarvitsemani/haluamani artikkelin kuva ja laittaa se lipaston pöydälle "odottelemaan"  laugh
JOnkin ajan päästä huomaan omistavani tuotteen ja osamaksuerien vinopino senkun kasvaa  Embarrassed buck2 MUTTA tavarakin ON  coolsmiley

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 17.02.2007 11:35:33 »

Vähemmän minä tavaroita pyytäisin, vaan paikkaa, elämäntapaa, ihmisiä ja kokemuksia.
Elämäntilanteenhan mukaan niitä jokainen pyytelee  coolsmiley
"Siitä puhe mistä puute" ja sitä toivoo mitä puuttuu. Mieli nyt haluaa kaikenlaista ja kokoajan  Wink
 smitten
 
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Yulunga
Vieras
« Vastaus #29 : 17.02.2007 16:14:34 »

kannattaakos noita karttoja muutella? minä liitin siihen mukaan toisen ihmisen, mutta ajattelin perua koko homman  Grin

vai tajuaako maailmankaikkeus että luovun tuosta tietystä henkilöstä ilman että raaputan hänet ulos kartaltani?  Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: