Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aarrekartan teko  (Luettu 102312 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Yulunga
Vieras
« Vastaus #30 : 17.02.2007 16:27:08 »

Toivottavasti kaikkeus ei tuo sitä herraa, jonka naaman laitoin siihen, täsmälleen, sillä kuva on olevinaan vain viittaus. Koska hän kans voisi keksiä muuta kuin olla yhdessä.


No minä en kyllä uskaltaisi! voi pian tulla takaisin jos kerran tarkkana pitää olla!  Shocked
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #31 : 17.02.2007 16:30:06 »

emmä jaksa!  Grin niitä on muutamaan otteeseen kirjattu jo päiväkirjaan...  Wink lukekoot sieltä!  Grin
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #32 : 17.02.2007 16:42:38 »

Ellei regressiolippuja.

 Grin  smitten
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #33 : 17.02.2007 18:24:13 »

"Jos joudut kärsivällisyystestiin, olet lähellä unelmasi toteutumista"... wau, sittenhän olen melkein perillä!  Cheesy
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #34 : 04.03.2007 16:11:17 »

mitäs tuo aarrekartan oikea alakulma "auttavat ystävät" tarkoittaa??  idiot2 en tajua.
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #35 : 04.03.2007 21:44:49 »

 idiot2 en mitenkään osaa ajatella että hyötyisin ystävistäni...  idiot2 ei mene jakeluun.
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #36 : 05.03.2007 02:24:09 »

"Jos joudut kärsivällisyystestiin, olet lähellä unelmasi toteutumista"... wau, sittenhän olen melkein perillä!  Cheesy
Lempeitä unia sinulle *Hittunen* ...minä täällä lähetän sinulle "unikuvia" eli yöpostia...osuit ytimeen tuossa kärsivällisyystestissä, ja samassa aiheessa liikkuu sanonta "juuri ennen auringon-nousua on pimeintä"...
...kärsivällisyystesti kertoo myös että on ns. rajapinnalla jossa voi tehdä muutoksia...ja myös sen , että mitä enemmän sietää sitä oloaan - sitä enemmän alkaa luottamaan - vaikka itseensä ja muutoksen mahdollisuuten...

...yksi UUSI aarrekartta voisikin olla työnimeltä "muutoksen kartta tai reitti"...että mitä askelia ottaa kohti muutosta...JA HUUMORINKUKKA on kaunis kukka eli kartat ovat ihan sinun oma juttusi tutkia elämäsi tilanteita -voit vaikka ottaaa sellaisen näkökulman koko kartanteko asiaan NIIN sinun ei suotta tarvitse huolestua SIITÄ että teetkö jotain joka on haitaksi itselleen - ne ovat kuitenkin
" omia työkalujasi" tutkimusvälineitä JA sinä voit niitä raaputella ja muokata ihan niinkuin hyvältä ja oikealta tuntuu - ja mitä avoimemman tilan jätät aarrekartallasi jollekin asialle tai ihmiselle sitä helpompi "maailmankaikkeuden" on sinulle vastata - että välttämättä vaikka et laitakkaan henkilökuvia karttaasi vaan esm kuvia jotka symbolisoi esm jotain henklilöä....tai tilannetta...ihan niinkuin leijonamieli kirjoitti tuolla toisaalla intuitiosta https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14246.msg128273#msg128273 ..

... sillä MITÄ VÄHEMMÄN YRITTÄÄ ns. väkisin saada aikaan jotain tiettyä tulosta, sitä enemmän maailmankaikkeudelle jää mahdollisuuss yllättää sinut JA ehkä jopa tavalla jota et ollut ajatellutkaan JA BINGO siinä se on että kun olet karttaasi tehnyt NIIN anna sen jäädä rauhaan  ja mitä enemmä mukana on myös huumoria ja pientä leikkimieltä eli iloa sitä vapautuneemmaksi koko asianlaita muuttuu ...

...ja totta on sekin ettei kyse ole ns,unelmatehtaasta ja unelmatkin ovat osa kokonaisuutta ja jollei se mitä unelmoimme itsellemme ole sillä hetkellä  ns. parasta meille voi sen toteutuminen siirtya tai muuttaa muotoaan...ja elämä on aina parasta tässä ja nyt hetkessä - ja voi käydä niinkin - että kun suorastaan unohtaa jonkin unelman jonka kautta on ajatellut "tulevansa onnelliseksi" niin yllättäin voikin huomata että elämässäni onkin jo juuri sitä mitä aarrekartalta odotti - ei vain ollut ehtinyt sitä huomata - kun oli keskittynyt siihen että "se puuttuu elämästä"...näin ollen aarrekartta yllättää hyvinkin pian  smitten

.... ja siirrän tänne kirjoitukset tästä aarrekartta aiheesta tuolta uusi yleinen...
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11896.msg128263#msg128263

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11896.msg128271#msg128271

..".aarrekartalla-elämänpolulla" ollaan oikeastaan koko ajan ja muutokset ottavat oman aikansa ovat osa kokonaisuutta - elämänprosessia kasvua ja kasvussa aina jotain muuttuu ja prosessissa on aina liikettä ja muutosta...ja oikeastaan sitähän tapahtuu kaiken aikaa..ja kun muutos alkaa sisältäpäin se on varmasti omatekonen eikä ns. ulkoaohjautuva tapahtuma jossa toiset vaativat sinua muuttumaan VAAN sinä itse päätät kuinka paljon ja mitä elämässäsi muutat-jos muutat...ja miten siihen suhtaudut..
...elämä on parasta ja TOTTA vain tässä hetkessä - ja nautittavaksi tarkoitettu - keskeneräisenäkin - hyvää elämää...nämä ovat omia ajatuksiani ja totta itselleni...JA kaikista ohjeista huolimatta ...sinun elämäsilangat ovat sinulla...ja sinä, ei edes aarrekartat päätät mitä elämässäsi tapahtuu - tai jää tapahtumatta ...ns. pyhä yksinkertaisuus on usein parasta...ELI paras ja aito kartta meillä sittenkin on sisimmässämme...ja vain sinä tiedät mikä on sinulle parasta...oma totuuteni tässä asiassa on että kaikki tämä on itseni ja LuojaJumalani välillä..ja hänet löydän sisimmästäni..ja siinäkin on itselleni vielä jätetty vapaa tahto... Smiley.smitten  Smiley  angel

jostain syystä - mulle nousee tässä mieleeni sellaisen ainakin90-luvulla olleen bändin nimeltä A-ha - niin niiden yhden biisin sanat eli: "....Someday when my crying is done
I’m gonna wear a smile and walk in the sun
I may be a fool but till then, darling, you never see me complain
I’ll do my crying in the rain ..."
  voi olla että laulan niitä nyt ihan itselleni....nuku hyvin ja enkelit untasi vartioikoon t.Rakkaudenliekki angel smitten

Jadeaniaa lainaan: "Elämän salaisuus ei piile siinä, mitä sinulle tapahtuu, vaan siinä mitä teet sillä mitä sinulle tapahtuu ..."

jk.klikkaa kuvaa saat sen isommaksi  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 05.03.2007 04:19:48 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #37 : 05.03.2007 08:26:42 »

MITÄ VÄHEMMÄN YRITTÄÄ ns. väkisin saada aikaan jotain tiettyä tulosta, sitä enemmän maailmankaikkeudelle jää mahdollisuuss yllättää sinut

*Tuokin pitää muistaa. Kirjoitetaanko yhdessä kirja "Maailmankaikkdeuden toimintaohjeet eksyneille?"  Grin
....siitäpä voisi hyvinkin tulla The bestseller number one!...ja johan täältä sivuilta löytyy 10001 toimintaohjetta, ja ilman näitä ohjeita voisi tässä itsekukin eli allekirjoittanutkin "olla pyörimässä  Shocked  crazy2 näköisenä ja oloisena jossain "uppo-oudolla" topicilla - onneksi aina on paikalla "joku kuka huutelee kotiin tai muuten ohjaa tieltä eksyneen" oikeaan suuntaan  Grin SIIS..mestari-ajatus ^Soul´s Adventure^  ... Grin  smitten
« Viimeksi muokattu: 05.03.2007 08:30:50 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #38 : 05.03.2007 08:40:02 »

Minkä voi kun on kirjailijaluonne.. ja tässähän oli KARTASTA kyse: MAP.
No niinpä - hauska ajatus  että karttaa tehdessä EKSYY kartalta...vaan se kyllä ainakin minulta käy - eikun otsaan merkki -"olen tässä" ... Grin ja matkalla eli kokemuksia keräämässä pisteestä a - pisteeseen b....ja pisteestä a lähdin jo" muutamat" vuosikymmenet ja isot rapiat päälle sitten ja pisteeseen b...on joltisenkin pitkälti matkaa vielä.... Grin ja tätä " heart-mind-mappia" voisi sitten tarjota vaikka "enrico-sivuille" ja siellä voisi sitten kysellä " että kerro kartta missä olen menossa?" ....lähti runoratsu minulla laukkamaan saatuaan pienet huumorinkukkamaistiaiset - heti aamusta... 2funny
« Viimeksi muokattu: 05.03.2007 08:42:27 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #39 : 05.03.2007 08:44:54 »

Souls Adventure.
YES just  INDEED !!!! smitten itseasiassa juuri näissä ajatuksissa sinun nimimerkkiä kuulostelin yönhetkinä - että  Smiley hyssykät kuitenkin!
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #40 : 05.03.2007 08:48:30 »

.... smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #41 : 05.03.2007 10:24:12 »

smitten Cheesy Wink
Omahuone - Aarrekartta opastaa unelmiin
Aarrekartta on työkalu, joka auttaa toteuttamaan unelmia. ...
Joskus kaikkein hyödyllisimmiksi saattavat Harjun mukaan osoittautua juuri ne unelmat, jotka eivät toteudu, koska niitä pohtimalla ihminen oppii itsestään paljon. Harju sanoo, että aarrekartan toimimattomuuden syyt ovat yleensä asenteellisia. Aarrekarttaan ei ole uskottu alunperinkään eikä sillä ole ollut mahdollisuutta toteutua, koska mieli ei ole ollut ratkaisuille vastaanottavainen. Aarrekarttaan on toisaalta saatettu suhtautua liian vaativasti (mulle nyt se mies!). Unelman tulisi kuitenkin antaa toteutua omalla tavallaan eikä siihen saisi takertua liiaksi!
Lainaus
Lähetetty: tänään kello 01:24:09Kirjoittanut: Rakkaudenliekki
.... ja siirrän tänne kirjoitukset tästä aarrekartta aiheesta tuolta uusi yleinen...
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11896.msg128263#msg128263

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11896.msg128271#msg128271

Lainaus
Lainaus käyttäjältä: *Hittunen* - 17.02.2007  17:24:13
"Jos joudut kärsivällisyystestiin, olet lähellä unelmasi toteutumista"... wau, sittenhän olen melkein perillä! 


...yes...ainakin itselleni ovat olleet olleet juuri merkittävimpiä kohtia nämä jumitukset eli esteet - niiden kanssa saattaa mennä pitkäkin tovi - että itsepäinen egomme osa suostuu "näkemään, kuulemaan ja ymmärtämään /hyväksymään" mistä on kyse, egolle tyypillisiä reagointeja on " en tajua mitään, olen ihan pihalla, tämä on yhtä huuhaata koko juttu - ym joilla pilkata tai ivata tai aliarvioida olemustamme kunnes totuuden ääni-sisimpämme ääni saa lopulta äänensä kuuluville, se  ääni olemuksessamme joka ei moiti, ei ivaa, ei tuomitse, ei arvostele eikä arvioi,  ei itseämme eikä toisia, ei edes egoa - vaan antaa asioiden tulla tietoisuuteen kaikessa rauhassa ja juuri sen kokoisina ja näköisinä kun ne todellisuudessa ovat elikkäs TÄYSIN ILMAN DRAAMAA joka on egon bravuurijuttuja...  - ja kun niin lopulta käy ja asia on ns.valmis tulee olo - että voi yhden kerran...tässähän tämä vastaus on ollut-koko ajan , ihan nenäni edessä-tai nenäni ympärillä... Grin...usein on ollut eli lähes aina on olluit niin että se mitä eniten vastustaa - antaa 10 pisteen vihjeen... Grin  smitten
« Viimeksi muokattu: 05.03.2007 11:02:57 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #42 : 05.03.2007 10:52:03 »

Voiko aarrekartta mennä pieleen? Että unelmien talossa katto vuotaa, että unelmien miehessä on taas joku ongelma (tai rakkaus loppuu), ja niin edelleen? Milläs sen estää.

...no voisiko olla ETTÄ näin käy jos onnistuukin tekemään sen ns.egokarttan eli "viimeisimmät tämä on pakko saada ja viimeistään heti-kartan" ? eli jos/kun yrittää väkisin eli manipuloi suorastaan ja tarkkaan määrittelee että sitä tai tätä tai tuota ominaisuutta...en usko että todellisten oikeitten unelmien talossa katto vuotaa ja jos/kun niin käy niin siinähän on jälleen itselleen oppimisen paikka ELI missä menee pieleen esm tämän kertaisen unelmien mieheni kanssa - ja mikä se ongelma on ja kenessä se ongelma oikeastaan on - ja mihinkäs minä "tämän unelmamiehen-suhteen" tilasinkaan, kun tarkemmin asiaa ajattelen - ja oliko kuitenkin niin, että hän  kenen  luulin olevan "se oikea" soitti jo varoituskelloja tullessaan TAI sitten sisimpäni soitti MUTTA en kumpiakaan kuullut tai suostunut reagoimaan niihin - vaikka kuulinkin...

Sinänsä rakkaus ei lopu - vaan totuus paljastuu eli että tuli jälleen hämänneeksi itseään - puhuneensa itsensä ympäri "tähänkin suhteeseen" siis jos /kun se on osoittautunut ongelmalliseksi - ja toisaalta mitä ne ongelmat on - onko ne järjestettävissä olevia asioita VAI todella jotain sellaista eli toinen talloo sinun sielusi kammariin lantasaappaat jalassa...että rakastumiseksi minäkin sitä ensin luulin...rakastuminen ja rakkaus on , minun näkökulmasta, aivan eri asiat...

Ja  mitä olettaa rakkauden olevan ja mitä ei tapahtuisi että suhde osoittautuisikin unelmien suhteeksi...itse asiassa itselleni kaikki on rakkautta - sielun näkökulmasta - MUTTA kaikkia ihmisiä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen...ei vaikka kokisikin hänen kanssaan suurta romanttista tai jopa sielujen välistä rakkautta...voi olla niin ettei kumppanuudesta silti tule mitään...etäisyys on tässäkin 10-pisteen vihje smitten  eli mitä mahdollisesti yrittää tai mahdollisesti haluaa itseltään peittää tai salata itsestään itseltään - sukeltamalla tähän ongelmasuhteiden viidakkoon tai oletettuihin sellaisiin... smitten
« Viimeksi muokattu: 05.03.2007 10:55:37 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #43 : 05.03.2007 11:20:53 »

Lähetetty: tänään kello 10:04:14Kirjoittanut: ^Soul´s Adventure^
Ja kaikkea kun saa pyytää, niin miksei ehjää, toimivaa taloa 


Aivan....
Kokemuksesta itsekin kirjoitan , että on tullut tai pitkään luulin että on tullut lunta tupaan ikkunoista ja ovistakin... vaan aikansa se ottaa että oivaltaa mistä ne vuotavat reiät synty - ja omalla kohdallani ne tuli " uskomuksista joiden mukaan määrittelin sen itselleni täydellisen kumppanin" ja " sen sain aina mitä perimmiltään tilasin - eli havahduin jonain hetkenä etten mitenkään ollut valmis kestävään suhteeseen" senvuoksi että olin itse itsellenikin vielä arvoitus niin monessa asiassa JA parempi oli tuntea itseään ensin , ennenkuin lähtee rakentamaan parisuhdetta - tai tietenkin voi molemmat tehdä yhtäaikaa - vaan jos ja kun voi valita niin helpommalla pääsee kun aloittaa itsestään... eli kun oikein kovasti etsin sitä täydellistä unelmamiestä - niin taustalla olikin ajatus että se toimii juuri päinvastoin ELI että latasin niin kovat vaatimukset ettei sellaista todellisuudessa ollut - ja tiesin jo etukäteen että ongelmia tulee ja löytyy - JA sitähän olin toivonutkin ETTEN vain huomaisi että "yes tämähän toimii - ja nyt on otettava askeleita toista kohti JA laskettava häntäkin hieman lähemmäs"...eli lähestymisen estämis kaava se oli - ainakin minulla  smitten smitten

^Soul´s Adventure^  minä kyllä ajattelen ettei ratkeamattomia ongelmia ole - vaan ne osoittautuu joksikin muuksi eikä ongelmiksi - esimerkiksi asioiksi jotka täytyy oppia hyväksymään itsessään - ja tehdä niille minkä voi ja... olisiko mitä jos ja kuin tekisikin kartan mitä varten etsin ja etsin - enkä löydä....ja toisaalta halkeamat ja vuotavat katot  ja vähän rapistuneet pinnat NIIN itsessä kuin toisissa - myös kummppanissa NE OVAT inhimillisyyttä ja itse asiassa kun tarkemmin katsoo ja oikein pysähtyy niin saattakin kertoa jostain ihan muusta kuin ongelmasta - ett'ä jos muutan asennettani, niin mitä nämä olettamani ongelmat ovat - ja kertoisivatko ne jotain uutta kun luopuisin sanoita täydellinen ja ongelma - sikäli kun hän ei marssinut sieluusi ne saappaat jaloissa - - kas värisevää sielua ei saa tallata, T. Taberman
« Viimeksi muokattu: 05.03.2007 11:32:27 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #44 : 05.03.2007 11:43:08 »

 aito kartta meillä sittenkin on sisimmässämme...ja vain sinä tiedät mikä on sinulle parasta...oma totuuteni tässä asiassa on että kaikki tämä on itseni ja LuojaJumalani välillä..ja hänet löydän sisimmästäni..ja siinäkin on itselleni vielä jätetty vapaa tahto...(lainaus rakkaudenliekiltä)

niin vielä kun uskaltaisimme aina kuunnella tuota sydämmestämme löytyvää karttaa. joskus tuntuu että sitä karttaa on vaikea uskaltaa löytää...saati joskus jopa kulkea. mutta hienosti rakkaudenliekki asian ilmaisit.. smitten
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: