Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aarrekartan teko  (Luettu 102338 kertaa)
0 jäsentä ja 32 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #75 : 15.06.2007 23:25:42 »

Joku foorumilainen teki aarrekarttansa
tietokoneelle; taustakuvaksi tai jotain = ?
- kukahan tämä henkilö oli = ?

No mm. minä olen tehnyt sen tietokoneelle ja työpöydälle. Sen jälkeen olen tehnyt kyllä uuden ihan kartongista ja paperista.
Olen samaa mieltä, että kartta kannattaa tehdä harkiten ja rauhassa.

Hei "Usvametsä"

Kuinka tietokoneelle tehty kartta toimi
verrattuna perinteiseen tapaan
- oliko tekeminen hauskempaa / helpompaa / tmv.

Kumpaa tapaa suosittelet muille

Itse olen kallistunut perinteiseen, eli kartongille
ja kuvien ja tekstien etsiminen lehdistä ymv.
- koen siten paremmin alitajunnan kautta tehdyn asian



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #76 : 15.06.2007 23:58:36 »

Aarrekartaan ei minusta vaadita kuvia. Omat aarrekarttani ovat toteutuneet ihan ilman kuviakin, mutta silloin täytyy pitää mielikuvaa yllä ^__________^ Se helpottaa aarrekartan toteutumista. Jos mielikuvitus ei tunnu tarpeeksi voimakkaalle, kuvat ovat mainio apu. Niitä voi palailla aina selailemaan ja tutkimaan kun siltä tuntuu.

Aarrekarttaan olen itse kirjoittanut mahdollisimman tarkkaan mitä haluan ja eteenkin mitä tarvitsen. Sen jälkeen olen asettanut sen näkyvälle paikalle ja pitänyt mielikuvaa yllä. Mielikuvani ei välttämättä ole toteutunut juuri sellaiseaan, mutta se on auttanut minua keskittämään energiani itse asiaan.

Sanotaan, että mitä tarkemmin aarrekartan kirjoittaa, sen parempi. Tärkeintä on kuitenkin itse uskoa siihen, että se mitä haluat tulee elämääsi, koska sinulla itse asiassa on se jo. Täytyy vain odottaa, että se muotoutuu materian tasolle tai toisin sanoen löytää sinut. Maaplaneetalla asioiden toteutumiseen vaikuttaa paljon myös aika. Siksi onkin hyvä, ettei aarrekarttaan aseta mitään aikarajoja - tällöin toiveet voivat toteutua kaikessa rauhassa. Eri asia on sitten, jos aarrekartta tehdään avuksi esimerkiksi sopivan asunnon löytämistä varten, koska muuton on tapahduttava huhtikuun loppuun mennessä.

Jokainen voi tehdä omannäköisensä aarrekartan. Sen voi tehdä paperille, mutta jos jaksaa ja haluaa, sen voi tehdä ihan pääkoppansa sisällekin ajatuksilla Wink

Minulla aarrekartat ovat toimineet erittäin hyvin! Muistan, kun tein Kuopiossa asuessa aarrekartan uudelle vuokra-asunnolle, jonka määrittelin tosi tarkkaan. Yksi määritelmä oli, että asunnon pitäisi olla keskustan lähellä, kävelymatkan päässä, sillä en omista ajokorttia tai polkupyörää. Noooooooh.... enpä sitten tarkentanut, että minkä kaupungin keskustaa tarkoitin ja päädyin Lahden keskustan lähelle! Grin Mutta, se oli kyllä oikea suuntakin - aarrekartta tukee minusta meidän sielumme valitsemaa tietä mahdollisimman hyvin. Ainakin minulla se on tehnyt niin.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2008 23:14:28 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #77 : 16.06.2007 20:00:36 »

Aarrekartan teko oli hauskaa sekä tietokoneella, että ihan käsin paperista ym. rekvisiitasta värkkäämällä.
Siinä on varmasti perää, että sen mitä toivoo, toivoo sitten tarkkaan. Että mielessään miettii nyt sitten vaikka sen, että mihin kaupunkiin sitä haluaa nimenomaan asettua.    Minulla tuppaa olemaan ne toiveet välillä liian ympäripyöreitä. Ikäänkuin ei muka kehtaisi toivoa jotain ja siitä syystä ne ihan kaikki toiveet eivät ole toteutuneet. Mulla on viimeksi tehty kartta täynnä itseni kuvia eri tilanteissa, kuten kuntosalilla ja uudet vaatteet päällä jne. Silloin kun tein sitä karttaa, oli itsetuntoni jossain todella syvällä. Sen kartan teko oli mulle aivan terapiaa, että sain nähdä itseni edes kuvissa onnellisena ja menestyvänä. Sillätavalla kartta on toiminut, että itsetuntoani olen saanut kohotettua ihan rutkasti, olen laihtunut ja saanut väriä poskiin. Poissa on se valtava masennus, mikä viime marraskuussa vielä minua ahdisti.
Smiley
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
julyette
Vieras
« Vastaus #78 : 17.06.2007 07:26:10 »

  Minulla tuppaa olemaan ne toiveet välillä liian ympäripyöreitä. Ikäänkuin ei muka kehtaisi toivoa jotain ja siitä syystä ne ihan kaikki toiveet eivät ole toteutuneet. Smiley

 
  Minulla esiintyy tuota perisuomalaisen typerää nöyristelyä kanssa. Ei kehtaa toivoa mitään isompaa ja kartasta tulee semmonen riisuttu versio  Angry  Ja lisäksi nousuneitsyenä saivartelen ja analysoin toiveita ja karttaa niin ettei se juuri koskaan edes  valmistu.  Sad 

Mutta silloin kun olen saanut kartan valmiiksi, on siitä aina jollakin tapaa toteutunut se perusydin, punainen lanka. Tosin ei aina sillä tavalla kun asiaa tilatessa itse ajattelin  Huh
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #79 : 17.06.2007 11:29:37 »

No niin..... revin sitten aarrekarttani. Kun luin näitä kirjoituksia , aloin miettiä, että onko ne asiat siinä kartallani aivan puhtaasti ja oikeesti minun, vai jonkun muun toiveita. Tuli niin epävarma olo, että päätin tuhota ne ja ottaa vähän aikalisää ja miettiä asiat uusiksi.  buck2

Nyt on mieleni vähän hämmentynyt,  crazy2, mutta toisaalta taas  helpottunut  Huh
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #80 : 17.06.2007 12:33:08 »

No niin..... revin sitten aarrekarttani. Kun luin näitä kirjoituksia , aloin miettiä, että onko ne asiat siinä kartallani aivan puhtaasti ja oikeesti minun, vai jonkun muun toiveita.

Hei "Usvametsä"


Oli aarrekarttasi "päivityksen" aika
- oivalsit asian,
jonka voit korjata uuteen tulevaan karttaasi
- tälläkin oli opettava tarkoitus

Tulevaan karttaasi tulee sitten sinun omia ajatuksia ja toiveita


Itseni piti ensin suuttua itselleni "tarinateatteri auttoi",
ennenkuin sain karttaani juuri niitä oikeita ajatuksia ja ajatuksia
- suuttumuksen jälkeen laitoin mm.


* Minullakin on oma elämä *
* Oma elämä hallintaan *
* Olen rakas ja rakastettava *


(http://www.altered-states.net/mboard/images/smilies/sun.gif)

Aurinkoisia kesäpäiviä sinulle
- sadepäivinä voit perehtyä aarrekarttasi tekoon



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #81 : 17.06.2007 12:36:45 »

Usvametsä, jos haluat ihan totaalisesti puhdistaa tuon aarrekarttasi, suosittelen, että poltat sen. Tuli puhdistaa kokonaisvaltaisesti ja voit aloittaa aarrekartan teon jälleen puhtaalta pöydältä.

Muistakaahan, kun teette aarrekarttaa, että maailmankaikkeus antaa teille tasan sen verran ja sellaisia asioita, joita ITSE uskotte ansaitsevanne. Jos oikeasti unelmoi kartanosta, muttei usko olevansa kuin mökkipahaisen arvoinen, silloin saa en mökkipahaisensa - tai ainakin jotain siihen viittaavaa Wink Universumi ei tee tässä poikkeuksia. Vaikka se näkisi sydämesi suurimman toiveen, mutta jos et itse uskalla nostaa sitä esiin rohkeana, on aika epävarmaa, että se toteutuisi koskaan. Mehän tiedostamattamme luomme itse nuo asiat, joita aarrekartassa toivomme.

Eli rohkeutta ja mielikuvitusta peliin! Aarrekarttaan saa ja oikeastaan pitääkin kirjoittaa ne villimmätkin unelmat ja kuvitelmat, joita tarkastellessa järki sanoo, että "tuohan ei tasan tarkkaan tule ikinä toteutumaan, täysin mahdotonta!" On  pidettävä mieli avoimena ja oltava valmis ottamaan asiat vastaan.

Aarrekartan pääydin on siinä, että uskotaan sinulla jo olevan kaikki se, mitä toivot. Pitää vain odottaa, että se otata fyysisen muodon. Aivan kuten edellisessä viestissä sanoinkin.
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #82 : 17.06.2007 13:31:19 »

Hei Elämänilo ja Athamaarit !
Kiitos teille viisaista neuvoista ja kannustuksesta.
Tällähetkellä pääni on kuin mehiläispesä, sillä yhtäkkiä sain hirveästi virtaa ja aloin tekemään työpaikkahakemusta ja uudistamaan CV:täni.
Smiley
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #83 : 17.06.2007 16:46:25 »

No niin..... revin sitten aarrekarttani. Kun luin näitä kirjoituksia , aloin miettiä, että onko ne asiat siinä kartallani aivan puhtaasti ja oikeesti minun, vai jonkun muun toiveita. Tuli niin epävarma olo, että päätin tuhota ne ja ottaa vähän aikalisää ja miettiä asiat uusiksi.  buck2

Nyt on mieleni vähän hämmentynyt,  crazy2, mutta toisaalta taas  helpottunut  Huh

Hei Usvametsä joko tuhosit  eli laitoit roskiin ne silput -  Huh


Jos et kiikuttanut vielä jätteisiin..

Oloasi voisi helpottaa - kun otat ne esille  ja katselet josko niistä voisi vaikka yhden palasen käyttää jos vielä teet uuden - sillä silppuamisella - repimiselläkin on tietty tarkoitus - sehän on kuin tarotkortin tower - missä rakenteet ja kaikki menee uusiksi - että enpä ihmettele jos olosi oli hämmentynyt - ja energiat hetken aikaa sikinsokin - mahdollisesti ...
Vaan ei ole maailmanlopun asia jos jo tuhosit silput - sitten on sinulla puhdas pöytä - ja toisaalta hyvä sekin - ihan rauhassa katsoa - että mitä oikeasti haluaa " kartallensa - ja mitkä oikeasti ovatkaan niitä aarteita" ... mielenkiintoista josjakun kuulostele tuota sanaa aarre .... Wink ...että mitä siihen liittyykään .... Shocked

MUOK. Lisään vielä tämän - olen AthaMaaritin kanssa samaa mieltä polttamisesta - paras tapa vapauttaa energiat - on polttaminen - se puhdistaa .... itse aina välillä siivoan kaappeja ja poltan töitä sekä piirrettyjä ja kirjoitelmia -  ja hyvää tekee  smitten
Lainaus
Lähetetty: tänään kello 12:36:45Kirjoittanut: AthaMaarit
Usvametsä, jos haluat ihan totaalisesti puhdistaa tuon aarrekarttasi, suosittelen, että poltat sen. Tuli puhdistaa kokonaisvaltaisesti ja voit aloittaa aarrekartan teon jälleen puhtaalta pöydältä.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2007 16:57:58 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #84 : 17.06.2007 17:30:02 »


Hei Usvametsä joko tuhosit  eli laitoit roskiin ne silput -  Huh
Jos et kiikuttanut vielä jätteisiin..
Oloasi voisi helpottaa - kun otat ne esille  ja katselet josko niistä voisi vaikka yhden palasen käyttää jos vielä teet uuden -

No itseasiassa yhden palasen siitä kartasta kyllä säästin. Nimittäin tällaisen enkelin viestin: (loput meni roskiin, en polttanut, kun ei ollut sellaista mahdollisuutta.)

" Itsekurin kautta tulee vapaus.
Ainoastaan itsekurin avulla pystyt täyttämään elämäntehtäväsi.
Itsekuri on avain täyttääksesi kohtalosi.
Älä koskaan tarjoa apua, joka vähentää ihmisen voimaa.
Älä koskaan vaadi saada antaa apua, jota luulet jonkun tarvitsevan.
Anna apua tarvitsevan tietää mitä voit tarjota -
kuuntele sitten, mitä hän haluaa;
näe ja ymmärrä mitä hän on valmis vastaanottamaan."


Tämän viestin aijon siirtää myös seuraavaan karttaani, kunhan sen aika tässä jonain päivänä on sitten "syntyä".
Tämä itsekuri on mulle ollut kautta-aikojen sellainen kompastuskivi. On niin mahdottoman helppo antaa itselleen periksi ja tyytyä siihen helpompaan ratkaisuun. Täytyy aika-ajoin muistuttaa itseään, että päämäärätön haahoilu ei johda oikein mihinkään. Sitten on tuon avunannon kanssa myös sellaista, että tuppaan antamaan esim. lapsille liian helposti vastauksia, enkä anna heidän itsensä yrittää ratkaista jotain tilannetta.
  Huh
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #85 : 18.06.2007 10:22:48 »


Hei Usvametsä joko tuhosit  eli laitoit roskiin ne silput -  Huh
Jos et kiikuttanut vielä jätteisiin..
Oloasi voisi helpottaa - kun otat ne esille  ja katselet josko niistä voisi vaikka yhden palasen käyttää jos vielä teet uuden -

No itseasiassa yhden palasen siitä kartasta kyllä säästin. Nimittäin tällaisen enkelin viestin: (loput meni roskiin, en polttanut, kun ei ollut sellaista mahdollisuutta.)

" Itsekurin kautta tulee vapaus.
Ainoastaan itsekurin avulla pystyt täyttämään elämäntehtäväsi.
Itsekuri on avain täyttääksesi kohtalosi.
Älä koskaan tarjoa apua, joka vähentää ihmisen voimaa.
Älä koskaan vaadi saada antaa apua, jota luulet jonkun tarvitsevan.
Anna apua tarvitsevan tietää mitä voit tarjota -
kuuntele sitten, mitä hän haluaa;
näe ja ymmärrä mitä hän on valmis vastaanottamaan."


Tämän viestin aijon siirtää myös seuraavaan karttaani, kunhan sen aika tässä jonain päivänä on sitten "syntyä".
Tämä itsekuri on mulle ollut kautta-aikojen sellainen kompastuskivi. On niin mahdottoman helppo antaa itselleen periksi ja tyytyä siihen helpompaan ratkaisuun. Täytyy aika-ajoin muistuttaa itseään, että päämäärätön haahoilu ei johda oikein mihinkään. Sitten on tuon avunannon kanssa myös sellaista, että tuppaan antamaan esim. lapsille liian helposti vastauksia, enkä anna heidän itsensä yrittää ratkaista jotain tilannetta.
  Huh

KIITOS USVAMETSÄ
" Itsekurin kautta tulee vapaus.
Ainoastaan itsekurin avulla pystyt täyttämään elämäntehtäväsi.
Itsekuri on avain täyttääksesi kohtalosi.
Älä koskaan tarjoa apua, joka vähentää ihmisen voimaa.
Älä koskaan vaadi saada antaa apua, jota luulet jonkun tarvitsevan.
Anna apua tarvitsevan tietää mitä voit tarjota -
kuuntele sitten, mitä hän haluaa;
näe ja ymmärrä mitä hän on valmis vastaanottamaan."

....juuri näitä sanoja - olen hakenut - tietämättäni - ja tässä ne nyt ovat - KIITOS laitan itselleni myös näkyville...... ITSEKURI myös itsensä suhteen - ei riitä se että haluaa ja tahtoo - on otettava askeleita - ryhdyttävä toimeen ....   Kiss smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #86 : 29.06.2007 13:31:44 »

Mitä te täsmälleen haluatte aarrekartalla?

Itsellä ei ole toteutuneet tietyt asiat ulkoisesti vielä, tosin.. ovatko ne ihan välttämättömiä.. mielentilaa voi aina kokea vaikka olisi sama kämppä tai hieman uudempi, sama työ tai hieman toinen, töissä tai ei töissä; ehkä parhaiten matkalla.

Mutta siis jos IHAN ideaalioloissa olisi - kehittäiskö se taas henkisesti - niin saattaisi mennä - muun kuin suhteen kannalta vai senkö myöskin - vuosia vaikkapa 3, 4 tai 5. Olenko ihan varmasti sitten onnellisempi vai nyt? Miksei ihan just nyt. Siksipä tietyiltä tarpeilta on ehkä mennyt terä - tai se kiukku jos se ei ole nyt. Ehkä ne asiat tulevat tosiaan jossain vaiheessa myöhemmin. Aina ei jaksa kaivatakaan.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #87 : 07.01.2008 22:16:13 »

Hei kaikki!

Tein itselleni aarrekartan viime toukokuun tienoilla, ja se toimi loistavasti: tärkein sen sisältämä toive toteutui jo muutaman viikon kuluessa!  smitten

Nyt aarrekartta vaatisi joiltakin osin hieman tarkennusta ja hienosäätöä. Oletteko vastaavassa tilanteessa todenneet parhaaksi tehdä kokonaan uuden kartan vai pelkästään tehdä muutoksia vanhaan? Olen aika tyytyväinen vanhan kartan visuaaliseen ilmeeseen, eli siinä mielessä olisi sääli heittää sitä menemäänkään...  Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #88 : 07.01.2008 22:35:46 »

Tervehdys miumiu Smiley

Itse tekisin kokonaan uuden. Ja usko pois silläkin on iso energinen merkitys - että rohkenee luopua "siitä vanhasta" tehdä uuden ja melko varmasti saatat jopa yllättää itsesi löytämällä " sen jutun joka sinut saa töpinöihin" tähänkin - suurella mahdollisuudella tämän uuden kartan visuaalinen ilme on vielä paremmin kohdallaan ... jokatapauksessa se mikä syntyy kertoo jotainn oleellisen tärkeää siitä mikä on luomisvireesi , onko esteitä, mitä tehdä esteille, mikä saa sinut syttymään, innostumaan, kiinnostumaan, suorastaan intohimon paloon  Cheesy

Kartan henkinen ominaisuus on sekin että luo näkyville sen mikä just nyt on olemassa ( ovella odottamassa, mikä jonossa, mikä hieman kauempana tulossa , tulossa energiana) - ja kuvina, väreinä, tekstinä ja symboleina teet ne itsellesi  näkyväksi  ja lopulta konkreettisilla teoilla ja  maailmankaikkeuden avulla  Wink ne alkavat ilmetä arkielämässä, kunhan olet kartan kautta virittynyt " luomistaajuudelle"

... karttaa tehdessä voi tunnistella " mikä on jo oldfashonia" eli menossa pois ja kun oikein innostut niin anna " oman luovan jumalatteresi" yllättää sinut jollain huikealla idealla - sekin kuuluu minusta kartan tekoon että kokonaisuus muodostuu ihan siitä mitä materiaaleja valitsee , miten kartan rakentaa , kokoaa ja kasaa ( siinäkin on oiva paikka tutkailla itseään - että millainen luoja on nyt, pikkutarkka, suurpiirteinen, tai mikä tyyli puree juuri tällä hetkellä, tai jopa teetkö kartan tietokoneella, teetkö pienen  vai ison ymv. paljon vai vähän kuvia, ovatko  toiveet kartalla selkeitä vai jotain sinne päin  kertoo omasta luomisen voimasta todella huikeasti " kun asettuu kuulolle" ...

Ja miumiu - ihan hyvin voit tsekata niitä juttuja mitkä nykyisestä kartasta haluat siirtää uuteen - voihan niitä sitten uudistaa tai katsoa että millaiset kuvat nyt kuuluu karttaan  kuitenkin kertomaan jostain joka sinusta on vielä hyvä säilyttää ...

Nämä nyt miun ajatuksiani - uuden vuoden aluksi ... uusi kartta ... smitten

terveisin arkiviisuinen
« Viimeksi muokattu: 07.01.2008 22:42:14 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #89 : 07.01.2008 22:52:40 »

jatkoa vielä miu miu - älä heitäkkään pois vaan arkistoi; " päiväkirjaksi" , niitä on kiva katsella joskus myöhemmin, ja vanhoihin karttoihin voi liittää mukaan tekstiosan jossa kertoaa itselleen että mitä kartan aikana tapahtui, mitä havaitsi omassa luomisessaan, siinä miten tekee toiveista totta - ja mitä ei ehkä toteutunut ja mitä itse arvelee ETTÄ mitä varten ei - ja tuliko tilalle jotain muuta vieläkin hulppeampaa ja itselleen nk. parempaa ...  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: