Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aarrekartan teko  (Luettu 102392 kertaa)
0 jäsentä ja 36 vierasta katselee tätä aihetta.
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #90 : 10.01.2008 21:21:27 »

Kiitos Arkiviisu vastauksestasi.  Smiley

Kyllä minullakin ensimmäinen tuntemus oli, että tekisin kokonaan uuden kartan. Kai sitä laiskuuttaan vaan yrittää päästä vähän vähemmällä...  Wink Tahdon vain olla luonteeltani sellainen, että pyrin joissakin asioissa täydellisyyteen. Ja viimeksi kun tein aarrekarttaa, minulla meni siihen viikkokausia, kaikkien lehtileikkeiden ollessa sikin sokin pitkin asuntoa...kun halusin löytää juuri sen täydellisen kuvan symboloimaan haluamaani asiaa.  Grin

Mutta ehkä voisin yrittää tällä kertaa olla vähemmän kriittinen ja enemmän tehokas.  Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #91 : 10.01.2008 22:10:35 »

Kiitos Arkiviisu vastauksestasi.  Smiley

Kyllä minullakin ensimmäinen tuntemus oli, että tekisin kokonaan uuden kartan. Kai sitä laiskuuttaan vaan yrittää päästä vähän vähemmällä...  Wink Tahdon vain olla luonteeltani sellainen, että pyrin joissakin asioissa täydellisyyteen. Ja viimeksi kun tein aarrekarttaa, minulla meni siihen viikkokausia, kaikkien lehtileikkeiden ollessa sikin sokin pitkin asuntoa...kun halusin löytää juuri sen täydellisen kuvan symboloimaan haluamaani asiaa.  Grin

Mutta ehkä voisin yrittää tällä kertaa olla vähemmän kriittinen ja enemmän tehokas.  Smiley

Niinpä aarrekartan teko voikin yllättäin olla jotain muutakin  smitten


http://terapias.files.wordpress.com/2007/05/chakras2.jpg miumiu  smitten
Mie ymmärrän sinua enemmän kuin hyvin - , minä kanssa olen ollut
tai paremmin sanottuna olen aiemmin vahvasti toteuttanut sitä egon vaatimusta että kaikki piti olla ihan viimeiseen asti täydellistä ... ja sama toteutui  tietty myös aarrekartan teossa - kun antauduin ajattelemaan että jollen tee täydellistä   tickedoff  knuppel2  Cry ( mitä ihmettä se sitten kulloinkin olikin) niin asiat ei suju - ja siihen sitten kompastuinkin  ja jumituin kerta kerran jälkeen ... ilmeni esimerkiksi niin että luovuuden into ja luomisen ilo ja riemu katosi niihin täydellisyyden vaatimuksiin - ja se mikä oli alkanut sydämen intuitiosta muuttuikin suorittamiseksi JA se oli ja on varmin tapa kuolettaa luovuus, sponttaanisuus, intuition eli universaalin energian, synenergian , synkronoinnin ... läsnäolo .... voi voisin kerto monta tarinaa - ja kirjoittaa sivukaupalla kertomuksia elävästä "entisestä" elämästäni ... ja kuka siinä jäi häviölle - minä itse - eli tavallaan sidoin itse omat käteni  ...  ja energiaa kului juuri niinkuin sinäkin kuvaat
Lainaus
ja viimeksi kun tein aarrekarttaa, minulla meni siihen viikkokausia, kaikkien lehtileikkeiden ollessa sikin sokin pitkin asuntoa
...

Siitä suorittamisesta seurasi se etten enää kuunnellut sitä herkkää ja vilpitöntä sisäistä ääntä¨intuitiota kun EGO otti ohjat ja alkoi arvostella ja ohjaille tyyliin " ei tota , eikä tota, no toi nyt ei ainakaan - paas vähän tätä ja valitse tuo kuva - se näyttää niin hienolta ... ja samalla latasin tietyt symbolitkin täyteen nk.väärää energiaa

... nyt ymmärrän että kaikesta huolimatta NIIN sen kuului mennäkin että sitten jossain opin - ja havahduin että minä jopa suoritin henkisyyttä - noin laajemmassa mittakaavassa tarkoitettuna, vaan yhtäkaikki minusta aarrekartta on parhaimmillaan puhdasta luovaa ja uutta synnyttävää energiaa ~rakkauden energiaa ~henkisyyden ilmenemistä  Kiss     - joskus vain joutuu ensin katselemaan itseään  peiliin ( tässäkin ) - eli aarrekartan aarre ilmeneekin joksikin ihan muuksi kuin ne " toivotut konkreettiset asiat" ja aarteeksi ilmeneekin SE että oppii itsestään jotain paljon paljon arvokkaampaa kuin mikään aineellinen "voitto ja saavutus" - ja siinä on hengen ja aineen yhjdistyminen - ja vasta sen jälkeen voi olla vapaa ....  smitten

Niin että ja jotta kun tämän itsestäni havaitsi niin .... melko rosessi taasen - vaan siitä seurasi että uskaltaakin olla keskeneräinen ja epätäydellinen - ja juuri siitä saattaakin tulla sitä kaikkein kauneinta ja aidointa - että aloita vain aarrekarttasi; tee siitä seikkailu, tutustumismatka, itse muistan kuinka nautin kun tein ensimmäistä,aarrekartta tai kollaasityötä vapautuneena siitä että
" oli  löydettävä juuri se kaikkein paras kuva-symboli" ... se oli hauskaa, ja siitä rohkeudesta nautti, ja sen rohkeuden kun saa siirtymään arkipäivän elämään NIIN  aarrekartta on toteuttanut mitä huikeimman toiveen ...

Sinulle  smitten arkiviisuinen ja sori jos meni offiin ja "hiukka vakavaksikin  Wink ",  oli vain niin kiinnostavaa miten kirjoituksesi kolahti.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2008 22:14:34 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #92 : 23.01.2008 10:12:41 »

CHANDRA smitten  smitten  smitten aarrekarttaa pukkaa .....  Cheesy
http://www.coyotebones.org/photos/2007_04/20/IMG_4290.medium.jpg

ja tässä apujoukkoja http://www.computertimes.com/apr05Image59.gif

jaa http://www.angeleyes2.com/platinum6/pictures/images/qc/nov.jpg

http://www.zwani.com/graphics/princess_diva/images/032.gif  Grin

Chandra kirjoitti :
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss smitten smitten smitten smitten smitten

"Kyselin tuota asuntotilannetta ja hänpä näki minulla maaliskuun alussa uuden kodin!" Cheesy
"On katsonut noita muuttojani ennekin,ja paikat ovat aina olleet osuvia ja ajankohtakin suunnilleen.YES!!!!! Cheesy "

http://blogs.chron.com/mamadrama/archives/home%20sweet%20home.JPG


ETTÄ : http://atlanticneon.com/dont_worry_clock2.jpeg   smitten

Ja katsoppas täällähän se on jo - KOTIAVAIN - siis tuolla " allla"  Wink
« Viimeksi muokattu: 23.01.2008 10:17:32 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #93 : 24.03.2008 01:20:42 »



Hei Ystäväin


Elämäni "jumittaa"
- on uuden aarrekartan teon aika

* Minullakin on oma elämä *



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #94 : 30.03.2008 00:32:55 »

Nyt ihan pakko kirjoittaa tänne oma kokemus, uusin aarrekartan toteutuminen, josta olen ihan täpinöissäni! Grin Olen nimittäin huomannut, että mitä tiukemmin päättää haluata aarrekartan kohteen ja vielä kun määrittelee sille mihin päivään/ajankohtaan mennessä se toteutuu, niin mitä suuremmalla todennäköisyydellä asia tulee luoksesi siihen mennessä!

Minulla on ollut viimeisessä aarrekartassa, jonka tein ihan vain mieleeni,niinkin maallinen asia kuin Playstation. Uusi pleikkari ikivanhan tilalle, joka ei jaksa enää edes käynnistyä kuin 15 minuutin kovan yrityksen ja maanittelun jälkeen. Päätin, että haluaisin PS3:n maaliskuun loppuun mennessä - kun viimeinen päivä maaliskuuta tulee palkka, ostan konsolin itselleni ja se on osa synttärilahjaani. Hintarajaksi laitoin 400-430e, sillä tuon enempään minulla ei kuitenkaan ole varaa, vaikka käynkin nyt töissä. Tuolla hinnalla saisin ehkä käytettynä 40 gigabitin PS3:n, joka tosin ei pyörittä vanhoja pleikkaripelejä, joten minun pitäisi ostaa joskus hamaassa tulevaisuudessa myös Playstation 2. Siihen hienompaan versioon, 60gb pleikkariin, jossa toimivat myös (uudemmat) PS2 pelit minulla ei ole varaa, sillä käytettynäkin porukka pyytää niistä vielä 550-700 euroa tai enemmänkin, jos mukana on paljon pelejä, elokuvia tai muuta ekstraa.

Noh, netistä löytyikin muutamia mukavia kohteita, osa ihan huokeitakin, mutta mikään ei oikein napannut. Mietin yhtä kohdetta ja kun en osannut päättää kysyin intuitiolta neuvoa niinkin hienostuneen henkisellä tavalla kuin heittämällä kolikkoa Grin Kolikko sanoi, että "ei" ja ajattelin, että ehkä saan jonkun toisen mielessäni olevan kohteen halvalla, mutta ei. Kun myöhemmin palasin katsomaan KAIKKI halvat PS3:set olivat menneet ja jäljellä oli sikakalliita 60gb pleikkareita. Masensi, kun olin jo henkisesti ehtinyt valmistautua siihen, että pääsen pelamaan hyvällä onnella jo viikon sisään ja harmittelin, etten sittenkään ollut uhmannut kolikkoa (Grin) Netistä löytyi kuitenkin liike, jossa myytiin haluamaani pleikkaria 400 euroon ja ajattelin, että voisin maanantaina tilata sen itselleni.

Tänään tuli kuitenkin tuossa illasta fiilis, että jos sittenkin vielä katsoisin onko Huuto.nettiin tullut uusia PS3 kohteita ja olihan niitä. Ja sieltä se löytyi! Ihan uskomaton helmi! Aivan uusi konsoli 2 vuoden takuulla avaamattomassa pakkauksessa ja vieläpä 60gb versio - ja hintaa oli vain 319 euroa! Mietin, että nyt joko kusetetaan ostajaa tosi pahasti tai tämän konsolin täytyy olla varastettu, mutta myyjästä tuli niin hyvät vibat, että ostin konsolin. ...Tosin en ennen kuin varmistin asian taas intuitiolta, tarotkortilla tällä kertaa ja se suorastaan huusi,että olen idiootti, jos en osta konsolia Grin Sain myyjältä heti viestin maksuohjeineen ja viesti vain lisäsi luottamustani myyjän rehellisyyteen.

Oi! Olen niin onnellinen! ^__________^ En tiedä maltanko edes nukkua koko yönä, haha! Pleikkarin olemassaoloa on kuitenkin niin paljon kiittäminen asioista, jotka nyt ovat elämässäni pinnalla (kuten se oman sarjakuvan piirtäminen - en olisi ikinä tutustunut koko aasialaiseen tyyliin ilman pleikkaria) ja monista pelihahmoista on tullut eräänlaisia henkitason oppaita minulle, joten ihanaa saada uusi konsoli ja päästä taas pelaamaan!

Jee!

Tarinan opetus: Tiukka päätös siitä, mitä haluat ja mihin mennessä halua!

Minun simppeli "PS3, jonka maksan 31.3, korkeintaan 400e" tuotti näin hyvän tuloksen. Vahvistin aarrekarttaani vielä ostamalla PS3:n pelin valmiiksi, että sitten kun konsoli tulee minulle pääsen heti pelaamaan, vaikka ostohetkellä koko aarrekartta oli vasta muotoutumassa Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #95 : 30.03.2008 09:09:16 »

Pitää alkaa haluta jotain noin helppoa kuin playstation, eikä suuri kansainvälinen liiketoiminta.. joo, en tiedä pitäiskö päivittää oma aarrekartta, voishan sitä vilkaista.. mutta itse olen luopunut kamalan tiukoista toteutumisaikatauluista vaikka kumppanit bisneksissä ajattelee niin. Tuntuu usein että näinkin on ok.. kaikki ajallaan. Välillä tulee tilanteita ja henkilöitä poikkiteloin, tai oikeastaan useinkin, ja kurssi on pidettävä suorassa.. 2007 kartalla toteutui jotain koskien velat, ura, suhde..ystävät.. hmm..

jee..
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008 09:43:02 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #96 : 30.03.2008 12:27:09 »

Lainaus
Pitää alkaa haluta jotain noin helppoa kuin playstation, eikä suuri kansainvälinen liiketoiminta..

Aarrekarttaan ei tarvitse määritellä minkäkokoisia toiveet ovat. Playstation ei kuulosta järin ihmeelliselle, kalliille, suurelle ja maata mullistavalle toiveelle, jos on ammatti, vakituisessa työssä ja ansaitsee hyvin palkkaa, mutta minulle pätkätyöläiselle, joka saan vain 85% normipalkasta tässä muutaman kuukauden työajalta, jonka jälkeen putoan taas tuloiltani yhteiskunnan määrittelemän köyhyysrajan alapuolelle, pleikkari ei ole mikään helppo hankinta. Se vie kaupasta uutena ostettuna palkka-aikananikin vähintään puolet omaisuudestani ja loppuomaisuudella pitää maksaa vuokra, laskut ja syödä seuraavaan palkkapäivään.

Toiveen suuruus riippuu aina toivojasta Itsestään. Kuinka monelle kymmenelle, jos ei sadallekin miljoonalle ihmiselle niinkin arkipäiväinen asia kuin oma koti on aarrekartan suurin haave? Tai puhdas vesi, joka ei meille ole kummoinenkaan toive, kun on varaa vetää vessakin puhtaalla juomavedellä.

Eli toiveita peliin vain! Oli se sitten niinkin "maallinen ja pieni" kuin minun pleikkarihaave tai "suuri ja mahtava" kuten Wildin isot bisnessopimukset  Wink
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008 12:31:42 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #97 : 30.03.2008 12:36:05 »

Tuli tuosta Athamaaritin playsationista mieleen aika taaksepäin n.10-13 vuotta sitten kun tein aarrekartan johon toivoin järjestelmäkameran lisäksi hyvännäköistä ja mukavaluonteista urheilullista miestä.  Grin
En muista aikaa missä nuo molemmat sain, mutta sain kuin sainkin!  (Itseasiassa sain myös paljon enemmänkin kuin uskalsin silloin toivoa). Cool
Omassa kartassani oli siistissä sekasotkussa hyvin eriarvoisia asioita: elämäni rakkaus, uusi työyhteisö jossa olisin yhtä arvostettu työjäsen kuin muutkin, se kamera, itsevarmuutta itselleni jne.
Nyt törmään tähän aarrekartan tekemiseen jatkuvasti ja kun elämäni muutosten tarve on samansuuntainen kuin tuolloin kuin tein elämäni tähänastisen ainoan aarrekartan, täytyy kai tehdä toinen. reikihoidossakin hoitajani yht'äkkiä alkoi puhua että "pitäiskö sun tehdä kuule aarrekartta?" kai se tuli jostain ylhäältä se tieto.  angel
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #98 : 30.03.2008 15:01:33 »

Terve

kaikki haaveet ovat kaikille arvokkaita, sitä en tarkoittanut.. toivoin vain että olisin itse hieman vähempään tyytyväinen heh. No mutta samalla hetkellä kuin tein karttaa, taas olin kovasti yhteydessä 3 bisneskumppaniin ja sain potkua neuvoa yhtä (asuu muuten siellä missä Atha ennen) eli.. hassua tämä elämä. Ensin itse haluaa jotain, sitten tekee aarrekartan, sitten tulee muita jotka haluaa samaa. No voin sanoa että materiaalisissa asioissa kartta tukee tai toimii, siinä missä muutkin pyrinnöt. Joskus voi olla haluamatta niin paljon (mihin en pysty nähtävästi  2funny ) no joo. Hauskaa karttailua!

PS firmamme toimittaa myös vedenpuhdistajia heh heh eipäs mainosteta
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #99 : 30.03.2008 15:26:06 »

Hyvä muistutus takarajan asettamisesta ja hieno esimerkki Atha! Onnea! Täällä myös toteutunut edellisestä kartasta useita asioita, mutta huomaan, etten ole määritellyt niihin aikaa. Minulla myös oli vain kuvauksia listana muistikirjassa (näen ne toteutuneina itseni ympärillä). Paino on enää kiloa vaille toivomuksen mukainen. Tämän kanssa on mennyt ehkä puolisen vuotta ja ruokavalio muuttui melko itsestään hiukan. Hahmottelin toissailtana uutta karttaa jo.

Tajusin juuri, että olin poikkiteloin auton vaihtamisen kanssa syystalvella ja puhuttiin, että ainakin vuosi vielä sinnitellään. Olisi hyvä olla toivomukset tarkkaan mietittynä. Taisi olla toisen 'aarrekartta' sen verran vahvoilla, että pienen katastrofin seurauksena meillä on nyt toinen auto pihassa  Smiley . Hankinnassa ilmeni jälkeenpäin kaikenlaisia aikaisemmin toivomuslistalla olleita lisukkeita. Valinta muuttui sattumien seurauksena ja pakon edessä viime metreillä ja alkuperäisessä valinnassa ei olisi ollut lisäominaisuuksia. Aina vaan uskon vahvemmin tahdonvoimaan.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #100 : 05.04.2008 00:23:45 »

Aarrekartasta MTV3:n Helmessä:

http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/427175?uusimmat_kuudesaisti
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #101 : 12.04.2008 15:48:47 »

 Vs: Juuri tänään olen surullinen koska...
« Vastaus #175 : 11.04.2008 19:06:57 » Lainaus Muokkaa Poista 

--------------------------------------------------------------------------------
Innostuin itsekin tekemään aarrekartan. Siis elämäni ensinmäinen ja siitä syystä olen tätä ketjua seurannut.

Oiskohan siellä tapahtunut jokin lipsahdus vai oliko se oppiläksy. Tätä mietin ja omaa karttaani mietiskelin miten sen käy. Kolme minulle tärkeää asiaa ja aikaa puolivuotta. Ei se ota jos ei annakkaa, aarteet ovat sellaiset.

Voiko siinä tehdä erehyksen ihan noin vain?   
 
 Ilmoita valvojille    86.60.147.206 
 
 
 
AthaMaarit
Moderaattori
Astroholisti

Viestejä: 3170


*Athamaijos*

 
   
  Vs: Juuri tänään olen surullinen koska...
« Vastaus #176 : 11.04.2008 20:16:21 » Lainaus 

--------------------------------------------------------------------------------
Aarrekartan kanssa ei voi tehdä lipsahduksia. Aarrekartan tekeminen on täysin vapaata ja jos Maailmankaikkeus ei nyt anna joitain, niin sillekin on syynsä - syyt, jotka viimeistään kun kuolemme selviävät meille ja huomaamme, että itseasiassa olikin tämän tai tuon sielullisen seikan kannalta minulle hyväksi, etten saanutkaan sitä huvijahtia Välimerelle  Jos aarrekartan haaveet eivät toteudu voi YKSI esimerkkisyy siihen olla, että kyseinen henkilö on tullut tänne opettelemaan ehkä vähällä toimeen tulemista tai materiasta irti päästämistä.

Saattoihan minuakin intuitio varoittaa tuosta pleikkariostoksesta, mutta en ainakaan huomannut mitään. Jos en huomannut varoitusta, asia kyllä korjataan ja saan rahani takaisin. Ehkäpä rahani ovatkin nyt maailmankaikkeudella ikäänkuin säästössä ja saan petossyytekorvauksen juuri ennen suunniteltua Lontoon matkaa ja pääsen lähtemään matkalle riittävän mukavalla rahasummalla  Jos intuitio ei tarkoituksella varoittanut, se voi tarkoittaa, että maksan jonkun karman tai oppiläksyn ihan kirjaimellisesti rahalla ja mieluummin mie nyt uhraan päälle 300e kuin jätän jonkun tärkeän asian sielutasolle roikkumaan!

Aarrekartta kysymykset kannattaa jatkossa laittaa tuonne Aarrekartan omaan ketjuun, niin kaikki ne, jotka aarrekarttaa työstävät tai miettivät, löytävät vastauksia ja voivat osallistua aiheeseen 
 
 Ilmoita valvojille    tallennettu 

--------------------------------------------------------------------------------
"Vain ihmiset ilman syvällisyyttä pakenevat yksinäisyyttä. Sille, jolla syvyys on itsessään, on yksinäisyys portti maailmaan"
-Heuschele-
 
 
Kiitos huomautuksesta. Olin ajattelematon, mutta korjasin näin. Siis kävimme tällaisen keskustelun ja oikeastaan se kuuluu tänne.

Ajattelin katsoa kuinka kartta vaikuttaa, kun minulle on muutosta tulossa vasta syksyllä. Voiko näin aikaistaa tapahtumia. Sitten toinen juttu on minun ristiriitaisuus ja ajelehtiminen ( siis haluttomuus), korjaisiko tämä tilannetta.Voiko kartaa  käyttää itsensä  kehittämiseen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #102 : 12.04.2008 21:03:10 »

Ihanaa, Sekku, että jaksoit laittaa keskustelumme vielä tänne!

Kuten sanottua, aarrekartalla ei ole rajoja tai sääntöjä. Sitä voi käyttää siis myös Itsen kehittämiseen. Tietenkin oma päämääräsuuntautuneisuus omia toiveita kohtaan jouduttaa aarrekartan toteutumista, kun universumi näkee sinun todellakin haluavan sinne kirjaamisiasi asioita.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #103 : 15.04.2008 09:52:12 »

Korostin avainsanoja tummemmin, mutta muuten kartan visuaalinen ilme ei ole mitään "kuva hiekkarantsulta pinkillä kartongilla" vaan enemmänkin se näyttää jonkin noita-evankeliumin sivulta repäistyltä,  koskapa piirsin sinne muutamia merkkejä  (vaaka, tähti, lemniskata, vaunu ja tiettyjä astrologisia kuvioita) symboloimaan noita asioita sekä muutamia nataali-karttaani lähestyviä isoja transiitteja..Toisaalta näin kartasta tuli jollain tapaa itseni näköinen. Valitsemani paperikin on tavallinen A4, mutta osa erästä dokumenttia joka liittyy yhteen kartalla olevaan asiaan. Sitä paitsi en olisi ehtinyt mihinkään pahvikauppaan, koska lauseet valuivat paperille kuin itsestään ja minun oli saatava ne ylös heti!

Nämä symbolit ja lauseet yhdessä tekivät kartasta itseäni puhuttelevan, jollain tapaa ne avasivat lisää tuon kartan sisältämiä asioita ja ymmärsin mm. miksi juuri nämä neljä kuuluvat tähän samaan karttaan, ja miten ne liittyvät toisiinsa.

Tästä syystä pystyin antamaan kartalle NIMEN jonka alle nuo 4 asiaa kaiken lisäksi sopivat oikein hyvin..

Kirjoitin siihen myös jo tällä hetkellä olevat asiat ja tapahtumat/mahdollisuudet, jotka edesauttavat kartan toteutumista. (Etenkin kun itse olen pääosassa sysäämässä ainakin 3/4 asioista siihen suuntaan kuin tahtoisin)
Jätin karttaan myös tilaa kirjatakseni ne lähiaikoina kenties tulevat asiat/tapahtumat joista toivottavasti huomaan, että kartta alkaa vaikuttamaan..


Kuulostaa todella hyvältä, siitä tuli itsesi näköinen, olet siitä innostunut, syntyi uusia oivalluksia -
juuri noin sen pitää mennä!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #104 : 15.04.2008 10:08:13 »

Olen samaa mieltä Sidrikan kanssa - kartan tekemiseen ei sinänsä ole mitään tiettyä kaavaa, vaan perusohjeen löydettyään voi ryhtyä muokkaamaan sitä mieleisekseen. Vähän sama asia kuin tarotien tulkinnassa ja siinä, miten niitä nostelee pakasta - minä teen varmaan kaiken aivan väärin tarotoppeihin nähden, mutta siltihän tuo yhteys niiden kanssa näyttää pelittävän Grin Tärkeintä, että tekotapa kartan(kin) kanssa tuntuu omanlaiselle ja hyvälle.

Itse ostin eilen aarrekarttakirjan, johon kirjasin jo ensimmäisen haaveen pinkillä kynällä. Toteutuneet haaveet aion vetää sitten ylitse ja kun kirja tulee täyteen pyrin polttamaan sen jossain.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: