Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aarrekartan teko  (Luettu 102335 kertaa)
0 jäsentä ja 29 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #105 : 15.04.2008 15:32:07 »

Hei, Rapu76, maailmassa ei ole sellaista kuin sattuma - kaikki on järjestettyä erittäin hienovaraisesti ja tässä tapauksessa sinulle toiveittesi mukaisesti coolsmiley Nyt vaan pökköä pesään! Ahnehtimaan ei oikeastaan edes pysty, sillä Lähde, josta noita asioita ammennetemaan meille on rajaton ja ehtymätön.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #106 : 16.04.2008 09:48:34 »

Atha, ovatko nuo vain sanoja, kun muutama sata euroa on sinulle iso raha?

Eikö ehtymätön sammio sisällä pikemmin satoja tuhansia ja miljoonia?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #107 : 16.04.2008 16:36:34 »

Voi ei, oletpas sinä nyt jämähtänyt siihen minun muutamaan sataan euroon, ihmettelen kovasti miksi? Grin Eihän se itse elämän ja sen perimmän päämääräni, valaistumisen, kannalta ole oikeastaan yhtään mitään, mutta tämänhetkiselle elämäntilanteelle, NYT-hetkelle, se on iso raha. 5 vuotta sitten 300 euroa olisi ollut koko kuukauden omaisuuteni eli totaalinen menetys, vielä pahempi kuin nyt. Ehkäpä tulevaisuudessa 300 euroa on vaan pieni taskuraha minulle. Mutta tällä hetkellä se on minun nykyiseen elämäntilanteeseen ja tulonlähteeseen verrattuna edelleen iso summa rahaa.

Ole maailmassa, älä maailmasta. Tarkoittaa siis, että tässä maailmassa ja eri yhteiskunnissa on sääntönsä, joiden mukaan joutuu elämää, kuten se, että rahaa tulee ja rahaa menee ja ilman rahaa on vaikeaa tehdä oikeastaan yhtään mitään, kun talous pyörittää tätä maallista olemassaoloa. Tai se tosiasia, johon itse oen törmännyt, että jos sinulla ei syystä X ole aikuisikään mennessä ammattia olet epäkelpo yhteiskunnan jäsen ja syrjäytysmisvaarassa, vaikka todellisuudessa voin väittää olevani onnellinen, ehkä onnellisempi kuin moni muu, joilla on se ammatti ja (vakituinen)työpaikka ja jotka näin ollen ovat yhteiskunnalle kelpo kansalaisia. Sisimmällähän ei ole yhteiskunnalle väliä. Ei mitään väliä mitä sydämesi halajaa, paitsi silloin, jos se auttaa sinua jaksamaan ja tekemään töitä, olemaan ahkerampi, hankkimaan enemmän ja siten olemaan taas parempi yhteiskunnan jäsen Grin Tämä aarrekarttakin on yhteiskunnalle ja maalliselle maailmalle pelkkää joutavanpäiväistä haihattelua coolsmiley

Mutta! Pitää vain yrittää luovia tässä maailmassa sieltä välistä parhaalla mahdollisella tavalla. Ei enempää asiasta, sillä se ei kuulu tähän ketjuun ja tämä menee nytkin jo off-topic Grin

Tokihan universumin kassa on ehtymätön, mutta sen tulee noudattaa myös osaksi  Korkeimpien Tahtoa ja yksilön sielunsuunnitelmaa. Kuten sanottua, jos sinun elämäsi pääpoitti on elää köyhyysloukossa saamatta rahaa vaikka mitä tekisit, et saa sitä aarrekartallakaan, koska silloin se rikkoisi sinun tärkeää oppiläksyäsi. Siksi vissiin minäkään en juuri NYT tällä hetkellä saa sitä menettämääni rahaa, koska sillä on oma opetettavansa minulle.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2008 16:41:04 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #108 : 22.04.2008 18:59:53 »

Kartta alkaa toimia.  Aarteet nostavat päätään päivittäin.
Ne herättelevät itseään ja minä tunnustelen niitä. Tätäkö minä haluan ja onko päätös minun. Tarjottu on valmiita paketteja, mutta täytyy maistella miltä ne tuntuu. Hauskin vaihe on mielestäni juuri tämä.
 
Kaikkihan me jossain elämänvaiheessa tehdään tällainen toiveiden luettelo. Mielestäni me ei tulla ilman toimeen. Hyvällä lapsella on monta nimeä. Itsekin olen tätä hartaasti koko elämän tehnyt, mutta tyyli on erilainen. Piristävää ja tähän aikaan sopiva paperille rustaaminen ja sain olla taiteilija siinä ohella.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #109 : 20.08.2008 22:11:01 »


Hei Ystäväin

Aarrekartan teko kannattaa


Aarrekarttaani olin rakkaan mieheni keväällä kuvitellut ja tarkistuspäiväksi 3.7.
- aarrekarttani putkahti samana päivänä käsiini,
kun siivosin kotiani;
en voinut muuta kuin nauraa,
ettei tämä voi olla totta, mutta totta se vaan on

Kaikki muu karttani asiat ovat jo toteutuneet,
paitsi yhteinen koti vesistön lähellä,
joka on vielä hakusessa
ja Karibian matka kahdelle,
mutta meillähän on vielä aikaa



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #110 : 21.08.2008 10:40:04 »

No ei kyllä ihmeemmin toiminut ja tarkastuspäiväkin oli jo muutama kuukausi sitten. Työn suhteen en ihmettele, ettei mitään tapahtunut, koska en osaa sitä "unelmatyötäni" määritellä tarkkaan. Mut muut oli kyllä ihan selkeitä toiveita. Pitää kai keksiä jokin muu itsesuggestiokeino Smiley
Mitäs muita itsesuggestioita olisi?  idiot2 Minunkaan kartta ei oikein toiminut suurempien asioiden kohdalla. En jaksaisi väsätä uutta karttaa, ehkä se siksi ei toimikaan kun en usko siihen  crazy2

Hei Ystäväin

Teitkö karttaasi tosimielellä vai leikkimiellä?
- käytitkö kuvia vai sanoja enemmän
- olivatko toiveesi realistisia

Oliko karttasi paikassa, josta näit sen päivittäin?
- alitajuntasi aktivoituu,
kun asia muistuttaa sinua tavoitteistasi

Ajattelitko asioita tarkoin, kun karttaasi teit
- kuuntelitko omaa sisäistä ääntäsi
- päästitkö oman sisäisen lapsesi luovasti esiin


**************

Omassa kartassani oli tärkeimpänä asiana:

OLEN RAKAS JA RAKASTETTAVA.

OLEN VALMIS RAKASTUMAAN,
JOS SE ON TERVEYDELLENI HYVÄKSI.


OMA ELÄMÄ HALLINTAAN.

ELÄMÄÄN ILOA.

TERVETULOA ELÄMÄ.

ONNELLISUUS ON OMISSA KÄSISSÄ.

MENESTYS ON SITÄ,
ETTÄ PYSTYN ANTAMAAN
JA VASTAANOTTAMAAN
RAKKAUTTA YHÄ ENEMMÄN.

**************


Tämän löysin tämän päivän
Ajatusten Aamiaisesta
www.positiivarit.fi


LOPPUUN ASTI

Jos menestyksesi tiellä
on sata askelmaa
etkä vielä ole saavuttanut sitä
99 askelman jälkeen,
älä päättele
että retkesi on epäonnistunut.
Jatka matkaasi
sillä palkinto odottaa
yleensä tien lopussa
eikä sen alussa.
Jos et jatka matkaasi
menetät sen.
Ole rohkea ja usko itseesi.
Menestys kuuluu sille
joka uskaltaa sen voittaa.


 -George S. Forest



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #111 : 21.08.2008 13:47:29 »

Ai ihanaa! Vähän mä haluan tehdä tuollaisen kartan!  Cheesy Grin  smitten

(en sanonut tuota sellaisella bimbo-äänellä ja aksentilla
vaikka se kirjoittaen näyttää siltä  Grin)

 smitten

Mulla vaan ei ole hirveästi matskuu kun en oo paljoo säästellyt niitä lehtiä mitä milloinkin oon tilannut, oon aina antanu ne ilmaiskirpputorille tai jättänyt jonnekin et "ottakaa tästä"...

Mut hei! voinhan mä mennä penkoon paperinkeräys-roskista... Yöllä.  Cool
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #112 : 21.08.2008 21:31:12 »

Noniin, nyt alkoi aarrekartan teko.

Arvatkaa tuleeko siihen paljon rakkautta?  smitten smitten smitten smitten

Kyllä!
Tein sitä jo hetken matkaa, huomenna jatkuu koska mulla ei ole olohuoneessa kattolamppua niin täällä pimeessä on vaikea tehdä... Ja keittiön pöydän ääressä en voi tehdä kun mulla ei ole keittiön ikkunassa verhoja eikä sälekaihtimia niin naapurit näkee suoraan sisään...

*hmm, lisää lamput ja verhot listalle*  Grin
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #113 : 22.08.2008 10:03:11 »


Elämänilo, tein sen sillä tavalla, etten tiennyt miten asioita ilmaista.  idiot2 Minusta se on vaikeaa, en siis tiedä miten voin kirjoittaa asiat tai leikata niistä kuvia... se on jotenkin ... ahdistavaa!

Käytän itse kynttilää, minkä alla on lappuja.
Reikikurssilla opetettiin niin.  Smiley Aina kun kynttilä palaa, tavallaan syntyy rukous niille asioille. Toiminee sekin.
...
EN tiiä miksi, mutta jotenkin tuo aarrekartan teko ahdistaa. Siis ajatella asioita... pelkään kait niin paljon pettymyksiä ja sitä että mikään ei koskaan mene niin kuin olen suunnitellut  idiot2 EN tiiä. Elän niin tässä hetkessä, jotenkin kalamaisesti lilluenidiot2 Ehkä en vain tee karttaa koska en ole siihen valmis, ehkä koskaan  Grin


Hei "Ardith"


Yksi tapa sopii yhdelle ja toinen toiselle
- itse teemme parhaan valintammamme

Kun olet valmis muuttamaan elämääsi,
asiatkin lähtevät kulkemaan toivomallasi tavalla.

*************

Kun suunnittelet omaa elämääsi
ja mietit mitä haluaisit sen kuluessa saavuttaa,
käy kunkin yksittäisen asian kohdalla lävitse
seuraavat kuusi kysymystä
:

1. Millainen elämäntilanteeni nyt on?
2. Miten olen tähän tilanteeseen päässyt?
3. Minne minä haluan mennä?
4. MIKSI minä sinne haluan päästä?
5. Mitä haasteita tulen kohtaamaan?
6. Mitä minun on TEHTÄVÄ?


Aseta päämäärät
kullekin elämäsi tärkeälle osa-alueelle
ja kirjaa kaikki pieniltäkin tuntuvat saavutukset muistiin.
Tärkeintä ei ole tehdä asioita oikein,
vaan OIKEITA ASIOITA
.

www.positiivarit.fi

**************


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #114 : 22.08.2008 10:08:45 »

AM, en oikeastaan kokenut olevani "jämähtänyt" asian kanssa, mutta tässä sinä sen sanoit; jos ihminen VALITSEE uskovansa, että se ja tämä kokemus on sielunsuunnitelmaa, ei ole ihme jos asiat hidastelee-

minulla on yksi tällainen ystävä joka ei millään saa raha-asioita toimimaan ja hän haluaisi todellakin päästä "vain henkisyydestä" jo aineelliseen menestykseen. ehdotin regressiota, ei ollut siihenkään rahaa! no sitten hän päätteli ihan omiaan ja en oikein käsittänyt, liittyi työhön jonkun heimon kanssa jossain extreme sota-alueella, huh. meni vähän överiksi!

sielunsuunnitelmaa voi aina tarkistaa siinä missä aarrekarttaa! ei se ole sen lukkoonlyödympi asia, minkä huomaa siitä kun eräät eivät toteuta sielunsopimuksia! tai sitten oppi on hieman vaikeaselkoinen..

miksi ihminen haluaisi valita sielunsuunnitelman, jossa ei ole rahaa tai rakkautta, vain henkeä= mihin ihmeeseen silloin tarvitaan edes aineellista elämää, maailmaa, jne? miksei suoraan valitse että enpäs synny tänne??...  Huh (Abrahamin opit, jos ei enää halua mitään tässä seikkailussa, ei myöskään ILMENNY enää tänne!)

ne jotka sitten taas haluavat jtn, rahaa tms, eivät tosiaan näy pohtivan henkeä.. mutta tämä on se vanha kahtiajako. sitten on vielä! ne jotka eivät halua rahaa, eikä henkeä tms, mitä se sitten on, haluavatko edes seksiä..

mutta voisin tarkastaa mitä aarrekartasta on toteutunut, jos mitään, koska tein sen? on siitä jo kuukausia.. siellä on aika isot vaatimukset asuinpaikan, bisnesten ja suhteen kannalta.. oli siellä muutakin. kaikki on suhteellisesti hyvin, töitä on, asunto hyvä, fiilis ok, ehkä hieman vaisu kun ei tunne ketään kohtaan voimakkaasti. silloin heistä kait menee merkitys..

ai niin pakko kertoa pikku stoori tuosta ajatuksen voimasta, joka teki vaikutuksen yhteen poikaan, joka aikoo liike-elämään. kun olimme saaristossa ja siellä oli tällainen antiikkipurjelaiva, tai neljä, ja ne seurasivat venettämme merellä/ tai näkyivät muutaman sadan metrin päässä. niin sanoin ilmaan toiveen että tulisiko yksi iso perässämme samaan lahteen. no todellakin yksi paatti lähti tulemaan irti muista ja meidän perässä.. sitten sanoin, se varmaan ankkuroituu tähän. niin se Soneran lippua (!) kantava paatti tekikin. ja sitten lähti jonkin tunnin kuluttua. en tiedä vaistosinko tulevaa vai mitä se oli--

toinen juttu oli koko tuo meriretki, sillä vaikka olin jo sellaisella kesällä, niin ajatus oli ilmassa että ei oltu tuollapäin saaristossa vielä. sitten tilaisuus tuli eikä maksanut just mitään, ja valtaisat ruokatarjoomukset.

7D > 6D > 5D > 4D > 3D oli koko homman idea..

ajatuksen voima, sitä vielä kehittämään, se nyt ainakin liittyy aikojen muutokseen. asia kerrallaan. koti, matkat, työ, bisnes, ja sit kai joku tyyppi? mietin vielä tuota diplomatia-asiaa, onko syytä sotkeentua. oli kuulema Ven. upseerit uhitelleet Stubbille? Mutta nämähän pitäisikin hoitaa henkisellä tasolla.

***Kappas, aarrekartasta on toteutumassa Wien, vaikka ajattelin etten sinne varmaan mene, kuvassa Wienin esp. ratsastuskoulu. No jopas!
  Wink


Tokihan universumin kassa on ehtymätön, mutta sen tulee noudattaa myös osaksi  Korkeimpien Tahtoa ja yksilön sielunsuunnitelmaa. Kuten sanottua, jos sinun elämäsi pääpoitti on elää köyhyysloukossa saamatta rahaa vaikka mitä tekisit, et saa sitä aarrekartallakaan, koska silloin se rikkoisi sinun tärkeää oppiläksyäsi.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 17:20:41 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #115 : 26.08.2008 21:44:19 »

Aarrekartta on ihmeellinen!

Siitä on neljä päivää kun aloin tekemään sitä ja yksi suuri haave melkein toteutui jo,
ja kaksi pienempää ovat toteutuneet!
Toki tein niiden asioiden eteen juttuja, mutta en olisi saanut aikaiseksi
ilman kartan tuomaa motivaatioita!
Tämä on hyvää itseohjautuvuuden tukea.  Smiley angel

Pääasiassa aarrekarttani on täynnä toiveita rakkaudesta, tasapainosta, tyytyväisyydestä, ilosta yms.
hyvistä tunnetiloista ja henkisistä jutuista. Ne kaikki tunteet ovat jo myös vahvistuneet minussa.  Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #116 : 26.08.2008 22:24:34 »

...
Pääasiassa aarrekarttani on täynnä toiveita rakkaudesta, tasapainosta, tyytyväisyydestä, ilosta yms.
hyvistä tunnetiloista ja henkisistä jutuista. Ne kaikki tunteet ovat jo myös vahvistuneet minussa.  Smiley

Hei "Tigris~miau"


Omasta hyvinvoinnista kaikki alkaa
- olet tehnyt aivan oikein



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #117 : 08.09.2008 11:53:16 »

http://www.namaste.fi/sivu.php?artikkeli_id=145

 Grin Cheesy

Aarrekartan periaate on hämäävään yksinkertainen; hanki kuva siitä mitä haluat, ja liitä siihen kuva itsestäsi. Eli jos haluat lähteä lomalle Kreetalle, hanki ihana kuva suosikkipaikastasi ja liimaa jonnekin kuvan päälle iloinen kasvokuvasi. Jää odottamaan myönteisiä tuloksia. Ja yleensä niitä tulee. Joskus aivan käsittämättömällä tavalla. Olen kuullut 25 vuoden ajan niin ihmeellisiä tarinoita toteutuneista unelmista, että mikään ei minua enää ihmetytä. Olen itsekin tottunut luottamaan tämän hauskan menetelmän tehoon niin paljon, että en osaa kuvitella elämää ilman sitä (tai en halua kuvitella!). Viimeksi aarrekartan avulla sain itselleni ihanan kodin.


Olen kuitenkin vuosien mittaan havainnut, että aarrekartan onnistumiseen vaikuttavat monet tekjät. Miksi joillekin ne toimivat niin uskomattoman hyvin? Miksi taas jotkut manailevat toteutumattomia unelmiaan, jotka kuitenkin komeilevat 'oikeaoppisesti' ko. henkilön kauniilla aarrekartalla.


Eli ihan itsestään selvää ei aarrekartankaan teho ole. Omiin ja kymmenien kurssilaisteni aarrekarttoihin tutustuttuani olen vuosien mittaan havainnut mielenkiintoisia asioita. Olen pikkuhiljaa oppinut näkemään, mistä kuvakokoelmista tulisi enemmän totta. Aivan kuin karttojen joukosta olisi löytynyt perusmalli, edistyneempi versio ja sitten sellainen deluxe-taika-toivekuvaelma, jonka teho huimaa.


Oivalsin, että aarrekartasta on mahdollista tehdä joko mukavasti kulkeva kolmipyörä tai huimasti kiitävä menopeli. Tekotavalla on suuri merkitys aarrekartan toimivuuden kannalta. Mutta vielä suurempi merkitys on pohjatyöllä ennen kuvien leikkelyä ja liimailua."


Tee itse oma aarrekarttasi
« Viimeksi muokattu: 08.09.2008 13:04:37 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
julyette
Vieras
« Vastaus #118 : 08.09.2008 14:21:45 »



Juu, minä en helposti laita miestoiveita aarrekarttaan. Niin hyvin sitä miestä ei osaa karttaan kuvaillakkaan, että tulisi toivotunlainen  Cheesy Ja pelkkä Dressman-mainoksen mieskuva ei oikein riitä, sillähän voi olla vaikka kuinka kenkku luonne  Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #119 : 05.10.2008 02:36:20 »

Ah, täytyy myös muistaa tosissaan uskoa niihin unelmiin, joita sinne kirjoittelee. Niitä ei saa suotta mustamaalata tyyliin "laitan tän tänne, jos tämä joskus ehkä kenties saattaisi vaikka toteutua, jos olen niin onnekas". Sinne vaan haaveita periaatteella "tämähän tapahtuu ja toteutuu ja jos ei tapahdu ja toteudu, se ei ainakaan johdu minusta, vaan silloin se on Alkulähteen tahto, joka on minun tahtoani viisaampi".

Mitään ei voi silloin hävitä Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: